Jesli masz ochote to przenies do zamknietego przez siebie tematu.
Z LS:
Nie ma "wejscia w cal". Twierdzisz, ze jest, bo:b)Zasięg i kierunek wyznaczamy przed pivotem. Jak jest szarża można wejść w 1 cal, jak nie to wejście w cal kończy ruch tak jak przy impasach.
Abstrahujac od faktu, ze FAQ wyraznie mowi, ze musza sie konczyc w legalnym polozeniu, a Ty ordynarnie wjechales ad personam o znajomosci jezyka - Lista Sedziowska tez go niestety nie zna. Albo TyNatomiast co do zmieniania zasad to virtualne pivoty w wersji GW nie muszą się kończyć w legalnym położeniu patrz FAQ i pytanie o odklejanie monsterów od krawędzi stołu

Strona 6, zaznaczone na zolto. Podkreslenie moje.
Stad Aboma wirtualny pivot musi skonczyc w legalnej pozycji, nie moze "wejsc w cal i sie zatrzymac", a ruszyc wykulanym ruchem musi.Wirtualne pivoty
FAQ GW wskazuje, że wirtualne pivoty powinny być dozwolone nie tylko przy krawędzi stołu. Jednak w wypadku wirtualnych pivotów (wszystkie przypadki za wyjątkiem styku z krawędzią stołu), również sam manewr pivot/wheel (a nie tylko cały ruch) musi skończyć się w legalnej pozycji 1” od innych modeli/terenów impassable (itp.).
Dlatego nie masz czteropaka - bo nie czytasz uscislen

Przepraszam za offtop, juz nie bede.