Hellcannon

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

to thurion daj sygbal skad to, ze moze strzelac po ruchu...
bo zarowno spec character jak i scraplaubchery maja wyraznie napisane, ze strzelaja jak stone thrower z ta roznica, ze nie moga strzelac po ruchu...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5389
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Shino pisze:to thurion daj sygbal skad to, ze moze strzelac po ruchu...
bo zarowno spec character jak i scraplaubchery maja wyraznie napisane, ze strzelaja jak stone thrower z ta roznica, ze nie moga strzelac po ruchu...
cos cie nie zrozumialem ;)

kugath moze po ruchu, ale ma wyraznie napisane ze moze
scrap to samo

helka oczywiscie zostala jak to ostatnio sie dzieje spieprzona pod katem zasadowym i nic nie wiadomo... albo idziemy analogia do scrapy i kugatha, albo jedziemy RAW i traktujemy to ze strzela jak stone thrower czyli move or fire, mi bez roznicy...

ale jezeli jedziemy RAW to wtedy z kosztem punktowym rowniez jedziemy RAW i punkty sa za 2 modele z 4 osobowego oddzialu o nazwie Hellcannon... oczywiscie kierujac sie zdrowym rozsadkiem powinno byc tak jak z hydra, 3W na helce polowa pkt, 5W na helce calosc pkt...

wersja z punktami jak za hydre i brakiem strzelania jest raczej pakietem nieakceptowalnym


pzdr

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Grichalk napisał:
Helka i jej obsługa to nadal jeden unit. Według zasad, unit porusza się z szybkością najwolniejszego modelu. W tym wypadku są to 3'. Dopiero po utracie obsługi porusza się swoimi 6'.

a ja mowie po raz kolejny prosze o cytat z RB, bo jesli mowisz o tym z dzialu characters... no to sorki ale on nie ma tutaj zadnego zastosowania Very Happy
Jak to nie? To że zasada jest zapisana w dziale dla bohaterów, można przypisać tylko temu, że nikt inny do tej pory z niej nie korzystał. To co robisz to "szukanie dziury w całym". Ta zasada jak najbardziej pasuje do helki. Poza tym podaj mi jakąkolwiek zasadę umożliwiająca Ci samowolne rozbicie całego unita na dwa mniejsze, co właśnie chcesz zrobić. Poganiacze samowolnie nie mogą porzucić hydry, skinki nie porzucą salamander, więc w jaki sposób trzech twoich poskramiaczy może porzucić helkę. Pokaż mi zapis w zasadach że mogą oni to zrobić. Ruch który proponujesz jest właśnie takim samowolnym rozbiciem unitu.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

thurion pisze: helka oczywiscie zostala jak to ostatnio sie dzieje spieprzona pod katem zasadowym i nic nie wiadomo... albo idziemy analogia do scrapy i kugatha, albo jedziemy RAW i traktujemy to ze strzela jak stone thrower czyli move or fire, mi bez roznicy...

ale jezeli jedziemy RAW to wtedy z kosztem punktowym rowniez jedziemy RAW i punkty sa za 2 modele z 4 osobowego oddzialu o nazwie Hellcannon... oczywiscie kierujac sie zdrowym rozsadkiem powinno byc tak jak z hydra, 3W na helce polowa pkt, 5W na helce calosc pkt...

wersja z punktami jak za hydre i brakiem strzelania jest raczej pakietem nieakceptowalnym


pzdr
dzis gralem, ze punkty jak za skirmish.... uwazam. ze do erraty gw nie nalezy tego zmieniac

co do strzelania to jak mowisz :) imo raw (ale mozliwe, ze takze rai jako, ze tu nie ma miejsca na analogie ani nic... zarowno kugath jak i smieciarka nie sa monster & handlers)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5389
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Grichalk pisze: Ruch który proponujesz jest właśnie takim samowolnym rozbiciem unitu.
chyba nie wiesz o czym mowisz, jedyna zasada ktorej musze sie trzymac to 1" miedzy modelami w oddziale po zakonczeniu ruchu, i tej zasady bede sie trzymal
po raz kolejny wrzoce 'moj' przyklad takiego ruchu:

Obrazek

powiedz mi co w nim jest nielegalnego?
Shino pisze:dzis gralem, ze punkty jak za skirmish.... uwazam. ze do erraty gw nie nalezy tego zmieniac

co do strzelania to jak mowisz :) imo raw (ale mozliwe, ze takze rai jako, ze tu nie ma miejsca na analogie ani nic... zarowno kugath jak i smieciarka nie sa monster & handlers)
przynajmniej wszystko wiadomo i interpretacja w obu przypadkach jest spojna

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Ok. Przyznaje się bez bicia, miałeś rację. . Jedyny plus tego taki, że aż się prosi o strzał z canona. Ale nie zmienia to faktu, że po marszu strzelić nie możesz.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

mam pytanie odnośnie strzalu, po pierwsze czy po strzale dalej jest terror na dużym placku? (nie orientuje sie w nowych warriorach)
ok, jak jest to co robi oddzial z fearem?
Chodzi mi konkretnie o strzelanie z heleny do hajelfickich PG, muszą zdawać fear? A jak go nie zdadzą to stoją sobie w miejscu w czasie mojej tury czy jakoś inaczej?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

strzela tylko małym wzornikiem 5(10) siła i modele pod znacznikiem muszą brać panic test na -1 LD

Nie ma nic o terrorze czy fearu tylko o panice

Nie ma też nic napisane że musi ktoś zginąć

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ok, no to wszystko jasne :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Właśnie, a tak się zapytam helka ma coś takiego jak niezłomliwość albo coś? czy da radę to przepchać CRem?
Obrazek

Awatar użytkownika
krecik_77
Mudżahedin
Posty: 234

Post autor: krecik_77 »

Jest unbreakable, musisz utłuc.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Hmm czyli w jedną turę 9 A z S 6 z hate raczej jej nie ubije :<. Jak ubije helke to krasnale nadal są unbreakable?
Obrazek

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

nie

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

to w koncu moge strzelac po ruchu czy nie?

Awatar użytkownika
SnaQ
Wałkarz
Posty: 64
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: SnaQ »

Phil mówi, że nie...

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

Phil mówi różne głupie rzeczy

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Gajowy pisze:to w koncu moge strzelac po ruchu czy nie?
nie

Awatar użytkownika
ulgdor
Wałkarz
Posty: 86

Post autor: ulgdor »

Robię własną hellene. Ale brak mi pomysłu na koła.
Ogólnie to działko ma nie mieć przednich kuł tylko łapy na których będzie się doczołgiwało.

Macie jakiś pomysł, jak zrobić tylne koła, by pasowały do chaośnego działka?

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

Widzę, że kolega wpadł na podobny pomysł. :D
Robię coś podobnego. W lufę (zrobioną w oparciu na tubie na kostki) mojego działa powrastane są leżące nagie kobiety, za miast przednich kół są łapy natomiast funkcję tylnich pełni wrośnięty plecami grubas.

Awatar użytkownika
Mikizz
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Koło

Post autor: Mikizz »

Nudzi mi się więc :
Hellcannon ma ochronę pancerza na 4+ i podlega zasadą potwora i poganiaczy . Przy ustalanie który model został trafiony podczas strzelania 1-4 oznacza trafienie w Działo Piekieł a 5-6 w Krasnale Chaosu .

Działo Piekieł: R:6/WW:4/ZS:3/S:5/WT:6/Ż:5/I:1/A:5/ZP:4/
Krasnolud CHaosu : R:6/WW:4/ZS:3/S:3/WT:4/Ż:1/I:2/A:1/ZP:9/


ZASADY SPECJALNE :
DESTRUKCJA .
OGIEŃ ZAGŁADY : Działo strzela jak katapulta z siłą 5<10 dla modelu pod otworem w szablonie>.Trafiona jednostka musi zdać test paniki z modyfikatorem -1 .

Mam nadzieję że pomogłem.

ODPOWIEDZ