TK 2600 - pierwsze podejście

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

TK 2600 - pierwsze podejście

Post autor: Shakin' Dudi »

Hej

Zamierzam odświerzyć swoje TK. Pierwsze przymiarki proponują taką o to rozpiske:

Unnamed2600 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]

1 Tomb Prince @ 211.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Fortune [35.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Chariot @ [55.0] Pts


24 Skeleton Archers @ 180.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
Normal Bow

5 Skeleton Chariots @ 285.0 Pts
Standard



5 Skeleton Chariots @ 285.0 Pts
Standard



3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd

4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts
Spear


4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts
Spear


1 Hierotitan @ 175.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts



1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts



1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death



Models in Army: 60


Total Army Cost: 2596.0


Mag tylko jeden, bo i tak sie wszystkie kostki wykorzysta (jak nie z niego to z tytana albo casketa) . Prince na rydwanie w starej edycji był moim małym ulubieńcem, a teraz jak nawet ktoś go zabije to można samym rydwanem spróbować ucieć, co by punkty uratować.

Reszta armii powinna móc od czasu do czasu przyatakować :) .

Co sądzicie?

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Ten tomb prince na wózku widłowym kosztuje tyle co 4 rydwany-nie wiem czy to jest taki great deal. Sepulchral Stalkers-są spoko na papierze.Jak musisz to jeden oddział zostaw,często i tak nie mają po czym strzelać, potem giną lub się nie wykopią wcale.Reszta w sumie ok.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

TK bez magii ssa po kule. Wiecej liczek!
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

jak bez magii?

mam przecież liczke, giganta i casket...
Czy to mało?

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

tak
Obrazek

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

potrzebujesz jeszcze duzej z lightem i 1-2 malych z lightem i masz wypas magie
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

tylko, że moge wykorzystac na faze z tego co wiem 12 kostek, chyba ze nie tyczy się to tych wygenerowanych ekstra.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

zgadza sie ale statystycznie generujesz 7 + srednio 2 z kaszkietu i do tego masz 4-5 liczek wiec potencialnie kolejna kostka.
do tego masz offensywny lore (light) i ciskasz baniszment z S6 lub 7 i masz kolejne boosty.

Nehekarski lore jest sredni a leczenie jest znikome dlatego musisz nadrabiac boostami...
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

4-5 liczek to z 600 pkt :shock: za to ze mam szanse na dodatkowa kostke i zwiekszona sile na banishmencie :shock: .

No i zawsze przeciwnik moze rozproszyc tego banishmenta, albo moge rzucic kilka hitow, albo paly na zranienie :shock: , albo nie miec zasiegu i nie miec jak rzucic w nic sensownego :shock: .

Nie przekonuje mnie ta argumentacja. Nie mniej dziękuje za uwagi, każda opinia się liczy.

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Tu nie chodzi tylko o pocisk ale o boostowanie oddziałów w combacie i zwiększenie ochrony przed maszynami light jest bardzo uniwersalnym lorem :wink:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Poza tym zerówka, której będziesz mieć sporo wychodzi na śmiesznym casting value przy hierotytanie co daje Ci w hooy pocisków

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Na samej neh nie pograsz. Musisz mieć drugiego dużego maga, najlepiej z lightem do tego 2-3 małych egzorcystów. Na hierofancie nie masz MR więc jedna snajpera i jest gg. Ta armia ma za małą inicjatywę żeby nie grać na lightcie.Mumia na rydwanie jest bez sensu. Dwa składy SS też mi się nie widzą, imo za łatwo je skontrować i są zbyt losowe. Co zrobisz magią jak zaczniesz? puścisz kaszkiet z 6 kości i co dalej? Nie masz SoS, na DMP porzałowałem tych 15 punktów jak ostatni debil za co zostałem srodze skarcony kometami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Shakin' Dudi pisze:4-5 liczek to z 600 pkt :shock: za to ze mam szanse na dodatkowa kostke i zwiekszona sile na banishmencie :shock: .

No i zawsze przeciwnik moze rozproszyc tego banishmenta, albo moge rzucic kilka hitow, albo paly na zranienie :shock: , albo nie miec zasiegu i nie miec jak rzucic w nic sensownego :shock: .

Nie przekonuje mnie ta argumentacja. Nie mniej dziękuje za uwagi, każda opinia się liczy.

Twoja argumentacja co do magii light jest do kitu. Równie dobrze możesz nie brać katapult, bo przecież rozrzut, albo pała na ranieniu. Zresztą pewnie po paru testach się przekonasz, że bez magii tk nie grają, a Ty jej praktycznie nie masz, przynajmniej tej ofensywnej.

ODPOWIEDZ