Termin: 04.10.2014
8:30-8:45 Zapisy
8:45-11:45 I bitwa
11:50-14:50 II bitwa
15:00-18:00 III bitwa
Miejsce: siedziba KGB Dragon, Anieli Krzywoń 3 Warszawa
MAPKA!!!
Format: parówka 2000pts + 1000pts
Wpisowe: 20PLN od pary lub 15PLN od singli
Zgłoszenia: Zgłoszenia zawierające imiona i nazwiska graczy, ich ID oraz rozpiski w formacie html lub txt należy wysłać do godziny 23:59 01.10.2014 na adres klub.gamonie@gmail.com Poprawne zgłoszenia nadesłane w terminie będą premiowane 3 punktami.
Regulamin: Regulamin z założenia jest zbieżny z regulaminem Macek Wojny, z tym że
dopuszczamy możliwość grania samemu dwoma armiami, lekkie proxy oraz niepomalowane figurki...
Rozkład: WIPOśmiornica Łódzka pisze:Gramy na 8ed - Dwie armie w sojuszu. Jedna na 2000 druga na 1000.
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
Progi co 200pkt.
Kod:
0- 199 - 10
200- 399 - 11
400- 599 - 12
600- 799 - 13
800-999 - 14
1000-1199- 15
1200-1399 - 16
1400-1599 - 17
1600-1799 - 18
1800-1999 - 19
2000+ - 20
Obowiązują Uściślenia Sędziowskie oraz Etyka graczy.
Gramy na Simple Line of Sight.
Nie losujemy terenów - obowiązują mapki Euro, tereny nie są magiczne.
Nie losujemy scenariusza bitwy - określone są w harmonogramie.
Dopuszczona armia Dogs of War na zasadach:
http://www.mediafire.com/view/?8tgx1y88hxs1ixi
Dopuszczone armie:
Beastmen, Bretonnia, Chaos Dwarfs (zasady z Tamurkhana), Daemons of Chaos, Dark Elves, Dogs of War (link wyżej), Dwarfs, High Elves, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Orcs & Goblins, Skaven, The Empire, Tomb Kings, Vampire Counts, Warriors of Chaos, Wood Elves.
Ograniczenia:
0-12 kości mocy na fazę magii, 1-5 kości na czar.
Armia na 2000 może wygenerować do 2 kości mocy poza wiatrami magii.
Armia na 1000 może wygenerować do 1 kości mocy poza wiatrami magii.
0-2 postacie mogą korzystać z Look-out, Sir! przeciwko Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded Thirteenth.
Dopuszczone postacie specjalne (imienne).
Maksymalny koszt punktowy jednego oddziału to 500 pkt.
Zakaz sojuszu tych samych armii.
Dispel Scroll/Cube of Darkness/Silver Mirror/przedmiot z Rune of Spellbreaking (niezależnie czy jedno czy wielokrotna) 0-2 na sojusz.
0-4 maszyny na sojusz.
Zakaz powtarzania przedmiotów oraz czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturkami naturalnie).
Sojusze podręcznikowe (CHD do armies of destruction, DoW w każdym sojuszu pewne). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.
Jeśli w sojuszu jest więcej niż jeden Hellcannon to łączny poziom domen Death oraz Tzeentch w sojuszu 0-3.
Arrow of Kurnous - działanie na jednego wybranego generała będącego w zasięgu a nie na każdego.
Postacie z zasadą Undead nie mogą dołączać do oddziałów nie Undead. Podobnie Khemrian Undead.
Armia na 1000pkt:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Skaveny małe: storm banner/hell-pit abomination 0-1, elektrycy 0-3
Skaveny duże: storm banner/hell-pit abomination 0-2, elektrycy 0-3
O&G małe: 0-8 trolli, chukki 2 na slot maszyn
O&G duże: chukki 2 na slot maszyn
VC małe: 0-8 Crypt horrorów, Hexwraiths w armii/Terrorgheist 0-1
VC duże: Eterycy 0-3, krzyki 0-3, Terrorgheist 0-1
DE małe: 0-8 warlocki
DE duże: jednostki kawalerii i kawalerii potworów z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6
WoC małe: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na postaci 0-1, Hellcannon liczy się jako maszyna, Throgg 0.
WoC duże: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na postaci 0-1, DP/Chimera 0-2, Lord w armii/Chimera/Hellcannon 0-3, Hellcannon liczy się jako maszyna, jednostki trolli w Core 0-1, Chaos Armour/Soul Feeder/3 lub więcej poziomy magii/Daemon of Nurgle/Flying/Lore of Death lub Nurgle 0-3 na jednym Daemon Prince
CHD małe: Iron Demon, Hellcannon liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
CHD duże: Iron Demon, Hellcannon, Kadaii destroyer liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
BoC małe: +100pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
BoC duże: +200pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
DoC małe: 1-4 Beast of Nurgle/skullcannon 0-1, 0-3 jednostki nurgla w armii, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, drugi Skullcannon -100pkt do limitu armii, bestie nurgla 0-6, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
Bretka czy mała czy duża bez ograniczeń.
DF małe: 0-1 spelleater rune, Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
DF duże: gyrocopter i gyrobomber liczą się jako 0,5 maszyny każdy, Bolt throwery 2 na slot maszyn.
Empire małe: 1-5 Demigryfów/Steam tank 0-1, Steam tank liczy się jako maszyna.
Empire duże: Steam Tank/zduplikowana maszyna/każda 5 modeli Demigryphs/każdy mag Light po pierwszym (o ile War Altar występuje w armii) 0-4, Steam tank liczy się jako maszyna.
WE małe: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3.
WE duże: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers (liczy się jako 2)/Waystalker (liczy się jako 5) 0-60.
HE małe: Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix 0-1, Banner of the World Dragon na White Lions +100 do kosztu.
HE duże: Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix (rare) 0-2, Archmage z Lore of Shadow lub Death nie może używać Book of Hoeth, Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski.
LIZ małe: Tetto'Eko 0.
LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4.
TK małe: +1 do limitu kości mocy, +100 pkt do armii.
TK duże: +1 do limitu kości mocy, +200 pkt do armii.
OK małe: 0-4 modele Mournfang cavalry, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
OK duże: drugi Ironblaster/Lord w armii 0-1, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
DoW małe: +200 pkt do armii, każdy sojusz z DoW jest pewny.
DoW duże: +300 pkt do armii, Galloping Guns 2 na slot maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, każdy sojusz z DoW jest pewny.
Nagrody: dyplomy dla top 3, a dla zwycięzców wspaniałe koszulki ufundowane przez:
Sędzia Główny: Panda
Jako iż turniej odbywa się w szkole niestety obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu
Na chwilę obecną nie przewidujemy limitu miejsc ale może to ulec zmianie.
Zapewniamy parzystość!!!
Gramy 3 bitwy:
Battleline
Blood and Glory
Battleline
8:30-8:45 Zapisy
8:45-11:45 I bitwa
11:50-14:50 II bitwa
15:00-18:00 III bitwa
Zgłoszeni:
- Mikez, Dzoooma - BoC & Skv
- rover, Kaszebe - Emp & WE
- Draco, Niko - DE & WoC (tu mogą nastąpić pewne zmiany personalne )
- Konrad Jabłoński, Jakub Falkowski - WE & Df
- Śmiechu - VC & TK
- Karpiu, Yuby
- Kołata, Łukasz Żukowski - BoC & OiG
- Przemcio - WoC & DoC
- Małgorzata Jacko, Piotr Kuczyński - WE & Df
- Piotr Kozłowski, Rafał Boruñ - Liz & Emp
- Quar, Sociu - WoC & TK
- Marian, Paździoch - WE & Emp
- Łukasz Wojciechowski, Piotr Biegański - OK & Bre
-
Serdecznie ZAPRASZAMY