http://www.horned-rat-studio.com/00stro ... index.html
Nie chce zmieniać tego postu co chwilę więc informacje zawarte poniżej moga być nie dokońca zgodne z regulaminem.
Pozrawam Green Knight
JJ pisze:To co dobre - nie powinno być ulepszane.
Turniej zgłoszony do Ligi w randze Mastera.
Format:
5x2250
Wymagana w pełni pomalowana armia, bez proksów.
W pełni pomalowana oznacza ze każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp..)
Data:
1-2.IX.2007
Zgłoszenia:
shi@mfjm.net
Jedyknight@poczta.fm
Zgłoszenie powinno zawierać nazwę drużyny, dane 5 graczy i wyznaczonego spośród nich kapitana, prosiłbym również o telefon kontaktowy.
Limit miejsc:
Cholera, pojawił się.
210 osób, niech to dunder świśnie.
Miejsce i termin
Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki POLCON 2007 odbędzie się w Warszawie, w dniach 30 sierpnia – 2 września 2007 roku, w hotelu Gromada przy ul. 17 Stycznia 32.
Wejściówka:
Ekipa sędziowska – słaba. Nie zamierzam ścigać się z Szafą w rozmiarach turniejów robionych jednoosobowo. Potrzebna pomoc i zgłoszenia na priv.szafa pisze:Akredytacja
Koszt akredytacji:
* akredytacja indywidualna – 50 zł od osoby
http://warszawa2007.polcon.pl/page.php?id=rejestracja
http://warszawa2007.polcon.pl/page.php?id=akredytacja
Zachęcam do rejestrowania sie.
Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą.
Jeśli nie potrafią – ogłoszona zostanie lista szczęśliwców którzy otrzymają gustowne żółte koszulki, ale mają prawo grać na tym turnieju.
Na pewno będą wśród nich Jankiel i Barbarossa.
Jeśli ani kapitanowie, ani Sędzia w Żółtej Koszulce nie są w stanie rozstrzygnąć sporu, można wezwać GK. Nie radzę robić tego zbyt często.
Test wiedzy:
Brak
Ocena malowania:
Brak. Nie istnieje możliwość grania modelami nie spełniającymi wymogów.
Proszę więc nie zapominać o przywiezieniu armat znad morza. „Shit happens” więc proszę o zgłaszanie mi awarii, zgubionych modeli itp. – czas na usunięcie ZGŁOSZONYCH braków – do Niedzieli rano, gdy zrobię obchód stołów.
Soft-scores.
Przy oddawaniu wyników ostatniej rundy - kapitanowie muszą zaznaczyć z którym z zespołów grało im się najmilej.
Jeden zespół, ten który uzyska najwięcej takich głosów - dostaje pół Punktu Meczowego do klasyfikacji generalnej.
Obostrzenia dot. składu drużyn:
W drużynie może się powtórzyć co najwyżej jedna armia, pod warunkiem ze "Lord" w powtarzającej się armii jest inny, to znaczy ze nie może być dwóch runelordow na kowadle, czy dwóch Diuków na pegazie.
Tutaj lepiej się mnie zapytać czy dana parę dopuszczę, lord Khorna na rydwanie może być uznany za cos innego nic lord Tzeentcha na smoku, ponieważ wymuszają one skrajnie odmienne typy rozpisek.
Klub a drużyna:
Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej.
Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Tajne rozpiski:
Gwarantujemy tylko w pierwszej rundzie.
W pozostałych jest to kwestia do dogadania miedzy kapitanami.
Dokładniej, to w pierwszej rundzie obaj kapitanowie musza chcieć grac na jawne, pierwszeństwo maja tajne, w pozostałych rundach na odwrót, obaj musza chcieć grac na tajne, aby się to udało.
Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy.
Scenariusze:
Brak.
W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad:
Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu wraz z armia jaka dowodzi każdy z graczy (np. Arek - HE, Bartek - DE, Cyryl - Bretonnia, Daniel - Imperium, Eryk - Krasnale).
Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A).
Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają.
Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół.
I tak do końca.
Po ustawieniu się graczy przy odpowiednich stołach następuje prezentacja rozpisek (jawnych lub tajnych, patrz odpowiedni punkt regulaminu).
Na stole obowiązuje jeden rzut przed gra, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.
Dopuszczone listy armii:
wszystkie AB
Chaos Dwarves
SoC - (z wyjątkiem Slayerów, ArdBoyz, Middenheim, )
Garnizon
Southlands
Lustria
Dopuszczone są również wszystkie jednostki które weszły w kanon Limited, oznaczone przez GW jako Official ( Demonetki na rumakach).
Imienni bohaterowie:
Poza Lustria niedopuszczeni.
Dopuszczone za to RoR.
Ograniczenia kompozycyjne:
Zabronione armaty DoW w innych armiach niż DoW, poza tym brak.
System punktacji:
0-100
Progi co 200 punktów.
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Gramy systemem matchpointowym;
Zwycięstwo, remis, przegrana.
Punkty Meczowe;
1 - 0,5 - 0
Zwycięstwo - 1 PM - od 55 -45
Remis - pół PM - 54-46
Przegrana - zero PM - poniżej 46
Rozkład jazdy:
sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali
niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników