Dark Elves 2000 pkt.
Dark Elves 2000 pkt.
Sprawa jest prosta: Oceńcie
Highborn (125)
+Sea Dragon Cloak (9)
+Manticora (190)
+Crimson Death (35), Blood Armour (20), Heart-stone of Darkness (45)
Sorceress (90)
+ 2nd Level (40)
+Seal of Ghrond (25)
+Dispell Scroll (25)
3x 20 Dark Elf Warriors z FCG (555)
2x Cold One Chariots (190)
+ Spear (4)
10 Cold One Kinghts z FCG (335)
3x Reaper Bolt Thrower (300)
Points: 1988 pkt.
Models in army: 84
PD: 4
DD:4
Jak myślicie, ujdzie? Jak nie za bardzo to mam jeszcze troche inną wersję.
Komentarze mile widziane
Highborn (125)
+Sea Dragon Cloak (9)
+Manticora (190)
+Crimson Death (35), Blood Armour (20), Heart-stone of Darkness (45)
Sorceress (90)
+ 2nd Level (40)
+Seal of Ghrond (25)
+Dispell Scroll (25)
3x 20 Dark Elf Warriors z FCG (555)
2x Cold One Chariots (190)
+ Spear (4)
10 Cold One Kinghts z FCG (335)
3x Reaper Bolt Thrower (300)
Points: 1988 pkt.
Models in army: 84
PD: 4
DD:4
Jak myślicie, ujdzie? Jak nie za bardzo to mam jeszcze troche inną wersję.
Komentarze mile widziane
Fajne.
Ja bym tylko radził zmniejszyć COK do 6, a zaoszczędzone punkty zainwestować w jeden oddział kuszników. To naprawdę bardzo praktyczna i przydatna jednostka, a kawaleria w takiej liczbie jest za mało efektywna, jak na swój koszt. Po wywaleniu cghampionów z warriorów zostaną Ci jeszcze punkty na warbanner dla jazdy.
Jeżeli uznasz po kilku, że za łatwo Cię wymanewrować, bez problemów możesz zamieć jednych warriorów na 2xDR albo DR+harpie. Na razie zapowiada się ciekawie.
Ja bym tylko radził zmniejszyć COK do 6, a zaoszczędzone punkty zainwestować w jeden oddział kuszników. To naprawdę bardzo praktyczna i przydatna jednostka, a kawaleria w takiej liczbie jest za mało efektywna, jak na swój koszt. Po wywaleniu cghampionów z warriorów zostaną Ci jeszcze punkty na warbanner dla jazdy.
Jeżeli uznasz po kilku, że za łatwo Cię wymanewrować, bez problemów możesz zamieć jednych warriorów na 2xDR albo DR+harpie. Na razie zapowiada się ciekawie.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
nie znam sie specjalnie na DE, ale miło zobaczyć inny roster niż partyzantka + magia Może zmniejszyłbym CoKi i dałbym im jakiś banner: +1 lub D3 do CR.
pzdr
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Dzięki. Co do CoKów pewnie masz rację... coś z nimi pokombinuję, chociaż w tym składzie to nawet Kawaleria Khorna sie od nich odbija .
Co do DR, to raczej nie mam zamiaru ich wystawiać, ponieważ jakoś mi nie paszą, a poza tym nie mam figsoów.
A jakbym zamiast 1x10 CoKów wystawił 2x5?
Miałem zamiar też zamiast Sorcererki walnąć Beastmastera z Seal of Ghrondem- takie tanie rozwiązanie antymagiczne , a z natury jestem przeciwnikiem Magii
Co do DR, to raczej nie mam zamiaru ich wystawiać, ponieważ jakoś mi nie paszą, a poza tym nie mam figsoów.
A jakbym zamiast 1x10 CoKów wystawił 2x5?
Miałem zamiar też zamiast Sorcererki walnąć Beastmastera z Seal of Ghrondem- takie tanie rozwiązanie antymagiczne , a z natury jestem przeciwnikiem Magii
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
bardzo przyzwoite ale jak przedmówca 2x5 koksów zamioast dychy jednej. Osobiscie zamiast trzecich wojowników zabrałbym drugą dwupoziomową by mieć srednią magię. dwa odziały piechoty starczają.
Rozpiska ciekawa ale z COK'ami to coś się Tobie pomyliło bo khorniści robią COKi jak chcą.Nadill pisze:Co do CoKów pewnie masz rację... coś z nimi pokombinuję, chociaż w tym składzie to nawet Kawaleria Khorna sie od nich odbija .
Ostatnio zmieniony 13 maja 2007, o 10:49 przez QUAR, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyznam, ze nie bardzo mi sie podoba. Rozpiska jest malo ciekawa, malo urozmaicona. Rozumiem, ze starales sie zrobic cos nowego, ale chyba nie tedy droga.
Nie masz ani magii silnej ani duzo strzelania ani powera w walce wrecz. Zrobiles stacjonarna armie, ktora po rozstawieniu raczej niewiele bedzie sie ruszala opierajac sie na kontrach.
Problem w tym, ze Spearmani nie wytrzymaja szarzy zadnego silniejszego wroga.
Nie wiem... Slabo to widze.
Nie masz ani magii silnej ani duzo strzelania ani powera w walce wrecz. Zrobiles stacjonarna armie, ktora po rozstawieniu raczej niewiele bedzie sie ruszala opierajac sie na kontrach.
Problem w tym, ze Spearmani nie wytrzymaja szarzy zadnego silniejszego wroga.
Nie wiem... Slabo to widze.
Spoko rozpiska, ja bym jedynie ten 2lvl z czarusi zdjął (bo samej nie jest potrzebny), ew. dołożył drugą i wtedy 2x 2lvl jest ok.
Jeden klocek warriorów można zamienić na 2x DR np. No i kusznicy jak Jankiel napisał - przyda się taki jeden oddział, a tych 4ech COKów mniej różnicy nie zrobi.
Jeden klocek warriorów można zamienić na 2x DR np. No i kusznicy jak Jankiel napisał - przyda się taki jeden oddział, a tych 4ech COKów mniej różnicy nie zrobi.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Ja się zastanawiam nad zbieraniem DE i chyba bym jednak czasami wystawiał 10-12 CoK z Hydra Banner, koszt wysoki, ale skoro już pakujemy taki dobry sztandar do oddziału to lepiej, żeby on dojechał, a 5-6 rycerzy przy silnym ostrzale przeciwnika to może być za mało. Niestety DE nie mają sztandaru dającego warda na strzelanie lub chociaż -1 to hit. W sumie w armii DE nie za bardzo jest czym screenować CoK, bo DR to trochę drogi i mało odporny screen. Zaletą dużego oddziału CoK jest także automatyczne łamanie wroga nieodpornego na strach po wygranej turze walki wręcz, jeśli poniesiemy wcześniej małe straty od ostrzału lub nie poniesiemy ich w ogóle.
I tak atakuje pierwszy szereg, więc tych 5-6 rycerzy styknie. Ten FO to naprawdę w przypadku Hydra Bannera jest jedynie kwiatkiem, bo mordują wystarczająco dużo.Temple Guard pisze:Ja się zastanawiam nad zbieraniem DE i chyba bym jednak czasami wystawiał 10-12 CoK z Hydra Banner, koszt wysoki, ale skoro już pakujemy taki dobry sztandar do oddziału to lepiej, żeby on dojechał, a 5-6 rycerzy przy silnym ostrzale przeciwnika to może być za mało. Niestety DE nie mają sztandaru dającego warda na strzelanie lub chociaż -1 to hit. W sumie w armii DE nie za bardzo jest czym screenować CoK, bo DR to trochę drogi i mało odporny screen. Zaletą dużego oddziału CoK jest także automatyczne łamanie wroga nieodpornego na strach po wygranej turze walki wręcz, jeśli poniesiemy wcześniej małe straty od ostrzału lub nie poniesiemy ich w ogóle.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiem, że gdy dojadą w komplecie to 5-6 wystarczy, ale z armią strzelającą mogą nie dojechać w pełnym składzie, dlatego według mnie lepiej, żeby było ich więcej. Przede wszystkim problemem jest brak klasycznego screena u DE. W sumie to mordują dużo, ale na ciężką krasnoludzką piechotę z T4, savem 2+ lub 3+ i dobrym static CR, w dodatku często odporną na strach nawet to może nie wystarczyć, ale oczywiście standardową piechotę z T3 masakrują. Szkoda, że Hydra Banner to chyba jedyny sposób, by zrobić z nich morderców, bo bez niego mogą się odbić nawet od zwykłej piechoty z dobrym static CR. Więc grałbym na 1 oddziale z HB i ewentualnie jednym-dwoma mniejszymi, których bym nie posyłał na rankową piechotę.Scimitar pisze:I tak atakuje pierwszy szereg, więc tych 5-6 rycerzy styknie. Ten FO to naprawdę w przypadku Hydra Bannera jest jedynie kwiatkiem, bo mordują wystarczająco dużo.Temple Guard pisze:Ja się zastanawiam nad zbieraniem DE i chyba bym jednak czasami wystawiał 10-12 CoK z Hydra Banner, koszt wysoki, ale skoro już pakujemy taki dobry sztandar do oddziału to lepiej, żeby on dojechał, a 5-6 rycerzy przy silnym ostrzale przeciwnika to może być za mało. Niestety DE nie mają sztandaru dającego warda na strzelanie lub chociaż -1 to hit. W sumie w armii DE nie za bardzo jest czym screenować CoK, bo DR to trochę drogi i mało odporny screen. Zaletą dużego oddziału CoK jest także automatyczne łamanie wroga nieodpornego na strach po wygranej turze walki wręcz, jeśli poniesiemy wcześniej małe straty od ostrzału lub nie poniesiemy ich w ogóle.
EDIT: na dalszą dyskusję o CoK zapraszam tutaj: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=3215
A kto ci karze wjeżdżać od frontu ?? Teraz generalnie jakoże nie ma overguessingu to można ładnie screenować przed katapultami inne oddziały. A bolcami tępi się resztę maszyn.Temple Guard pisze: Wiem, że gdy dojadą w komplecie to 5-6 wystarczy, ale z armią strzelającą mogą nie dojechać w pełnym składzie, dlatego według mnie lepiej, żeby było ich więcej. Przede wszystkim problemem jest brak klasycznego screena u DE. W sumie to mordują dużo, ale na ciężką krasnoludzką piechotę z T4, savem 2+ lub 3+ i dobrym static CR, w dodatku często odporną na strach nawet to może nie wystarczyć, ale oczywiście standardową piechotę z T3 masakrują. Szkoda, że Hydra Banner to chyba jedyny sposób, by zrobić z nich morderców, bo bez niego mogą się odbić nawet od zwykłej piechoty z dobrym static CR. Więc grałbym na 1 oddziale z HB i ewentualnie jednym-dwoma mniejszymi, których bym nie posyłał na rankową piechotę.
To czekam na skorektowaną rozpę
Masz rację, ale nie lubie grać na magach, QUAR już coś o tym wieSlanesH pisze:A nie za mala obrona przeciwmagincza? Modl sie zeby nie trafic np na TK na te pkt
Chciałem zrobić rospę opartą na walce wręcz i wspomaganiu Bolcami.
A co powiecie na takie modyfikację:
Highborn (125)
+Sea Dragon Cloak (9)
+Manticora (190)
+Crimson Death (35), Blood Armour (20), Heart-stone of Darkness (45)
Battle Standar Bearer (70)
+Battle Standar (25)
+Heavy Armour (4)
+Sea Dragon Cloak (6)
+Seal of Ghrond (25)
3x 20 Dark Elf Warriors z FCG (555)
2x Cold One Chariots (190)
+ Spear (4)
2x 5 Cold One Knights z FCG (380)
3x Reaper Bolt Thrower (300)
... No dobra, modyfikacje to duże nie są , ale zawsze jest jakaś idea...
BSB mógł by sie przydać z powodu Close Combat do którego dąże.
Sorka, nie rozumiem (nie orientuje się w "slangu" WFB )Kotlet pisze:A caddiego kto wystawi?
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Nie wprowadzaj w błąd, caddy to w slangu mag, który służy głównie do trzymania dwóch dispel scrolli. Ja też nie lubię magii, ale jego (w tym wypadku jej - Sorceress) wystawienie to praktycznie konieczność, bo inaczej mogą Cię zjeść magią. W pierwszej wersji ją miałeś, więc proponuję jej przywrócenie i danie jej dwóch DS, skoro Seala dałeś juz BSB.Shenq pisze:miał na myśli kociolek
Caddy = nosiciel scrolliNadill pisze:Sorka, nie rozumiem (nie orientuje się w "slangu" WFB )Kotlet pisze:A caddiego kto wystawi?
Czyli w skrócie jakiś mag 1lvl, którego zadaniem jest tylko nosić te 2 scrolle i dawać 1 kostkę dispella. Na 2000+ moim zdaniem to mus.
Dzięki za wytłumaczenie
Wcisnęłem Czarodziejke 1lv z 2 DS kosztem FCG dwóch CoKów i Championow Warriorsów... .... Coraz lepiej ta rospa wygląda
Wcisnęłem Czarodziejke 1lv z 2 DS kosztem FCG dwóch CoKów i Championow Warriorsów... .... Coraz lepiej ta rospa wygląda