Giżycko, 24,25 maj BIAŁY SZKWAŁ II

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Giżycko, 24,25 maj BIAŁY SZKWAŁ II

Post autor: rudobrody79 »

Chciałbym serdecznie zaprosić na organizowany przez MKGB PÓŁNOCNE RUBIEŻE turniej

„BIAŁY SZKWAŁ II”

Miejsce: Klub 15 Brygady Zmechanizowanej w Giżycku, ul. Mazurska 4
http://www.biznesfinder.pl/Gizycko_Klub ... 20814.html
Termin: 24-25.05.2014
Format: EURO + 700p ( DRAFT na dzień 10.05.2014 )
Bitwy: 5 x batteline
Wjazd: 15 zł
Catering: smaczny jak zwykle
Nagrody: TOP 3 i nagroda pocieszenia za ostatnie miejsce
Sędzia: będzie
Stoły:72x48, tereny po obrysie

Nocleg: proponowany w schronisku młodzieżowym w twierdzy Boyen – koszt 25zł za pierwszą noc, za drugą 20zł
http://www.boyen.gizycko.pl/schronisko-mlodziezowe.html
być może uda się wytargować dla graczy zniżkę

ROZKŁAD JAZDY:

Sobota:
8.00-8.45 zapisy
8.45-12.00 - 1 bitwa battleline
12.00-12.30 - przerwa obiadowa
12.30-15.45 - 2 bitwa battleline
15.45-19.00 - 3 bitwa battleline

Niedziela:
8.45-12.00 - 4 bitwa battleline
12.00-15.15 - 5 bitwa battleline
15.25 ogloszenie wynikow i sprzatanie


Zgłoszenia : zgłoszenie zawierające imię, nazwisko, ligowe ID oraz rozpiskę w formacie html (TYLKO !)
proszę przesyłać na adres rudobrody79@wp.pl ( uwaga ! zmiana adresu mailowego ! )
Za przesłanie poprawnej rozpiski w terminie do 17.05.2014 do g.23.59 – 4p do klasyfikacji generalnej
Za przesłanie poprawnej rozpiski w terminie do 20.05.2014 do g.23.59 – 2p


V. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.


Victory points to Battle points per game:

0-200 Victory-Points difference - 10-10
201-400 - 11-9
401-600 - 12-8
601-800 - 13-7
801-1000 - 14-6
1001-1200 – 15-5
1201-1400 – 16-4
1401-1600- 17-3
1601-1800- 18-2
1801-2000-19-1
2001+ - 20/0

REGULAMIN:

Gramy na jawne rozpiski, kazdy gracz przed bitwa musi udostepnic rozpiske do wgladu przeciwnikowi.
- Sędzia ma zawsze rację
- Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- Gramy na najnowsze uscislenia sedziowskie, erraty i faq.

PUNKTACJA
- Generał armii oraz BSB 100 pkt, generał kontyngentu - 50p
- Za inne sztandary 25 pkt
- Za zabicie czempionem bohatera w pojedynku 50 pkt


Pozostałe zasady:

#1 W przypadku nieparzystej liczby graczy, pierwsza gre pauzuje jeden z organizatorów, następnie osoba o najmniejszym dorobku punktowym.
Za pauze gracz otrzymuje 13 DP i odpowiednia wartosc MP. nikt nie moze pauzowac więcej niz raz.

#2 Nie ma wymogu grania pomalowana armia, podczas turnieju odbędzie sie jednak ocena hobbystyczna pod nastepujacymi kryteriami:

OCENIAMY TYLKO ARMIĘ GŁÓWNĄ, KONTYNGENT - NIE

Jakość pomalowania oceniane jednostki bez proxów ( jeśli posiadasz proxy dostajesz maksymalnie 1p )
1 - 50 % modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - 100% modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory

Podstawki modeli i oddziałów
1 - 50 % modeli posiada modelowane podstawki
2 - 100% modeli posiada modelowane podstawki

Podstawki oddziałów
1 - 50 % oddziałów posiada modelowane traye
2 - 100% oddziałów posiada modelowane traye

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności, PROXY
1 - ponad 50 % spójna armia, PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
2 - spójna armia, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii,PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
3 - spójna armia, bez PROXÓW

Machiny
1-2 machiny wojenne bez podstawek - 1p karny
3 i więcej machin wojennych bez podstawek - 2p karne

#3 EURO 2014 DRAFT na dzień 10.05.2014

#4 KOMPOZYCJA KONTYNGENTU (700pkt)
Każdy z graczy gra armia na w kompozycji euro, z dodatkowym 700pkt kontyngentem na specjalnych zasadach.

-kontyngent 700pkt podlega zwykłym ograniczeniom procentowym, ale nie wolno używać lordów oraz bsb. nie można używać bohaterów imiennych.
-kontyngent musi posiadać co najmniej jednego bohatera który będzie pełnił role generała dla tego kontyngentu.
-kontyngent musi posiadać oddział minimum 10 modeli pieszych (infantry)
-kontyngent razem z armia zasadnicza nie może przekroczyć ograniczeń euro dotyczących magii, jednostek ograniczonych 0-1, przedmiotów magicznych itd.
-liczba leweli magicznych dla kontyngentu nie może przekroczyć 2, każdy boundspell-przedmiot liczy sią jako 1, każdy model posiadający wbudowane modlitwy i boundspelle liczy się jako 1
-kontyngent armii złych może pochodzić z dowolnej zlej armii. Armiom i kontyngentom SKV i DE nie pogarszają się zasady sojuszu, zawsze sa suspicious .
-kontyngent armii dobrej moze pochodzić z dowolnej dobrej armii.
-kontyngent armii neutralnej (OK, TK) moze pochodzić z dowolnej dobrej lub neutralnej armii.
-kontyngent nie moze dublować swoich specjali ani swoich rarów
-kontyngent rozpoczyna gre od 2 tury na 3+ caly wychodzi z dowolnej bocznej lub włsnej długiej krawędzi stołu tak jakby wracał z poscigu. cały musi zostac wystawiony w 12" od swojego generała. w 4 turze wchodzi z automatu.
-jesli kontyngent jest wystawiany z własnej długiej krawedzi stołu, piechocie(infantry) przysługuje dodatkowy darmowy ruch 8" przed innymi ruchami w tej turze (jak vanguard)
- jesli jednostka posiada własne zasady wystawiania (np scout lub ambushers) to sa to nadrzedne zasady do zasad wystawiania kontyngentu

-TK,WE,OG,BOC,BRE: jesli jest to podstawowa armia dodatkowe punkty z euro nalezą sie, jesli jednak sa kontyngentem ciagle jest to tylko 700pkt
przykłady
BOC - armia na euro ma 2700p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek BOC mają 788P
WE - armia na euro ma 2500p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek WE mają 730P

-armia + kontyngent nie podlega bonusowi grand army
- kontyngent w turze gdy pojawia się na stole może zostać popchnięty z czaru lub z zasady specjalnej ale nie może szarżować nawet jesli zasada specjalna/opis czaru mowi inaczej!
- kontyngenty maja swoich generalow, hierofantow itd. kontyngent bretonski nie ma dodatkowego bsb.

dodatkowe zasady kontyngentów:
- doch -kontyngent moze zawierac jednostki tylko jednego bóstwa(np mono slaanesh), max 3 bestie nurgla
zasady z tabeli reign of chaos :
* gdy DOCh jest armią główną, to mają zastosowanie do wszystkich jednostek wroga i do jednostek własnej armii,
* kiedy na polu bitwy DOCh to tylko kontyngent 700p, to zasady z tabeli reign of chaos nie mają zastosowania.

- ong - max 6 trolli, magler/fanatycy - max 3
- tk -prince moze byc jednocześnie generałem i hierofanta.
-emp - max 10 modeli z asv 1+ (kazdy demigryf liczy sie jako 3)
-vc - brak krzykow, max 6 vargheist, max 6 crypt horrors
-ok- max 3 murfangi, max 4 maneaters
-he- BotWD zabroniony
-de -max 5 modeli warlocks
-woc- trolle max 6

*wszystkie sojusze bez wzgledu na armie sa zawsze niepewne ( suspicious )

#5 Uściślenia sędziowskie, które warto przeczytać
http://legionkrakow.pl/uscislenia06122013.pdf
Ostatnio zmieniony 11 maja 2014, o 21:36 przez rudobrody79, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
B.Knight
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B.Knight »

wstepnie zgłaszam się z woch
Obrazek

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

super :)
jest duże prawdopodobieństwo, że Litwini też przyjadą tak jak w zeszłym roku :idea:

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

czyli armię na 3100 pkt. się wystawia ?? Tylko na zasadzie normalnej armii, czy jako Grand Army ??
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

-armia + kontyngent nie podlega bonusowi grand army

w skrócie : układasz rozpiskę na zwykłe euro i dodatkowy kontyngent wg zasad podanych

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Scimi, Jacusia ze sobą przyciągniesz, czy sam naparzasz? :P
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

dorzuciłem zasady stosowania tabelki reign of chaos graczom DOCh-u i przykłady naliczenia punktów kontyngentu graczom BOCh-u i WE

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Dobra, teraz doczytałem z tym kontyngentem. Spoko.
Scimi, Jacusia ze sobą przyciągniesz, czy sam naparzasz? :P
Nie wiem, zastanawiam się - mam rodzinę w Piszu, więc to godzinka jazdy do Giżycka.
A Xet to jak zechce - jego pytaj :D
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

zawsze możesz wpaść do rodzinki w piątek a do nas w sobotę. grać na turnieju, zostać na afterparty i kimać w twierdzy a wrócić do Pisza w niedzielę :idea:

zachęcić mi tylko zostaje do takiego rozwiązania :wink: nie mówiąc już o zabraniu do kompletu 3 czy 4 graczy z trójmiasta żebyś sam nie jechał :D

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

edytowałem jeszcze raz i już ostatni tabelkę reign of chaos. musiałem też usunąć bonus chadecji...byłby ciut za mocny :wink:

co do noclegu:
w hostelu pokoje są 6-8 osobowe. limit miejsc to 60. istnieje jeszcze możliwość spania na materacach wojskowych w razie zajęcia wszystkich łóżek. jak dowiem się czegoś więcej poinformuję na pewno

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

:arrow: trochę FAQ dla tych kontyngentow

Q:Czy wystawiajac kontyngent w rogu, czesc armii moze zostac wystawiona z bocznej krawedzi a czesc z dlugiej?
A:Nie, caly kontyngent musi zostac wystawiony z jednej krawedzi. Jesli dla danej jednostki nie ma miejsca, liczy sie jako zniszczona, przeciwnik otrzymuje punkty.

Q:Czy maszyna z kontyngentu moze strzelic w turze wystawienia?
A: Nie, liczy sie jak ruszona zgodnie z zasadami posilkow.

Q:Czy jednostki strzeleckie licza sie jako ruszone?
A:Tak.

Q:W jaki sposob dokladnie wystawia sie kontyngent? Kiedy wykonuje sie rzut na posilki?
A:Rzut wykonuje sie na poczatku tury, przed testami psychologii, szarzami itp. Pierwszy zostaje wystawiony general kontyngentu (wraz z oddzialem, jesli taka jest wola gracza), nastepnie kolejne jednostki nie dalej niz 12" od modelu generala. Wiekszosc modeli danej jednostki musi byc w zasiegu 12", wtedy wystawienie jest legalne.

Q:Czy zasady globalne rasy kontyngentu wplywaja na rozgrywke?
A:Nie. Takie rzeczy jak dodatkowy las dla WE, tabelka RoC dla DOC, The Blessing of the Lady BRE, nie maja zastosowania z racji posiadania kontyngentu. Zasady globalne licza sie wylacznie z armii podstawowej.

Q:Czy zasady rasowe wplywaja na sam kontyngent?
A:Tak. Kontyngent podlega wszystkim swoim zasadom, np animozji OnG, sypaniu sie VC, braku marszu TK, ward save DOC itp.
TK,WE,OG,BOC,BRE: jesli jest to podstawowa armia dodatkowe punkty z euro nalezą sie, jesli jednak sa kontyngentem ciagle jest to tylko 700pkt
przykłady
BOC - armia na euro ma 2700p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek BOC mają 788P
WE - armia na euro ma 2500p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek WE mają 730P
wyjaśnienie:
Q: Czy otrzymam dodatkowe punkty jeśli wystawię armię TK na euro, a swój kontyngent zbuduję też z TK ?
A: Tak. dokładnie 788p według dzisiejszego EURO.

Q: Czy otrzymam dodatkowe punkty dla kontyngentu WE jeśli wystawię armię TK na euro ?
A: Nie

Q: Czy otrzymam dodatkowe punkty dla kontyngentu BOCh, jeśli wystawię armię WOCh na euro ?
A: Nie

:arrow: info z Hostelu Twierdza Boyen :
Są jeszcze wolne 32 miejsca noclegowe

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Dobra ja tam urlop już wziąłem żeby trochę więcej czasu u was spędzić ;)
Syty turniej się zapowiada :D
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

miło czytać takie wieści :D :D :D

dzięki za zamieszczenie baneru na litewskim forum :!:

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Luzik, same miłe wspomnienia mam z turniejami u was ;)

Jak możesz to weź rzuć okiem czy ten domek, który Karlee wskazał na forum klubowym FW to jakoś niedaleko jest tej twierdzy czy to drugi koniec miasta ;)
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

dobra, odpowiem szczegółowo na podlaskiej fantastyce :idea:

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

kolejne FAQ :

1. Czy jeśli zagram Empire + kontyngent empire (lub bretki czy innej dobrej armii, nie wiem czy to ma znaczenie) to czy jednostki kontyngentu mogą korzystać z Ld generała głównej armii lub rerolli z BSB z głównej armii na zasadach sojuszy z RuleBook?

A: nie, zasady sojuszy są stale, regulamin nie dopuszcza sojuszu grand alliance.

2. Czy w kontyngencie przedmioty magiczne mogą się powtarzać z armią macierzystą?
A: nie, to cześć Twojej armii na zasadach najemników.

3. Czy domki będą impasami czy normalnie gramy na zasady domków?
A: domki są impasami.

4. Czy gramy na jakiś konkretnych mapkach euro, czy tereny jak ostanio?
A: Tereny rozstawimy jak ostatnio. zbyt mało mamy niektórych terenów oraz terenów nie posiadających odpowiednie wymiary.

5. Kiedy losujemy czary dla maga w kontyngencie?
A:w tym samym momencie co dla reszty magow.

6.
rudobrody79 pisze:Q:Czy zasady globalne rasy kontyngentu wplywaja na rozgrywke?
A:Nie. Takie rzeczy jak dodatkowy las dla WE, tabelka RoC dla DOC, The Blessing of the Lady BRE, nie maja zastosowania z racji posiadania kontyngentu. Zasady globalne licza sie wylacznie z armii podstawowej.
Co z ancestral grudge krasnali? Co z "zasadami globalnymi" typu ASF, Hatred itp. ? Dopuście najlepiej te zasady specjalne armii, bo czemu np. breta ma nie mieć blessingu a VC mają mieć marsz od generała, OG animozję, SKV strenght in ranks itd. Wszystko to zasady armijne.

A: Ancestral grudge, asf itp sa zasadami rasowymi, nie wplywaja globalnie na cala rozgrywke jak ROC, Blessing(oddanie pierwszej rundy) itd.

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

wrzucam listę zgłoszonych :
1. Karlee
2. Roger
3. Zulus
4. Akadera
5. B.Knight
6. Scimitar
7. Rob
8. Lahire
9. Lohost
10. Lenczek
11. Cichy
12. Bela
13. Kondzio
14. Dzielny Bizon
15. Rudobrody
16. Ted
17. Siena
18. Madmax
19. Kryc
20. Radek
21. Filip
22. Łukasz
23. Rilam
24. Sowa
25. Chemol
26. Szczur

zachęcam wszystkich do wspólnej zabawy, postaramy się przygotować coś więcej nie tylko dla graczy....ale również dla Waszych piękniejszych połówek. mamy na myśli grilla w bardzo dobrej atmosferze, który przygotują sympatycy klubu :idea:

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Chciałbym coś uściślić. To jak w końcu jest traktowany kontyngent vs główna armia? Zawsze jako:

Suspicious allies
- nie bierze liderki od generała sojusznika,
- nie używa BSB sojusznika,
- charakterzy nie wchodzą do oddziałów sojusznika
- oddziały sojuszników panikują się nawzajem,
- są traktowane jako friendly na potrzeby czarów itd.
?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

Gramy na dotychczasowe euro :
Army Composition, Draft 3.5
1. Rule changes

• Up to 2 Characters per unit can get "look out sir" against the following spells: Dwellers Below, Final Transmutation and Dreaded 13th. Normal requirements for Look Out, Sir! apply.
• BSBs can take all the equipment their unit type has access to as if they weren't BSBs. Wood Elf BSB can take kindreds and do not lose their longbow.

2. Magic Restrictions

• An army may use up to maximum 12 power dice during each magic phase
• A player can never use more than 5 power dice to cast a spell, no matter the source. For the Lore of Death and the Okkam's Mindrazor spell, this is lowered to 4 power dice.
• Apart from Winds of Magic, an army may only generate up to 2 additional Power or Dispel Dice per magic phase (including channelling). Any extra dice above this is discarded and lost.

3. Team restrictions

• A team consists of 8 players, each of which with an army from a different army list
• A team may not contain more than 2 armies with 3 or more Lore of Death spells. Beastmen and Tomb Kings do not count towards this limit.

4. Army Building Restrictions

• All the Army building restrictions are applied only during the creation of the roster, and may be ignored during the game (for example, by joining characters to units or creating new units)
• The army lists allowed are those from any of the currently published GW Army Books, and The Legion of Azgorh from Tamurkhan. No other unit or army list may be used on the event.
• Special or Named Characters are not allowed
• Fozzrik’s Folding Fortress may not be taken.
• Units cannot be more than 60 models nor 450 points. This does not apply to characters.
• All army sizes are 2400 pt, except when specifically stated in brackets.

Beastmen (2700)

• Maximum unit point cost is increased to 550
• Victory points achieved against Beastmen are decreased by 10%
• May generate up to 3 Power Dice
• Gor and Minotaur units may carry magic standards (max 50 points)

Bretonnia (2500)

Chaos Dwarfs (The Legion of Azgorh)

• K'daai Destroyer/War Machine/Hellcannon (max 1)/Chalice of Blood and Darkness, max 4
• Chalice of Blood and Darkness (counts as 2)/Death magic in the army/Dispel Scroll, max 2
• Ashstorm can’t be cast with more than 4 Power Dice

Daemons of Chaos

• Beast of Nurgle, max 7 models in total and 4 models per unit
• 4 or more Beast of Nurgle models in the army/Skull Cannon (max 1)/1st Nurgle Herald/Great Unclean One with Lore of Death, max 2

Dark Elves

• Reaper Bolt Thrower/Each 5 (or fraction) shade models/Dark Rider with Repeater Crossbow units/Darkshard units, max 7
• Dark Rider units, Characters on Dark Steed, max 3 each
• Dark Rider models after 15/Doomfire Warlock models/Character on Cold One or Pegasus/Character on Dark Steed (counts as 2), max 15
• 6 or more Doomfire Warlock models/mounted Supreme Sorceress with Lore of Death or Dark Magic/Sacrificial Dagger, max 1

Dwarfs

• Cannon/Grudge Thrower/Organ Gun/Flame Cannon/Each 2 (or fraction) Gyrocopter after 3, max 4

Empire

• Steam Tank/One or more duplicated war machines/Each 5 (or fraction) Demigryph models/War Altar and 2 or more Light Wizards in the army, max 3
• Great Cannon (max 2 if Steam Tank in the army)/Steam Tank (max 1)/Hellblaster Volleygun/Each Light Wizard after the first in an army with War Altar, max 4

High Elves

• Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Unmounted Frostheart Phoenix, max 2
• Frostheart Phoenix/Star Dragon/Moon Dragon, max 2
• Archmage with Lore of Shadow or Death cannot use Book of Hoeth
• Eagle Claw Bolt Thrower/Each 8 (or fraction) Shadow Warrior or Sister of Averlon models/Archer units, max 7
• Ellyrian Reaver units, max 3

Lizardmen

• Skink Skirmisher units (max 4)/Skink Cohort unit/Flying, non-Frenzied, units or characters/Salamander models, max 14

Ogre Kingdoms

• Gnoblar units, max 3
• Crown of Command (counts as 2)/Runemaw/4 or more Characters/6 or more Mournfang models, max 3
• 2nd Ironblaster (counts as 2)/Lords present in the army/4 or more Mournfang models, max 2
• Hellheart/Dispel Scroll, max 1

Orcs and Goblins (2500)

Skaven

• Rat Swarm units, Giant Rat units, Warlock Engineers, max 3 each
• Skaven Slave models, max 120
• Gutter Runners max 20 models
• 2nd Warp Lightning Cannon (counts as 2)/Screaming Bell/Hellpit Abomination (max 1), max 2
• Doom Rocket/Brass Orb/Power Scroll/Screaming Bell, max 2

Tomb Kings (2700)

• Maximum unit point cost is increased to 550
• Victory points achieved against Tomb Kings are decreased by 10%
• May generate up to 3 Power Dice
• Skeleton Archer models, max 80
• Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death

Vampire Counts

• Zombies, max 3 units and 120 models
• Ethereal Characters (max 2)/Ethereal units, max 3
• 2nd Crypt Horror unit/11 or more Hexwraith models (max 20)/3 or more Death spells in the army/Quickblood (only if combined with Red Fury), max 1
• Terrorgheist (max 1)/9 or more Crypt Horror models (max 16)/one or more Banshees/Red Fury, max 2

Warriors of Chaos

• Exalted Hero on Daemonic Mount/Daemon Prince/one or more Core Chaos Chariots (max 3)/Skullcrusher unit, max 4
• Daemon Prince/Chimera, max 2
• 2nd Hellcannon/Lore of Death and/or Tzeentch in the army, max 1
• Third Eye of Tzeentch/Talisman of Preservation/Armour of Destiny, max 1 on the same model
• Chaos Armour/Soul Feeder/Dragonhelm/Dragonbane Gem/3 or more Wizard levels/Daemon of Nurgle/Flying/Lore of Death or Nurgle, max 3 on the same Daemon Prince

WE
• Non-character model with Asrai bow (Hawk-Eyed Archer counts as 2. Hagtree Tip/Trueflight arrows after 25 count as 1.5), max 70
• 8 or more Sisters of the Thorn models in the same unit/Mounted Spellweaver with Death or Dark magic, max 1
• Lore of death on spellweaver/moonstone of the hidden ways/4 or more Waystalkers, max 1

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

Być może nie wszyscy nas zrozumieli z grillem....:!:
rozstawiony on będzie około drugiej bitwy, tj w godz.10-12 a po zakończeniu 3-ej bitwy zdecydujecie czy zostajemy na miejscu czy przenosimy się do lokalu nad kanałem w odległości 100m od jeziora, gdzie stolik mamy zarezerwowany :idea:

:arrow: tradycyjnie dobrym zwyczajem podaję swoją rozpiskę skoro gram na turnieju :D :

Zagram tym o to WoChem :

1 Daemon Prince of Slaanesh @ 375.0 Pts
Mark of Slaanesh; General; Chaos Armour; Daemonic Flight
Sword of Striking [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Flaming Breath [30.0]
Scaled Skin [20.0]

1 * Exalted Hero of Khorne @ 264.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Burning Body [10.0]
1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 215.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Chaos Familiar [25.0]

5 Skullcrushers @ 445.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; FCG
Banner of Rage [25.0]

1 Chimera @ 275.0 Pts, Flaming Breath; Regenerating Flesh
6 Chaos Trolls @ 210.0 Pts

3 X 1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
2 X 5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
2 X 5 Forsaken of Slaanesh @ 105.0 Pts,Mark of Slaanesh; Chaos Armour

Models in Army: 37
Total Army Cost: 2399.0

:arrow: kontyngent

1 Chaos Sorcerer @ 160.0 Pts
No Mark; General; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour
Opal Amulet [15.0]

7 Chaos Knights of Khorne @ 338.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Lance; Chaos Armour; Shield; standard;Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

20 Chaos Marauders of Slaanesh @ 200.0 Pts
Mark of Slaanesh; Light Armour; Shield; Musician, Chieftain

Models in Army: 27
Total Army Cost: 698.0

ODPOWIEDZ