L Przejscie D1na D2

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
EmpGeX
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

L Przejscie D1na D2

Post autor: EmpGeX »

Jest (było) takie coś, i jak tu pomajstrować, żeby w D2 dalej dało się grać ? Popsuli lizaki, które zresztą z niczym przegięte nie były :( Na razie nie bardzo mam pomysł jak podziałać coś.

2400 Pts - Lizardmen Roster - L_2400_Euro2015D1

Slann Mage-Priest (1#, 490 pts)
. . . . Battle Standard Bearer
. . . . 1 Channeling Staff
. . . . 1 Obsidian Lodestone
. . . . 1 Standard of Discipline
. . . . 1 Becalming Cogitation
. . . . 1 Focus of Mystery
. . . . 1 Harmonic Convergence

Skink Priest (1#, 90 pts)
. . . . 1 Dispel Scroll

Saurus Oldblood (1#, 261 pts)
. . . . Great Weapon; Cold One
. . . . 1 Sacred Stegadon Helm of Itza
. . . . 1 Talisman of Preservation

Saurus Scar-Veteran (1#, 154 pts)
. . . . Great Weapon; Cold One
. . . . 1 Armour of Destiny

Skink Chief (1#, 86 pts)
. . . . 1 Ripperdactyl

3x Skinks (10#, 60 pts) Mus

6x Skink Skirmishers (10#, 70 pts)

Temple Guard (26#, 439 pts) FCG
. . . . 1 Razor Standard

Ripperdactyl Rider (3#, 120 pts)

Salamander (8#, 160 pts)
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3167
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Masz za dużo punktów kompozycyjnych w rozpie, bo aż 7 z 5 dozwolonych. I bez przesady, dalej da się złożyć mocną rozpę, tylko slann sam z siebie zajmuje jeden punkt kompozycji. Oldblooda można lepiej złożyć do zabijania herosów przeciwnika. Jeśli rozpa jest na turniej, to salamandry raczej się nie przydadzą niestety. Może za nie wejść trzeci latający oddział/heros.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

EmpGeX
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: EmpGeX »

Myth pisze:Masz za dużo punktów kompozycyjnych w rozpie, bo aż 7 z 5 dozwolonych. I bez przesady, dalej da się złożyć mocną rozpę, tylko slann sam z siebie zajmuje jeden punkt kompozycji. Oldblooda można lepiej złożyć do zabijania herosów przeciwnika. Jeśli rozpa jest na turniej, to salamandry raczej się nie przydadzą niestety. Może za nie wejść trzeci latający oddział/heros.
No w tych punktach kompozycyjnych jest pies pogrzebany - mam dylemat jak zejść z 2 nie tracąc zalet tej rozpy.

Latacze to niezła opcja ale nie mam modeli.

Z salkami różnie - na piechotę się przydają.

Mam problem, bo 4 dni przed turniejem w Krakowie wychodzi nowy draft który robi demolkę :(
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

zmniejsz skirmisch do 3 a za punkty uratowane zwiększ kohorty
złoz lepiej oldboyów
1- ots, gw, aod,dawnstone do samotnego latania i przyjmowania wszystkiego na ryj
2.- gliteling scales, prezerwatywa, gwdo siedzenia w templach przy slanie i straszenia
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

ODPOWIEDZ