HEROES:
Black Orc Big Boss – 125 pts
General
Enchanted Shield [5] (improves armour save +2)
Talisman of Endurance [30] (Ward on 5+)
Savage Orc Big Boss – 127 pts
Battle Standard Bearer, Extra Hand Weapon
Glittering Scales [25] (-1 to hit bearer in Close Combat)
Goblin Big Boss – 61 pts
Giant Wolf, Light Armour, Spear
Charmed Shield [5] (first hit is ignored on 2+)
Dragonbane Gem [5] (Ward on 2+ against Flaming Attacks)
Night Goblin Shaman – 110 pts
Wizard Lvl 2, Lore of da Little Waaagh! Magic Mushrooms
Dispel Scroll [25] (automatically dispel one enemy non IF spell)
Savage Orc Shaman – 155 pts
Wizard Lvl 2, Lore of da Big Waaagh!
Lucky Shrunken Head [50] (increase Ward Save from War Paints to 5+)
CORE:
5 Wolf Riders – 60 pts
Spear, Shield
22 Night Goblins – 136 pts
Standard, Musican, Short Bow
2* Night Goblin Fanatics
25 Savage Orc Big ‘Uns – 295 pts
Standard, Musican, Extra Hand Weapons
RARE:
Doom Diver Catapult – 80 pts
Goblin Rock Lobber – 85 pts
Mangler Squigs – 65 pts
Pierwsze kroki z OnG
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Pierwsze kroki z OnG
Rozpiska na ograniczenia poznańskie - mam taka propozycję. Scenariusze na turze - Blood and glory, meeting, pitka.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2015, o 19:43 przez szeregowiec ryan, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie musisz opisywać przedmiotów, jak ktoś ich nie zna to nie powinien komentować rozpisek.
Bardzo słaby pomysł z tym dzikiem. Gram Imperium i mam armatę. Największym problemem Twojej armii jest liderka. W pierwszej turze strzelam w generała. W drugiej powtórka. Raczej spadnie a wtedy armia po prostu się rozbiegnie przy pierwszej panice. Generał MUSI mieć look out sir. W piechocie nie ma.
Kolejna sprawa, jak już dajesz mu warda, a masz wolne punkty, daj mu 4+. Jak wywalisz dzika masz na to punkty.
Nie wiem, dlaczego Ci nie wchodzą savage. Wywal te głupoty typu wilczy rydwan i pumpwagon i punkty na to masz.
Bardzo słaby pomysł z tym dzikiem. Gram Imperium i mam armatę. Największym problemem Twojej armii jest liderka. W pierwszej turze strzelam w generała. W drugiej powtórka. Raczej spadnie a wtedy armia po prostu się rozbiegnie przy pierwszej panice. Generał MUSI mieć look out sir. W piechocie nie ma.
Kolejna sprawa, jak już dajesz mu warda, a masz wolne punkty, daj mu 4+. Jak wywalisz dzika masz na to punkty.
Nie wiem, dlaczego Ci nie wchodzą savage. Wywal te głupoty typu wilczy rydwan i pumpwagon i punkty na to masz.
Przy okazji, tylko lordowie mogą krzyczeć waaagh. Generał na dziki na takie punkty nie jest zły, ale musi wtedy siedzieć za górką dopóki nie spadnie armata, co nie jest już takie proste jak w skavenach szeregowiec . Generalnie jak nie chcesz nim grać jako kowbojem to ten dzik to słaby dil.
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Rozpiska zmieniona - wskoczyły Savage w liczbie 25 (extra Hand Weapon, Standard, Musican) spadł dzik a za to Savage Big Boss z Great Weaponem, wywaliłem Goblina BSB i za to wskoczył Savage BSB minimalne ciecia i wszedł Shrunken Head na Savage Shamana.
Plus zmiany jest taki ze jest klocek do bicia i w miare bezpieczni herosi
Minus ze nie mam wogóle oddziałow wsparcia - jest klocek savagy, klocek nocków, odginaczka i 2 maszyny plus squig który lata samopas.
Plus zmiany jest taki ze jest klocek do bicia i w miare bezpieczni herosi
Minus ze nie mam wogóle oddziałow wsparcia - jest klocek savagy, klocek nocków, odginaczka i 2 maszyny plus squig który lata samopas.
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Jeszcze jednak zmiana - jednak musze miec Czarnucha generała - wpada za 125 pkt BOBB z Talisman of Dnurance i na wszelki wypadek Enchanted Shield
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Mam jeszcze taki zabawny pomysł na full ofens
Ma to jakis potencjał? Bez maszyn bez scrolla - za to odporność na animozję, 2 oddziały do bicia, pająk do straszenia i do masakrowania hord z siła 4, na male punkty. Wilki stoja za impasem w pierwszym scenariuszu potem odginaczkaHEROES:
Black Orc Big Boss – 125 pts
General
Enchanted Shield [5] (improves armour save +2)
Talisman of Endurance [30] (Ward on 5+)
Savage Orc Big Boss – 125 pts
Battle Standard Bearer
Glittering Scales [25] (-1 to hit bearer in Close Combat)
Savage Orc Shaman – 155 pts
Wizard Lvl 2, Lore of da Big Waaagh!
Lucky Shrunken Head [50] (increase Ward Save from War Paints to 5+)
CORE:
5 Wolf Riders – 65 pts
Standard, Shield
25 Savage Orc Big ‘Uns – 295 pts
Standard, Musican, Extra Hand Weapons
SPECIAL:
7 Trolls - 245 pts
RARE:
Arachnarok Spider - 290 pts
Moim zdaniem pajonk jest OP na małe punkty i zagrałbym taką rozpiską
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Nie pekaj - trzymaj się pajonka! Nie zawiedzie Cię pokochasz go nie raz. Przyjmie 4 cannony kolega rzuci misfire, 2x1 na przebicie i raz 1 na rany i skonczysz przeciwnika
A tak serio - to jest potwór na małe punkty
A tak serio - to jest potwór na małe punkty
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"