Skaven EURO 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Gibon

Skaven EURO 2400

Post autor: Gibon »

Spaczony pomysł, proszę o sugestie i krytykę, ponieważ nie jestem mistrzem układania rozpisek.



Grey Seer on Screaming Bell; General; Power Scroll; Skalm; Dragonbane Gem; 2x Warpstone Token; D3 Token 540
Warlock Engineer; Magic Level 2, Dispel Scroll 125
Warlock Engineer; Magic Level 2; Warp-Energy Condenser 120
Warlock Engineer; Doom Rocket 45
Chieftain; Heavy Armour; Halberd; BSB; Banner of Eternal Flame 82
30x Stormvermin; FCG; Shields; Warpfire Thrower 335
30x Clanrat; FCG, Hand Weapon; Shield; Mortar 220
33x Skavenslaves; Musican 68
32x Skavenslaves; Musican 66
32x Plague Monks; FCG; Szturmówa 286
10x Plague Censer Bearers; Lider 173
Hell Pit Abomination; Warpstone spikes 250
Warp Lighting Cannon; 90

RAZEM: 2400pkt


P.S Myślałem żeby:

- usunąć miotacz
-usunąć censerów i zamiast nich dać doomwheel + 6x guttersów z slingami, zatrutymi i Liderem i minimalnie pomniejszyć resztę o 1 lub 2 modele, żeby pasowało i wyszłoby mi:

Grey Seer on Screaming Bell; General; Power Scroll; Skalm; Dragonbane Gem; 2x Warpstone Token; D3 Token 540
Warlock Engineer; Magic Level 2, Dispel Scroll 125
Warlock Engineer; Magic Level 2; Warp-Energy Condenser 120
Warlock Engineer; Doom Rocket 45
Chieftain; Heavy Armour; Halberd; BSB; Banner of Eternal Flame 82
30x Stormvermin; FCG; Shield335
28x Clanrat; FCG, Hand Weapon; Shield; Mortar 211
33x Skavenslaves; Musican 68
33x Skavenslaves; Musican 68
30x Plague Monks; FCG; Szturmówa 286
6x Gutter Runners;Slings; Zatrute Ataki; Lider 120
Hell Pit Abomination; Warpstone spikes 250
Warp Lighting Cannon; 90
Doomwheel; 150

Razem: 2399pkt

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Lidera guttersom się nie opłaca, aby miał +5 ward save.
Obrazek

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

Nawet fajna rozpa, szkoda że censerami praktycznie nie da się grać.
Mi się podoba :)

Gibon

Post autor: Gibon »

Solo pisze:Nawet fajna rozpa, szkoda że censerami praktycznie nie da się grać.
Mi się podoba :)

Dlaczego censerami nie da się grać? Próbowałem rozpe na VC i całkiem ładnie wyszli. Rzuciłem na nich "Śmiertelny Szał" +2A i Grave Guardzi poszli się pałować - skutkiem niestety czaru było usunięcie 3 ze stołu, ale biły się też monki, więc nie jest źle.

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

ok, nieumarli i może karasie, oraz ogry to chyba jedyne armie na które kadzidlarze się sprawdzają z reszta maja spora szanse nie udeżyć nawet lub nie dojść ze względu na silna magie. Troszkę moim zdaniem przeinwestowałeś magie 1 lvl na elektrykach w zupełności wystarczy. Na plus dobre złożenie seera i BSB.
Co do moków to wyznaje zasadę albo z furmana, albo wcale, a storm banner możesz przenieść na stormy. Za punkty monków powinno udać ci się dopakować stormy do ~40 dokupić odział slavów i podpakowac resztę na fula. Kadzidla bym wymienil na asasina.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

Dlaczego censerami nie da się grać? Próbowałem rozpe na VC i całkiem ładnie wyszli. Rzuciłem na nich "Śmiertelny Szał" +2A i Grave Guardzi poszli się pałować
Jeśli grałeś z Grave Guardzistami to znaczy że nie grałeś jeszcze z Vampirami ;] ale próbuj, Censerzy mają świetny klimat i w teorii są dość mocni niestety za mało inicjatywy o 1.

ODPOWIEDZ