DMP - Polcon 2007, 1-2.09.2007, Warszawa

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

Zablokowany
Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

DMP - Polcon 2007, 1-2.09.2007, Warszawa

Post autor: Jedy Knight »

Pełny regulamin pod adresem:
http://www.horned-rat-studio.com/00stro ... index.html

Nie chce zmieniać tego postu co chwilę więc informacje zawarte poniżej moga być nie dokońca zgodne z regulaminem.
Pozrawam Green Knight

JJ pisze:To co dobre - nie powinno być ulepszane.



Turniej zgłoszony do Ligi w randze Mastera.

Format:
5x2250
Wymagana w pełni pomalowana armia, bez proksów.
W pełni pomalowana oznacza ze każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp..)

Data:
1-2.IX.2007
Zgłoszenia:

shi@mfjm.net

Jedyknight@poczta.fm

Zgłoszenie powinno zawierać nazwę drużyny, dane 5 graczy i wyznaczonego spośród nich kapitana, prosiłbym również o telefon kontaktowy.

Limit miejsc:
Cholera, pojawił się.

210 osób, niech to dunder świśnie.


Miejsce i termin
Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki POLCON 2007 odbędzie się w Warszawie, w dniach 30 sierpnia – 2 września 2007 roku, w hotelu Gromada przy ul. 17 Stycznia 32.



Wejściówka:
szafa pisze:Akredytacja

Koszt akredytacji:
* akredytacja indywidualna – 50 zł od osoby


http://warszawa2007.polcon.pl/page.php?id=rejestracja

http://warszawa2007.polcon.pl/page.php?id=akredytacja

Zachęcam do rejestrowania sie.
Ekipa sędziowska – słaba. Nie zamierzam ścigać się z Szafą w rozmiarach turniejów robionych jednoosobowo. Potrzebna pomoc i zgłoszenia na priv.

Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą.
Jeśli nie potrafią – ogłoszona zostanie lista szczęśliwców którzy otrzymają gustowne żółte koszulki, ale mają prawo grać na tym turnieju.

Na pewno będą wśród nich Jankiel i Barbarossa.

Jeśli ani kapitanowie, ani Sędzia w Żółtej Koszulce nie są w stanie rozstrzygnąć sporu, można wezwać GK. Nie radzę robić tego zbyt często.


Test wiedzy:
Brak

Ocena malowania:
Brak. Nie istnieje możliwość grania modelami nie spełniającymi wymogów.
Proszę więc nie zapominać o przywiezieniu armat znad morza. „Shit happens” więc proszę o zgłaszanie mi awarii, zgubionych modeli itp. – czas na usunięcie ZGŁOSZONYCH braków – do Niedzieli rano, gdy zrobię obchód stołów.

Soft-scores.
Przy oddawaniu wyników ostatniej rundy - kapitanowie muszą zaznaczyć z którym z zespołów grało im się najmilej.
Jeden zespół, ten który uzyska najwięcej takich głosów - dostaje pół Punktu Meczowego do klasyfikacji generalnej.

Obostrzenia dot. składu drużyn:
W drużynie może się powtórzyć co najwyżej jedna armia, pod warunkiem ze "Lord" w powtarzającej się armii jest inny, to znaczy ze nie może być dwóch runelordow na kowadle, czy dwóch Diuków na pegazie.
Tutaj lepiej się mnie zapytać czy dana parę dopuszczę, lord Khorna na rydwanie może być uznany za cos innego nic lord Tzeentcha na smoku, ponieważ wymuszają one skrajnie odmienne typy rozpisek.

Klub a drużyna:
Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej.
Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.

Tajne rozpiski:
Gwarantujemy tylko w pierwszej rundzie.
W pozostałych jest to kwestia do dogadania miedzy kapitanami.
Dokładniej, to w pierwszej rundzie obaj kapitanowie musza chcieć grac na jawne, pierwszeństwo maja tajne, w pozostałych rundach na odwrót, obaj musza chcieć grac na tajne, aby się to udało.
Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy.

Scenariusze:
Brak.

W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad:
Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu wraz z armia jaka dowodzi każdy z graczy (np. Arek - HE, Bartek - DE, Cyryl - Bretonnia, Daniel - Imperium, Eryk - Krasnale).
Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A).
Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają.
Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół.
I tak do końca.
Po ustawieniu się graczy przy odpowiednich stołach następuje prezentacja rozpisek (jawnych lub tajnych, patrz odpowiedni punkt regulaminu).
Na stole obowiązuje jeden rzut przed gra, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.

Dopuszczone listy armii:
wszystkie AB
Chaos Dwarves
SoC - (z wyjątkiem Slayerów, ArdBoyz, Middenheim, )
Garnizon
Southlands
Lustria
Dopuszczone są również wszystkie jednostki które weszły w kanon Limited, oznaczone przez GW jako Official ( Demonetki na rumakach).

Imienni bohaterowie:
Poza Lustria niedopuszczeni.
Dopuszczone za to RoR.

Ograniczenia kompozycyjne:
Zabronione armaty DoW w innych armiach niż DoW, poza tym brak.

System punktacji:
0-100
Progi co 200 punktów.
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.


Gramy systemem matchpointowym;
Zwycięstwo, remis, przegrana.
Punkty Meczowe;
1 - 0,5 - 0
Zwycięstwo - 1 PM - od 55 -45
Remis - pół PM - 54-46
Przegrana - zero PM - poniżej 46

Rozkład jazdy:

sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali

niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników
Ostatnio zmieniony 15 sie 2007, o 18:52 przez Jedy Knight, łącznie zmieniany 1 raz.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

Wejściówka:

szafa napisał:
Akredytacja

Koszt akredytacji do 31 maja 2007 (od 1 czerwca 2007 koszt akredytacji może wzrosnąć):

* akredytacja indywidualna – 50 zł
* akredytacja grupowa (przy zgłoszeniu grupowym – co najmniej 5 osób) – 40 zł od osoby

http://warszawa2007.polcon.pl/page.php?id=rejestracja

http://warszawa2007.polcon.pl/page.php?id=akredytacja

Zachęcam do rejestrowania sie.
czyli juz wzrosl?
dzieki za szybkie info :?

co rok drozej, a organizacja pewnie jak zwykle...

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Może to nie musi.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Wkurza mnie ciągłe wchodzenie na gildie, więc podnosze ten temat (i tak na gildie wchodze stąd przez link JJ'a ;) )

Mam pytanko w kwestii rozpisek:
1.nie moge sie doczytac czy gdzies wczesniej wysyłamy rozpiski do sprawdzenia czy nie?
2. Kiedy pokazujemy rozpiski przeciwnikom (jesli sa jawne oczywiście) - przed dobraniem par czy dopiero po?

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Nigdy nie grałem na niejawne, więc może krótkie info co tam mam umieścić.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Z normalnej rospy wycinasz magic itemy.
Musisz też wyciac wszystkie koszty punktowe oddziałów/bohaterów żeby przeciwnik nie mógł sie odmyslic jaki przedmiot jest za tyle a tyle pts.

Pzdr.

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Zawsze jak grałem na niejawne to w ogólne nie pokazywałem przeciwnikowi rozpy. Dowiadywał się co mam dopiero jak wystawiałem jednostki na stół.
Na tym polega dla mnie idea niejawności. A tak to można mówić co najwyżej o pół- niejawności

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

christos to jak ty grałes a jak sie bedzie gra widze sie różni :)

Jeżeli ktoś ze mną bedzie chciał grac na niejawne rozpy to niech takie przygotuje bo nie chce mi sie później wysłuchiwać czyjejś rozpy:
-no co tam masz?
- to to to to...
- tyle?
-tak
-ok...
rozstawiamy juz woja
- a zapomniałem ci powiedziec ze mam jeszcze oddział kawaleri...
- kur...
;)

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

nie powiedziales ze to masz = nie masz tego, w takim wypadku

oczywiscie ja popieram idee posiadania rozpisek tajnych dla przeciwnika specjalnie. bo wiadoma sprawa - 'lepiej zapobiegac niz leczyc'

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

nie bardzo true punk...to juz by było chamstwo z twojej strony jakbys nie pozwolił. Poprostu wtedy umawiam sie najczęściej ze odnowa wojska roztawiam swoje i tyle...ale to tez po uju rozwiązanie :/

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Dudi ja tylko pozwoliłem sobie napisac jak ja grałem na niejawne najczęsciej, zreszta równiez na turniejach za dawnych czasów (w 6 edycji dopiero wszedł na dobre zwyczaj grania jawnymi).

Poza tym dla mnie niejawna rozpiska to równiez niewiedza w kwestii jednostek w czasie rozstawiania, a nie tylko przedmioty.

-Ja wystawiam to, a ty co masz?
-A ja to.
-O kurde, to ja teraz to.
-A na koniec zostawiłem...TO
-O jacie, no to ja na koniec TO
-SHIT!

A to jak sie będzie grało na DMP czy gdziekolwiek indziej to juz inna sprawa. Dostosuje się (najpewniej większość i tak oleje niejawność)

A tak na marginesie to moje pytania dotyczyły czegoś innego.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

przykladowo, niejawne rozpiski wygladaja tak:
Grand Master of an unnamed Knightly Order(General; Barding; Full Plate Armor; Shield ;Warhorse )
Captain(Barding; Full Plate Armor; Battle Standard;Warhorse )
Warrior Priest of Sigmar(Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Warhorse)
Battle Wizard(Magic Level 1;Warhorse)

24 Spearmen (Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Sergeant)
Detachments: 5 Crossbowmen; 5 Handgunner

24 Swordsmen
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Duellist
Detachments: 5 Crossbowmen; 5 Handgunner

5 Knightly Orders (Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; Preceptor)
5 Knightly Orders (Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; Preceptor)
5 Knights of the Inner Circle (Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; Preceptor)
11 Flagellant Warbands (Frenzy; Flail; Prophet of Doom )

Great Cannon
5 Pistoliers(Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse, Outrider (Repeater Pistol) )
5 Outriders (Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse)
1 Helblaster Volley Gun


----------------------------------------------------------------
David Blumer - Goblins

Night Goblin Warboss (General; Light Armour; Shield; Great Cave Squig)
Night Goblin Big Boss (Light Armour; Battle Standard; Great Cave Squig )
Goblin Shaman (Magic Level 2; Wolf Chariot)
Goblin Shaman(Magic Level 2; Wolf Chariot)

10 Squig Hoppers
10 Squig Hoppers
3 Squig Herd
3 Squig Herd

29 Night Goblins (Netters; Shield; Standard; Musician)
29 Night Goblins(Netters; Shield; Standard; Musician)
29 Night Goblins(Netters; Shield; Standard; Musician)

5 Goblin Wolf Riders (Spear; Light Armour; Musician)
5 Goblin Wolf Riders (Spear; Light Armour; Musician)
5 Goblin Wolf Riders (Spear; Light Armour; Musician)

1 Giant
2 Snotlings

----------------------------------------------------------------
Dimitri Spindler - Lizardmen

Slann Mage-Priest(General; Fifth; Magic Level 4; Battle Standard)
Saurus Scar-Veteran(Great Weapon; Light Armour; Shield; Tlazcotl; Quetzl)
Saurus Scar-Veteran(Great Weapon; Light Armour; Shield; Quetzl )

10 Skink Skirmishers - Blowpipe
10 Skink Skirmishers -Blowpipe
21 Saurus Warriors (Shield; Standard; Musician; Champion)
21 Saurus Warriors(Shield; Standard; Musician; Champion)

4 Kroxigors
4 Kroxigors

1 Stegadon
1 Salamander Hunting Packs

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Czyli rozumiem że ukryte są tylko przedmioty? A co z np Kindredami u WE?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

kindred nalezy traktowac tak samo jak spawningi u lizzie czy marki w chaosie

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Czyli jak??

Poza tym Spites traktował bym jak marki jesli juz a nie kindredy

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Christos pisze:Czyli jak??

Poza tym Spites traktował bym jak marki jesli juz a nie kindredy
to chyba jest dosc proste no nie? spity sa w magic allowance, wiec sa tajne, jak przedmioty, kindredy sa jak marki, piszesz wardancer kindred itp

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Chodziło o to że ja nie widziałem jak się traktuje marki w tajnych rozpiskach ;) Rozumiem że i marki i kindredy wpisuje sie w tajne rozpy.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

1 Chaos Lord
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour

1 Chaos Dragon

1 Bray Shaman
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1

1 Aspiring Chaos Champion
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard; Barding

1 Chaos Steed

4 Chosen Chaos Knights
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Musician

4 Chaos Knights of Khorne
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

5 Marauder Horsemen
Flail; Musician

5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds

5 Screamers of Tzeentch

5 Chaos Furies

3 Minotaurs
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

3 Minotaurs
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

1 Hellcannon

Total Army Cost: 2250
Spellweaver, level 4
Noble, BSB, steed, light armour
Alter noble, shield, light armour, great weapon (marked as 1)
Alter noble, shield, light armour, great weapon (marked as 2)

8 dryads
8 dryads
8 dryads
10 glade guard, musician

19 Eternal guard, full command
7 wardancers, champion, musician
5 wild riders, standard, musician (marked as 1)
5 wild riders, standard, musician (marked as 2)

Treeman
Great eagle
1 Noble Wardancer
General

1 Spellweaver
Magic Level 4; Longbow

1 Spellsinger
Magic Level 2;Longbow

1 Noble Alter
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield

1 Treeman

9 Wardancers
Musician;Bladesinger
6 Wardancers
Musician;Bladesinger

5 Wild Riders
Standard; Musician
5 Wild Riders
Standard; Musician

10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
8 Dryads
8 Dryads

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Jakies to chore dla mnie ;)

No dobra ale jak kolo ma magiczny light armour to wpisuje że ma light armour czy nic nie wpisuje (przeciez logiczne że jak nic nie wpisze to przeciwnik wykuma że mam magiczny)?

Grrr :/

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

wpisujesz niemagiczne odpowiedniki magicznych przedmiotów, jeśli dobrze rozumiem 8)

Zablokowany