Lizaki 1100pkt

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JSeredyn
Plewa
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa, sklep "Cytadela"

Lizaki 1100pkt

Post autor: JSeredyn »

Lords:
Saurus OldBlood on Cold One - 227pkt
- Great weapon (12pkt)
- Enchanted shield (5pkt)
- Cold One (30pkt)
- Venom of Firefly Frog (10pkt)
- Dawn Stone (25pkt)

Heroes:
Skink Priest - 125pkt
Magic Level 2; Lore of Heaven
- Dispel Scroll (25pkt)

Core:
20 x Saurus-Warriors; FCG -270pkt
-Spears

12 x Skink Skirmishers - 84pkt

Special:
Stegadon - 235pkt

Rare:
2 x Salamander Hunting Pack - 150pkt

Total Army Cost - 1091pkt

Co o tym myślicie? Armią będę grał towarzysko i nie zamierzam jej wystawiać na żadnym turnieju.
"Sometimes it's better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett, "Men at Arms"

Awatar użytkownika
Skraaj
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Skraaj »

Przedmioty magiczne mają koszt z podręcznika lizardów a działanie z podręcznika głównego - Enchanted Shield kosztuje 15 pkt. jednak lepszy będzie Charmed Shield, też wyciągasz 1+ Sv, kosztuje mniej i w pierwszej turze przeżywasz armatę. Salki 2x1 zamiast dwóch w oddziale - mniej punktów oddajesz a na te punkty dwa źródła paniki mogą zaboleć (na armiach klockowych ustawiasz się tak żeby dwa oddziały zahaczyć jedną i patrzysz jak uciekają - z daleka od gienka oczywiście). Klocek saurusów na te punkty to słaba opcja, albo większy (25-30 FCG) albo wywalasz - na tak małe punkty to bym sobie podarował i wziął za to skinki w skirmishu po 10 ile wlezie albo kohortę z dwoma-trzema krox'ami (odporne na stompy/thunderstompy). Stezio też za dużo punktów zjada. Wymanewrować Cię idzie przebanalnie i nie masz gdzie schować maga. No i żeby punktów nie oddawać brałbym Scar-Veterana zamiast OB - za małe punkty.

Kod: Zaznacz cały

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
     General; Spear; Light Armour
     Dawnstone [25.0]
     Venom of Firefly Frog [10.0]
     Charmed Shield [5.0]
     1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
     Magic Level 1; Lore of Heaven
     Dispel Scroll [25.0]

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
     Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

1 Salamander Hunting Packs @ 75.0 Pts
     4 Skink Handlers @ [15.0] Pts

1 Salamander Hunting Packs @ 75.0 Pts
     4 Skink Handlers @ [15.0] Pts

1 Razordon Hunting Packs @ 75.0 Pts
     3 Skink Handlers @ [15.0] Pts

Models in Army: 76


Total Army Cost: 1095.0
Kowboj do denerwowania (możesz mu dać GW+Armor of Destiny albo broń -2 Sv zamiast Venom... + Sear/GW), mag dla scroll'a i sygnatury/przerzutów, skinki do manewrowania i zapluwania, terradony do zabijania pojedynczych bohaterów, zjadania fastów lub jako kamikadze - działa to bardzo fajnie, no i salki do panikowania i razodon zawsze coś może ubić lub działać jako straszak.

Awatar użytkownika
JSeredyn
Plewa
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa, sklep "Cytadela"

Post autor: JSeredyn »

Co do Enchanted Shield to nie miałem pewności. Salki miałem zamiar wystawić w dwóch oddziałach - po prostu źle wpisałem. Jeżeli chodzi o całą armie to budowałem ją raczej na zasadzie "wystawiam co mam". W najbliższym czasie postaram się kupić kilka pudełek skinków i zrobić armie opartą na ich urzyciu. Co do jednego nie mam pewności- nie można wziąć więcej niż dwóch takich samych jednostek rare . Ale czy gdy salamandry mają różne ilości poganiaczy to są traktowane jako różne (nie takie same) jednostki rare ? Wielkie dzięki za wszystkie porady.
"Sometimes it's better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett, "Men at Arms"

Awatar użytkownika
Skraaj
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Skraaj »

Nie, nawet jak jedna będzie miała 3 a druga 4 poganiaczy to i tak liczy się to jako 2x rare. Tak czy inaczej wystarczy, na duże punkty 2x3 sieje spustoszenie w armiach klockowych jak jeszcze dobrze magię dobierzesz.

Awatar użytkownika
JSeredyn
Plewa
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa, sklep "Cytadela"

Post autor: JSeredyn »

Jednak w twojej rozpisce salamandry powtórzone są trzy razy. to znaczy, że brać je jako dwa oddziały w jednym dwie salki, a w drugim jedna ?
"Sometimes it's better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett, "Men at Arms"

Awatar użytkownika
Skraaj
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Skraaj »

Są dwie osobne salamandry (mają mieć 3 poganiaczy a nie 4, źle mi się wcisnęło) i jeden razodon. To są różne jednostki, zerknij do army book'a.

Awatar użytkownika
JSeredyn
Plewa
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa, sklep "Cytadela"

Post autor: JSeredyn »

Zastanawiam się czy nie wymienić razordona na dwa dodatkowe terradony.
"Sometimes it's better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett, "Men at Arms"

Awatar użytkownika
Skraaj
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Skraaj »

3 czy 4 terki panikują tak samo - po tym jak spadnie jeden, czterech i tak nie dostawisz do czegoś co chcesz nimi pogonić, strata 60 pkt. Razodon zawsze może przyjąć fast i go zastrzelić (2x artillery na stand & shoot - przeciwnicy o tym zapominają), wbić się w coś mięciutkiego, albo to zastrzelić czy po prostu ubić coś co przeoczył przeciwnik, 2-10 strzałów z siłą 4 też działa.

ODPOWIEDZ