Dwarfs 2500p

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Dwarfs 2500p

Post autor: Torres »

Witam, chcialbym uslyszec konstruktywna krytyke, wasze opinie i jakies rady na temat niniejszej rozpiski.
Od razu mowie, ze kowadlo nie wchodzi w rachube.
Po pierwsze: jak dla mnie jest zbyt ryzykowne.
Po drugie: jednak nie wyobrazam sobie poprawnej armii krasnoludzkiej bez lorda twierdzy.


HEROES:
Lord Morgrim "Bloodaxe" Firebrand 281p
Great Axe, Gromril Armour (Master Rune of Steel, Rune of Resistance, Rune of Stone), Ring (Master Rune of Challenge), Shieldbearers

Thane Furgil Firebrand 170p
Axe, Gromril Armour, Army Standard (Strolllaz's Rune, Rune of Battle)

Runesmith Snorri "Whitebeard" Firebrand 151p
Great Hammer, Gromril Armour, Shield, Ring (3 Runes of Spellbreaking)


CORE:
20 Longbeards 301p
Hand Weapons, Heavy Armours, Shields, Greatbeard, Musician, Standard Bearer (Rune of Battle, Ancestor Rune)

20 Warriors 205p
Hand Weapons, Heavy Armours, Shields, Veteran, Musician, Standard Bearer

20 Warriors 245p
Great Weapons, Heavy Armours, Shields, Veteran, Musician, Standard Bearer

10 Thunderers 150p
Hand Weapons, Handguns, Light Armours, Shields

10 Quarrellers 120p
Hand Weapons, Crossbows, Light Armours, Shields

SPECIAL:
17 Hammerers 276p
Great Hammers, Heavy Armours, Shields, Gatekeeper, Musician, Standard Bearer (Rune of Battle)

19 Ironbreakers 327p
Hand Weapons, Gromril Armours, Shields, Ironbeard, Musician, Standard Bearer (Rune of Battle, Rune of Stoicism)

Bolt Thrower 85p
Engineer, Rune of Penetrating

Bolt Thrower 65p
Engineer, Rune of Burning

Grudge Thrower 120p
Engineer, Rune of Accuracy


----------------2496p

Co o tym myslicie?

Stuart malutki
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Stuart malutki »

Ja mysle że koniecznie powinnienes wziąc sobie jakiegos rare, wyrzuciłnbym Ironbreakersów wstawił za to organy i żyra albo 2x organy. Koniecznie runy z bolców zdjął i może Ci wystarczy jeszcze na cannona albo klope obicąl veteranów a ogólnie to spoko :wink:

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Gyrocopter w tej armii bylby pierwsza rzecza, ktora by padla. Za duzo pkt a jego pierwsza zaleta, czyli March Blocking w ogole by mi sie nie przydal.
Organek nie lubie i nie widze na nich miejsca.
Run z bolcy napewno nie zdejme. Niewiele kosztuja, a dzieki nim pierwszy bolec niszczy automatycznie charioty i latwiej radzi sobie z potworami. Burning jest tu wlasciwie tylko po to, zeby dac magiczny atak. No i zawsze moze sie przydac na treemana :).
Ogolnie nie moge przesadzac z machinami, bo nie bede mial za bardzo line of sight jak rusze klocki do przodu. Dlatego 2 bolce i katapulta musza wystarczyc.

Stuart malutki
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Stuart malutki »

własnie zyrek by sie bardzo przydał masz mało strzelania wiec trzaba doązyc do tego żeby stzrałow było poprostu jak najwiecej a organki na WE razem z klopa z burningiem byłaby wskazana... dlatego runy z bolców ja bym zdjął wole siciagać treemany klopamii ale jak chcesz IMO machin nigdy dość :wink:

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

ja bym koniecznie wsadził choc jedne organy...nie masz kompletnie czym ściągac skirmishu, a IMO to on najbardziej nas boli, bo jest bardzo manerwrowy :? Ale jak ich nie tolerujesz to nie :wink:

Wyrzuciłbym greaty z warriorów i za to dokupił dwóch hammererów, co bym miec ranke i od razu jej nie stracic.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Co do Skirmishow: Beda mieli dosc ograniczone pole manewru biorac pod uwage ilosc twardych regimentow, ktore po prostu beda atakowaly jedna linia. Z reszta... Jedne organki zbyt malo robia, musialbym wziac dwa. A jak tak patrze to i tak bede mial problemy z rozstawieniem wszystkiego w miare porzadnie jesli nie bede mial gorki :)
Great Weaponow z Warriorow wolalbym nie wyrzucac. Wiem, ze to az 40 pkt ale wole miec cos, co moze jakos zabolec kawalerie/potworki.

Stuart malutki
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Stuart malutki »

Watpie czy takie ograniczone jak klocek ma szerokośc 4 cale ty natomiast chesz nimi w lini wychodzic z lini strzel;ania i co to daje skirmiszerzy sa za Toba niszcza maszynki a pożniej twardziele dochodzą i niedojrze dostajesz od przodu mocną to jeszcze od tyły / blku lekką jednostke ... Jedne organki z przeciwnika robią papke a dwa jeszcze wiekszą... zamist warriorom daj great weapony Longbeardom 6 a 5 róznica a na kawalerie zasadnicza nie przyjmiesz 15 BK na warriorsów chciaz mozna :D ... lepiej na lonbeardów przestoisz zjedna tur a poźniej zaczynają sie sypać
:wink:

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Jak dla mnie to wyrzuć iron breakerów - ten oddział jest za drogi (widząc coś takiego na stole - wbrew pozorom nie są aż tak twardzi - od razu bym zgarnął czymś mocnym ponad 400 punktów), w zamian jeżeli nie chcesz tracić regimentów wrzuć warriorów i organki. Ja jednak za miast tej puszki pokombinowałbym ze strzelaniem i żyrkiem, bo powoli się gubię jaki jest plan na tą armię, rozumiem, że chcesz walczącą potęgę, ale to dalej 6" szarży a brak kowadła i popychaczki nie pomaga. Wydaje mi się, że jeżeli chcesz armię walczącą, to minerzy, kowadło, ze 2 bolce + coś jeszcze i jeden żyrek - regimenty reszta...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

z przykroscia stwierdzam ze wszelakie krasnale bez kowadla sa 4fun
kowadlo daje jako taka gwarancje ze nie krecisz sie jak gowno w przereblu...wierz mi z myslacym przeciwnikiem twoj lord nie powinien zobaczyc zadnego HtH niewygodnego dla przeciwnika
a wierzenie ze chlopak dostanie uczciwa szarze jest takie...hmmm...romantyczne :wink:

a przy liczbie stubbornow/9ld i przerzutom z bsb mozna spokojnie wystac bardzo duzo breakow

organki musza byc...gram orcasami i wiem ze zupelnie inna zabawa jest gdy te organy sa a zupelnie inna gdy ich nie ma-> ja bym optowal za 2ma w tym przedziale pktowym

ironi...coz...mozna wziasc cos lepszego (szczegolnie minersow gdy jest kowadelko)

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Kowadlo mi po prostu nie podchodzi. Nie podoba mi sie.
Tak sobie pomyslalem... Do powergamingu mam WE. Natomiast u krasnoludow liczyl sie dla mnie przede wszystkim klimat.
Jesli jednak bym mial kombinowac bardziej pod wygranie, to byloby cos takiego:

Runelord z kowadlem
Thane z challengem
BSB
20 Hammererow
20 Minerow
2 Bolce
10 Thundererow
20 Longbeardow
20 Warriorow
Grudgethrower
2 Organki

Za reszte punktow wcisnalbym moze jeszcze jeden klocek. Ostatecznie pierwsza rzecza jakiej bym sie pozbyl byliby Thundererzy. Co byscie mysleli o czyms takim?
Wybaczcie, ze skrotowo, ale nie chce mi sie teraz robic konkretnej rozpiski :)

Stuart malutki
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Stuart malutki »

ja bym BSB dał z challangem a za thana wrzucił runesmitha, minerów nie opłaca sie barć zamiast tego klolpke drugą, organki dwa to chyba za duzo lepiej zyra ... spowalniasz i masz dodatkowa ture strzelania machinami tak jakbyś zabrał dwa organki i jeszcze inne machiny ... Uwazam że wiecej normalnych warrioów :wink: spoksik są i chyba tyle oczywiście wszystko to tyczy sie drugiej rozpy xD

ODPOWIEDZ