Vampiry 2400. Witam

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Vampiry 2400. Witam

Post autor: king89 »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 463.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 2 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Red Fury [50.0]
Dread Knight [10.0]
Quickblood [30.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

1 Vampire @ 179.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Book of Arkhan [25.0]

1 Vampire @ 194.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Rod of Flaming Death [40.0]

1 Vampire @ 179.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Dispel Scroll [25.0]

29 Zombies @ 92.0 Pts
Musician

29 Zombies @ 92.0 Pts
Musician

28 Crypt Ghouls @ 300.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 58.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 58.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

13 Black Knights @ 409.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts

14 Skeletal steed @ [0.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

Models in Army: 114


Total Army Cost: 2399.0

Co sadzicie o tej rozpisce.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

zamiast 2x 29 zrób 3x 20 zombie
40 ghouli nie 30

Lepiej daj necro zamiast tych wampirów... Oszczędzasz pkt przynajmniej bo wampir, który zginie bo ma ASL, 4 T, 5+ armoura tylko nic nie zrobi...

Możesz dać 2 necro i podpakować do 4 lvl głównego wampira, chyba ze bardzo chcesz mieć tego Roda...
dodałbym jakieś crypty czy coś ale nie masz pkt :<

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

A nekromantow 2 poziomu? strach jest dac lordowi 4 poziom bo moze trafic jakies miscasty lub dojdzie do close combat i wtedy nie czaruje....... a vampiry wlozylem bo chodziasz pare wondow zadaja i jego jednostka moze maszerowac bez generala...

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Miscasty mogą być też przy 2 lvl, czarować może i w walce, jedyny czar, który wypada, to gaze of negash, reszta może być spokojnie rzucana z walki, plus mas +4 do casta, zamiast samobójczego +2 (+6 z blasphemous tome). Wymień vampiry na necrosów, bo ich przeinwestowałeś. Zastanów się nad sensem dread knighta, zamiast kasować po 5-10 modeli, będziesz bezmyślnie nabijał w pierwszej turze (albo i dłużej) CR. Widzę, że lubisz duszki, czasem nieźle działają, ale jedne zamieniłbym na 2 Fell Baty - lot robi swoje. Jednym klockiem BK możesz nic nie zrobić przez całą grę, przeciwnik będzie go odginał ile wlezie, po drodze czyszcząc resztę stołu.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a vampiry wlozylem bo chodziasz pare wondow zadaja i jego jednostka moze maszerowac bez generala...
a teraz pomyśl, dałeś im GW, biją ostatni, a mają tylko T4 i 5+ armour save, zginął jak ostatnie sieroty, a kosztują dużo
te wampiry to się nadają na drzwi do lasu, jeszcze jakbyś je na konie i do Black K wsadził to by uszło ale bez GW zdecydowanie,
jeśli to ograniczenia armijne EURO to jest limit 15 modeli konnych w rozpisce przy Black K

druga kwestia, że warto byś przeczytał Army Book, bo posiadanie wampira w oddziale nie daje możliwości maszerowania, tylko generał albo modele z zasada vampiric, oddział szkieletów z wampirem nie ma tej zasady więc nie maszeruje, to nie 7 edycja

Lordowi 4 level -> leczy Black Knightom 5 modeli, to jednak robi różnicę i nie musisz tego rzucać z 4 kostek :)

teorią nie załatwisz niczego, pograj i zobacz co ci się jak sprawdza
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

Dzieki dam znac

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

Poglebjac rulebooka stworzylem takie cos tylko nie wiem czy Lorda dobrze zrobilem czy nie bedzie lepszy strigoi.... Tricksters shard mi nsie wydaje bardzo dobre ale nie wiem...

2400 Pts - Vampire Counts Army

Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Type Cost

Vampire Lord 1 6 7/9 5 5/7 5 3 7 5 10 4+ 4+ In 354.0
Infantry (Ca if on Nightmare or Helsteed); Undead;
Vampiric; The Hunger (if character kills a model in CC,
roll a dice at the end of the phase - on '6' he regains 1
Wound); General; Units w/in 12" may march.; Lore of
Vampires; Level 1 Wizard; +1 to cast and dispel rolls. Has
1 spell.; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation 4+ Ward Save [45.0]
Ogre Blade +2 Strength [40.0]
Quickblood Always Strikes First. [30.0]
Dread Knight Vampire has +2 WS and must always issue and accept [10.0]
challenges, unless there is Krell or character with higher
Ld in the same combat.

Master Necromancer 1 4 3 3 3 4 3 3 1 8 In 225.0
Infantry (Ca if on Nightmare); Undead; Magic Level 4; +4
to cast and dispel rolls. Has 4 spells.; Lore of Vampires
Book of Arkhan Bound Spell (Power Level 3). Casts Vanhel's Danse Macabre [25.0]
spell.

Necromancer 1 4 3 3 3 3 2 3 1 7 In 125.0
Infantry (Ca if on Nightmare); Magic Level 2; +2 to cast
and dispel rolls. Has 2 spells.; Lore of Vampires
Dispel Scroll Dispels one non IF spell. One use only. [25.0]

Necromancer 1 4 3 3 3 3 2 3 1 7 In 140.0
Infantry (Ca if on Nightmare); Magic Level 2; +2 to cast
and dispel rolls. Has 2 spells.; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death Bound Spell (Powel Level 3), Rng 18" Magic Missile, D6 St4 [40.0]
hits (Flaming Attacks), units suffering at least one Wound
take Panic test. If target moves in its next turn, every
model suffers S4 hit, and spell ends. If target does not
move next turn, spell ends at the start of caster's next
Magic phase.

Mortis Engine 1 5 5 5 5+ Ch 240.0
Chariot; Large Target; Random Attacks (2D6); Regeneration;
Spectral Steeds; Terror; Undead; #Banshee Swarm (Ghostly
Howl); The Reliquary (At the start of your turn roll 2D6
and add current turn number. All enemy units within this
range suffer D6 hits with Strength equal to current turn
number. All friendly Undead units within range improve
their Regeneration by 1, up tngine suffers 1 Wound with no
saves. If Engine is destroyed it strikes ALL units within
12+current turn in inches, causing 2D6 hits with Strength
equal to current turn number); Blaspemous Tome; All
Wizards within 12" of Blasphemous Tome gain +2 to Cast
spells from Lore of Vampires. If Wizard miscasts within
12", roll twice on MIscast table, and opponent picks one
of the results.
Corpsemaster 1 3 3 2 1 5 [0.0]
Banshee Swarm 1 3 3 3 3 [0.0]
Spirit Horde 1 8 3 3 1 2D6 [0.0]
Random Attacks (2D6)

Zombies 30 4 1 3 3 1 1 1 2 In 95.0
Infantry; Undead; Always Strikes Last; #The Newly Dead
(Zombies may be increased beyond starting number, and add
extra D6 models when IoN is cast on them); Musician; +1CR
if tied; +1 Ld in rally attempts.

Zombies 30 4 1 3 3 1 1 1 2 In 95.0
Infantry; Undead; Always Strikes Last; #The Newly Dead
(Zombies may be increased beyond starting number, and add
extra D6 models when IoN is cast on them); Musician; +1CR
if tied; +1 Ld in rally attempts.

Zombies 30 4 1 3 3 1 1 1 2 In 95.0
Infantry; Undead; Always Strikes Last; #The Newly Dead
(Zombies may be increased beyond starting number, and add
extra D6 models when IoN is cast on them); Musician; +1CR
if tied; +1 Ld in rally attempts.

Crypt Ghouls 26 4 3 3 4 1 3 2 5 In 280.0
Infantry; Undead; Poisoned Attacks;
Ghast 1 4 3 3 4 1 3 3 5 [10.0]

Dire Wolves 4 9 3 3 3 1 3 1 3 WB 50.0
War Beasts; Undead; Vanguard; Slavering Charge (+1S on
charge)
Doom Wolf 1 9 3 3 3 1 3 2 3 [10.0]

Dire Wolves 4 9 3 3 3 1 3 1 3 WB 50.0
War Beasts; Undead; Vanguard; Slavering Charge (+1S on
charge)
Doom Wolf 1 9 3 3 3 1 3 2 3 [10.0]

Varghulf 1 8 5 5 5 4 4 5 4 Mo 175.0
Monster (Thunderstomp); Vampire; Terror; Regeneration;
Hatred; Bestial Fury (Varghulf counts as having no flanks
or rear for purposes of calculating combat resolution)

Vargheists 5 6 4 5 4 3 4 3/4 7 MI 230.0
Monstous Infantry (Stomp); Fly; Undead; Vampiric; Frenzy;
Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses combat.

Fell Bats 4 1 3 3 3 2 3 2 3 WB 64.0
War Beasts; Fly; Undead

Spirit Hosts 2 6 3 3 3 4 1 4 4 Sw 90.0
Swarm; Ethereal

Spirit Hosts 2 6 3 3 3 4 1 4 4 Sw 90.0
Swarm; Ethereal


Total Army Cost: 2398.0

Notes:
Only characters and units within 12'' of a general (or units that have Vampiric special rule)
may march.

Undead: Cause fear. Unbreakable. Unstable. BSB within 12'' reduces crumbling by 1 wound

Your general must be a Wizard with Lore of the Vampires

If the general dies then all units without Vampiric special rule must test Ld at the end of the
turn of his death, and at the start of every friendly turn thereafter. However, as long as
there is another Wizard with Lore of the Vampires, do not roll for crumbling at the start of
your turn.

It is your responsibility to know the rules

Models in Army: 143


Validation Results:
Roster satisfies all enforced validation rules

Roster created with Army Builder - Copyright (c) 1998-2001 by Lone Wolf Development, Inc.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Większość z nas zna zasady, więc dla przejrzystości mogłeś nieco popracować nad formą zapisu, nie chce się tego czytać.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

Przepraszam a przy euro mozna dogs of war np 1 cannona sobie wystawic itp?

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Nie
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Vampire Lord 354.0
Lore of Vampires; Level 1 Wizard;
Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation[45.0]
Ogre Blade [40.0]
Quickblood Always Strikes First. [30.0]
Dread Knight[10.0]

Master Necromancer 225.0
Magic Level 4; Lore of Vampires
Book of Arkhan Bound Spell[25.0]

Necromancer 125.0
Magic Level 2;Lore of Vampires
Dispel Scroll[25.0]

Necromancer 140.0
Magic Level 2; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death [40.0]

Mortis Engine 240.0

Zombies 30 95.0
Musician;

Zombies 30 95.0
Musician;

Zombies 30 95.0
Musician;

Crypt Ghouls 26 280.0
Ghast [10.0]

Dire Wolves 4 50.0
Doom Wolf [10]

Dire Wolves 4 50.0
Doom Wolf [10]

Varghulf 175.0

Vargheists 5 230.0

Fell Bats 4 64.0

Spirit Hosts 2 90.0

Spirit Hosts 2 90.0


Tak to powinno wyglądać #-o

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Za mało ghuli, skasuj jedne zombie i dodaj ghuli. Ostatnio w mój oddział 35 poszła latarka (hit), doom rocket (hit), mortal (hit), gejzer ognia (hit) i trzynastka, i gdyby nie ds, po pierwszej turze przy vampirze stałby co najwyżej ghast, a tak to został ich ok 18.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Morti
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Morti »

Jak Lord tylko do klepania to weź strigoia. No i po za tym dorzuciłbym coś jeszcze do walki ,bo w tym momencie masz vargheisty i lorda a to troszkę mało.

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

Bez mortis engine ale jednostka która może maszerować i poruszać się na bokach z niezłym wampirem i niezłą magią :?:

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 495.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard
Talisman of Preservation [45.0]
Master of the Black Arts [75.0]
Dark Acolyte [25.0]
Book of Arkhan [25.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death [40.0]

1 Vampire @ 221.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Shield
Dread Knight [10.0]
Quickblood [30.0]
Armour of Destiny [50.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

35 Crypt Ghouls @ 370.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

6 Blood Knights @ 450.0 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard
The Flag of Blood Keep [75.0]

1 Kastellan @ [15.0] Pts
Frenzy

7 Nightmare @ [0.0] Pts

4 Vargheists @ 240.0 Pts
Frenzy

1 Vargoyle @ [10.0] Pts
Frenzy

4 Fell Bats @ 64.0 Pts

Models in Army: 120


Total Army Cost: 2400.0

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

6 BK, z inicjatywą 5, i siłą 7, wypłaca 19 ataków, z wardem na 4+ i as na 2+, szkoda, żeby leciały na pałę, lepiej daj temu vampirowi bsb, albo wsadź tam wight kinga i mu daj bsb, ona ma o 2 lepszą liderkę (vamp z ld 7 to nieporozumienie ze stron gw).

Dla testu master of black arts poturlaj sobie 2 kostkami i przekonaj się jak rzadko się przydaje.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

To co do czarowania inaczej go złożyć??

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

vampir do czarowania to jest strata punktów, nic nie zrobi inaczej niż taki sam necro ale tańszy. Te moce boostujące magię można o kant rozbić - master of black arts i dark acolyte, jeszcze summon creatures of the night ma jakiś sens, reszta to strata punktów. Jak vampir, to niech klepie. Może przecież klepać i czarować. Zresztą, polecam grać i próbować, na papierze (wklejając tutaj rozpiski) jeszcze nikt nie zdobył doświadczenia.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

35 Skeleton Warriors @ 210.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Trickster's Shard [25.0]

1 Master Necromancer @ 190.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Vampire Lord @ 403.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour;
Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Speed [5.0]
Dread Knight [10.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

13 Black Knights @ 409.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts

14 Skeletal steed @ [0.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

Models in Army: 142


Total Army Cost: 2394.0

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

jak juz nastawiasz sie na magie to 4lev by sie przydal.
jesli to rozpa na euro to nie legalnabo masz 3 krzyki
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

36 Skeleton Warriors @ 215.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts

1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Trickster's Shard [25.0]

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Master Necromancer @ 165.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Vampires

1 Vampire Lord @ 433.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Speed [5.0]
Dread Knight [10.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Ogre Blade [40.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

13 Black Knights @ 409.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts

14 Skeletal steed @ [0.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

Models in Army: 144


Total Army Cost: 2399.0

ODPOWIEDZ