Leśne ludki Lucjana - kolejne próby zwojowania świata :)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Leśne ludki Lucjana - kolejne próby zwojowania świata :)

Post autor: Luc »

Witam

Zmontowałem sobie 2 rozpiski zastanawiam się nad potencjałem obu.
Jutro sparing z WOCH'em
Z którą mam więcej szans utrzymać remis ze wskazaniem na 11:9 :mrgreen: :mrgreen: (bo więcej będzie nie lada wyzwaniem)
General - Treeman Ancient (Annoyance of Netlings, Cluster of Radiants) @ 375.0 Pts
4lv Lore of Beast - Spellweaver (Wand of Wych Elm) @ 310.0 Pts
BSB - Noble (Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow) @ 130.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts +M
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +M
20 Glade Guard @ 268.0 Pts +M +Standard of Discipline

6 Treekin @ 390.0 Pts

10 Wardancers @ 201.0 Pts + M + Champion
10 Wardancers @ 201.0 Pts + M + Champion

1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Total Army Cost: 2800.0
General - 4lv Lore of Beast - Spellweaver (Wand of Wych Elm) @ 305.0 Pts
Noble (SH, Glitering Scales, Sword of Might, Dragonbane Gem, Great Eagle) @ 177.0 Pts
Noble (GW, LA, SH, Amaranthine Brooch, Dragonhelm, Potion of Foolhardiness, Great Eagle) @ 183.0 Pts
Alter Highborn (GW,LA, Bow of Loren, Arcane Bodkins, Stone of Rebirth, Enchanted Shield) @ 289.0 Pts
BSB Noble (LA, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow) @ 132.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts +M
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +M
16 Glade Guard @ 198.0 Pts +M

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

6 Treekin @ 390.0 Pts

10 Wardancers @ 201.0 Pts +M +Champion

Total Army Cost: 2800.0
1 rozpa to taki wydaje mi się typowy schemat.
2 drzewa, treekiny, spam Dryad, łuków, 2 oddziały tancerzy, mag i bsb
2 rozpa to już więcej kminy i partyzantki aby wjechać terrorystami +wsparcie na oddział z flamami i jakoś go rozmontować. Resztę odginać orłami i Dryadami (+ostrzał z GG)

Wizja kolejnej sromotnej porażki z WOCHem mi się nie uśmiecha więc mile widziane porady :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 8 maja 2013, o 15:18 przez Luc, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Czy wiesz, z jaką rozspiską będziesz grał? Najlepiej by było, gdybyś po prostu napisał co będzie w warriorach, to wtedy coś dobierzemy.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Shadar pisze:Czy wiesz, z jaką rozspiską będziesz grał? Najlepiej by było, gdybyś po prostu napisał co będzie w warriorach, to wtedy coś dobierzemy.
Łoo no gdybym wiedział co będzie to bajka :mrgreen:
Aż tak dobrze to nie mam.

Ale... (to mój typ bardzo prawdopodobny)

Lord klepacz na dysku tęczowy 1+/3+ (ASF....)
Mag Tęczowy na dysku 2+/3+ (albo mag pieszy z magią Cienia w oddziale Nurgla) (Puppet albo Power Familiar - reszta typowa)
BSB na jagerze/BSB pieszy w oddziale. (favor of the gods ? AS1+ z przerzutami ?)

20+ Wariorzy khorna z flamem
20+ Wariorzy Nurgla z Ragem
2x30 Marudów z GW (Khorne/Nurgle)
PSY (2-3 oddziały)
Warschine
Helena ?
Konnica ciężka/konnica lekka
Charriot
Te 3 rzeczy są niewiadomą
Konnica powinna być (obstawiam lekką - 1-2 oddziały) (jako odginaczki)
Ciężkiej nigdy nie ma pewności.
Helena się nie sprawdzała kuzynowi nigdy, ale ostatnio dawał jej szansę i nawet nawet.
Charriot szczerze wątpie, przy takiej ilości łuków małe prawdopodobieństwo dojechania gdziekolwiek.
Trolli, shagotów i innych raczej bym się nie spodziewał.

Pytanie co lepsze:
Wand Wych Elm vs Dispell Scroll ?


@EDIT

Nie wiem czy ciężka konnica Tęczowa z Wardem 5+ na strzelanie nie wjedzie (czyli 4+ ward)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Myślę, że na chaos może być niezła rozpiska na smoczurze. Proponuje Ci wzorować się na rozpisce Runepriesta, ale w miarę możliwości do rare wepchnij dwa drzewka. Wydaje mi się, że to najbardziej optymalne pod chaos, ale rozpiska na trzech drzewach też będzie bardzo dobra.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

zestanwienie

mag 4lev beast + lord wraz ze strzałami bez sava, reszte dobierz sobei dowolnie byle było tam sporo łuków i trochę odginaczek.
xYz

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Leśne ludki 2700 Pts

LORDS:
Highborn General @ 211.0 Pts
+Bow of Loren, Arcane Bodkins, Great Weapon

Beasts Spellweaver Lv 4 @ 350.0 Pts
+Wand of Wych Elm, Obsidian Lodestone

BSB:
Noble @ 120.0 Pts
+Hail of Doom Arrow

HERO:
Branchwraith @ 90.0 Pts
+Cluster of Radiants

Spellsinger @ 115.0 Pts
+Dispel Scroll

Noble +Eagle @ 183.0 Pts
+Dragonhelm, Amaranthine Brooch, Potion of Foolhardiness, GW, LA, SH

Noble +Koń @ 143.0 Pts
+Stone of Rebirth, The Other Trickster's Shard, Charmed Shield, GW, LA

CORE:
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts +Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts +Musician
19+1 Glade Guard @ 274.0 Pts +Musician + FLAME

SPECIAL:
10 Wardancers @ 180.0 Pts

RARE:
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

6 Waywatchers @ 144.0 Pts

Models in Army: 73
Total Army Cost: 2699.0


Te +300 wymuszają powoli na mnie branie.... 3 walizki na figurki :mrgreen:

Udało mi się w końcu skompletować ładnych metalowych 12 waywatcherów, ale w związku z FAQ dotyczącym KB zastanawiam się czy jest sens trzymania ich w rozpisce.

Strasznie brakuje mi Wildów w tej rozpisce, uwielbiam na nich grać ale nie wiem jak ich tu upchnąć. (kosztem wayów i tancerzy ? mega ryzyko dla magów i gienka)
Jakieś pomysły, uwagi, sugestie ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Luc - Wildów wepchnij zamiast malej magiczki i ewentualnie wayów.

Magiczka ze scrollem jest chyba już niepotrzebna bo jak na EURO to masz już +3DD w tej rozpisce więc z czegoś musisz zrezygnować - kostka na branczce, przerzuty na dużej ? lepiej wywal małą ze scrollem :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Wywalilbym branchke, malemu dal 2 poziom (44% na popychaczke, która moze zmienic bardzo duzo, a regenka tez jest bardzo dobra)

Zainwestowałbym w kowboja z netlingami, najlepiej wild w duzym klocku z AP - to jest idealna kontra na WoCh, brak strzelani pozwala im swobodne poruszac sie po stole. Przy bitwie z Wochem zastanowilbym się nawet nad 14 + hero.
powinno sie zmiescic za WW i WD.

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Lucek masz 1200 pkt w bohaterach którzy nie gna systemu - ja bym poszedł w jakies oddziały do partyzanckiej walki typu Wildzi. bo na dobra sprawę to 2700 nie zmienia za wiele. A gdzie SIIIŁA i 3 drzewa? Tutaj do tego kminu by Ci jeszcze łuki weszły i to sporo :D

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

@Heptun

Reroll dispella nie wlicza się do DD więc jest legal :) (zmienili to w ETC już jakiś czas temu) - można mieć reroll, ds i +1DD z branchki na legalu.

@szeregowiec - niby 1200, ale to są jedyne punkty na które przeciwnik poluje. Bo zabicie Dryad, Orła czy łuków daje mu małego minora. Gdzie ja bohaterami też staram się coś tam ugrać...tu jakiś śmietnik, tu jakieś maszyny, tu jakiegoś bohatera w challenge złapać.... różnie to bywa ;)
Akurat LORD MAG + LORD HIGHBORN musi być, do tego dochodzi BSB i kowboj... to taki chyba standard obecny u WE....bez tego nie wychodź z domu :P

Co do 3 drzew..... wciąż kminię rozpę na tych 4 drzewach co do Włocławka jechałem :) - kiedyś jeszcze na tym zagram :)... ale obecnie bym chciał coś powalczyć a nie mieć polew z gry ;)

@Dydu.... fakt popychaczka czasami zmienia oblicze gry, kiedy dopychamy grubasa czy wildów komuś na flankę ;)
Powiem Ci, że nawet wchodzą Wildzi +Heros :)
Gorzej z trzymaniem herosów...łuki nie są już tak mobilne jak tancerze, więc trzeba bardziej uważać.
Będę musiał coś takiego przetestować....w jaki sposób Wild Rider Hero + oddział są kontrą na WoCH ? Jakoś tego nie widzę jeszcze.... naprowadź mnie :-k





Leśne ludki 2700 Pts

LORDS:
Highborn General@ 219.0 Pts
+Bow of Loren, Arcane Bodkins, Charmed Shield, GW, LA

Beasts Spellweaver Lv 4 @ 350.0 Pts
+Wand of Wych Elm, Obsidian Lodestone

BSB:
Noble @ 122.0 Pts
+Hail of Doom Arrow, SH

HERO:
Noble +Eagle @ 183.0 Pts
+Dragonhelm, Amaranthine Brooch, Potion of Foolhardiness, GW, SH, LA

Wild Rider Noble @ 172.0 Pts
+Annoyance of Netlings, Potion of Strength, Dragonbane Gem, Spear, LA

Spellsinger @ 150.0 Pts
+Dispel Scroll

CORE:
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts +Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts +Musician
19+1 Glade Guard @ 274.0 Pts +Musician + FLAME

SPECIAL:
9+1 Wild Riders @ 341.0 Pts +Musician +Razor Standard

RARE:
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 66
Total Army Cost: 2700.0
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Spokojnie tymi Wildami mozesz lapac bohaterów.
DP ja zaliczy 1-2 rany to już nie ma tak latwo, złapiesz walniesz miksturke i chlop plynie. a przy dopchnieciu od boku zjadaja wszystko.

Ja przytrzymałem driadami w lesie jurki a potem dopchnalem od boku Wildów i chlopaki się złożyli, to samo z PoKiem.

Jest to bardzo dobr rozwiązanie, po uwaleniu WW a ich dodatkowym plusem jest to , ze mogą łapać nawet większe rzeczy.
Spokojnie możesz tym szarżować od przodu na lance bretońskie i imperialne.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Dydu pisze: Jest to bardzo dobr rozwiązanie, po uwaleniu WW a ich dodatkowym plusem jest to , ze mogą łapać nawet większe rzeczy.
Spokojnie możesz tym szarżować od przodu na lance bretońskie i imperialne.
Z tymi lancami bretońskimi to bym Dydu się nie rozpędzał :) Chyba, że jakieś boosty dostaną, bo od przodu to marnie wyglądają.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

10 atakow 3+ 2+ Sv na 5 WSv na 5+ (zabijasz 2)
w bohater w chalangu (powiedzmy nic bo walczy z puszka bretonska, ona tez nic)
dostajesz 12 atakow 4+ 4+ Sv na 5+ Wsv 5+ rana max 2
spokojnie stoją

w drugiej juz masz 12 atakow 3+ 3+ Sv 4+ Wsv6+ (dalej zabijasz 2, on tez 2)
bohaterem lykasz miksturke i zabijasz puszke

Wszystko oczywiscie teoria, bo nie da sie tego ocenic bez aktualnej sytuacji na stole.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jasne że teoria bo w praktyce z przodu będzie champion i ze 2 herosów i jak mawiają klasycy - łamiesz się od statica g :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Na papierze to wiadomo, że "WE gniotą system" :twisted: ...

Teoretycznie jak wejdzie zerówka z Beast lub +3S/+3A na Wild Hero w tych wildach to powinno być wesoło.

Znając życie, to w 3 z 4 gier ten Wild Hero spadnie w 1 challengu (jakieś fartowne 6 polecą [-X )

Do ogarnięcia i wytestowania...10 wildów mam więc nie będę proxować nawet :mrgreen:

Dam znać jak to się sprawdza bo koncepcja mega ciekawa!

@Heptun, lance brotońskie to się łukami rozkręca :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Laik, jeszcze nie widziałem Lancy bretońskiej dojeżdzającej w komplecie do WE :wink:, zawsze jest jeszcze ta druga lanca, w której albo nie ma tych bohaterów, albo są eko.

Ja tym klocem zjadłem jurki od boku, PoK'a. Sprawdzają się i to całkiem dobrze.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Lubię wildów, tylko jakoś nie wierzę w potencjał tego unitu w porównaniu do jego kosztu, tego że nie ma żadnego stubborna, hejta itp...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Trzeba jakoś radzić sobie z Kowbojami, a to jest jedna z opcji po tym jak GW ucieło WW.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

z tymi na MC (pamiętajmy), WOCowych ścięło euro, DE można złamać, EMP podobnie, BRE też.
Mamy 100 pkt przydatne na pozostałe 10 armii :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Zawsze można dać 4 drzewa, 6 treekinów i morze łuków :mrgreen: (te 100 pkt odblokowało możliwość zabrania duszka na Ancienta :P)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

ODPOWIEDZ