I Płocki turniej WFB - TUMSKIE WZGÓRZE - 1350 pkt 2-06-2007

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

I Płocki turniej WFB - TUMSKIE WZGÓRZE - 1350 pkt 2-06-2007

Post autor: koral »

Witam!

Zapraszam wszystkich na I Płocki turniej WFB - TUMSKIE WZGÓRZE

oto zasady:

Turniej lokalny WFB 1350ptk

Termin: 2 czerwca 2007
Miejsce: Gimnazjum nr 8 w Płocku ul. Gen. T. Kutrzeby 2A. (mapkę dojazdu i linie autobusowe podam później)
Start: 9.00 (zapisy od 8.30)
Wejściówka: 10pln
Miejsca: nieograniczona (ale przysyłajcie rozpiski szybko, żebyśmy wiedzieli ile stołów przygotować!)

Rozpiski proszę przysyłać najlepiej w formacie .rst (ArmyBuilder) na adres black_bat@o2.pl. Wszyscy, którzy nadeślą poprawną rozpiskę do 29 maja otrzymają dodatkowe 4ptk do klasyfikacji generalnej. Proszę jednak o posiadanie swojej kopii w czasie turnieju.

Gramy 4 bitwy po 6 tur, albo 2 godziny na stołach 48/48 cali, po co najmniej 5 terenów na stole.

Pierwsza bitwa: 9-11

Szalony skamieniały mag!
Pewien zarozumiały adept magii był na tyle głupi i pewny siebie, że nie wierzył swym nauczycielom, że aby sprawnie władać bardziej skomplikowanymi aspektami magii trzeba latami studiować tajemnice tej rzadkiej wiedzy. Postanowił udowodnić wszystkim, że się mylą i zaprosił ich na pokaz sztuki magicznej. Pragnął zaprezentować swa teorie w praktyce, niestety kiedy był już bliski zakończenia pokazu cos poszło nie tak i wytworzył zbyt dużą dawkę mocy która przeniknęła jego ciało przemieniając je na stałe w kamień. Wszyscy, nieliczni obecni uznali iż nieopierzony mag zginął w czasie swego eksperymentu ponosząc zasłużoną karę. Jednak on przeżył a jego dusza utknęła w kamieniu po wsze czasy. Młodzian pochłonął się w nienawiści i poprzysiągł zemstę.
Zasady: na środku stołu umieszcza sie makietę kamienia symbolizująca maga. Jest to 1 poziomowy mag posiadający 1 czar z domeny niebios (rozwidlony piorun) i generuje 2 kości mocy.
Na początku każdej tury gracze wykonują porównawczy test kością sześciościenną i ten kto osiągnie wyższy rezultat przejmuje kontrole na czas najbliższej swojej tury. W czasie własnej fazy magii gracz może zdecydować się na wykonanie próby rzucenia czaru z zaklętego kamienia. Zaklęcie nie może zakończyć się pechem jak i nieodpartą mocą.
Kamienny mag nie może zostać zabity ani zniszczony w żaden sposób oraz nie można przy jego pomocy zadawać obrażeń czarem pan kamieni


Druga bitwa: 11-13

Trzęsienie ziemi!
Teren na którym toczy się bój jest bardzo niestabilny i często dochodzi tu do “lekkich” trzęsień ziemi. Na początku każdej swojej części tury gracz wykonuje test kością sześciościenną. W pierwszej turze poziom testu wynosi 4+ z każdą kolejną turą poziom obniża się o 1 ( w 2 turze 3+, w 3 turze 2+, w 4 turze trzęsienie ziemi następuje automatycznie). W momencie kiedy test zakończy się powodzeniem gracze wyznaczają poprzeczną oś stołu a następnie wyznaczają na niej 2 punkty każdy oddalony od siebie o 16 cali, na których kładą znacznik (może to być drobna moneta). Kiedy znaczniki zostaną rozstawione trzeba wykonać rzut scater dice za każdy znacznik i przesunąć go o 1k6 + 3 cale we wskazanym kierunku. Po odmierzeniu odległości należy przemieścić tam znacznik (w tym miejscu swój początek ma rozpadlina lub wzniesienie powstałe w wyniku trzęsienia ziemi). Następnie należy umieścić w tym miejscu makietę o wymiarach 7 cali długości i 2,5 cala szerokości (makiety otrzymacie od organizatorów). Gracze mogą zdecydować która z przeszkód jest wzniesieniem a która rozpadlina lub wykonać test 1-3 rozpadlina, 4-6 wzniesienie. Jeśli na kości wyrzucimy HIT rozpadlina lub spiętrzenie rozpocznie sie dokładnie w tym miejscu. Obie przeszkody stanowią teren nieprzebyty a wzniesienie zasłania linie wzroku. Jeśli makieta zetknie się z modelami armii należy sprawdzić ile modeli jest przykrytych całkowicie a ile częściowo. Następnie określamy czy modele zakryte częściowo zostały zranione testem o trudności 4+. Modele przykryte całkowite uznaje sie za zranione automatycznie uderzeniem o sile 4 bez możliwości ochrony pancerzem. Jeśli strata w oddziale przekroczy 25% stanu należy wykonać test paniki. Jeśli oddział nadal będzie znajdował sie na terenie makiety należy przesunąć go poza jej obszar w kierunku najkrótszym dla oddziału (jednak nie poza krawędź stołu). Jeśli jednostka była w czasie walki wręcz ruch może doprowadzić do wyjścia jednostki z walki.


Trzecia bitwa: 13-15

Zasadzka!!!
Każdy z graczy przed grą może zadeklarować pozostawienie jednego dowolnego oddziału (nie zawierającego bohatera) o maksymalnej wartości do 150 pkt do wystawienia w zasadzce. Na początku drugiej tury gracz może wystawić pozostawiony poza grą oddział w dowolnym miejscu po boku stołu za wyjątkiem strefy wystawienia przeciwnika. Oddział który pojawi sie w grze nie może szarżować, może jednak normalnie dokonać ruchu bądź strzelać jakby powrócił na stół po pościgu.


Czwarta bitwa: 15-17

Znienawidzony wróg.
Kiedy armie stanęły naprzeciw siebie na polu bitwy okazało sie, że w szeregach przeciwnika jest znienawidzony budzący lęk bohater. Gracze losują jednego z wrogich bohaterów który do końca bitwy będzie wzbudzał strach w szeregach przeciwnika. Za zabicie wybranego bohatera przeciwnej armii zyskuje sie dodatkowe 150 pkt.


Miedzy bitwami nalezy przyjac okolo 20 min na przetasowanie graczy miedzy stolami. Planowany konie turnieju: godzina 18.

Nagrona główna: Limited Chaos Sorcerer on foot
Pozostali gracze otrzymaja bony upoważniajace do znizek na zakupy w sklepie www.czempioni.pl

Dopuszczone Armie:
- Wszystkie armie z kodeksów wydanych do dnia turnieju
- Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
- Nie można wystawiać specjalnych bohaterów
- Można wynająć jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii.
- Można wynająć Regiments of Renown, oprócz tych, które są pojedynczym modelem i zajmują slot bohatera .
- Dopuszczone przedmioty z kampanii Albionu oraz Storm of Chaos oraz przedmioty Dogs of War z Włoskiej kampanii.
- Max. 2 takich samych slotów Special
- Max. 3 takich samych slotów Core, z wyjątkiem rankowej piechoty bez broni strzeleckiej
- Można mieć max 4 lvl magii (Bound spell =1lvl)
- Można mieć max 1 bound spell


Ocena armii:

Zostanie również przeprowadzona ocena malowania i klimatu armii:
a) Dokładność pomalowania armii: 0-3
b) Podstawki 0-2
c) WYSIWG – 0-2
d) Konwersje 0-2
e) WOW 0-3
f) razem: 0-12

Nie obowiązuje wymóg pomalowanej armii!

Przedziały punktowe co 125 MP / 1DP zaczynając od
0-125 / 10-10
kończąc na
1250-9999 / 20-0

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

aktualna lista zgloszen oraz dodatkowe info znajdziecie na

http://www.forum.gildia.pl/viewtopic.php?t=25319

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Być może się wybiorę , z Torunia do Płocka nie jest tak daleko, a dawno tam nie byłem, oj dawno...:) Może uda mi się kogoś namówić.

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

zapraszamy, byloby super gdybys wpadl ze znajomymi. chlopaki z lodzi wybieraja sie do nas we czterch autem, wygodniej i taniej :)
wysylalem maile do kilku osob z torunia odnosnie naszego turnieju jednak nikt nam nie odpisal :(
w razie pytan pisz na forum tu badz gildia.pl ewentualnie na mail zawarty w 1 poscie lub do mnie na psyclown@wp.pl

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Heh, właśnie chłopaki z Łodzi mają problem, bo im się kierowca ze składu wykruszył (ślub kolegi...) PKS i PKP nie przewidują dogodnego połączenia, więc mamy kłopot : :evil:

Szukamy jakiegoś kierowcy z autem, ale nie wiem, czy nam się uda znaleźć... Jakbyście mieli jakieś pomysły co do transportu Łódź - Płock piszcie, bo ja innej opcji jak samochód to nie widzę...

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

no to lipa
do plocka mozna sie dostac tylko autobusem. polaczenie kolejowe mamy tylko z poznaniem, jezdzi jeden pociag na dobe. nie pytajcie i prosze sie nie smiac...

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

tomekjar pisze:Heh, właśnie chłopaki z Łodzi mają problem, bo im się kierowca ze składu wykruszył (ślub kolegi...) PKS i PKP nie przewidują dogodnego połączenia, więc mamy kłopot : :evil:

Szukamy jakiegoś kierowcy z autem, ale nie wiem, czy nam się uda znaleźć... Jakbyście mieli jakieś pomysły co do transportu Łódź - Płock piszcie, bo ja innej opcji jak samochód to nie widzę...
znalazlem to polaczenie u was na stronie PKS a ponadto sa jeszcze kursy pospieszne komfort bus jadace z krakowa przez lodz do płocka

http://www.pks.lodz.pl/r_2006/krajowy_25c.php

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Z Torunia jest dogodne połączenie autobusami na Warszawę, zależy jak z powrotem, muszę popatrzeć :) Założyłem temat na klubowym, może ktoś odpowie...

Awatar użytkownika
ataman
Chuck Norris
Posty: 474

Post autor: ataman »

akurat z torunia to masz bardzo dogodne połaczenie za sprawą polskiego expresu\komfort busa na trasie warszawa-bydgoszcz ;)
na pewno cos ci przypasuje

Przy okazji - sprobuje sie wybrac.

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

koral pisze:
tomekjar pisze:Heh, właśnie chłopaki z Łodzi mają problem, bo im się kierowca ze składu wykruszył (ślub kolegi...) PKS i PKP nie przewidują dogodnego połączenia, więc mamy kłopot : :evil:

Szukamy jakiegoś kierowcy z autem, ale nie wiem, czy nam się uda znaleźć... Jakbyście mieli jakieś pomysły co do transportu Łódź - Płock piszcie, bo ja innej opcji jak samochód to nie widzę...
znalazlem to polaczenie u was na stronie PKS a ponadto sa jeszcze kursy pospieszne komfort bus jadace z krakowa przez lodz do płocka

http://www.pks.lodz.pl/r_2006/krajowy_25c.php
Hmm, a kliknij na ten link :D Zobaczysz, że prowadzi prosto do wyszukiwania połączeń... Napisz mi na PW na BP bądź NG o jakie połączenie ci chodziło, ale ja żadnego nie widzę...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

wyjazd z Łodzi 6:30 - na miejscu 8:45
wyjazd z Płocka 17:30 - na miejscu 20:45

cena w jedna strone ok 20zł (nie wliczajac zadnych znizek uczniowksich, czy studenckich)

po prostu musielibyscie sie spieszyc by zdarzyc :)

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

o ile turniej mozna troche przepchnac w czasie do przodu zeby sie chlopaki spokojnie wyrobili z przyjazdem o tyle trudniej bedzie go wczesniej skonczyc zeby zdazyli si enagrac i wyjechac :/

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

koral pisze: Druga bitwa: 11-13

Trzęsienie ziemi!
Teren na którym toczy się bój jest bardzo niestabilny i często dochodzi tu do “lekkich” trzęsień ziemi. Na początku każdej swojej części tury gracz wykonuje test kością sześciościenną. W pierwszej turze poziom testu wynosi 4+ z każdą kolejną turą poziom obniża się o 1 ( w 2 turze 3+, w 3 turze 2+, w 4 turze trzęsienie ziemi następuje automatycznie). W momencie kiedy test zakończy się powodzeniem gracze wyznaczają poprzeczną oś stołu a następnie wyznaczają na niej 2 punkty każdy oddalony od siebie o 16 cali, na których kładą znacznik (może to być drobna moneta). Kiedy znaczniki zostaną rozstawione trzeba wykonać rzut scater dice za każdy znacznik i przesunąć go o 1k6 + 3 cale we wskazanym kierunku. Po odmierzeniu odległości należy przemieścić tam znacznik (w tym miejscu swój początek ma rozpadlina lub wzniesienie powstałe w wyniku trzęsienia ziemi). Następnie należy umieścić w tym miejscu makietę o wymiarach 7 cali długości i 2,5 cala szerokości (makiety otrzymacie od organizatorów). Gracze mogą zdecydować która z przeszkód jest wzniesieniem a która rozpadlina lub wykonać test 1-3 rozpadlina, 4-6 wzniesienie. Jeśli na kości wyrzucimy HIT rozpadlina lub spiętrzenie rozpocznie sie dokładnie w tym miejscu. Obie przeszkody stanowią teren nieprzebyty a wzniesienie zasłania linie wzroku. Jeśli makieta zetknie się z modelami armii należy sprawdzić ile modeli jest przykrytych całkowicie a ile częściowo. Następnie określamy czy modele zakryte częściowo zostały zranione testem o trudności 4+. Modele przykryte całkowite uznaje sie za zranione automatycznie uderzeniem o sile 4 bez możliwości ochrony pancerzem. Jeśli strata w oddziale przekroczy 25% stanu należy wykonać test paniki. Jeśli oddział nadal będzie znajdował sie na terenie makiety należy przesunąć go poza jej obszar w kierunku najkrótszym dla oddziału (jednak nie poza krawędź stołu). Jeśli jednostka była w czasie walki wręcz ruch może doprowadzić do wyjścia jednostki z walki.
sa watpliwosc co do tego scenariusza jesli rowniez uwazacie ze nalezy sie go pozbyc, prosze o glosy

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

jak dla mnie można skasować, niby ciekawy,ale zbyt komplikuje grę, przedłuża etc...

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

rozgrywalismy go z gobem w bitwie na 4k na strone i z 4 znacznikami i bylo szybko, smiesznie i bez komplikacji. stoly sa 48 cali na 48 cali wiec os przebiega pomiedzy graczami na 24 calu (latwo wskazac) ponadto 16 cali odmiewrza sie od kazdego boku i ustawia tam zanczniki bo 48 podzielone na 3 daje nam 16 wiec jest to ponownie banal do wyznaczenia. ponadto nie musi tobyc wymierzane z aptekarska dokladnoscia, wystarczy ze obaj gracze zaakceptuja ustalone pkt. ale oczywiscie poddams ie glosowi ludu :)

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

A przewidujecie jakis test wiedzy?? Bardzo lubimy tego typu rozrywki ;)
Obrazek

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

ja też lubię (znaczy lubię je wygrywać :P)

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

Bania pisze:A przewidujecie jakis test wiedzy?? Bardzo lubimy tego typu rozrywki ;)
jesli bedziemy mieli nieparzysta liczbe graczy to jeden z sedziow bedzie mogl zrezygnowac z gry i wtedy mozemy awaryjnie wprowadzic test wiedzy. jesli bedzie parzysta liczba to nie bedzie komu go przeprowadzic.

mozemy alternatywnie przeprowadzic wsrod graczy konkurs na najbardziej klimatyczna armie - zwyciezca otrzyma pkty do ogolnej klasyfikacji. ale to tylko taka luzna sugestia

Awatar użytkownika
ataman
Chuck Norris
Posty: 474

Post autor: ataman »

mozemy alternatywnie przeprowadzic wsrod graczy konkurs na najbardziej klimatyczna armie - zwyciezca otrzyma pkty do ogolnej klasyfikacji. ale to tylko taka luzna sugestia
To chyba by troche byla podwojna punktacja za malowanie/wyglad armii - wydaje mi sie, ze chybione ;)

Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: koral »

ataman pisze:
mozemy alternatywnie przeprowadzic wsrod graczy konkurs na najbardziej klimatyczna armie - zwyciezca otrzyma pkty do ogolnej klasyfikacji. ale to tylko taka luzna sugestia
To chyba by troche byla podwojna punktacja za malowanie/wyglad armii - wydaje mi sie, ze chybione ;)
kliamt armii nie pod wzgledem malowania ale doboru jednostek tak aby armia byla spojna i miala swoj klimat. Np armia WE na samych forest spirytach albo bretka na pesantach wspieranych jakas kawa (przeciez w wojnach glownie udzial brlo chlopstwo a nie sama kawaleria, a przeciez na stolach wfb nie uswiadczysz takiego tworu :) )

ODPOWIEDZ