1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 360.0 Pts
Magic Level 3, Disc of Tzeentch
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Spell Familiar [15.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
20 Chaos Warriors of Nurgle @ 408.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 201.0 Pts
Shield; Battle Standard; Barded Chaos Steed
Talisman of Endurance [30.0]
Biting Blade [5.0]
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 420.0 Pts
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 81.0 Pts
Musician
Total Army Cost: 1600.0
Ma to sens na jednym shrinie?
Warriors Of Chaos
Warriors Of Chaos
Statystyka to dziwka.
Jak bsb ma biegać z rycerzami to musi mieć favorkę (do zmieniania wyniku Oka Bogów) i halabardę (by bić płonącymi atakami - inaczej tylko konie od rycerzy będą tak bić).
Można też dać czempiona na rycerzach co by pojedynki rzucał i przyjmował i wyręczał tym samym bsbeka. Mi wyszło coś takiego:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 360.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 3; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Spell Familiar [15.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 210.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Talisman of Endurance [30.0]
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
20 Chaos Warriors of Nurgle @ 408.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Rapturous Standard [20.0]
7 Chaos Knights of Tzeentch @ 400.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
8 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Total Army Cost: 1599.0
Można też dać czempiona na rycerzach co by pojedynki rzucał i przyjmował i wyręczał tym samym bsbeka. Mi wyszło coś takiego:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 360.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 3; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Spell Familiar [15.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 210.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Talisman of Endurance [30.0]
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
20 Chaos Warriors of Nurgle @ 408.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Rapturous Standard [20.0]
7 Chaos Knights of Tzeentch @ 400.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
8 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Total Army Cost: 1599.0
Knighci bez szeregu dalej są w stanie dobrze powalczyć czy tracą dużo z potencjału? I jak rzucam bonus z shrine to dostaje go cały oddział włącznie z bohaterem? I jeszcze jedno pytanie czy magowie mają też 6+ warda od MoT czy tylko bonus do casta?
Statystyka to dziwka.
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
czy płonące ataki faktycznie działają na konie ???Waldi pisze:Jak bsb ma biegać z rycerzami to musi mieć favorkę (do zmieniania wyniku Oka Bogów) i halabardę (by bić płonącymi atakami - inaczej tylko konie od rycerzy będą tak bić).
Jak od flanki to powalczyć mogą z każdym Jak mają warda 4+ to nawet od czołaWarzywko pisze:Knighci bez szeregu dalej są w stanie dobrze powalczyć czy tracą dużo z potencjału?
Tak.Warzywko pisze:I jak rzucam bonus z shrine to dostaje go cały oddział włącznie z bohaterem?
Mają podwyższonego warda i bonus do casta.Warzywko pisze: I jeszcze jedno pytanie czy magowie mają też 6+ warda od MoT czy tylko bonus do casta?
Nie widzę przeciwwskazań by tak było.rudobrody79 pisze: czy płonące ataki faktycznie działają na konie ???