Taktyki i początki gry Tomb Kings

Tomb Kings

Moderator: Shino

Zablokowany
Zajcew88
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 49
Lokalizacja: Warszawa

Wsparcie

Post autor: Zajcew88 »

Witam!
Chcial bym zaczac zbierac TK poniewaz wydaja mi sie interesujaca armia wczesniej gralem VC ale brakowalo mi tak strzelania i porzadnej magii
Wiec czekam co najlepiej kupic sobie na poczatek albo jak ktos ma cos na sprzedasz z mila checia od kupie najlepiej kodex PL moje GG 2646021

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

na początek polecam dokładniej przeszukać forum ;)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Zajcew88
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zajcew88 »

aha spox widze ze odrazu mnie przezuciles z moim tematem sorry za balagan :(

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

po to tu jestem :) przeczytaj sobie ten temat... juz chyba wszystko w nim zostalo powiedziane :)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Witam!

Zaczalem grac TK jako 2 armia. gram w sumie 5 lat, wiec cos juz umiem.

Jednak nie ogarniam tej armii. Dostalem 3 masakry w plecy, mimo, wydaje mi sie, calkiem dobrej armii.

To co wystawialem:
King zestaw flailowy
3 licze
klopa, gigus z dwurakiem, 11 lucznikow, 4 charioty z warbannerem, 21 szkieli z shieldami i sztandarem wskrzeszania, 2 skorpy, 4 uszatki, 5 carrionow i 2 swarmy.

3 razy gralem z WE.

Za kazdym razem skorpy albo mi ginely, albo byly wystawiane w rogu (lub przeciwnik sie napedzail)

Rozumiem, ze to jest trudna armia do ogrania. Ale czy ktos moglby mi podac jakies sposoby by nauczyc sie nia grac? Cos, co moge zrobic z WE (moj przeciwnik gra na 30 lucznikach, wiec ostrzal ma lepszy odemnie (bo ja tylko klopy mam taknaprawde), wiec ani carrionami wyleciec sie nie da))

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Cze.

Po pierwsze zrób ze szkieli łuczników - nie będą się marnowały inkantacje i spokojnie postraszysz jego łuczników, wildy, driady, dancerów. Właściwie wszystko.

Uszaty niestety nie dają rady w Polsce - tomb guardzi z rakaphem dadzą Twojej rozpie moc.

King latacz tak? I 3 licze na koniach masz?

Carriony też slabe na WE, ale ogólnie są bardzo dobre.

Powodzenia:)

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

jak na WE, to wywal uszabti, bo łatwo od tego schodzą. dodaj kolejnego skorpa. jak przeciwnik ma treemany to zamiast gigsona daj drugą katapę. powinieneś łatwo panikować łuczników, i nie zapominaj, że katapulta ma magiczne i flaming ataki. czyli ściagasz wardy driadom i treemanowi, a jak zawoundujesz drzewca to wystarczy rzucić 3+ na ilość ran i schodzi.

Zajcew88
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zajcew88 »

CZe!
Mam pytanko dobiero bede kompletowal ta armie i bym ja chcial zrobic na armie strzelecka oporowa to co mam kupowac i czy wogule ta armia bedzie skuteczna w ten sposub ?

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Ogolnie to chcialem zagrac TK ofensywnie. Tak mi sie jakos mi sie podoba ta armia. Od tylu wykopywaczki, a z przodu oddzialy ;/

Licze na piechote byly.

Tomb Guardow jakos nie trawie. Tacy dziwni sa. za drodzy i w kasie i w pkt.

Myslalem natomiast nad 15 kavy z sztandarem wskrzeszania i 4 charioty z warbannerem albo 15 kavy z WB i 2*3 charioty.

A rozpiske chce miec turniejowa, a nie pod gracza. Robienie armii pod kogos nie ma wg-mnie sensu.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Kawa to potworne gówno.

Dobra jest opcja 2 X 4 rydwany z bannerem tylko.

180 punktów za naprawdę super oddział.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2007, o 19:09 przez ksuM, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

kawaleria jest fajna pod 2 warunkami.

1) Jest jej pełen wagon FCG
2) Jedzie z nimi bsb
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Bsb ^^

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Czy rozpiska z 2 klopami, uszatkami, 2 skorpami i carrionami bylaby latwa do nauki gry? By ogarnac o co chodzi. Taki typowy defens ale z kontra (uszatki i king)

Wtedy z corow co polecacie? Duze klocki lucznikow?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Uszatki suck, poważnie.

Stają się dopiero fajne jak masz króla latacza który do nich włazi.

Rydwany z warbannerem są duzo szybsze, bardziej zwrotne, lepsze, 100 razy lepsze na woody i haje, tansze.

IMO oczywiście.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Ushatki nie sa suck :roll: Mimo ze moze ciut przydrogawe sa najlepsza taka jednodstka w swojej kategorii bijac nawet minosy jakosciowo :!:
King wogole nie jest potrzebny tej jednostke do tego co ma robic czyli kroic na plasterki :wink: Kawa z warbannerem to zas mobilny odzial do szachowania oraz do dostarczania kingowi lataczowi stabilnego CR :D Rydwany sa fajne ale.... :D
podpis nieregulaminowy - administracja

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

To nie chodzi nawet o same uszaty, co generalnie o ogre-sized units w WFB.

Są słabe i drogie.

Kawaleria to w ogóle 300 + punktów.

Bohaterowie drodzy + uszaty/kawa i moim zdaniem zostaje za mało na dobrą naprawdę armię.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7890
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Tylko widzisz, Ksum, Malal pociska TK turnieje (niedawno - parę miechów temu - chyba pierwsze miejsce na jakimś masterze urwał, skubany), a o Tobie nie słyszałem ;)

I tak jak Malal pisze, dobrze użyte Uszatki są świetne i niezastąpione. W tej armii brakuje koksów z siłą 6+ do rozkręcania twardzieli, a dwa modele (king, gigant) sobie z przesadzoną ilością puszek nie poradzą.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Rzecz w tym, że TK działają na zasadzie współpracy wszystkich oddziałów.

I to jest główny problem "nowych" graczy.

TK nie mają naprawdę mocnych oddziałów które same sobie dają radę.

Uszaty samotnie nic nie zrobią.Trzeba im pomagać jakimiś rydwanami lub szkieletami dającymi solidny CR.
Uszaty będą mordować a reszta da szeregi itd.

Można grac bez nich.Ale to wyższa szkoła jazdy.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Tomash pisze:Tylko widzisz, Ksum, Malal pociska TK turnieje (niedawno - parę miechów temu - chyba pierwsze miejsce na jakimś masterze urwał, skubany), a o Tobie nie słyszałem ;)
.
I dorzucilem teraz drugie miejsce TK na PGA :wink: chwalac sie oczywiscie :D
podpis nieregulaminowy - administracja

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Hmm no ok. Ale majac kinga, giganta i 4 uszatki a do tego carrionki, skorpy nie mamy juz pkt na cos innego.

Po dodaniu 3 liczy i klopy mozna wsadzic cos za rownowartosc 21 szkieli z sztandarem mag, 4 chariotow z warbannerem i 11 lucznikow.


Bo z reszta armii raczej pewnien jestem. No moze 2 klopy (latwiej na poczatek napewno).

A co do dawania static combata to lepsza kavaleria czy piechota (tu lucznicy czy z tarczami? )

Zablokowany