1200
Moderator: Ziemko
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
1200
1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
General; Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
16 Skink Cohort @ 90.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
5 Cold One Riders @ 190.0 Pts
Spears; Shield; Standard; Musician
5 Cold One @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1200.0
Armia zrobiona na lige . bez lordow oraz z ograniczeniem do 3 jednostek w skirmischu i 2 latajacycj
0-2 specjal i 0-1 rare... czekam na opinie
General; Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
16 Skink Cohort @ 90.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
5 Cold One Riders @ 190.0 Pts
Spears; Shield; Standard; Musician
5 Cold One @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1200.0
Armia zrobiona na lige . bez lordow oraz z ograniczeniem do 3 jednostek w skirmischu i 2 latajacycj
0-2 specjal i 0-1 rare... czekam na opinie
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
c.o musza byc zawsze to jest jedna tura z louk aut sir dla mojego generała
oraz około 20 atakow przy szarzy... i save na 2 plus
co praW DA GŁUPOTA CZASEM BOLI ORAZ BRAK MAGICZNEGO SZTANDARU
jeszcze jeden oddział gwałtoptakow... fajny pomysł ale na niektóre armie są one dosyc słabe, brakuje tego pieprznięcia z wielka siła ktore kroji np crypt horrory
a od tego mam mojego stagadonka ktory poza tym ze fajnie sie bije to jeszcze swietnie strzela z tych wielkich plujek
w rozp jest tez bład... nie dałem weteranowi za 5 pkt przedmiotu dajacego odpornosc na strach i psychologie ( chlopak jest glupi wiec go nic nie rusza) a amulet klatwy zelaza....( na nie ogniowe armaty)
oraz około 20 atakow przy szarzy... i save na 2 plus
co praW DA GŁUPOTA CZASEM BOLI ORAZ BRAK MAGICZNEGO SZTANDARU
jeszcze jeden oddział gwałtoptakow... fajny pomysł ale na niektóre armie są one dosyc słabe, brakuje tego pieprznięcia z wielka siła ktore kroji np crypt horrory
a od tego mam mojego stagadonka ktory poza tym ze fajnie sie bije to jeszcze swietnie strzela z tych wielkich plujek
w rozp jest tez bład... nie dałem weteranowi za 5 pkt przedmiotu dajacego odpornosc na strach i psychologie ( chlopak jest glupi wiec go nic nie rusza) a amulet klatwy zelaza....( na nie ogniowe armaty)
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Weteran jest na CO, one mają swój fear - więc po co mu odpornośc na strach?
Nie łapię tego złożenia weterana i CO.
Pacynka ma tylko 2+ warda na flaming, nie lepiej dać mu 4+ warda na wszystko? Ma niby lookouta, ale tylko do momentu kiedy nie spadnie dwóch jeźdzców, wtedy robi się nie wesoło.
No i te "sławne" pieprznięcie z CO :/ Z I2 albo starannie dobierasz cele, albo nie dożyją żeby oddać.
Na 1200 pkt masz 25% armii upakowane w 6 modelach, które bedą miały ciężko żeby się spłacić.
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Nie łapię tego złożenia weterana i CO.
Pacynka ma tylko 2+ warda na flaming, nie lepiej dać mu 4+ warda na wszystko? Ma niby lookouta, ale tylko do momentu kiedy nie spadnie dwóch jeźdzców, wtedy robi się nie wesoło.
No i te "sławne" pieprznięcie z CO :/ Z I2 albo starannie dobierasz cele, albo nie dożyją żeby oddać.
Na 1200 pkt masz 25% armii upakowane w 6 modelach, które bedą miały ciężko żeby się spłacić.
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
General; Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
16 Skink Cohort @ 90.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
5 Cold One Riders @ 190.0 Pts
Spears; Shield; Standard; Musician
5 Cold One @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1200.0
taka jest rozpiska
1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
General; Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
16 Skink Cohort @ 90.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
5 Cold One Riders @ 190.0 Pts
Spears; Shield; Standard; Musician
5 Cold One @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1200.0
taka jest rozpiska
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
16 Skink Cohort @ 140.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
1 Kroxigors @ [50.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1199.0
meiss to rozpiska z uwzględnieniem twoich wskazówek
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
16 Skink Cohort @ 140.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
1 Kroxigors @ [50.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1199.0
meiss to rozpiska z uwzględnieniem twoich wskazówek
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Nie wiem czy przy 2 lvl priescie nie lepiej Heaven. Beast ma przyjemną zerówke ale reszta to dopak pojedynczej postaci.
Z heaven zawsze masz szansę na komete, a i latacze ładnie pomęczysz z lore atribute.
Kowboj jest spoko, miałem takiego na turnieju w gorzowie wczoraj (parówki 2x1200) przy dozie szczęścia przeżył 5 pestek z armat, a i w kombacie z jednostkami z s4/5 dzielnie się trzymał.
Wiesz o tym, że na armię z działami musisz się napocić przy zastosowaniu stegadona?
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Z heaven zawsze masz szansę na komete, a i latacze ładnie pomęczysz z lore atribute.
Kowboj jest spoko, miałem takiego na turnieju w gorzowie wczoraj (parówki 2x1200) przy dozie szczęścia przeżył 5 pestek z armat, a i w kombacie z jednostkami z s4/5 dzielnie się trzymał.
Wiesz o tym, że na armię z działami musisz się napocić przy zastosowaniu stegadona?
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, o 20:50 przez meiss, łącznie zmieniany 2 razy.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
to co byz zastosował zamiast stega?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Nie wiem co masz.
Ja wstawiłem z braku laku kloc saurusów i 10 kameleonów.
Ale jak bym miał to na te punkty oddział salek powinien być bardzo przyjemny.
Teraz brakuje ci czegoś na twarde klocki piechoty, bo wszystkiego nie zaplujesz, a przy sv2/3 plujki juz nie są tak bardzo skuteczne.
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Ja wstawiłem z braku laku kloc saurusów i 10 kameleonów.
Ale jak bym miał to na te punkty oddział salek powinien być bardzo przyjemny.
Teraz brakuje ci czegoś na twarde klocki piechoty, bo wszystkiego nie zaplujesz, a przy sv2/3 plujki juz nie są tak bardzo skuteczne.
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, o 20:43 przez meiss, łącznie zmieniany 1 raz.
Ta pierwsza rozpiska jest chyba IMO mimo wszystko ciekawsza.
Jeden Krox w kohorcie nie dożyje żeby oddać, zresztą te 3 ataki z S7 nie zrobią żadnej różnicy. Ja myślę, że ten weteran jest bardziej przeżywalny z Downstonem, ale tylko w CC. Natomiast wszelkie armaty, snajperki, banshee, Terrorgeje i inne rzeczy bijące z no AS bolą go i to bardzo. Inna sprawa, że takich rzeczy na te punkty zbyt wiele nie będzie.
Jeszcze jedna sprawa. Blood and Glory przegrywasz z automatu
Jeden Krox w kohorcie nie dożyje żeby oddać, zresztą te 3 ataki z S7 nie zrobią żadnej różnicy. Ja myślę, że ten weteran jest bardziej przeżywalny z Downstonem, ale tylko w CC. Natomiast wszelkie armaty, snajperki, banshee, Terrorgeje i inne rzeczy bijące z no AS bolą go i to bardzo. Inna sprawa, że takich rzeczy na te punkty zbyt wiele nie będzie.
Jeszcze jedna sprawa. Blood and Glory przegrywasz z automatu
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
Models in Army: 71
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
Models in Army: 71
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
wiem....
tego sie boje
widzisz dlatego lepsze sa c.o bo juz w 2 turze siedza w kombacie jaki mnie interesuje
tego sie boje
widzisz dlatego lepsze sa c.o bo juz w 2 turze siedza w kombacie jaki mnie interesuje
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Dla MNIE nie są bo to jest 5 woundowy oddział. Trafisz coś w cc z I 3+ i możesz nie oddać.
Na 2400 mogli by siać zamieszanie, ale na 1200 wyglądali na twoją główną siłę uderzeniową, a to już niefajnie.
Ale to tylko moje zdanie, jeżeli masz jakiś plan na ich zastosowanie ...
P.S. jeżeli skinkami grasz blisko przeciwnika to 13 może być ciężkie do manewrowania, tak żeby nie wejść w strefe przednią przeciwnikowi. To różnica czy dostaniesz szarżę czy nie.
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Na 2400 mogli by siać zamieszanie, ale na 1200 wyglądali na twoją główną siłę uderzeniową, a to już niefajnie.
Ale to tylko moje zdanie, jeżeli masz jakiś plan na ich zastosowanie ...
P.S. jeżeli skinkami grasz blisko przeciwnika to 13 może być ciężkie do manewrowania, tak żeby nie wejść w strefe przednią przeciwnikowi. To różnica czy dostaniesz szarżę czy nie.
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
na 1000pkt 6 robi anal
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Ta nowa rozpiska jest bardzo ciekawa. Oczywiście brak magii i scrolla będzie bolał, no ale coś za coś
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
sprobuje dac choc jednemu weteranowi kosałke magiczna
albo zamienic go na bohatera na terradonie...
albo zamienic go na bohatera na terradonie...
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 * Skink Chief @ 135.0 Pts
Blowpipe; Light Armour; Shield
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
30 Saurus Warriors @ 371.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
Models in Army: 69
Total Army Cost: 1197.0
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 * Skink Chief @ 135.0 Pts
Blowpipe; Light Armour; Shield
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
30 Saurus Warriors @ 371.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
Models in Army: 69
Total Army Cost: 1197.0
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
skink na terradonie jest do ogarniania eterykow machin wojennych i odginaczek.niestety nie zmiescił mu sie bsb a to duza szkoda ale mieczyk dajacy inicjatywe 10 sprawia ze bede miec przerzut na trafienie na moich 3 atakach i mozliwosc wbicia rany albo 2 a to np na hexy daje juz duza roznice
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nielegalna, masz 3 jednostki latające.
Oszczepy na skinkach są zazwyczaj slabsze od dmuchawek.
Oszczepy na skinkach są zazwyczaj slabsze od dmuchawek.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."