Strona 1 z 2

Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 18:46
autor: dead
No dobrze będę tutaj pokazywał wszystko to, co mi się uda zmalować z krwistego khorne'a, który to maziam dla swojego przyjaciela.

Na pierwszy ogień idzie moje najnowsze "dzieło":
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jest to konwersja rydwanu (połączenie starego z nowym ;) czyli nowe koniki + konwertowany załogant + stary ładny kosz). Rydwan sam w sobie skończony, ale w planach jest jeszcze drugi załogant w postaci herosa ;)

Kolejnym moim tworem jest Hellenka :) (w sumie powstała wcześniej jak rydwan):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I załoganci
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W sumie przydałoby się załodze trochę oświetlić skórę i ją urozmaicić, ale zajmę się tym jak skończę z resztą.

Teraz na tapecie będą koniki chaosu i jurgen ;)

PS W sumie nie jestem dobry w NMM ale staram się, aby świeciło :D ...

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 18:52
autor: Kefas
No i to jest malowanie chaosu, a nie ciapanie jakimiś washami albo bejcą! Perfekcyjna robota i czekam na WIĘCEJ!

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 19:50
autor: Grolshek
Schemat kolorystyczny helupy i załogantów nie w moim guście więc nie podoba się. Za to rydwan identyczny z moim warshrinem czyli cud miód i orzeszki. Chyba sobie rydwan na taki przerobię...

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 19:59
autor: Naviedzony
Genialne złoto i dobrze skomponowane z czerwienią! Czysto i khorne'owo! Aż się chce na to patrzeć!

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 20:00
autor: JaceK
Wygar!
Naprawdę świetne.

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 20:19
autor: Siena
Non metalik jakoś mi nie pasuje do chaośników. Niemniej technicznie jest to majstersztyk =D>

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 20:20
autor: Kefas
Złoto rzeczywiście świetne, a jedyną strefą która umknęła mojej uwadze to strefa rogów i kości... to ciemne cieniowanie jakoś mi się zupełnie nie podoba, zwłaszcza na rogach kuni od rydwanu...

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 3 lut 2012, o 21:35
autor: Lazur
Zacytuje Mike Tysona z filmu Kacvegas: "najs! najs!"

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 4 lut 2012, o 01:33
autor: Rasti
Mój umysł po piątku i o tej godzinie nie ogarnia do końca, ale z tego co widzę, to jest po prostu świetnie. =D>
Czyste malowanie i płynne przejścia. NMM świetny! GJ!

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 4 lut 2012, o 13:41
autor: Andrut
To jest ta chwila w której nienawidzę siebie i odkładam pędzel. Zarąbiste malowanie, połączenie NMM z Khornem albo Tzeentchem to jest dla mnie kwintesencja chaośnego klimatu. Szalenie mi się całość podoba.
Koniec słodzenia, teraz zeznania: z czego poczyniłeś podstawę pod Helenę?

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 4 lut 2012, o 19:22
autor: dead
Andrut pisze:z czego poczyniłeś podstawę pod Helenę?
2 zwykle traje od GW (te 50x100) sklejone ze soba.

Dzis nastapila mala zmiana planow i zabieram sie za herosa do rydwanu - troche pogrzebalem w ProCreate i wyszła mi rączka z toporem oraz tarcza ;). Jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem to po weekendzie zarzuce foty.

Co do zlotego NMM to dopiero od krasnali zmienilem troche "recepture" i mam nadzieje ze powoli zacznie to wszystko byc bardziej zlote.

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 5 lut 2012, o 13:33
autor: ^Karpiu^
Ladnie ladnie az ja sam sie musze zmotywowac bo za duzo fajnego chaosu tutaj :)
Czerwienie naprawde ladne i fajny pomysl na rydwan.

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 5 lut 2012, o 20:08
autor: smiejagreg
Świetny NMM =D> =D> =D> . Tylko czy nie za czyste to jest #-o Trochę brudu na chaośniakach by się przydało jednak...

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 6 lut 2012, o 22:44
autor: dead
Chciałem wrzucić dziś herosa:
Tak wyglądają mniej więcej właściwe kolorki (głównie chodzi mi o czerwienie) - niestety mam słabe oświetlenie boczne więc nie są te strefy za mocno doświetlane, no ale już niedługo mam nadzieję, że kupie 2 nowe żarówki i to pomoże mi lepiej doświetlać zdjęcia.
Obrazek
Obrazek

No a teraz właściwy wygląd herosa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wygląda po zamontowaniu go do rydwanu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W nogach ma 2 magnesy a to pozwala wklejać go do rydwanu (wrzuciłem tam taka blachę - ostatnia fotka). Teraz zobaczymy co będzie następne w kolejce. Ogółem tarcza to odcisk a toporek samoróbka. To chyba wszystko na dziś ;).

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 6 lut 2012, o 22:53
autor: Rasti
Ow, Świetny heros! =D>

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 7 lut 2012, o 09:35
autor: rob
do dzisiaj pamiętam twoją robotę na Sylvanii, którą grałeś oraz na figurkach scimiego ale ten rydwanik w nmm jest niesamowity...
pozdrawiam

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 7 lut 2012, o 11:33
autor: Kefas
Nie spadnie?

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 7 lut 2012, o 11:52
autor: Naviedzony
Nieważne, wygląda znakomicie. Wszystko tu jest takie... masywne! Podoba mi się!

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 8 lut 2012, o 00:13
autor: dead
Kefas pisze:Nie spadnie?
a czemu mialby spasc? Ogolem 2 magnesy dobrze dzialaja! - w podstawce pieszej tez sa magnesy :D. Wiadomo jak przechylisz za bardzo rydwan to sie prezwali (katy powyzej 30-45stopni jakos) ale wiedzac o tym podczas walki raczej warto zapobiegac takim wydarzeniom i sie po prostu zdejmuje czesci ktore sa "watpliwe" - tak robilem grajac VC :D.

Ogółem sam kosz tez jest zdejmowany ;) i luzno spoczywa na koniach oraz 2 bolcach w podstawce przytwierdzonych do kolek.
rob pisze:do dzisiaj pamiętam twoją robotę na Sylvanii, którą grałeś oraz na figurkach scimiego ale ten rydwanik w nmm jest niesamowity...
pozdrawiam
Armia Brata to byl pokaz speedpaintingu :D, natomiast moja sylwania/vc to byly moje "wczesne" przygody z pedzlem (niedlugo moze sam zaczne mazac swoje VC ktore sa w domku) - maluje juz z 8 lat :P a jakos lepiej mi to wychodzi od 6. Zreszta kiedy ja gralem? Chyba ostatnio ze 4 lata temu :P - choc caly czas ciagnie mnie do posiadania wlasnej armijki trupow na poleczke do gablotki :D.


No ale dosc tego - jest chaos do zrobienia - czerwien i "zloto" :D.

Re: Chaos KHORNE'A by dead

: 8 lut 2012, o 09:09
autor: Nijlor
=D> Super chaos =D>