2400 VC Crypt army - KLIMAT!

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Dagon
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

2400 VC Crypt army - KLIMAT!

Post autor: Dagon »

Witam

Ghoul King @ 560.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard
Scabrscrath [75.0]
Terrorgheist [225]

Vampire @ 206.0 Pts
Battle Standard Bearer [25]; Magic Level 1; Lore of Vampires
Screaming Banner [25]
Aura of Dark Majesty [25]
Fear Incarnate [20]
Shield [2]
Heavy armour [4]

Necromancer @ 90
Dispell Scroll [25]

48 Crypt Ghouls @ 480.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

3 Vargheists @ 138.0 Pts

3 Crypt Horrors @ 114.0 Pts

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts

Spirit Host @ 45.0 Pts
Spirit Host @ 45.0 Pts

Terrorgheist @ 225.0 Pts
Terrorgheist @ 225.0 Pts

Total Army Cost: 2398.0


Pomysł taki:
Kloc ghouli (z BSB i Necro) + Crypt Horrory dążą gdziekolwiek w środku do zwarcia (masa ghouli + fear combo BSB), próbując zatrzymać kocioł w środku i wytrzymać do momentu odsieczy od reszty ekipy.
Reszta ekipy generalnie zapierdziela po polu bitwy korzystając ze swojego movementa.
+ 4 death shrieki

Dire Wolves i Spirit Hosty jako mięso armatnie/przynęta do szarży

Rezygnuję niemal kompletnie z magii i nawet nie wiem czy ten necro się opłaca. Największą niewiadomą jest jak dla mnie kompozycja Speciali (Nie wiem czy jest sens Crypt Horrory dawać, Vargheisty i Hexwraithy wyglądają bardzo kusząco)

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Kmina jest ciekawa, tylko te 3 crypt ghoule za bardzo nic nie utrzymają przy sobie na dłuższą chwilę. Jak Tobie terrory spadną ze strzelania to tak naprawdę w tej armii nie masz nic co mogłoby bić i zdobywać punkty...no ale wiele zależy od szczęścia :)

Dagon
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Dagon »

Właśnie się zastanawiam.. i chyba zamienię Crypty na Vargheisty.

Problemem jest strzelanie i magia, dlatego właśnie trzeba jak najszybciej dopaść jednostki strzelające/czarujące (właśnie po to są szybkie terrory, vargheisty, ew. kawa) - zwłaszcza, że w wielu przypadkach wystarczy podlecieć na odległość Death Shrieka.. (co daje nam 28" cali w jednej turze w przypadku generała na terrorze, etc.).

Rozpiska jest przede wszystkim robiona ze względu na klimat, ale wszelkie sugestie taktyczne mile widziane ;)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nieklimatyczne cory. Wystaw 2x30 ghuli :]

Dagon
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Dagon »

Mówisz, żeby zrezygnować z psów? Czemu tak? ;)

Psy są tanie, za 120 pts. mam 3 oddziały, które ściągają strzelanie, szarże, a jak się uda to i w jakąs maszynę wojenną wpadną.. ;) Aczkolwiek pomysł do rozważenia, tylko trzeba rozważyć plusy i minusy ;)

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Biały czym byś nie grał to i tak Cię wystrzelam:)
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Dagon
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Dagon »

We shall see.

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Brakuje mi batów. Klimatem pasują do rozpy.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Dagon
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Dagon »

Tak, też się nad tym mocno zastanawiam ;)

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

IMO nie poczarujesz sobie. Masz magów tylko 1 lvl...bez Mortisa masz tylko +1 do czarowania, czyli praktycznie będziesz stopowany w turze magii.
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

dagon pisze:Rezygnuję niemal kompletnie z magii
:)

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

Powiem tak gralem ostatnio na naporowej armii z 2x 2lvl necro oraz oczywiscie lord na 1 lvl. i jezeli Channel dzialal nie najgorzej to jedyne co mialo sens to rzucanie czarow na 6 kosciach necrosami i liczenie na Ifke bo inaczej przebijanie sie przez 4 poziomowego maga to byla masakra.

Choc to co stracisz w magii to z nawiazka nadrobisz w walce wiec ja bym ise nie martwil

Dagon
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Dagon »

Tak to jest, gdzieś trzeba stracić, żeby później nadrobić :)

Zastanawiam się nad wywaleniem hexów i dodaniem jeszcze 3 vargheistów i znalezieniem miejsca chociażby na jedną dwójkę Fell Batów..

No i co myślicie o 2x30 ghouli zamiast wilków?

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Generalnie to nie wiadomo jak się do tego odnosić. Rezygnujesz z magii za co zapłacisz w każdej bitwie no ale niby tutaj chodzi o klimat z dużych liter, więc dla mnie jeśli satysfakcjonuje Cię jej klimat to jest ok, jak chcesz tym grać to konieczne są zmiany.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

ODPOWIEDZ