A flamery? Z tego co pamiętam to były super nie tylko na śmieci No ale skoro ogry dostały super ironblastera to może i demony dostaną jakiś uber mortar. Albo im helene wpuszczą, przecież to też jakby demon.Tak się składa, że demony potrzebują takich rzeczy jak działo czy lekkie strzelanie.
Demony na okrągło
Moderator: KrzysiekW
Re: Demony na okrągło
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
Hmm fluffu nie znam, GW sama go wyznacza, wiec jakiś opis do możliwego działa wymyślą.
Ale imo to kompletnie bez sensu by każdy miał armatę...
Lepiej właśnie gdyby jakiegoś shrine im dali mobilnego, albo formę terenu - wrót chaosu, z którego wychodziłyby na pole bitwy czy coś.
NP.
2+ pojawiają się od pierwszej tury - może wyjść jeden oddział w dowolnym miejscu i robić co chce, szarżować itd.
Ja sporo sobie porównuję do gier pokroju disciples 2 i heroes.
Bardziej mnie interesuje ten transportowiec demonów - czy będzie hmm dostępny dla wszystkich bóstw czy też nie...
Jak będzie ...qool, wtedy przeżyją moment lądowania. Zapewne tylko dla infantry, mam nadzieję że całej a nie troops .
Ale imo to kompletnie bez sensu by każdy miał armatę...
Lepiej właśnie gdyby jakiegoś shrine im dali mobilnego, albo formę terenu - wrót chaosu, z którego wychodziłyby na pole bitwy czy coś.
NP.
2+ pojawiają się od pierwszej tury - może wyjść jeden oddział w dowolnym miejscu i robić co chce, szarżować itd.
Ja sporo sobie porównuję do gier pokroju disciples 2 i heroes.
Bardziej mnie interesuje ten transportowiec demonów - czy będzie hmm dostępny dla wszystkich bóstw czy też nie...
Jak będzie ...qool, wtedy przeżyją moment lądowania. Zapewne tylko dla infantry, mam nadzieję że całej a nie troops .
Niby temat o 40k ale idąc śladem polityki GW jak coś wyjdzie do demonów 40k to będzie też odpowiednik w FB, tak jak to było w przypadku soulgrindera. Wszystko to w imię maksymalizacji zysków i sprzedaży A lekkie strzelanie to by się faktycznie przydało bo flamery są niegrywalne.
Jakoś opacznie cię zrozumiałem vfn?
Soul grinder został wydany tylko do wh40k...
Flamery to jeden z najlepszych unitów do strzelania na bliskie zasięgi, w pełnym składzie palą wszystko włącznie z pojazdami. W 6 glanują dredzie.
Soul grinder został wydany tylko do wh40k...
Flamery to jeden z najlepszych unitów do strzelania na bliskie zasięgi, w pełnym składzie palą wszystko włącznie z pojazdami. W 6 glanują dredzie.
Dobra miśki - to jest forum o Battle'u, a nie o 40k.BOGINS pisze:Jakoś opacznie cię zrozumiałem vfn?
Soul grinder został wydany tylko do wh40k...
Flamery to jeden z najlepszych unitów do strzelania na bliskie zasięgi, w pełnym składzie palą wszystko włącznie z pojazdami. W 6 glanują dredzie.
Mało nas tu Drednoughty interesują
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... start=1160 - tu znajdziesz.
Tak się zastanawiałem .... co by mnie najbardziej wkurzyło gdyby mieli znerfić nam armię?
Tzn. ogólnie spadek hellbaldów do ap3 - jest mega wkurzający - ale w sumie nie używałem ich
Ktos kto kupił wiadro wrzaskulców i nagle by się okazało, że ich melta traci ap2 na ap4 ale i tak miażdży dupę pojazdom - też było by niefajne.
W końcu zabranie eternal warrior, albo large blasta dla SG = mała palpitacja,zawał....
Tak więc imo da się zrypać.
Z drugiej strony GW chce cos nam zaserwować.
Jakąś armatę... no świetnie... ok rozumiem, fajnie, ale bez sensu jeśli też w heavy supporcie? Mamy soula który na marinsów się sprawdza.
No chyba że to będzie jakiś turbo warpcannon do przebijania pojazdów... taki niszczyciel czołgów khorna Jagpanzer of khorne! s10 ap1, 48 cali, bs4, lub śrutem do zapchania s6ap3.
Heheeh.
Czy coś jeszcze? Transportowiec? Fajowo, open toped - git majonez!@ Pewnie pancerz: 11,11,10. może z warpfire? Liczę że będzie dostępny dla wszystkich bóstw, a nie jednego .
Muchy nurgla... jump infantry czy jet pack? Mucha lata, lata, ale bardziej jest znana że co chwila ląduje, podskakuje, przelatuje, denerwuje... więc jet pack? ws3,s4,t5,w2+,i2,a2-3, poison, może jakiś minus do hita, champion lepsza trutka, ogólnie granaty, przydałby się ktoś z wielką packą dającą s8ap1!
No i w sumie to tyle z plot na temat nowych unitów...
Nie wierzę że poważnie zmienią troopsy...
Heraldzi coś muszą dostać. Liczę że nurglista i khornista jakieś buławy/topory s8ap1, slaanesha moze "pazury" by ap3 robić?
tzeentch? hmmm
Ogólnie moce.
Tzn. ogólnie spadek hellbaldów do ap3 - jest mega wkurzający - ale w sumie nie używałem ich
Ktos kto kupił wiadro wrzaskulców i nagle by się okazało, że ich melta traci ap2 na ap4 ale i tak miażdży dupę pojazdom - też było by niefajne.
W końcu zabranie eternal warrior, albo large blasta dla SG = mała palpitacja,zawał....
Tak więc imo da się zrypać.
Z drugiej strony GW chce cos nam zaserwować.
Jakąś armatę... no świetnie... ok rozumiem, fajnie, ale bez sensu jeśli też w heavy supporcie? Mamy soula który na marinsów się sprawdza.
No chyba że to będzie jakiś turbo warpcannon do przebijania pojazdów... taki niszczyciel czołgów khorna Jagpanzer of khorne! s10 ap1, 48 cali, bs4, lub śrutem do zapchania s6ap3.
Heheeh.
Czy coś jeszcze? Transportowiec? Fajowo, open toped - git majonez!@ Pewnie pancerz: 11,11,10. może z warpfire? Liczę że będzie dostępny dla wszystkich bóstw, a nie jednego .
Muchy nurgla... jump infantry czy jet pack? Mucha lata, lata, ale bardziej jest znana że co chwila ląduje, podskakuje, przelatuje, denerwuje... więc jet pack? ws3,s4,t5,w2+,i2,a2-3, poison, może jakiś minus do hita, champion lepsza trutka, ogólnie granaty, przydałby się ktoś z wielką packą dającą s8ap1!
No i w sumie to tyle z plot na temat nowych unitów...
Nie wierzę że poważnie zmienią troopsy...
Heraldzi coś muszą dostać. Liczę że nurglista i khornista jakieś buławy/topory s8ap1, slaanesha moze "pazury" by ap3 robić?
tzeentch? hmmm
Ogólnie moce.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
w 40K gram raz na miesiąc moze dwa, rozpę nie wiele zmieniam, ale są tam pombinacje 2XxBiTi + 2xDP troopsy w minimum 2x 8 BL, jakieś jaggery, i od czasu jedne soulgrinder ( dostasłem to poużywam troszkę bo w WFB średni jest )
czy bym chciał jakieś nowe jednostki, szczerze nie, może by rydwany miał każdy, ewentualnie jakiegoś wiekliego bydlaka, coś w stylu duży ale za głupi na great deamona, by zmieniał ablity zależności od boga
Ave Khorne
ps.: wielka armata Khorna masakra, już by prędzej to pasowało do slaanesha i jego sonic blasterów, albo fire tzeencha
czy bym chciał jakieś nowe jednostki, szczerze nie, może by rydwany miał każdy, ewentualnie jakiegoś wiekliego bydlaka, coś w stylu duży ale za głupi na great deamona, by zmieniał ablity zależności od boga
Ave Khorne
ps.: wielka armata Khorna masakra, już by prędzej to pasowało do slaanesha i jego sonic blasterów, albo fire tzeencha
Ja w wh40k uzywam flamerów - 18 .
Jak dobrze podskoczą to palą regon piechoty i powstaje mobilne krematorium.
Khuman zwróć kolego uwagę, że pomijając wydanie plastykowych większych demonów, to mowa jest o tych durnych muchach, armacie i transporterze.
Imo zrąbane pomysły, przecież maja figurki, które należy tylko zaadoptować do wh40k... .
Ja bym wziął ten nowy shrine z Wochu, wrzucił jako model dająca bootsy dla armii/jednostek w zależności od bóstwa czy coś tam.
To samo z tą bestią...
A tak zrobią nam muchy (mam nadzieję że nie), a bestie nurgla warzywami będą nadal... chyba że dostaną zasadę bestii
Jak dobrze podskoczą to palą regon piechoty i powstaje mobilne krematorium.
Khuman zwróć kolego uwagę, że pomijając wydanie plastykowych większych demonów, to mowa jest o tych durnych muchach, armacie i transporterze.
Imo zrąbane pomysły, przecież maja figurki, które należy tylko zaadoptować do wh40k... .
Ja bym wziął ten nowy shrine z Wochu, wrzucił jako model dająca bootsy dla armii/jednostek w zależności od bóstwa czy coś tam.
To samo z tą bestią...
A tak zrobią nam muchy (mam nadzieję że nie), a bestie nurgla warzywami będą nadal... chyba że dostaną zasadę bestii
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
transportery w wrpie, ten pomysł wylkucza się z zasadą wystawienia deamonów, chyba że z tego zrezygnują albo będzie można z nich odrazu szarżować po deepstrajku
wolę Khornowe rozwiązania, magów w Wochu nie zrobili to nie zapowiada zmian w fluffie
wolę Khornowe rozwiązania, magów w Wochu nie zrobili to nie zapowiada zmian w fluffie