A) Tampermonkey
1. Instalujemy wtyczkę Tampermonkey (https://chrome.google.com/webstore/deta ... fkfo?hl=en)
2. Po zainstalowaniu wtyczki powinna się pojawić ikonka jak na screenie. Wybieramy Dodaj nowy skrypt...

3. Powinien pojawić się edytor z domyślnym kodem:

4. Zastępujemy kod następującym:
Kod: Zaznacz cały
// ==UserScript==
// @name Universal Battle
// @namespace http://universalbattle.com/
// @version 0.1
// @description fullscreen
// @match http://www.universalbattle.com/*
// @copyright 2013+, c4h10
// ==/UserScript==
window.onload = function(){
var mainCont = document.getElementById('mainCenter');
mainCont.style.width = "100%";
var gameCont = document.getElementById('gameContainer');
var iW = window.innerWidth;
var iH = window.innerHeight;
gameCont.style.width = parseInt(iW - 22) + "px";
gameCont.style.height = parseInt(iH - 22) + "px";
}

5. Upewniamy się, że skrypt jest włączony:

albo

Możemy cieszyć się większym rozmiarem osadzonego flasha:
http://www.universalbattle.com/ -> f11 -> f5
B) Dla mniej leniwych:
Po uruchomieniu universal battle w adresie przeglądarki wklejamy następujący kod:
Kod: Zaznacz cały
javascript:(function(){var mC = document.getElementById('mainCenter');mC.style.width = "100%";var gC = document.getElementById('gameContainer');var iW = window.innerWidth;var iH = window.innerHeight;gC.style.width = parseInt(iW - 22) + "px";gC.style.height = parseInt(iH - 22) + "px";})()
UWAGA! Chrome podczas wklejania lubi wycinać przedrostek "javascript:". Należy się upewnić, że takowy się znajduje przed odpaleniem "enter".