9 age - Pytania ogolne

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: 9 age - Pytania ogolne

Post autor: Izwor »

Mógłby ktoś mi podać link do aktualnych zasad 9th Age (czy też strony, gdzie to 'tworzą') oraz KoW2 (jeśli jest dostępne free).

Podobno w grudni jest master we Wrocławiu, to przydałoby się ogarnąć zasady :)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... d43ad42ef1

Mitril mail + ironfist dają as1+? Nie łączy się z tarczami, ale ironfist nie jest teraz tarczą, czyli powinno działać.

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Dzięki KoW2 już sobie znalazłem :)

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Jak jest teraz z tym volley shootem?
1.Jeśli sie nie ruszam to strzelają wszystkie szeregi i nadal mam kare za covera jeśli jednostka zasłania mi cel?
2.Moge strzelac nad każdą jednostką bez kary?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Volley Fire

Shooting Weapons with this Special Rule or Shooting Attacks from models with this Special Rule ignore
intervening models for Cover purposes when shooting. (However, they don't ignore Terrain and must still be
able to draw a Line of Sight to their target). Furthermore, (unless making a Stand and Shoot Charge Reaction) if
the Unit hasn't moved in the last Movement Phase, all models with a Volley Fire Shooting Weapon may shoot
(even if they are further back than the usual first two ranks allowed to shoot). If a multipart model has this rule,
then the rule is only applied to the part of the model that has the rule.
Przecież wszystko masz w opisie zasady :wink:

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Niby tak ,ale podczas ostatniej gry mielismy z tym maly problem ;)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Dziad
Chuck Norris
Posty: 662
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dziad »

Czy dodatkowy atak od zasady frenzy przysługuje też wierzchowcom ?

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Jeżeli maja Frenzy w opisie mounta to tak
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Dziad
Chuck Norris
Posty: 662
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dziad »

Na ponad 2000 pt. jaka jest maksymalna liczba speciali ?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Max 3 takie same innych ograniczeń nie ma.

Awatar użytkownika
Dziad
Chuck Norris
Posty: 662
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dziad »

Dzięki

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Od 4000 w górę ograniczenia podwajasz, na 1500 i w dół zmniejszasz o połowę.

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

mylę się, czy nie ma już zakazu dublowania czarów?
jeden mag ma cały lore, drugi mag losuje z tego samego normalnie?
:twisted: always Vampire :twisted:

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

rulebook strona 12 Generate Spells.
W skrócie - jest tak samo jak w 8ed.
Obrazek

Awatar użytkownika
hellsing
Chuck Norris
Posty: 557
Lokalizacja: Toruń

Post autor: hellsing »

ktoś pisał w 9th w dyskusji ogólnej ze można na magic weapon dać ogniste ataki np. ze sztandaru na oddziale gdzie to można znaleźć w rulebooku?
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Nie można znaleźć zakazu ;)

Awatar użytkownika
hellsing
Chuck Norris
Posty: 557
Lokalizacja: Toruń

Post autor: hellsing »

Pocisk pisze:Nie można znaleźć zakazu ;)
Aha ok :twisted:
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Jest opcja szarży z magical moves? Jak mam np 12' takiego ruchu to jeśli w 12 calach będe miał wroga to moge wjeżdżać w niego ?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

MAGICAL MOVE
All moves made during the Magic Phase are Magical Moves. The move is performed as if in the Remaining Moves
sub-phase, which means that it follows the same rules and restrictions as if this was a new Remaining Moves
sub-phase (for example, fleeing Units or Units in combat cannot move). Actions that a Unit could normally do in
the Remaining Moves sub-phase can be made (such as wheeling, reforming, joining Units, leaving Units and so
on), except that the Unit cannot march. Magical movement always has a given limit (for example, "target may
make a 12" Magical Move"): This distance is used instead of the target's Movement Characteristic (remember
that no marching is allowed). If a Unit has already done a Magical Move in this Magic Phase, it cannot move
again.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

kur.. po co sie dublujesz, czekam na opinie bardziej "wykwalifikowanych" graczy

Zablokowany