Empire the 9th Age

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Re: Empire the 9th Age

Post autor: DarekH »

[-X

Jest kupą, ale żelastwa które pozostawione będzie bezczelnie i bezkarnie strzelało (z jakim skutkiem - zależy od bezdusznych kości) lub też ściągnie jakąś/jakieś jednostki do CC. No chyba, że ktoś ma założenia wykonywania szarż czołgiem w włócznie od przodu - jego sprawa.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Wczoraj miałem do czynienia z Infernal Engine... jak to coś może być niewiele droższe i tak znacznie skuteczniejsze od STanka? :/

Nie psuje się
Może mieć zamontowany morderczy Volley z BS4! lub 3d3 grindów.
Może normalnie się ruszać i randomem we front arc.
Może nie ma 1+, bo ma 3+... ale T7?!?!? PRzecież to S5 bije na 6+!

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

d3 grindów, nie 3d3 ;)

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

SkavenLord pisze:[-X

Jest kupą, ale żelastwa które pozostawione będzie bezczelnie i bezkarnie strzelało (z jakim skutkiem - zależy od bezdusznych kości) lub też ściągnie jakąś/jakieś jednostki do CC. No chyba, że ktoś ma założenia wykonywania szarż czołgiem w włócznie od przodu - jego sprawa.
Dobry żart. Bezkarnie strzelający steam tank.. Inwestycja życia. :lol2:

Sądzę, że zdecydowana większość przeciwników imperium chciałoby widzieć w rozpisce przeciwnika tegoż strasznego steam tanka w obecnym bardzo kulawym kształcie w roli niepełnosprytnego działa.

Great Cannon: range 72", S10, multiple wounds D3+1 (D3+2 w lataczy), 100 pts special slot

Steam Powered Cannon of DOOM: range 42", S7, multiple wounds D3, 250 pts rare slot, one of a kind (bo op)

Kuriozum będzie jak kulnie misfire i zatnie się do końca gry. :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

W tej chwili nie wart tych 250 punktów niestety. Poza tym, jak to jest teraz, wcześniej, żeby móc zrobić pivot trzeba było zrobić ruch chociaż 1 steam pointem, teraz nie ma punktów pary, ale pivot jest darmowy? Bo jeśli pivot jest nadal tylko w trakcie ruchu, to znaczy, że po obrocie w kierunku celu i tak nie będzie można strzelić w tej samej turze, bo już się ruszył?

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Imho pivot nie powinien się liczyć jako ruch, maszyny też nie mogą strzelać po ruchu a pivotuje się je w stronę w która strzelają
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Abrasus pisze:d3 grindów, nie 3d3 ;)
Tak jak napisałem, może mieć albo strzelanie albo 3D3 gridnów.
Pierwsza wersja jest droższa o 15pkt od STanka, durga tańsza o 10 pkt

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

rafixator pisze:Imho pivot nie powinien się liczyć jako ruch, maszyny też nie mogą strzelać po ruchu a pivotuje się je w stronę w która strzelają
Przeczytaj jeszcze raz. Nijak to tak nie działa. Pivot to ruch jak każdy inny, maszyny nie mogą strzelać po ruchu i najczęściej nie mają po co pivotować bo mają okrągłe podstawki i mogą strzelać w każdym kierunku.
Obrazek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

W 8 ed maszyny miały prostokątne podstawki, pivot był ruchem a jednak po ruchu strzelały...
Obrazek

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

#-o no i kurcze macie rację!
szkoda "wyparowanych" 250pkt - mam nadzieję, że to się zmieni w wersji 1,0 - tymczasem trzeba wymienić ST na kanony i inżynierów :D

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

Bo miały specjalnie napisane maszyny, że mogą wykonywać darmowy pivot w fazie ruchu. Rozmawiacie o T9A to używajcie odpowiednich zasad ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Spoko, dopiero się uczymy...
Obrazek

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

ślivek pisze:Bo miały specjalnie napisane maszyny, że mogą wykonywać darmowy pivot w fazie ruchu. Rozmawiacie o T9A to używajcie odpowiednich zasad ;)
Ale czołg, żeby się obrócić musiał wydać minimum 1 punkt pary na silnik, bo strzelać mógł tylko we front arcu, więc pytanie, czy teraz jest tak samo?

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Nie tylko we front arc, ale prosto musiał strzelać. Teraz jest rydwanem z random movement i może wykonać 0" ruchu, co mimo wszystko jest ruchem :/

Nie przypominam sobie, by RMovement mogło wybrać, że się nie rusza.

Skoro wykonał 0" ruchu w danym kierunku, to sie ruszył i tyle, może ktoś mądrzejszy jest w stanie to rozgryźć?

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Największa plama tego kodeksu to czołg. W obecnej formie jest całkowicie niewystawialny ani nie utrzyma punktów (słaby T) ani nie strzeli (absurdalne zasady działa) ni to pojedzie( słabo widzę obecne zasady ruchu) ni to pogrinduje (2d3 ataków ? na pełnej opcji? to nawet nie złamie nijakiego klocka piechoty). Obecnie jest zabawka jak błazen dla królów Polski.
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Z jakiego zapisu wynika, że czołg po ruchu nie może strzelić? Nie jest machiną (która ma ruch lub strzał) tylko rydwanem - w opisie działa (jako takiego) nie ma nic o strzale po ruchu - lub niemożności wykonania takowego.

Co do ruchu 0'' - nie jest to nieskończenie mały odcinek, niewymierny, który można by uważać za "drogę przebytą przez czołg". 0 to ciągle zero - "czy nic może być czymś"?

W AB jest zapis: A Steam Tank may choose not to move nie jest natomiast napisane, że może poruszyć się o 0''

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Nie spostrzegłem zasady, że Stan nie musi się ruszać, spojrzałem na tabelę.

Wilqu - chyba miałeś na myśli, że jeśli chodzi o strzelanie, to Stank ma zeza :) On może strzelać po ruchu, bo nie jest Warmachine, tylko ma karę za ruch :/ Tak - z BS 3, po ruchu na dalekim, trafia na 6+, co dopiero kary za Hard Target, czy Skirmish.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Miałem na myśli wszystko ST obecnie obsysa lepiej niż laska na imprezie wiejskiej. W sumie nie mam żalu nagrałem się nim był w prawie każdej rozpisce teraz czas na nowe.

Czy na 9 ere Imperium trzyma poziom reszty czy odstaje po zmianach...Grał ktoś z Was turniejowo 9-tke już? Jakieś opinie?
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

A ja chciałbym nim dalej grać, rozumiem ograniczenie potencjału ofensywnego ale zabranie mu 3 woundów to już przegięcie.
Od zwarzywienia cannona i tak sie nie spłaca. Powinien kosztować 200pkt w tym momencie.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Wilqu pisze:Miałem na myśli wszystko ST obecnie obsysa lepiej niż laska na imprezie wiejskiej. W sumie nie mam żalu nagrałem się nim był w prawie każdej rozpisce teraz czas na nowe.

Czy na 9 ere Imperium trzyma poziom reszty czy odstaje po zmianach...Grał ktoś z Was turniejowo 9-tke już? Jakieś opinie?
Osobiście zagrałem dopiero 4 bitwy i choć trudno mi powiedzieć, czy jest mocne, czy nie, to na pewno - gra się jakoś... tak przyjemnie. :) Robienie rozpisek to rozkosz.
Podobnie jak Ty, gram innymi jednostkami, normalnie gdybym nie przeczytał ABooka do końca, to nie zauważyłbym, że STank ssie aż tak bardzo. Ale czasem fajnie by było i powrócić do niego.

BTW. Czy mogę skorzystać z obrazka z Twojego podpisu? :)

ODPOWIEDZ