Skaveni na 1400 pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Major14
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Skaveni na 1400 pkt

Post autor: Major14 »

Witam. Jestem nowy a oto moja pierwsza szczurza rozpiska. Nie wiem czy jest dobra. Nie grałem jeszcze Skavenami żadnej bitwy i totalnie nie znam się na armii. Chcę prosić o jak najwięcej porad dla takiego nowicjusza ;D Dodam jeszcze, że muszę kierować się pewnymi ograniczeniami:
- Nie można wystawiać special charakterów.
- Maks 35 figurek w regimencie.
- Lordowie maks 1-szy poziom magii.

Sory, że będę pisał po polsku, ale znam tylko nieliczne angielskie nazwy.



Bitewny wódz + Great weapon + talisman of preservation = 141

Wódz, BSB + halabarda = 72
Inżynier + Brass orb = 65
Inżynier + doom rocket = 45

25 clanrats + spears + shields + command group + ratling gun = 200
25 clanrats + spears + shields + command group + ratling gun = 200
35 slavów + spears + muzyk + lapa = 93.5

6 guter runners = 72
25 plague monks + command group + sztandar podimperium = 215

Hellpit = 235
Warp lightning cannon = 90

Razem: 1428.5 pkt.

Co dodać? Co zabrać? Ogólnie co zrobić by dało się grać?
Proszę o jak najwięcej porad :D

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

A co masz jeszcze oprócz tego?

Major14
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Major14 »

Nie mam już nic oprócz tego, ale zawsze mogę kupić ;)

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Po 1 i najważniejsze skaveny potrzebują magię, żeby robić punkty.
Ten lord jest strasznie słaby. Ani się nie klepię ani nie jest jakiś pancerny, a kosztuje sporo punktów. Najlepiej go w ogóle wyrzuć. Wtedy dajesz na bsb sztandar +1 ld i jak siedzi z inżynierem-generałem w 1 oddziale to tamten ma wystarczającą na te punkty 6ld.
Wywal włócznie ze slavów, oni mają być jak najtańsi i mieć jak najwięcej szeregów, a te 5 ataków nic im nie da. Z klanratów włócznie też najlepiej wywal i dobij nimi przynajmniej do 2*30.
Brass orb bez teleportu zwykle nie ma zasięgu do tego co chcesz nim zabić, wiec jego też wywal.
Za te punkty daj obu inżynierom poziomy magi (najlepiej obaj 2lvl) i jednemu daj condensator a drugiemu dispel scroll (albo jakiś inny fajny arkan)
Za resztę punków dobij monków do 30 i daj im plague banner (najlepszy sztandar magiczny dla nich, dzięki niemu potrafią coś zabić)
Ratlingi niestety się nie sprawdzą ale jeśli chcesz to możesz na nich pograć. (sam mam 2 i kurzą się na półce, a szkoda :( )
Mam nadzieję, że pomogłem. :wink:

Major14
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Major14 »

Dzięki za podpowiedzi! Właśnie takich rzeczy oczekiwałem ;) Zaraz coś pokminie i zmienię. Co robi Plague Banner? (Sory, za takie oczywiste pytania ;))

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Można go dać tylko na monki.
Jednorazowo daje im przerzuty trafień i zranień.

Major14
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Major14 »

No to może w taki sposób?

Wódz, BSB + halabarda + Standard of Discipline = 87
Inżynier + doom rocket = 45
Kapłan zarazy, Generał, lv2 domena zarazy + Spacz zwój = 170

35 Slavów + muzyk = 72
30 Clanrats + shields + command group + ratling gun = 210
30 Clanrats + shields + command group + ratling gun = 210

35 Plague monks + command group + plague banner = 295

Hellpit = 225
Warp Lightning cannon = 90

Razem: 1414 pkt.

Co wy na to?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Wygląda już dużo lepiej. Ale żeby było jeszcze lepiej, możesz wymienić ratlingi na slavy.

ODPOWIEDZ