2400 VC 9th

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

2400 VC 9th

Post autor: Szaitis »

Wrzucajcie Wasze rozpiski, fajnie poczytać jakie Wy macie pomysły na złożenia. Czy to się nadaje żeby być x6 wystawką? :wink: Mi się wydaje, że same VC są mega słabe, ale co zrobić, grać trzeba :wink: Poza tym, zawsze te wampiry były takie słaaaabe...

1 Lord: Necromancer Lord @ 235.0 Pts
General; Magic Level 4; Path of Death
Tome of Arcane Lore [25.0]

1 Lord: Necromancer Lord @ 245.0 Pts
Magic Level 4; Path of Necromancy
Dispel Scroll [35.0]

1 Hero: Vampire Baron of Blood Drakes @ 215.0 Pts
Blood Drake; Plate Armour; Battle Standard Bearer;
Shield; Natural Armour, KUŃ
Banner of Cleansing Fire [20.0] - płonące albo niepłonące dla unitu
Dusk Stone [30.0]

2 x 20 Zombies @ 70.0 Pts
Musician

2 x 50 Skeletons @ 230.0 Pts
Spear; Light Armour; FCG

3 x 3 Vampiric Monstrosities @ 126.0 Pts

1 Cadaver Wagon @ 95.0 Pts
Unholy Convergence - mag w 6" lepiej wskrzesza małe unity o 2, średnie unity o 1

3 Ghost Horde @ 105.0 Pts

8 Vampire Knights @ 525.0 Pts
Barding; Lance; Shield; FCG; Bloodline Unit (Blood Drake) - as 1+ i +1A w szarży
Banner of Speed [15.0]

Models in Army: 159
Total Army Cost: 2398.0

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Czy ci nekromanci nadążą za bloodknightami? chyba ze założeniem jest, ze magujesz a oni są tylko kontrą jak by coś podeszło.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Kawaleria działa sobie sama, teraz jest dodatkowy rodzaj wskrzeszenia - konkretny unit w 18" - jakby była potrzeba wskrzeszania blodków to nekrosi raczej będą mieć zasięg.

Poza tym to nie jest typowo rozpiska ofensywna, raczej taki mix. Mi przypomina niemiecką rozpiskę Empire, tylko cannonów brakuje ;)

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5113
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

nie ma capa na wartosc unitu ? :D
:twisted: always Vampire :twisted:

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Nie ma :wink: Co do rozpy już Ci pisałem na FB - mocno toporne te kloce szkieletów i nie wiele będą robić. Imo masz za mało duszków :wink:

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9573
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Nie do wiary!

Dział rozpisek odżył :D


Ps. Ciekawa rozpa :) chociaż trochę mało hitpowera chyba. Ale da się pokombinować. Sporo tego jest. I roznorodnie. Fajne :)

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Fajnie by bylo jakby mi jeszcze weszlo latanie na tym bsb, wtedy moglby troche chodzic szkieletach na.rozpy bez maszyn :)

No i 2 unit duszkow, moze.jeszcze vargulfa, ehh, rozmarzylem sie ;)

Ale w moich rozpiskach to juz tak od dosc dawna nie ma typowego hit powera, zreszta tak naprawde nie ma go za duzo w tej armii.

Co do szkieletow, hmm, moze i nie sa maszyna do zabijania, ale 40 atakow w hordzie z kb na niektore.rzeczy wyplacaja, dobrze sie combuja z magia wampirza, no i wskrzeszaja sie ponad stan wiec w pierwszych turach juz moga byc 60. No i jednak 230 pktow to nie.jest jakos bardzo duzo, a w zaleznosci co maja robic.to troche wytrzymaja.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

No tak, tak latający unit 12A S5 9W z fearem za 126pkt jest niegrywalny i nie ma w ogóle hit powera :P

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9573
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Crusader pisze:No tak, tak latający unit 12A S5 9W z fearem za 126pkt jest niegrywalny i nie ma w ogóle hit powera :P
Oj tam, oj tam :P
Ale fakt, trochę to mocne porównując np do 3 pumb za 120 pts.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Ja takie coś złożyłem:

Vampire count 400
Generał, heavy armour, lvl3, path of alchemy
Forbidden path (dostęp do szkoły z rulebooka)
Beast bane halberd (multiple wounds 2 przeciwko monstrusom)
Tome of arcane lore (dodatkowy czar)
Talisman of supreme shielding (4++)

Necronancer lord 240
Lvl3, death
Dispel scroll
The accursed book (distracting na całym oddziale)

Barrow king 145
Bsb, great weapon
Mithril mail (2+sv)

Necromancer 85
Lvl1, necromancy
Dark charm (przechowuje jedną kostkę powera)

Wraith 65
Great weapon

41 szkieli 214
Speary, fcg, flame

20 zombi 80
Muzyk, banner

20 zombi 80
Muzyk, banner

20 zombi 80
Muzyk, banner

5 wilków 50
Champion

5 wilków 50
Champion

5 wilków 50
Champion

Vargbeast 170
Vanguard

Vargbeast 170
Vanguard

3 vargheisty 126

2 nietoperze 40

2 nietoperze 40

4 morghasty 320
2 bronie

No i co mam powiedzieć? No napieram, chciałbym jakieś duszki jeszcze wcisnąć ale nie wiem jak

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Do takiego naporu nie lepiej latacz lord? :)

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Do przemyślenia

Awatar użytkownika
CEZAR
Wałkarz
Posty: 85
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: CEZAR »

Ja bym Vampire Knights dał holly atacks zamiast move.
Zrezygnuj ze szkieli bo nic nie robia.
Ja zrobilem zombie 3x50 i 1x24 ale zastanawiam sie nad 2x50 1x25 1x25 1x24
Zombie swoje robily :)
Do tego Barrow king(BSB) z wardem 4+ razem z kawaleria niszcza wszystko
Bez wampirów , same nocrosie schowane w zombie
i 2x Vampiric monstrosities z vanguardem
Ghost horde 4szt w unicie
Cadawer vagon
wszystko zeby zminimalizowac magie przeciwnika czyli scroll i +1d6 do dispela

ODPOWIEDZ