[2400 ETC] Daemons
[2400 ETC] Daemons
1 Great Unclean One @ 555.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Nurgle
Greater Gift [50.0]
Lesser Gift [25.0]
1 Herald of Nurgle @ 135.0 Pts
Lore of Nurgle; Greater Locus of Fecundity
30 Plaguebearers of Nurgle @ 448.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
11 Pink Horrors of Tzeentch @ 153.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
3 Beasts of Nurgle @ 180.0 Pts
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
2 Plague Drones of Nurgle @ 185.0 Pts
Standard
1 Plaguebringer @ [10.0] Pts
3 Rot Fly @ [0.0] Pts
2 Plague Drones of Nurgle @ 185.0 Pts
Standard
1 Plaguebringer @ [10.0] Pts
3 Rot Fly @ [0.0] Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2396.0
General; Magic Level 4; Lore of Nurgle
Greater Gift [50.0]
Lesser Gift [25.0]
1 Herald of Nurgle @ 135.0 Pts
Lore of Nurgle; Greater Locus of Fecundity
30 Plaguebearers of Nurgle @ 448.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
11 Pink Horrors of Tzeentch @ 153.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
3 Beasts of Nurgle @ 180.0 Pts
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
2 Plague Drones of Nurgle @ 185.0 Pts
Standard
1 Plaguebringer @ [10.0] Pts
3 Rot Fly @ [0.0] Pts
2 Plague Drones of Nurgle @ 185.0 Pts
Standard
1 Plaguebringer @ [10.0] Pts
3 Rot Fly @ [0.0] Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2396.0
Masz prawie cala armie nurgla i nie masz bsbka . Ja bym zrobił jeden oddział muszek (5) i za te pkt dal bsbka marki na furie Imo bardzo ważne każdy doświadczony gracz bardzo łatwo wykorzysta brak ld generała na nich i na muszki jakoś bym mr1 wsadził z bannera kosztem czempiona
Odsylam do uscislen na ETC dla demonow.malfoj pisze:Masz prawie cala armie nurgla i nie masz bsbka . Ja bym zrobił jeden oddział muszek (5) i za te pkt dal bsbka marki na furie Imo bardzo ważne każdy doświadczony gracz bardzo łatwo wykorzysta brak ld generała na nich i na muszki jakoś bym mr1 wsadził z bannera kosztem czempiona
Mychy w ilosci 2x3 sa lepsze poniewaz to bron psychologiczna zwlaszcza jak z 2 stron stolu sa rozstawione. Czempion na muchach ma dac tylko i wylacznie
kolejny poison wiec jest wart swojej ceny. Nie jestem zwolennikiem tak duzego klocka much bo nagle staje sie celem ostrzalow i innego badziewia. A tak 3 muchy to troche strasza ale nie sa na tyle cenne by walic do nich z armat.
Furie moglyby miec marki ale moim zdaniem to rozrzutnosc. One sa tylko i wylacznie do odginania wiec i tak padaja po 1 turze. Tak tak, marsz itd ale u mnie nawet bez marszu sie sprawdzaja jak trzeba. Zwlaszcza jak daja szanse szarzy GUO.
Moim skromnym zdaniem rozpiska jest najbardziej zbalansowana i przemyslana.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Czyli wrzucasz ją tu tylko zeby olśnic wszystkich swoja zajebistoscią?
Piętna na furiach są bardzo istotne, jesli twierdzsz inaczej, bo spływają po 1 turze combatu, to najwyraźniej nie doceniasz tego jak istotna jest często mozliwosc marszu, i jak bolesne moze byc wyrzucenie 1-1 na wichry magii w momencie kluczowego odginania.
Reszty nie komentuję, bo wrzuciłes oklepany do porzygu standard, wszystko już zostało o tej rozpisce powiedziane.
Piętna na furiach są bardzo istotne, jesli twierdzsz inaczej, bo spływają po 1 turze combatu, to najwyraźniej nie doceniasz tego jak istotna jest często mozliwosc marszu, i jak bolesne moze byc wyrzucenie 1-1 na wichry magii w momencie kluczowego odginania.
Reszty nie komentuję, bo wrzuciłes oklepany do porzygu standard, wszystko już zostało o tej rozpisce powiedziane.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Bearded Unclean 'Un pisze:Czyli wrzucasz ją tu tylko zeby olśnic wszystkich swoja zajebistoscią?
Piętna na furiach są bardzo istotne, jesli twierdzsz inaczej, bo spływają po 1 turze combatu, to najwyraźniej nie doceniasz tego jak istotna jest często mozliwosc marszu, i jak bolesne moze byc wyrzucenie 1-1 na wichry magii w momencie kluczowego odginania.
Reszty nie komentuję, bo wrzuciłes oklepany do porzygu standard, wszystko już zostało o tej rozpisce powiedziane.
W nowym ETC nie ma juz wiatrow magii.
A co do zajebistosci....to....czytasz mnie jak otwarta ksiege
A tak na powaznie to wrzucam ja po to by ktos kto chce pograc i miec dobra rozpiske to ma wszystko gotowe na tacy.
Rozpa słaba aż do bólu. Chyba nie rozumiesz mechaniki gry tą armią. Wszędzie masz maks s 5(poza guo) na dystans masz tylko działo. Aby coś ugrac więcej niż remis musisz dojechać do cc. Nie wątpię że dojedziesz, ale co zrobisz np z imperium na kawalerii i 2x5 demisiach? -Maks remis. Ale to nie jedyny przykład. Z de, we, wogóle do walki nie dojdziesz Będziesz stał i szedł i gra się skończy zanim coś zrobisz. Dlatego nie zgadzam się aby twoja rozpa była nawet trochę zajebista. No chyba że na druzynowke, to zmien tytuł.
Pozdro
Pozdro
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Chciałes napisac "w nowym DRAFCIE..."..?W nowym ETC nie ma juz wiatrow magii.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Janus pisze:Rozpa słaba aż do bólu. Chyba nie rozumiesz mechaniki gry tą armią. Wszędzie masz maks s 5(poza guo) na dystans masz tylko działo. Aby coś ugrac więcej niż remis musisz dojechać do cc. Nie wątpię że dojedziesz, ale co zrobisz np z imperium na kawalerii i 2x5 demisiach? -Maks remis. Ale to nie jedyny przykład. Z de, we, wogóle do walki nie dojdziesz Będziesz stał i szedł i gra się skończy zanim coś zrobisz. Dlatego nie zgadzam się aby twoja rozpa była nawet trochę zajebista. No chyba że na druzynowke, to zmien tytuł.
Pozdro
Nie zgodze sie z Toba, ale to moja osobista uwaga. Nurgle samo w sobie jest wolne i raczej twarde niz silne.
Nie ma armii ktore by rozjezdzaly wszystko. Jedne sa lepsze na inne a na inne slabsze. Uwazam,ze moja rozpiska
jest najbardziej optymalna co da sie zlozyc. Ktos moze woli grac na wronie, ktos na KoSie a ja wole grac na tym.
Nie sadze, ze rozpiska jest slaba az do bolu, zreszta to nie tylko moja opinia. Uwazam ja za mocna, a wrecz bardzo mocna.
Co do mieczyka, to masz racje ze jest bardzo mocny ale greater gift tez daje bardzo fajne rzeczy. Tu akurat jest kwestia sporna
i typowo 'kto co lubi'.
Janus ma o tyle rację, że masz nie dość optymalną fazę magii.
Domena Nurgle'a jest przyzwoita, ale słaba ofensywnie i w efekcie trudno wyciągnąć scrolla w pierwszych turach.
I wtedy problemem może być wrzucenie czarów wspierających w kluczowej fazie walki wręcz (w praktyce masz 2 najważniejsze: wzmocnienie Regeneracji i drugi - wzmocnienie Wytrzymałości, więc jeden przeciwnik zablokuje kośćmi, a drugi - scrollem).
Dlatego warto wrzucić trochę punktów w Tzeetncha, żeby mieć Gateway'a, który ten cel osiągnie. A potem w kolejnych fazach da Ci przewagę możliwości rzucenia czaru o dużej sile, który łatwo przeora zapuszkowane oddziały. Bo jednak niekoniecznie warto od razu pakować się do walki, nie zmiękczając wcześniej wroga.
Wystarczy dołożyć choćby Heralda Tzeentcha, dając sobie ok. 60% na Bramkę (wliczam dublety - generalnie, nie warto zamieniać na sygnaturę, żeby zwiększać szansę na dublet właśnie). Dodanie do tego jeszcze kolejnych Horrorów zwiększa tę szansę na tyle, że zwykle będziesz Bramkę miał.
Ja akurat też gram na 2x3 Muchach z Championami (ale bez sztandarów i bez poisonów na Muchach) i ci Championi sprawdzają się bardzo fajnie.
Dają możliwość dzielenia ran, czasem blokują ataki, pozwalają GUO uniknąć niekorzystnego pojedynku - choćby zużycia jego potencjału w walce z championem przeciwnika. Sztandary są o tyle zbędne, że takie 3-ki nie nadają się zbytnio do walki samemu z wymagającym przeciwnikiem, a z tymi słabszymi i tak dają radę.
Brak BSB będzie Cię bolał - przeceniasz trochę power tych jednostek. Są bardzo twarde, ale czasem głupi rzut na sypanie może popsuć dobry plan i tyle. Nie zawsze jednak robią taki wygar, żeby wygrywać combaty (trafianie na 4+ to przecież standard)
Marki na Furiach - powiem tak. W 8 na 10 sytuacji jest rzeczywiście zbędny. Ale te pozostałe 2 mogą decydować o zwycięstwie lub przegranej.
Przydaje się super w walkach z małymi oddziałami z WS3, typu Ripperdactyle. Wtedy Furie mogą je spokojnie zablokować (bo mogą zdać LD na 9, nie 2).
No i wtedy, gdy jakiś fast wroga zablokuje im marsz.
Koniec końców - jeżeli w Twoim środowisku czujesz, że to działa - to OK.
Czasem jednak warto sprawdzić inne opcje, może okazać się, że rozwiązują problemy, które dotychczas były nierozwiązywalne.
Domena Nurgle'a jest przyzwoita, ale słaba ofensywnie i w efekcie trudno wyciągnąć scrolla w pierwszych turach.
I wtedy problemem może być wrzucenie czarów wspierających w kluczowej fazie walki wręcz (w praktyce masz 2 najważniejsze: wzmocnienie Regeneracji i drugi - wzmocnienie Wytrzymałości, więc jeden przeciwnik zablokuje kośćmi, a drugi - scrollem).
Dlatego warto wrzucić trochę punktów w Tzeetncha, żeby mieć Gateway'a, który ten cel osiągnie. A potem w kolejnych fazach da Ci przewagę możliwości rzucenia czaru o dużej sile, który łatwo przeora zapuszkowane oddziały. Bo jednak niekoniecznie warto od razu pakować się do walki, nie zmiękczając wcześniej wroga.
Wystarczy dołożyć choćby Heralda Tzeentcha, dając sobie ok. 60% na Bramkę (wliczam dublety - generalnie, nie warto zamieniać na sygnaturę, żeby zwiększać szansę na dublet właśnie). Dodanie do tego jeszcze kolejnych Horrorów zwiększa tę szansę na tyle, że zwykle będziesz Bramkę miał.
Ja akurat też gram na 2x3 Muchach z Championami (ale bez sztandarów i bez poisonów na Muchach) i ci Championi sprawdzają się bardzo fajnie.
Dają możliwość dzielenia ran, czasem blokują ataki, pozwalają GUO uniknąć niekorzystnego pojedynku - choćby zużycia jego potencjału w walce z championem przeciwnika. Sztandary są o tyle zbędne, że takie 3-ki nie nadają się zbytnio do walki samemu z wymagającym przeciwnikiem, a z tymi słabszymi i tak dają radę.
Brak BSB będzie Cię bolał - przeceniasz trochę power tych jednostek. Są bardzo twarde, ale czasem głupi rzut na sypanie może popsuć dobry plan i tyle. Nie zawsze jednak robią taki wygar, żeby wygrywać combaty (trafianie na 4+ to przecież standard)
Marki na Furiach - powiem tak. W 8 na 10 sytuacji jest rzeczywiście zbędny. Ale te pozostałe 2 mogą decydować o zwycięstwie lub przegranej.
Przydaje się super w walkach z małymi oddziałami z WS3, typu Ripperdactyle. Wtedy Furie mogą je spokojnie zablokować (bo mogą zdać LD na 9, nie 2).
No i wtedy, gdy jakiś fast wroga zablokuje im marsz.
Koniec końców - jeżeli w Twoim środowisku czujesz, że to działa - to OK.
Czasem jednak warto sprawdzić inne opcje, może okazać się, że rozwiązują problemy, które dotychczas były nierozwiązywalne.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Dzieki za opinie i doceniam Twoj czas poswiecony na wypowiedz i przekazana wiedze.
Domena Nurgla faktycznie nie jest najmocniejsza ale daje bardzo fajne bonusy i nie tylko regenka i To sa grywalne.
Moim zdaniem bolt z testem na To jest rownie morderczy a musisz pamietac ze wiekszosc czarow z tej domeny
z GUO wchodzi na 6+ wiec lekko z 2 kosci. Suma sumarum nawet przy niskim rzucie na magie mam pare czarow
bo zarowno:
-regenka
-To
-poisony
-bolt
- (czasami) wirek robi miazge.
sa jak najbardziej przydatne i przeciwnik pare razy pomysli zanim ktorys z nich zdispelluje. Jak bede mial brame to
i tak na 100% bedzie zostawial kosci na ich dispell. Warto zauwazyc ze brama wchodzi na 16+ i nawet przy 10+ horrorach
to dalej jest 14 do rzucenia czyli z 5 kosci. Powoduje to ze rzadko kiedy mam kosci na inne czary. Wiadomo, jest to kwestia
sporna ale opieranie calej strategii gry na 1 czarze moim zdaniem jest troche slabe bo wpadnie niekorzystna 6,6 i jest sraka.
Herald to 125ptk +locus to juz 175 za 2 Wo, generalnie slabo. Drogo jak za mozliwosc rzucenia 1 czaru. No i pamietaj, ze jest
opcja na podarowanie komus regenki
Co do furii to masz racje, sa przydatne ale moim zdaniem ten mark nie jest wart, przy ich niskiej In zanim zaatakuja to wiekszosc
juz macha skrzydlami w warpie. Moim zdaniem to dobra odbinaczka i czasem dobra opcja do blokowania marszu, a w rzadkich
wypadkach do walki. Mozecie sie nie zgadzac ze mna ale to moj punkt widzenia.
Co do mieczyka...gralem i na nim i na giftach...Mieczyk z exalted jest dobry, nawet rewelacyjny, ale....miecz z poisonem i multi D3 ran
nie jest tez slaby a do tego jeszcze mam cos z rzutu co moze dac mi przezywalnosc. Wbrew ogolnej opini to GUO nie jest az taki twardy.
Zwlaszcza ze z mieczem skupia na sobie bardzo uwage i obrywa mega gongi
Jesli chodzi o poisony na muchach to uwazam ze to przydatne, chociaz nie konieczne, ale czempion to 'must be' bo jak trafnie zauwazyles
challange jest dosc fajny (chociaz wole go robic bestia ). No i dodatkowy potencjalny poison jest kuszacy.
Reasumujac, MOIM ZDANIEM jest to najbardziej optymalna opcja.
Domena Nurgla faktycznie nie jest najmocniejsza ale daje bardzo fajne bonusy i nie tylko regenka i To sa grywalne.
Moim zdaniem bolt z testem na To jest rownie morderczy a musisz pamietac ze wiekszosc czarow z tej domeny
z GUO wchodzi na 6+ wiec lekko z 2 kosci. Suma sumarum nawet przy niskim rzucie na magie mam pare czarow
bo zarowno:
-regenka
-To
-poisony
-bolt
- (czasami) wirek robi miazge.
sa jak najbardziej przydatne i przeciwnik pare razy pomysli zanim ktorys z nich zdispelluje. Jak bede mial brame to
i tak na 100% bedzie zostawial kosci na ich dispell. Warto zauwazyc ze brama wchodzi na 16+ i nawet przy 10+ horrorach
to dalej jest 14 do rzucenia czyli z 5 kosci. Powoduje to ze rzadko kiedy mam kosci na inne czary. Wiadomo, jest to kwestia
sporna ale opieranie calej strategii gry na 1 czarze moim zdaniem jest troche slabe bo wpadnie niekorzystna 6,6 i jest sraka.
Herald to 125ptk +locus to juz 175 za 2 Wo, generalnie slabo. Drogo jak za mozliwosc rzucenia 1 czaru. No i pamietaj, ze jest
opcja na podarowanie komus regenki
Co do furii to masz racje, sa przydatne ale moim zdaniem ten mark nie jest wart, przy ich niskiej In zanim zaatakuja to wiekszosc
juz macha skrzydlami w warpie. Moim zdaniem to dobra odbinaczka i czasem dobra opcja do blokowania marszu, a w rzadkich
wypadkach do walki. Mozecie sie nie zgadzac ze mna ale to moj punkt widzenia.
Co do mieczyka...gralem i na nim i na giftach...Mieczyk z exalted jest dobry, nawet rewelacyjny, ale....miecz z poisonem i multi D3 ran
nie jest tez slaby a do tego jeszcze mam cos z rzutu co moze dac mi przezywalnosc. Wbrew ogolnej opini to GUO nie jest az taki twardy.
Zwlaszcza ze z mieczem skupia na sobie bardzo uwage i obrywa mega gongi
Jesli chodzi o poisony na muchach to uwazam ze to przydatne, chociaz nie konieczne, ale czempion to 'must be' bo jak trafnie zauwazyles
challange jest dosc fajny (chociaz wole go robic bestia ). No i dodatkowy potencjalny poison jest kuszacy.
Reasumujac, MOIM ZDANIEM jest to najbardziej optymalna opcja.
Nie sugerowałem tego. Chodziło mi o to, że w cc te 2 są najlepsze i dlatego ciężko może być je przepchnąć w kluczowej turze, jeżeli przeciwnik wciąż będzie miał scrolla. Poza tym masz tylko 4 czary - nie zawsze będziesz miał wszystkie boosty, żeby przepychać w turze wszystkie 4.Tirit pisze:...nie tylko regenka i To sa grywalne.
Poison jest super, ale nie na wszystkich wrogów - tych z sv 1+ boli znacznie mniej i tak dalej.
Rzucając ten czar z 5PD to nie jest jakiś specjalny problem.Tirit pisze:Warto zauwazyc ze brama wchodzi na 16+ i nawet przy 10+ horrorach
A w fazie typu 3+2/3+3/4+3 itd. tym bardziej łatwo coś zrobić.
Po drugie wszystkie boosty mają sens głównie w walce. A gdy przeciwnik jej unika?
To po co ją tu wrzuciłeś, jeżeli z założenia uważasz, że jest bez wad?Tirit pisze:Reasumujac, MOIM ZDANIEM jest to najbardziej optymalna opcja.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Moze po to, zeby podzielic sie swoim pomyslem i natchnac do gry na nurglu, a nie dowiedziec sie, co ma zrobic ze swoja rozpa, zeby byla bardziej "pro".
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Ło matko, ale poleciałeś teraz...natchnąć to można do gry na Khornie, bo nikt tego nie robi. Nurglem to można co najwyżej wyważać otwarte drzwi.Jankiel pisze:Moze po to, zeby podzielic sie swoim pomyslem i natchnac do gry na nurglu, a nie dowiedziec sie, co ma zrobic ze swoja rozpa, zeby byla bardziej "pro".
A poza tym opis tego subforum brzmi:
Mamy więc prawo sądzić, że taki był sens jego działania, jeżeli nie uprzedził innych oczekiwań.Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Czyli jak podtytul Skavenow brzmi 'Przepraszam, czy mógł by pan mi zejść z ogona?' to mamy oczekiwac gejowskiego porno?JaceK pisze: A poza tym opis tego subforum brzmi:Mamy więc prawo oczekiwać, że taki był sens jego działania, jeżeli nie uprzedził innych oczekiwań.Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.
Nie badz az taki doslowny.
Wrzucilem moja rozpiske poniewaz:
1/ szukam ....
zreszta, nie mam zamiaru sie tlumaczyc...
JaceK, jak wrzucasz swoja rozpiske to tez po to, by wysluchac, co jest w niej zlego? Czy moze po to, by pokazac innym kilka ciekawych rozwiazan i podzielic sie doswiadczeniami?
Chyba, ze wzorem repy tez nie ujawniasz swoich pomyslow, bo to scisle tajne
Chyba, ze wzorem repy tez nie ujawniasz swoich pomyslow, bo to scisle tajne
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Ciekawych rozwiązań w tej rozpisce tyle co kot napłakał.Jankiel pisze:JaceK, jak wrzucasz swoja rozpiske to tez po to, by wysluchac, co jest w niej zlego? Czy moze po to, by pokazac innym kilka ciekawych rozwiazan i podzielic sie doswiadczeniami?
Daj sobie spokój z idealizowaniem rzeczywistości.
Dla mnie koniec tematu - nie ma sensu pisać, jak druga strona nie chce słuchać, ani nie oferuje niczego naprawdę nowego, żeby się od niej nauczyć.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Gralem prawie taka sama rozpa ostatnio w katowicach w goblinie. Moje wyniki to de 18:2, tk 20:0 i woch brzeziny 0:20. Przyznaje ze pierwsza dwojka graczy nie byla najwyzszych lotów niebobrazajac nikogo, a gra przeciwko tk ograniczyla sie do pojscia do przodu i omnomnom + vortex na 50 szkieletow. De problemy sprawili mi warlocy i bohaterowie. Reszta splynela latwo, vortex tez sie przydal. Natomiast na woch faktycznie nie mialem co zrobic. Chimery to pol biedy. Problem to byli kowboje i szrajny, ktorych nie dalo sie zabic. Najlepszy czar dla mmie to bylo +d3 do tafa co wyszlo mi raz.
Co do balesworda to ze policz. Zexaltedem koles z ws7 trafia cie naljepiej na 5.do tgo ty go lepiej trafiasz a on ma gorazegi save.
Co do balesworda to ze policz. Zexaltedem koles z ws7 trafia cie naljepiej na 5.do tgo ty go lepiej trafiasz a on ma gorazegi save.