Euro TK Kalesonera

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Euro TK Kalesonera

Post autor: Shino »

thundercrush sie nie liczy jako templatka.
Ustalne. bedzie w drafcie

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

a roar? chcę mieć pewność
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

roar jak wszystkie breathy sie liczy

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Bardzo się zawiodłem sfinksami, jednak ich podatność na death i niski AS, są przyczyną zbyt łatwego ich schodzenia. Postanowiłem złożyć bardzo upierdliwy defens z delikatna kontrą i kilkoma mocnymi tanimi patentami.

Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Earthing Rod [25.0]
Liche High Priest @ 210.0 Pts
General; Lore of Light; Magic Level 4
Liche Priest @ 115.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

2x Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Hierotitan @ 175.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 240.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
24 Skeleton Archers @ 154.0 Pts
Master of Arrows
2x 10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Master of Arrows
10 Skeleton Warriors @ 50.0 Pts
Master of Arms
3x 5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
3 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
3x 3 Carrion @ 72.0 Pts

Models in Army: 92
Total Army Cost: 2600.0
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Poprzednia rozpa dużo bardziej mi się podobała.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Flamingi na klopach, flamingi na rydwanach... Piękny jest ten świat...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

No i przed czym Cie uratują te flamingi ?, wygarnieciem w pysk baniszmenta ? ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Młody pisze:No i przed czym Cie uratują te flamingi ?, wygarnieciem w pysk baniszmenta ? ;)
Przed klopami walącymi w destroyera 8) I wystarczy...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Kaleson naoglądał się za dużo Wejścia Smoka. Znów wraca lansowana kiedyś przez niego metoda walki bez walki. :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5346

Post autor: Tutajec »

Zobaczycie za dwa miesiace znowu beda Stalkery,

Kaleson moze sprobujesz jednak powalczyc, mozna wystawic necropolis knightow albo cos, mysle ze potrafia wiecej niz skorpiony.

Tak samo te carriony nimi jakos mozna powalczyc tylko trza chyba miec ich wiecej niz 3 w oddziale
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Eee, Marcin, chyba lepiej miec jakas mocniejsza kontre niz gowniane skorpiony i 3ki carrionow. 2x NK + Stalkery. Imho to jest najlepsza opcja. No i 3x rydwany...
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Rince NK są całkiem w pytę i kminię też coś z nimi. Dębek ma rację, dokładnie o to mi chodzi.
Zauważyłem, że jedna nieudana tura magii i jeden misdispel potrafią wdupić bitwę ofensywnym TK. Świniaki w liczbie 3 nie sprawdziły się, albo snajperki, albo słonko, albo ktoś duzo 6ek kula. Chce mieć rozpe która urywa punkty, boli defensy i która nie moze wtopić przez jedną słaba turę. Pogram tym, jak się nie sprawdzi to pewnie do bazyla wrócę do SK. :P
Ostatnio zmieniony 7 lut 2012, o 16:20 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Do skorpionów się zgadzam, bardzo fajny unit. Natomiast boli mnie zbytnie uzależnienie TK od fazy magii, praktycznie niezależnie od rozpiski, jedna slaba faza kładzie armię do piachu. Nawet najlepsza piechota, TG, bez mocnych buffów, nie radzi sobie z żadną z elit w inncyh armiach.
Zupełnie natomiast nie rozumiem po co są carriony - kompletne nieporozumienie z ruchem 10''.
Bólem są jeszcze zbyt drodzy bohaterowie. Teraz mam parę koncepcji dotyczących TK, dzisiaj gram z Butanem, spodziewam się srogiego oklepu no ale zobaczymy :)

Pozdrawiam

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Cariony na slos bardzo duzo zyskują! Widzą przez oddziały, przelatują nad nimi w szarży a mają jej 10 +3d6. Później idą czary o niskich castingach i wysokich zasiegach ws10 i10 +KB sprawiają, że cariony mogą z łatwościa łowić bohaterów w unitach. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Aaa racja bo teraz te dziwne zasady widocznosci wyszly.. To racja, carriony stają się wartościowym unitem, muszę rozkminic :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5346

Post autor: Tutajec »

To moze zrob 4 czy 5 ? i faktycznie oddzialy z sila 3 moze sensownie angazowac masz 3 woundy i 4 tougha calkiem przezywalne to scierwo.
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

angażowanie oddziałów to nie mój cel, wyciaganie bohaterów raczej, do tego 3 wystarczą, ewentualnie odginanie no i 3 wystawienia
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Się troszke podepnę pod temat.
Zagrałem z Butanem czyms takim:

TK z destroyerem, potion of toughness
3x liche priest 2 lev, 2x nehekhara, 1x light, DS, channeling staff, ruby ring
icon bearer z wardem
necrotect z wardem
28 łuczników z fcg
2x 4 charioty
2x sfinksy
22x TG, FCG, flamingi
cascet
hierotytan

Punkty wydane miejscami bardzo warzywnie - destroyer, icon bearer, necrotect (ale chciałem się pobawić) Wylatują warzywa, wyleci jeden sfinks. Chociaż na heralda mam patent.
Spisuje się za to masa pocisków - dwie sygnaturki z lighta, spirit leech, ruby ring i cascet - ładnie ogarnia smieci, ten element rozpiski działał dobrze, trzeba tylko wazyc każda kość w reku, są na wage złota.
Euro dało strasznie w dupę, castingi rzedu 22+ czy 24+ (mass brionna, czy mass cosie z lora TK) są powyżej albo równo ze statystyką do rzucenia - nawet posiadając hierotytana i 4lev licza. Paść masakryczna. Można brac power stona czy scrolla TK ale kiepsko to widzę. Absolutnie nie żałuję rezygnacji z 4 lev liczy, gram na TK
King zostaje, ino w innej konfiguracji. Potrzeba wygaru, wiec prawdopodobnie dodatkowe ataki, PoS i jakiś ward 4+
Chcę zmiescic co najmniej 2x skorpion, 3x carrion, lub dwa takie oddziały, halabardy na gwardii.

Ogólnie wrażenia negatywne, (dostałem mozna powiedziec dwa razy oklep ) jednak raz TK zginął troche niestatystycznie wiec przyjęlismy wynik - maskę ale kontynuowalismy jakby przezył, i to VC dostałyby wtedy łomot. Jednak brak marszu straszliwie ogranicza tą armię, strasznie łatwo zostac wymanewrowanym - a chcialbym pograc jednak bardziej ofensywnie. Trochę moze pokombinuję w tą stronę, przynajmniej dopóki sie nie znudzi :D
Zielone są o wiele lepsza, mocniejsza, uniwersalniejsza i bardziej zbalansowaną armią niż TK, nawet z bonusem +200 pkt.

Pozdrawiam

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Siema, to ja pójdę za ogólnym trendem i wrzucę swoją nową rozpę TK. :wink: Nie zdradzam chyba tutaj żadnych wielkich kmin, zwłaszcza, ze w nowym drafcie z tego co się zapowiada TK da się składać kompletnie inaczej. Jeśli komuś rozpa się spodoba proszę kopiowac ogrywać i wrzucać jak sie grało. Ja do tej pory zagrałem jedną bitwę z VC Gąsiora i był remis.

Postaram się napisać co i dlaczego wrzuciłem takie a nie inne.

Lordowie:
King, jest tu przede wszystkim po to, aby mieć 10ld do obrony i rzucania 0 z deatha, do tego byle co już nie wpada w ten oddział, bo king z hatem, jednak troszke kroi, a szkielety z hatem i WS6 też tak łatwo nie giną. Ma też najtańszą magiczną kosę, chociaż to i tak niewiele na eteryki. 2+ warda na magię, 5+ warda na resztę
Lord mag, wiadomo, +4 do dispela, fajne czary z nehekary, zwłaszcza podwojony srzał, którego nikt nie chce wpuszczać na unit 11 uszatek... ciekawe dlaczego. :D 2+ warda na magię 5+ warda na resztę.
Jak widzicie zrezygnowałem z cascetu, przy deathie i 3 chanellach na ogół dorabianie kości jest niepotrzebne, ale na wszelki wypadek kolo dostał power stone'a

Herosi
2x mag 2lvl ze śmiercią dają mi naprawdę silny boost w walce na odległość, soulblight, d&d, słonko, z +d3 do casta wchodzą cudownie, z bonusem można rzucać na krótkim zasięgu 0 z deatha na 1 kostce, szał ciał. Najwyżej stracisz jedną kostkę, a jesli wejdzie przeciwnik straci dwie na dispell. 4+ ward na magię.
Nekrotetekt, daje hatea na bunkier warriorów i kinga, daje też regenę na uszaty, nekroświnię i hierotytana, czyli rzeczy za 1000 pkt, oznacza to, że spłaca się gość po mniej więcej 2 rzuconych 6kach na regenę, na którymkolwiek z wymienionych unitów. Tarcze dostał, bo starczyło punktów, po prostu dodatkowa rana na 2+ za 5pkt, good deal. 4+ ward na magię.

Rary
Nekroswinks - świetny zasięg szarży, mocno bije, kontruje szybkie oddziały, wystarczy, że wejdzie jedno z 2 obnizeń S/T, a lord morderca czy stardragon ranią go na 6, nie wspominając już o dużych demonach z doc czy diabłach z woc, które ranią go na ogól na 6 bez obniżenia S. HKB to coś co warto mieć w rozpie.
Hierotytan - bound ze śmierci z LD 10 i bound z lighta, jedyna zasięgowa broń na eteryki (bo na katapulty, przestałem dawno liczyć), świetny bonus do casta, który nie zabiera kości na euro, przy 3 magach, jest po prostu mega, polecam Piotr Fronczewski.
Katapula x2 - bardzo długo się zastanawiałem czy nie wystawić za nie drugiego nekrosfinksa... ale jednak są, każdy widzi jakie. Chwilowo zostają w rozpie. Chociaż praktycznie nigdy nie robią tego na co liczę.

Spece
11 uszat z łukami, w walce wręcz mielą bardzo dużo 4WS, 3I, 4S/T, save i regena, to naprawde potrafi walnąć,Gąsiorowi zjadło 8 cryptów w dwie tury walki, a strzela też bardzo mocno, stanowi doskonały cover dla łuczników. Świetny zasięg i siła, tylko o modele ciężko. :wink:

Core
7x 10 łuczników - niezbędne wystawienia, zwłaszcza przy tylu oddziałach, których wystawienie chcesz do końca ukryć przed przeciwnikiem, no i coś tam te pestki jednak robią, zwłaszcza na elfy, których ostatnio dużo na stołach
3x 5 fasta w skałcie z łukami - niezbędne odginanie w dowolnym miejscu stołu
20 szkieli FCG - bunkierek

Mam nadzieję, że komuś pomogłem złożyć fajną rozpę. :)

Tomb King @ 255.0 Pts
General
Armour of Fortune [35.0]
Warrior Bane [5.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche High Priest @ 260.0 Pts
Hierophant; Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Liche Priest @ 130.0 Pts
Death; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Liche Priest @ 120.0 Pts
Death; Magic Level 2
Scroll of Shielding [15.0]
Necrotect @ 65.0 Pts
Charmed Shield [5.0]

Hierotitan @ 175.0 Pts
Necrosphinx @ 225.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
11 Ushabti with Giant Bows @ 550.0 Pts
20 Skeleton Warriors @ 110.0 Pts
FCG
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts


Models in Army: 126
Total Army Cost: 2700.0
Ostatnio zmieniony 17 sty 2014, o 15:59 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3351
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Nie wiem czy nie lepiej jak bys mial stabilizacje na duzym magu.

ODPOWIEDZ