9th WoCh, armia do zabawy

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Azaperon
Wałkarz
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa

9th WoCh, armia do zabawy

Post autor: Azaperon »

po dłuższej przerwie wróciłem do gry, testuje różne złożenia WoChu. Założenie jest takie żeby mieć niezłą zabawę i w miarę skuteczną rozpę. Wyszło takie cudo:
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 400.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Shield; Manticora
Ogre Blade [40.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]

1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 425.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Change); Manticora
Burning Blade of Chaos [65.0]
Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Hero: Harbringer of Chaos of True Chaos @ 250.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Barding; Shield; Battle Standard; Daemonic
Steed
Dusk Stone [30.0]
Blessed Sword [20.0]

1 Hero: Sorcerer of True Chaos @ 175.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Magic Level 2; Path of Alchemy; Wasteland
Steed
Dispel Scroll [35.0]

1 Barded Waste Steed @ [0.0] Pts

15 Barbarian Horseman of True Chaos @ 230.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Light Lance; Light Armour; Mount's
Protection (5+); Shield; Horse

6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy

6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy

6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy

6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy

7 Hell Riders of Lust @ 107.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust

7 Hell Riders of Lust @ 107.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust

4 Crusher Knights @ 405.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Musician; Crusher

1 Crusher Champion @ [10.0] Pts

Models in Army: 61


Total Army Cost: 2499.0

Założenie jest proste- jak najszybciej do combatu. Zastanawiam się co się lepiej sprawdzi Falleni czy rydwany oraz fasty czy np 3 centaury z dwurakami albo 5 troli.
Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2298
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Nawet fajnie to wygląda. Zawsze chciałem sprawdzić jak się sprawuje ten mieczyk za 65 pkt :)

Jedyne co nie jest fajne w tej rozpie, to ten unit konnych marauderów jako bunkier dla maga. Jak dasz im sztandar, to będą w stanie jakiś objective zająć. Crusherów bym też wywalił. Skoro chcesz dojść szybko do combat, to lepiej wcisnąć jeszcze jakiegoś monster (albo dwa) Chimerę i Bloodbeasta?

Czarodziej w tym unicie marauderów i tak za bardzo do combatu się nie będzie pchał, więc ja bym dał mu shadow i niech sobie chodzi z buta. Metal i tak średnio IMO się combuje z całą resztą. Za wolne punkty wstaw 2/3 charioty MoL :)

Awatar użytkownika
Azaperon
Wałkarz
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Azaperon »

Mieczyk jest wyczesany. Rozumiem że mogę jego właściwości łączyć z markiem i dodatkowo atakować z przerzutem warda?

Maruderom spokojnie da się włożyć sztandar, tylko czy maga zaraz coś nie zapestkuje? Będzie bardzo łatwym celem. Magii dobrze nie przemyślałem, shadow może być ok.

Crasherów trzymam z jednej strony z sentymentu, z drugiej, po prostu posiadam figurki. Monstera móglbym wstawić za Hell Ridersów, ale wydawali mi się całkiem ciekawą jednostką.

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2298
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Tak, możesz łączyć wardbreakera i no AS z miecza :) Syte combo, szkoda tylko, że S5. Hellstridersi to rewelacyjny unit. Siódemka być może wychodzić ciut zbyt kosztowna, bo generalnie ich zadaniem będzie strzelić z bicza :))) i obniżyć I, a czy ich będzie 5 czy 7 to żadna różnica. Ja też uwielbiam crusherów, ale generalnie frenzy i jeszcze save 2+ ich przekreśla. Jeśli już ich koniecznie chcesz, to teraz chyba najbardziej się opłaca ich wystawiać po 2 :) ze sztandarami :)

Co do maga, to będzie sobie stał za górką i rzucał miasme na przemian z czymś tam jeszcze. Zastanowił bym się nad wywaleniem mu jednego levelu. może się okazać, że nie masz na co i z czego rzucić kolejnego czaru. i tak masz tylko +1 do casta i dispela.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Metal jest dobry na stardragona. Nie bardzo jak masz zdjąć inaczej tego smoka.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Gram czymś bardzo podobnym, wrzuć soulfeedera na generała.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azaperon
Wałkarz
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Azaperon »

Rozpiska nie była jeszcze testowana, bo na razie grałem na dyskowcu, bsb i magach w różnych złożeniach. Do tego maruderzy i rydwany w corach i sculle. Mantikory to moje wczorajsze odkrycie. Teraz wyszło coś takiego:


1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 440.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Change); Manticora; Soul Feeder
Burning Blade of Chaos [65.0]
Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
#Soulfeeder [0.0]

1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 400.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Shield; Manticora
Ogre Blade [40.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]

1 Hero: Harbringer of Chaos of True Chaos @ 250.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Barding; Shield; Battle Standard; Daemonic
Steed
Dusk Stone [30.0]
Blessed Sword [20.0]

1 Hero: Sorcerer of True Chaos @ 150.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Magic Level 1; Path of Alchemy; Wasteland
Steed
Dispel Scroll [35.0]

1 Barded Waste Steed @ [0.0] Pts

14 Barbarian Horseman of True Chaos @ 226.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Light Lance; Light Armour; Mount's
Protection (5+); Shield; Standard; Horse

1 Wasteland Chariot of Lust @ 120.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Barding; Chariot Crew; Waste Steeds

1 Wasteland Chariot of Lust @ 120.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Barding; Chariot Crew; Waste Steeds

6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy

6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy

6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy

5 Hell Riders of Lust @ 85.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust

5 Hell Riders of Lust @ 85.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust

2 Crusher Knights @ 160.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Crusher

2 Crusher Knights @ 160.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Crusher

Models in Army: 52

Total Army Cost: 2496.0

Dalej nie jestem pewien jak pograć magiem.

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

Bobson pisze:Zawsze chciałem sprawdzić jak się sprawuje ten mieczyk za 65 pkt :)
jak sie trafia i wrog nie ma za duzego T to jest mielone - zagralem tym mieczykiem pare turniejow na ostatnim drafcie etc i byly cuda badz spektakularne wtopy :) raz weszlo 12woudnów w jednej turze na demisiach...
MARK OF MARKI MARK

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]

wygląda na to że te przedmioty są bezużyteczne na potworkach, bo nie używa się już wcale AS i wardów ridera

pozostaje sensowne kombo force shield (5++na wszytskie zasięgowe ataki) + MR2 za 100 pkt
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Mantykora jest MC
Doczytaj zanim o rozpie się wypowiesz :)

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

raczej koleś na mantykorze :)

dzięki Stan, już myślałem że będzie beznadziejna bez iron hard skin, a tu taki prezent, KB, D3W, kozak!
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
Azaperon
Wałkarz
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Azaperon »

Klepacze sprawdzają się świetnie, ten z ogre blade zjadł bez zająknięcia duże drzewo WE, a potem w jednej turze ściągnął 5 tych pojebanych jeźdźców z frenzy. Generał też spoko, soulfeeder się sprawdził, tyle że nie miał już celu na którym mógłby się popisać.

Reszta słabo, ale to chyba tylko przez moją nieudolność. Mag powinien biegać sam bo ogranicza barbarzyńców (którym chyba dam flaile bo tak czy siak padają jak muchy, a potem są bezużyteczni). Zastanawiam się czy nie trzymać bsb z crasherami, mimo przerzutu trochę się o niego boję. No i zastanawiam się czy nie zamienić rydwanów na bloodbeasta. Tyle, że łatwo ją zapestkować:/

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Jak ci się w bitwach spisują te cory - robią w ogóle cokolwiek bo wyglądają na free fragi...
Obrazek

Awatar użytkownika
Azaperon
Wałkarz
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Azaperon »

Prawdę mówiąc są trochę nieobliczalne. Rydwany o ile wjadą mogą coś zrobić ale jak nie pójdzie rzut na impakty to lipa. Problemem jest brak marszu, za to z lustem pięknie szarżują nawet na 19 cali :D

Maruderzy byli spoko jak grałem na dużym magu i tworzyli dla niego bunkier. Jak się biją jeszcze nie sprawdziłem.

Skirmishe bardzo nieprzewidywalnie, ogólnie biją się ok, ale jak napisałeś łatwe cele i do tego boli mała siła.

ODPOWIEDZ