Strona 1 z 2
Projekty 3d
: 24 maja 2013, o 00:26
autor: Wiewior-lbn
Tralala lala laa!!!!!! Witam.
Poniewa skoczyla mi sie renta zostalem zmuszony do pracowania. Jak to sie latwo domyslec w naszym kraju ciezko razobic na "kieliszek chleba" dlatego wyjechalem do Londynu. Niestety wszystkie figsy farbki i takie tam zostaly w Polsce, za to znalazlem czas na modelowanie.
Jak wam zapewne wiadomo, nie zaslugujecie na ogladanie pomalowanych figsow przez tak wielkiego mistrza( jakim to zreszta jestem) tak wiec w tym temacie bede pokazywal moje twory ktore wykonalem w programie SCULPTRIS i przy okazji prosil o pomoc.
Co do programu, jest to darmowy program, i calkiem sensowny, dlatego polecam go kazdemu kto jest w tym temacie zielony.
Co do modelowania, sa to poczatki, jednak prosze brac pod uwage ze sa to modele do wydruku w skali warhammerowej, wiec prosze o wyrozumialosc.
Na poczatek czaszka , a wlasciwie jej wip , utknolem na szczece i zebach. Jakies pomysly co dalej? Czy ktos cos dlubal w tym programie ?
PS.
Pisze z wegierskiej klawiatury wiec prosze darowac sobie ortografie. (wlasciwie to jestem uposledzony wiec gramatyke rowniez)
Jak cos to postaram sie poprawic zdjecia.
Re: `1234567890-=
: 24 maja 2013, o 00:54
autor: Nokimam
Sam post genialnie humorystyczny, praca daje radę tylko wiadomo- musisz ją skończyć.
Powodzenia w Londynie !
Pozdro
Re: `1234567890-=
: 24 maja 2013, o 01:45
autor: Afro
masz chyba wirusa w kompie

Re: `1234567890-=
: 24 maja 2013, o 11:04
autor: wenanty
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że czaszka to jeden z częściej modelowanych kształtów. Po co właściwie wyważasz otwarte drzwi? Nie lepiej znaleźć darmowy obiekt?
Re: `1234567890-=
: 24 maja 2013, o 11:11
autor: Naviedzony
Wydaje mi si, że chce sobie potrenować. Póki co wygląda fajnie.

Re: `1234567890-=
: 24 maja 2013, o 12:05
autor: wenanty
Są do Skulptris przejrzyste i fajne tutoriale (wujek Google pomoże), najlepiej trenować na nich. Co do utknięcia na szczęce - jeśli nie wiesz, jak zrealizować to, co sobie wyobrażasz, wróć do tutoriali. A jeżeli nie wiesz jak dokładnie wygląda szczęka, zapytaj Google - wystarczy 'skull anatomy' w zakładce images i dostaniesz tysiące dowolnie szczegółowych schematów, rysunków i zdjęć.
Re: `1234567890-=
: 24 maja 2013, o 16:23
autor: Wiewior-lbn
Witam.
Nokimam- Dzieki.
Afro- Nie tylko na kompie:)
wenanty- Umiejetnosc rysowania,malowania czy te modelowania czaszki to cos koniecznego jesli chcesz tworzyc w jakikolwiek sposob ludzka glowe. Powie ci to kazdy malaz,rzezbiaz czy tez rysownik.
Dzieki za pomoc, zdaje sobie sprawe za w necie jest mnustwo tutkow na ten temat. ja polecam ten kanal
http://www.youtube.com/user/KeylightCOMpl/videos plus ogladanie setek filmow jak to ktos sobie cos modeluje.(mozna sporo podpatrzec) Co do wygladu czaszki, to jak najbardziej korzystalem z materialow dyferencyjnych (chyba tak to sie nazywa), jednak mam problem z zebami. Zastanamiam sie czy robic kazdy z osobna , czy tez probowac modelowac z ostniejacych juz czesc.
Naviedzony- Zgadza sié, uznalem, ze to dobry model dla poczatkujacego. Dzieki za mile slowka, bardzo pomagaja:)
A tutaj czaszka z zuchwa
chyba odstawie czaszke na bok i skosztuje czegos innego.
PS.
Pozwole sobie na smiecenie fotami w moim temacie, poki co takie smiecenie mnie motywuje

pozdrawiam.
Re: `1234567890-=
: 24 maja 2013, o 16:46
autor: Naviedzony
Wygląda jak najbardziej czaszkowato.

Re: `1234567890-=
: 25 maja 2013, o 06:42
autor: Kaagular
Nawet od razu ma nadlewkę.
Fajna czacha.
Re: `1234567890-=
: 26 maja 2013, o 17:46
autor: Wiewior-lbn
Modelowanie idzie mi jak krew z nosa, albo jak ukrainski,cieply,czysty spirytus w butelce po Naleczowiance bez zapojki.
Tak czy inaczej cos tam dlubie.
Co to jest? Juz tlumacze.
postanowilem troszke pouczyc sie od Pana Hogartha
http://en.wikipedia.org/wiki/Burne_Hogarth
http://www.google.co.uk/search?q=Burne+ ... 0AXNl4HYCg
Ten o to sympatyczny Pan, wpadl na pomysl by przyrownywac ludzkie cialo do figur geometrycznych(penie nie on pierwszy). Jesli ktos ma zamiar cos rysowac czy tez modelowac to warto by sobie co nieco o nim poczyta(albo chociaz poogladal obrazki(tak jak ja))
Co do mojego "modelu". Mam problem z symetria, to znaczy rysunek Pana Hogartha przedstawia postac w pozycji nie symetrycznej, za to ja modeluje w symetri. Da sié to wylaczyc ale sa jakies problemy(przynajmniej ja je mam). Druga sprawa to problem z laczeniem bryl, z jednego kawalka to troche trudne, a jak chce polaczyc 2 bryly to nie moge zrobic plynnego przejscia mniedzy nimi. Tak czy inaczej pokaze moj najlepszy twor z ostatnich 2 dni.
Na razie to nie bardzo jest tu co komentowac, wiec mozna sypnac po jednym spamerskim poscie zeby autor (czyli ja) nie czul sie zignorowany.
Dziekuje
Re: `1234567890-=
: 26 maja 2013, o 18:03
autor: Naviedzony
No przynajmniej widać co to jest. Dodaj krew, 80% cienia, jakieś zgrabne tło i masz kompozycję "Trup na trawie". Praca skończona, miliony czekają.

Re: `1234567890-=
: 27 maja 2013, o 03:03
autor: Wiewior-lbn
Jakis taki bubel dla mojego brata. Trzeba jeszcze wykonczyc, ale jak zwykle juz mi sie nie chce.
Re: `1234567890-=
: 27 maja 2013, o 08:44
autor: Naviedzony
Jak dla mnie bardzo fajnie.
Projekty 3d
: 1 wrz 2013, o 14:28
autor: Wiewior-lbn
No więc bardzo wstępny VIP.
Co zmienić już na tym poziome, zanim zacznę dodawać detale? Uszy chyba za nisko.
Proszę pamiętać ,że chodzi mi o wydruk modeli w skali warhammerowej.
PS.
Z Anglii wróciłem, jak się okazało tam też trzeba pracować.
EDIT>
Przepraszam za rozmiar zdjęcia,, jakaś lipa wyszła, poprawie to jak tylko pokroje pomidory (Mamusia się niecierpliwi)
Re: `1234567890-=
: 2 wrz 2013, o 08:59
autor: Neithan
Przy wydruku możesz mieć problem z nosem. Na pewno będziesz potrzebować do niego supportu* a i tak może być różnie.
Również z uszami może być ciężko. Tutaj powinno się obyć bez supportu, ale szpiczaste, cienkie części są raczej probleatyczne...
* chyba, że będziesz drukować w jakiejś technologii, która tego nie wymaga np. SLS, ale to jest raczej droższa impreza
Re: `1234567890-=
: 2 wrz 2013, o 09:22
autor: Ziemko
Zmien prosze temat Twojego postu, bo zbior liczb nie odzwierciedla tego co tutaj jest.
Re: Projekty 3d
: 2 wrz 2013, o 12:32
autor: Wiewior-lbn
Witam.
Tytuł temat zmieniony:)
Neithan-co do grubości elementów to faktycznie,są trochę z cienkie. Jednak zanim coś wydrukuję to technologia się rozwinie i stanieje . Ale dzięki za wypowiedz.
OK.
Gobo u kosmetyczki niebawem więcej fotek.
Jest sens robić powieki?
Inna kwestia to w jaki sposób wejść na rynek. A dokładnie z czym. Prawdopodobnie kapitał będę miał ograniczony, więc ilość modeli tez będzie ograniczony. Powiedzmy od 20 do 50 na początek.
Myślę,że warto by wykonać wzory które pasowały by do FB.
Na pewno po 2wzory bohaterów do każdej armii. Do tego kilka wzorów które imitowały by jakiś regiment. A może wykonac modele z wymiennymi bitsami , dzięki czemu zmniejszą sie koszty produkcji. Np. Orkowie albo Imperium. Tułowia bardzo uniwersalne za to spora ilość główek, tarcz i rodzajów broni.
Albo model jakiegoś dużego koksa, który po zmianie głowy i kilku pierdół mógł by robić za orck bosa, demona do chaosu, i herosa do beastmenów.
Co wy o tym sądzicie, A może jakieś figsy wymagają odświeżenia? Albo cała armia np. chaos dwarfs.
Re: Projekty 3d
: 3 wrz 2013, o 14:20
autor: Wiewior-lbn
Tak wiem ,zaśmiecam strasznymi bublami, ale takie coś mi pomaga. Pokazywanie bubli zawstydza i motywuje do dalszego tworzenia.
Proszę nie komentować tego BUBLA
Re: Projekty 3d
: 22 wrz 2013, o 06:51
autor: Wiewior-lbn
Raczej nic więcej na moim kompie nie podziałam

(może format coś pomoże)
Re: Projekty 3d
: 22 wrz 2013, o 10:11
autor: Wiewior-lbn
Niewielkie modyfikacje.
No i tak.
jako że myślę o wydruku, to np. usta są do D.... Nikt by tego nie pomalował, zwłaszcza górnej warki .