TK 2600 - pierwsze podejście
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
TK 2600 - pierwsze podejście
Hej
Zamierzam odświerzyć swoje TK. Pierwsze przymiarki proponują taką o to rozpiske:
Unnamed2600 Pts - Tomb Kings Army
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Tomb Prince @ 211.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Fortune [35.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Chariot @ [55.0] Pts
24 Skeleton Archers @ 180.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
Normal Bow
5 Skeleton Chariots @ 285.0 Pts
Standard
5 Skeleton Chariots @ 285.0 Pts
Standard
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts
Spear
4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts
Spear
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2596.0
Mag tylko jeden, bo i tak sie wszystkie kostki wykorzysta (jak nie z niego to z tytana albo casketa) . Prince na rydwanie w starej edycji był moim małym ulubieńcem, a teraz jak nawet ktoś go zabije to można samym rydwanem spróbować ucieć, co by punkty uratować.
Reszta armii powinna móc od czasu do czasu przyatakować .
Co sądzicie?
Zamierzam odświerzyć swoje TK. Pierwsze przymiarki proponują taką o to rozpiske:
Unnamed2600 Pts - Tomb Kings Army
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Tomb Prince @ 211.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Fortune [35.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Chariot @ [55.0] Pts
24 Skeleton Archers @ 180.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
Normal Bow
5 Skeleton Chariots @ 285.0 Pts
Standard
5 Skeleton Chariots @ 285.0 Pts
Standard
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts
Spear
4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts
Spear
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2596.0
Mag tylko jeden, bo i tak sie wszystkie kostki wykorzysta (jak nie z niego to z tytana albo casketa) . Prince na rydwanie w starej edycji był moim małym ulubieńcem, a teraz jak nawet ktoś go zabije to można samym rydwanem spróbować ucieć, co by punkty uratować.
Reszta armii powinna móc od czasu do czasu przyatakować .
Co sądzicie?
Ten tomb prince na wózku widłowym kosztuje tyle co 4 rydwany-nie wiem czy to jest taki great deal. Sepulchral Stalkers-są spoko na papierze.Jak musisz to jeden oddział zostaw,często i tak nie mają po czym strzelać, potem giną lub się nie wykopią wcale.Reszta w sumie ok.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
jak bez magii?
mam przecież liczke, giganta i casket...
Czy to mało?
mam przecież liczke, giganta i casket...
Czy to mało?
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
tylko, że moge wykorzystac na faze z tego co wiem 12 kostek, chyba ze nie tyczy się to tych wygenerowanych ekstra.
zgadza sie ale statystycznie generujesz 7 + srednio 2 z kaszkietu i do tego masz 4-5 liczek wiec potencialnie kolejna kostka.
do tego masz offensywny lore (light) i ciskasz baniszment z S6 lub 7 i masz kolejne boosty.
Nehekarski lore jest sredni a leczenie jest znikome dlatego musisz nadrabiac boostami...
do tego masz offensywny lore (light) i ciskasz baniszment z S6 lub 7 i masz kolejne boosty.
Nehekarski lore jest sredni a leczenie jest znikome dlatego musisz nadrabiac boostami...
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
4-5 liczek to z 600 pkt za to ze mam szanse na dodatkowa kostke i zwiekszona sile na banishmencie .
No i zawsze przeciwnik moze rozproszyc tego banishmenta, albo moge rzucic kilka hitow, albo paly na zranienie , albo nie miec zasiegu i nie miec jak rzucic w nic sensownego .
Nie przekonuje mnie ta argumentacja. Nie mniej dziękuje za uwagi, każda opinia się liczy.
No i zawsze przeciwnik moze rozproszyc tego banishmenta, albo moge rzucic kilka hitow, albo paly na zranienie , albo nie miec zasiegu i nie miec jak rzucic w nic sensownego .
Nie przekonuje mnie ta argumentacja. Nie mniej dziękuje za uwagi, każda opinia się liczy.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Poza tym zerówka, której będziesz mieć sporo wychodzi na śmiesznym casting value przy hierotytanie co daje Ci w hooy pocisków
Na samej neh nie pograsz. Musisz mieć drugiego dużego maga, najlepiej z lightem do tego 2-3 małych egzorcystów. Na hierofancie nie masz MR więc jedna snajpera i jest gg. Ta armia ma za małą inicjatywę żeby nie grać na lightcie.Mumia na rydwanie jest bez sensu. Dwa składy SS też mi się nie widzą, imo za łatwo je skontrować i są zbyt losowe. Co zrobisz magią jak zaczniesz? puścisz kaszkiet z 6 kości i co dalej? Nie masz SoS, na DMP porzałowałem tych 15 punktów jak ostatni debil za co zostałem srodze skarcony kometami.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Shakin' Dudi pisze:4-5 liczek to z 600 pkt za to ze mam szanse na dodatkowa kostke i zwiekszona sile na banishmencie .
No i zawsze przeciwnik moze rozproszyc tego banishmenta, albo moge rzucic kilka hitow, albo paly na zranienie , albo nie miec zasiegu i nie miec jak rzucic w nic sensownego .
Nie przekonuje mnie ta argumentacja. Nie mniej dziękuje za uwagi, każda opinia się liczy.
Twoja argumentacja co do magii light jest do kitu. Równie dobrze możesz nie brać katapult, bo przecież rozrzut, albo pała na ranieniu. Zresztą pewnie po paru testach się przekonasz, że bez magii tk nie grają, a Ty jej praktycznie nie masz, przynajmniej tej ofensywnej.