Bieda w Lesie WE na 2700
Bieda w Lesie WE na 2700
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Rhymer's Harp [75.0]
Dispel Scroll [25.0]
Spellweaver @ 285.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 3; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Stone [25.0]
Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Wild Rider Noble @ 210.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
Noble @ 181.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
18 Glade Guard @ 262.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
8 Wild Riders @ 271.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
10 Wardancers @ 180.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2699.0
Jako ze strzelanie coraz bardziej idzie do lamusa, zrobilem rozpe do walki, 2 magow lordow daja mi wszystkie potrzebne czary i bardzo wazne 2 zerowki, sa herosi do boostowania, kazdy moze na jakies dzialko wyleciec, swoje boosty dostac i cos skroic, alternatywa jest dac drugiemu magowi 4 poziom i wziac athel loren, popychaczka regenka i odpornosc na strzelanie na niemagiczne strzelanie moze byc tez dobrym game brejkerem.
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Rhymer's Harp [75.0]
Dispel Scroll [25.0]
Spellweaver @ 285.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 3; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Stone [25.0]
Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Wild Rider Noble @ 210.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
Noble @ 181.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
18 Glade Guard @ 262.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
8 Wild Riders @ 271.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
10 Wardancers @ 180.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2699.0
Jako ze strzelanie coraz bardziej idzie do lamusa, zrobilem rozpe do walki, 2 magow lordow daja mi wszystkie potrzebne czary i bardzo wazne 2 zerowki, sa herosi do boostowania, kazdy moze na jakies dzialko wyleciec, swoje boosty dostac i cos skroic, alternatywa jest dac drugiemu magowi 4 poziom i wziac athel loren, popychaczka regenka i odpornosc na strzelanie na niemagiczne strzelanie moze byc tez dobrym game brejkerem.
Chodzi ci o wielkosc oddzialu ? Robi to ze latwiej sie ich chroni kiedy harfa dziala na wieksza ilosc modeli.
Co do tego drugiego maga najpierw bogram potem bede ewentualnie zmienial, jak sie gralo na smoku to popychaczka i odpornosc na strzelanie duzo zmienialo, w armii gdzie mam walczyc oddzialami glownie to taka odpornosc jest slabsza, no i druga wada tego lora to jest to ze ma slabe zasiegi
Co do tego drugiego maga najpierw bogram potem bede ewentualnie zmienial, jak sie gralo na smoku to popychaczka i odpornosc na strzelanie duzo zmienialo, w armii gdzie mam walczyc oddzialami glownie to taka odpornosc jest slabsza, no i druga wada tego lora to jest to ze ma slabe zasiegi
przy 2 x beast poszukalbym CC w treekinach i drzewach. choc ja osobiscie gralem na beast + life i tez bylem zadowolony z drewnianego naporu. Drogo i niezbyt szybko ale imo dużo twardsze kozaki niz klocek wildów
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Tak mnie zjechaliscie z drugą dużą magicą, ze odechcialo mi sie kminić. Na Babice chyba pojadę elfimi gowniakami.
Zamień miejscami PS i DS.
Jak będziesz dispelował to z dużego, więc jak Ci nie wyjdzie dispel nie będziesz mógł użyć DS, po drugie lepsze czary będziesz miał pewnie na 4lvl więc jak będziesz miał mało kości i będziesz potrzebował PS to i tak do rzucenia prawdopodobnie dobrego czaru czyli właśnie 4 lvl.
Swoją drogą 3 + 4 na beast to jak dla mnie dużo, a Loren z popychaczką jest fajne regena i odpornosc na niemagiczne tez ok.
Jak będziesz dispelował to z dużego, więc jak Ci nie wyjdzie dispel nie będziesz mógł użyć DS, po drugie lepsze czary będziesz miał pewnie na 4lvl więc jak będziesz miał mało kości i będziesz potrzebował PS to i tak do rzucenia prawdopodobnie dobrego czaru czyli właśnie 4 lvl.
Swoją drogą 3 + 4 na beast to jak dla mnie dużo, a Loren z popychaczką jest fajne regena i odpornosc na niemagiczne tez ok.
Dawaj drzewa.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
mnie sie dobrze grala na ancient+duzy beast+treekiny + klasyczny smietnik+ chyba treeman jeden nie pamietam jak to wchodzilo.WojtuśŚ pisze:Dawaj drzewa.
Wiadomo ze jest death ale mimo wszystko jest tez uderzenie a ja tego po prostu w wildach nie widze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"