Cult na Tk (1500)
Cult na Tk (1500)
Niedlugo czeka mnie bitwa z TK na 1500 co sadzicie o tej rozpie?
1 * Aspiring Chaos Champion 106 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
1 Sorceress 200 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Seal of Ghrond [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress 200 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
15 Devoted of Slaanesh 180 Pts
Mark of Slaanesh; 2ndWeapon
6 Shades 84 Pts
Repeating Crossbow
10 Marauders 60 Pts
Flail
10 Warriors 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
5 Chaos Furies 75 Pts
10 * Chaos Warriors of Slaanesh 190 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
5 Cold One Knights 145 Pts
2 Fiend of Slaanesh 150 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 66
Total Army Cost: 1500
Jest to przyznam funowa rozpiska (brak trzeciego maga, obecnosc chaos warriarow i marauderow,brak MD), nie wezme Mounted Daemonettes bo nie mam figorek, a nie chce grac podstawkami, zrezygnowalem z bolcow bo i tak padaja mi szybko od scorpionow i chce wyprobowac spawny...
1 * Aspiring Chaos Champion 106 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
1 Sorceress 200 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Seal of Ghrond [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress 200 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
15 Devoted of Slaanesh 180 Pts
Mark of Slaanesh; 2ndWeapon
6 Shades 84 Pts
Repeating Crossbow
10 Marauders 60 Pts
Flail
10 Warriors 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
5 Chaos Furies 75 Pts
10 * Chaos Warriors of Slaanesh 190 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
5 Cold One Knights 145 Pts
2 Fiend of Slaanesh 150 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 66
Total Army Cost: 1500
Jest to przyznam funowa rozpiska (brak trzeciego maga, obecnosc chaos warriarow i marauderow,brak MD), nie wezme Mounted Daemonettes bo nie mam figorek, a nie chce grac podstawkami, zrezygnowalem z bolcow bo i tak padaja mi szybko od scorpionow i chce wyprobowac spawny...
oj! duzo gralem z TK i jak narazie to nigdy z jego magią nie wygralem!3DS zejdą ci w 2 turze i jego katapka zrobi pomiot(chyba ze bedzie mial kaszkiet to wtedy scroli nie bedziesz juz mial w 1 turze;p)
ogólnie dobra rozpiska wydaje mi sie.nie wiem jak twoj kolega gra. jesli atakuje to bedzie mial katapulte, wiec dobrym pomyslem bylo by dodanie bolcow. Jesli o mnie chodzi to mi się podoba. Nie bierz mojego slowa do serca i rozumu bo ja jestem narazie początkującym graczem;p
pozdro!
ogólnie dobra rozpiska wydaje mi sie.nie wiem jak twoj kolega gra. jesli atakuje to bedzie mial katapulte, wiec dobrym pomyslem bylo by dodanie bolcow. Jesli o mnie chodzi to mi się podoba. Nie bierz mojego slowa do serca i rozumu bo ja jestem narazie początkującym graczem;p
pozdro!
Spawny są dobre, ogólnie multiwoundowe a tym bardziej unbreakable stwory to nic miłego jak się gra TK. O magię się nie martw, cienka jest na te punkty- 6 kości inkantacji to pikuś (tyle to mój pojedyńczy lord ma sam na normalne punkty). Z pięcioma koścmi dispela nie będzie źle.
Czy ja wiem czy rezygnacja z boltów "bo skorpy" jest dobra...teraz to na bank będziesz miał polowanie na czarownice. Na 1500 można 3 mieć i tyle się raczej spodziewaj (jakoś nie widzę TG czy Chariotów na te pkt), swoje na pewno zrobią.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czy ja wiem czy rezygnacja z boltów "bo skorpy" jest dobra...teraz to na bank będziesz miał polowanie na czarownice. Na 1500 można 3 mieć i tyle się raczej spodziewaj (jakoś nie widzę TG czy Chariotów na te pkt), swoje na pewno zrobią.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
And he did say "War", and the world did tremble...
![Obrazek](http://img265.imageshack.us/img265/8363/sygnattkgv6.jpg)
![Obrazek](http://img265.imageshack.us/img265/8363/sygnattkgv6.jpg)
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
jezeli to jest pod khemri no to coz....za wolne. Khemri uwielbia grac z defensami
nie powiem ci jakie jednostki powinienes wziasc bo to sie mija z celem. Pokmin sam ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mag ze skrolami, 2 herosow, 3x 6 demonetek konnych, 2 spawny, jakies cory na zapchanie. Na tk cos takiego styknie ;]
Na 1500 TK ma zapewne 2 liczów i jednego TP. Do tego jakieś tam cory (zapewne swarmy jedyna armia gdzie ich użyteczność nie spadła drastycznie) Co do słów o TG to nie zgodzę się. Na te punkty odział TG to jak znalazł są macną jednostką i bardzo łatwo się wskrzeszają. Tyle o wrogu. Co do ciebie twierdze, że rezygnacja z bolców to dobry pomysł z prostego powodu. Jeżeli będą (raczej tak) standard anty machinowy (2 skorpiony swarmy) to masz jakieś 80% szans ze w 2 turze mówisz papa bolcom. A tak nie masz nic prawie, co z tyło stoi walisz na maxa do przodu i wpadasz do walki. Jeżeli on nie ma TG to skorpiony bez inkantacji z zaplecza niewiele zrobią (masz przynajmniej 2 tury spokoju) A co do inkantacji oszczędzaj skrolle na początku popychania czy inne takie możesz wpuszczać (za wyjątkiem strzelania na katapultę) i oszczędzasz skorolle na moment, gdy dochodzisz do walki a on zaczyna wskrzeszać.
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
Dudi jedyne szybkie jednostki inne ktore moglbym wziac to Dark Riders i MD tych pierwszych nie biore, bo biore klimatycznych Chaos Warriarow, Furie i IMO lepszych COK, MD nie biore bo nie mam figorek, a nie chce grac proxami.jezeli to jest pod khemri no to coz....za wolne. Khemri uwielbia grac z defensami nie powiem ci jakie jednostki powinienes wziasc bo to sie mija z celem. Pokmin sam
Moglbym wciscnac Aspiranta na jakiegos mounta, ale takiej figorki tez nie mam...zostają jedynie nieobliczalne spawny...a prawda jest taka ze wszystko sie sprowadza do tego czy TK pusci swoja kluczowa inkantacje (popychaczka) i wcisnie swoj odzial tam gdzie bym go nie chcial - i tu pojawia sie hieratic jar, ktory musi zostac zdispelowany
jedyne co mi nie odpowiada w tej rozpie to marauders...20 z flailami rozumiem 10....juz mi sie tak nie usmiecha...
Moglbym wziac druga 5 COK ale dwa testy na glupote to grubo za duzo, poza tym furie szybciej zajma sie katapultą...
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
grając Khemri najbardziej narzekam na szybkie jednostki - wpada mi taka i rozwala katapkę czy łuczników. na 1500 mam duży (20+) oddział TG, który siedzi w defensie.
spawny to imho o tyle kiepski pomysł, że łatwo mogą zejść od łuczników. sugeruję dużo szybkich i mocnych jednostek. do tego nie zostawiając nic w swojej strefie rozstawienia trochę niszczysz ideę wykopywaczek, chociaż wtedy duża szansa, że wykopią się gdzieś w środku stołu by szarżować od tyłu.
spawny to imho o tyle kiepski pomysł, że łatwo mogą zejść od łuczników. sugeruję dużo szybkich i mocnych jednostek. do tego nie zostawiając nic w swojej strefie rozstawienia trochę niszczysz ideę wykopywaczek, chociaż wtedy duża szansa, że wykopią się gdzieś w środku stołu by szarżować od tyłu.
a moze byc tez i tak ze wogle ich nie zakopie i wystawi w swojej strefie rozstawienia...nie zostawiając nic w swojej strefie rozstawienia trochę niszczysz ideę wykopywaczek, chociaż wtedy duża szansa, że wykopią się gdzieś w środku stołu by szarżować od tyłu.
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Gram tak czasami, ale średnio się sprawdza. Zależy mi na maksymalnym opóźnieniu przeciwnika, a te znaczniki leżące na środku stołu i przypominające mu, że mogę mu wjechać w tyłek bez lubrykanta czasem pomagają. chociaż z drugiej strony 2 bazy swarma leżące przed katapką lub kaszkietem to też dobra rzecz. w najgorszym razie spowolnią, w lepszym - zatrzymają.Dr Crane pisze:a moze byc tez i tak ze wogle ich nie zakopie i wystawi w swojej strefie rozstawienia...nie zostawiając nic w swojej strefie rozstawienia trochę niszczysz ideę wykopywaczek, chociaż wtedy duża szansa, że wykopią się gdzieś w środku stołu by szarżować od tyłu.
Napewno jest to jakies ryzyko...zawsze moze go gdzies zniesc, albo moze sie wogle nie wykopac, tak masz wojaka na stole i jestes pewny swego...
Mysle ze nie balbym sie jakby wpadl w moja standardowa piechote DE (3 szeregi +St+Outnumber robia swoje) Gorzej z tymi tu....devotek jest zaledwie 15, innych jeszcze mniej, choc jakby sie wladowal pod Chaos Warriarow to bym go raczej rozmontowal.
Mysle ze nie balbym sie jakby wpadl w moja standardowa piechote DE (3 szeregi +St+Outnumber robia swoje) Gorzej z tymi tu....devotek jest zaledwie 15, innych jeszcze mniej, choc jakby sie wladowal pod Chaos Warriarow to bym go raczej rozmontowal.
Ok, zagralem. Moja armia byla tak jak przedstawilem -poza tym ze wywalilem 10 marauderow i dodalem sztandar CHW oraz banner of wrath
warriarom dodalem tarcze
moj przeciwnik mial 2 liche i tom prince
20 szkieletow z łukami
12 szkieletow z łukami
15 heavy cavalary +banner co ich dorabia
2 scorpiony, 1 swarm
4 carriony
catapulta
Gra zakonczyla sie remisem na moja korzysc, nie poczarowalem sobie (specjalnie na to nie liczylem) wykopywaczki napsuly mi krwi (zlikwidowaly jednego maga i oddzial rcx warrriorow).Furie bily sie przez cala gre z carrionami az polegly. Scorpion chcial zabic generala schowanego w devotkach, ale w po wielu turach padl od CR.
Chaos Warriors dostali od przodu szarze Heavy Cavalry, ale sie utrzymali.
Co skutkowalo szarża w HC od boku COK. Sypneli sie.
Drugi Scorpion rozpracowal Spawna lecz nie dal rady drugiemu i polegl.Sam Spawn tez polegl od szarzy tomb prince i lucznikow. Shade dotarly do swiatyni gdzie byl schowany jeden z lichow i zaatakowaly go, sypnal sie od CR.Katapulta wybuchla gdzies na poczatku.
Nie mam pomyslu gdzie ulokowac magow przeciwko wykopywaczkom. Liczylem tylko na misfire ktory jednak sie nie zdarzyl.![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
warriarom dodalem tarcze
moj przeciwnik mial 2 liche i tom prince
20 szkieletow z łukami
12 szkieletow z łukami
15 heavy cavalary +banner co ich dorabia
2 scorpiony, 1 swarm
4 carriony
catapulta
Gra zakonczyla sie remisem na moja korzysc, nie poczarowalem sobie (specjalnie na to nie liczylem) wykopywaczki napsuly mi krwi (zlikwidowaly jednego maga i oddzial rcx warrriorow).Furie bily sie przez cala gre z carrionami az polegly. Scorpion chcial zabic generala schowanego w devotkach, ale w po wielu turach padl od CR.
Chaos Warriors dostali od przodu szarze Heavy Cavalry, ale sie utrzymali.
Co skutkowalo szarża w HC od boku COK. Sypneli sie.
Drugi Scorpion rozpracowal Spawna lecz nie dal rady drugiemu i polegl.Sam Spawn tez polegl od szarzy tomb prince i lucznikow. Shade dotarly do swiatyni gdzie byl schowany jeden z lichow i zaatakowaly go, sypnal sie od CR.Katapulta wybuchla gdzies na poczatku.
Nie mam pomyslu gdzie ulokowac magow przeciwko wykopywaczkom. Liczylem tylko na misfire ktory jednak sie nie zdarzyl.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)