2400 VC Crypt army - KLIMAT!
2400 VC Crypt army - KLIMAT!
Witam
Ghoul King @ 560.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard
Scabrscrath [75.0]
Terrorgheist [225]
Vampire @ 206.0 Pts
Battle Standard Bearer [25]; Magic Level 1; Lore of Vampires
Screaming Banner [25]
Aura of Dark Majesty [25]
Fear Incarnate [20]
Shield [2]
Heavy armour [4]
Necromancer @ 90
Dispell Scroll [25]
48 Crypt Ghouls @ 480.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
3 Vargheists @ 138.0 Pts
3 Crypt Horrors @ 114.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Spirit Host @ 45.0 Pts
Spirit Host @ 45.0 Pts
Terrorgheist @ 225.0 Pts
Terrorgheist @ 225.0 Pts
Total Army Cost: 2398.0
Pomysł taki:
Kloc ghouli (z BSB i Necro) + Crypt Horrory dążą gdziekolwiek w środku do zwarcia (masa ghouli + fear combo BSB), próbując zatrzymać kocioł w środku i wytrzymać do momentu odsieczy od reszty ekipy.
Reszta ekipy generalnie zapierdziela po polu bitwy korzystając ze swojego movementa.
+ 4 death shrieki
Dire Wolves i Spirit Hosty jako mięso armatnie/przynęta do szarży
Rezygnuję niemal kompletnie z magii i nawet nie wiem czy ten necro się opłaca. Największą niewiadomą jest jak dla mnie kompozycja Speciali (Nie wiem czy jest sens Crypt Horrory dawać, Vargheisty i Hexwraithy wyglądają bardzo kusząco)
Ghoul King @ 560.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard
Scabrscrath [75.0]
Terrorgheist [225]
Vampire @ 206.0 Pts
Battle Standard Bearer [25]; Magic Level 1; Lore of Vampires
Screaming Banner [25]
Aura of Dark Majesty [25]
Fear Incarnate [20]
Shield [2]
Heavy armour [4]
Necromancer @ 90
Dispell Scroll [25]
48 Crypt Ghouls @ 480.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
3 Vargheists @ 138.0 Pts
3 Crypt Horrors @ 114.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Spirit Host @ 45.0 Pts
Spirit Host @ 45.0 Pts
Terrorgheist @ 225.0 Pts
Terrorgheist @ 225.0 Pts
Total Army Cost: 2398.0
Pomysł taki:
Kloc ghouli (z BSB i Necro) + Crypt Horrory dążą gdziekolwiek w środku do zwarcia (masa ghouli + fear combo BSB), próbując zatrzymać kocioł w środku i wytrzymać do momentu odsieczy od reszty ekipy.
Reszta ekipy generalnie zapierdziela po polu bitwy korzystając ze swojego movementa.
+ 4 death shrieki
Dire Wolves i Spirit Hosty jako mięso armatnie/przynęta do szarży
Rezygnuję niemal kompletnie z magii i nawet nie wiem czy ten necro się opłaca. Największą niewiadomą jest jak dla mnie kompozycja Speciali (Nie wiem czy jest sens Crypt Horrory dawać, Vargheisty i Hexwraithy wyglądają bardzo kusząco)
Kmina jest ciekawa, tylko te 3 crypt ghoule za bardzo nic nie utrzymają przy sobie na dłuższą chwilę. Jak Tobie terrory spadną ze strzelania to tak naprawdę w tej armii nie masz nic co mogłoby bić i zdobywać punkty...no ale wiele zależy od szczęścia
Właśnie się zastanawiam.. i chyba zamienię Crypty na Vargheisty.
Problemem jest strzelanie i magia, dlatego właśnie trzeba jak najszybciej dopaść jednostki strzelające/czarujące (właśnie po to są szybkie terrory, vargheisty, ew. kawa) - zwłaszcza, że w wielu przypadkach wystarczy podlecieć na odległość Death Shrieka.. (co daje nam 28" cali w jednej turze w przypadku generała na terrorze, etc.).
Rozpiska jest przede wszystkim robiona ze względu na klimat, ale wszelkie sugestie taktyczne mile widziane
Problemem jest strzelanie i magia, dlatego właśnie trzeba jak najszybciej dopaść jednostki strzelające/czarujące (właśnie po to są szybkie terrory, vargheisty, ew. kawa) - zwłaszcza, że w wielu przypadkach wystarczy podlecieć na odległość Death Shrieka.. (co daje nam 28" cali w jednej turze w przypadku generała na terrorze, etc.).
Rozpiska jest przede wszystkim robiona ze względu na klimat, ale wszelkie sugestie taktyczne mile widziane
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nieklimatyczne cory. Wystaw 2x30 ghuli :]
Biały czym byś nie grał to i tak Cię wystrzelam:)
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
dagon pisze:Rezygnuję niemal kompletnie z magii
Powiem tak gralem ostatnio na naporowej armii z 2x 2lvl necro oraz oczywiscie lord na 1 lvl. i jezeli Channel dzialal nie najgorzej to jedyne co mialo sens to rzucanie czarow na 6 kosciach necrosami i liczenie na Ifke bo inaczej przebijanie sie przez 4 poziomowego maga to byla masakra.
Choc to co stracisz w magii to z nawiazka nadrobisz w walce wiec ja bym ise nie martwil
Choc to co stracisz w magii to z nawiazka nadrobisz w walce wiec ja bym ise nie martwil
Generalnie to nie wiadomo jak się do tego odnosić. Rezygnujesz z magii za co zapłacisz w każdej bitwie no ale niby tutaj chodzi o klimat z dużych liter, więc dla mnie jeśli satysfakcjonuje Cię jej klimat to jest ok, jak chcesz tym grać to konieczne są zmiany.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1