OnG wioska z DMP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

OnG wioska z DMP

Post autor: quas »

1 Black Orc Warboss @ 270 Pts
General; Heavy Armour
Martog's Best Basha [15]
Effigy of Mork [35]
Enchanted Shield [15]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Boar

1 Black Orc Big Boss @ 219 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
War Banner [25]
1 Chariot @ [80] Pts

1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]

1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour

26 Night Goblins @ 125 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician

24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]

24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss

12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician

1 Boar Chariot @ 80 Pts

1 Rock Lobber @ 70 Pts

2x1 Spear Chukka @ 35 Pts

8 Squig Hoppers @ 120 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts

4 Trolls @ 160 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4+
Models in Army: 130
Total Army Cost: 2249

jezeli mialbym cos zmieniac:
wywalic trolle i 2x chukka i zamienic na doom divera+swiniarnie(chyba nawet zastanowilbym sie nad zwyklakami+upgrade z butchery)
trolle w zadnej z bitew nie spelnily moich oczekiwan; tyle ze doskonale sciagaja wszelkiej masci strzelanie+fireballopodobne czary
wilki sa zbedne...chetnie wymienilbym na pajaczki;jednak sa bardziej uzyteczni i potencjalnie grozniejsi w szarzy; a w tej rozpie nie ma cisnienia na jednostke samobojcow nr 3

magia-> prawie zawsze gralem z przeciwnikiem "umagicznionym"
taka wersja w zupelnosci wystarczala do pelnej kontroli nad 2x2lvlWE+2x drzewo,Slann 2gen+diadem(z calkiem ok wersja czarow),OnG na magach(choc tamprzeciwnik pomagal),WE:4lvl+2lvl+2lvl+2x drzewo
wlasne czarowanie-tez znosne...a orc shaman jest calkiem ok wyborem jak trafi czary z puli 1-4

strzelanie->
rydwan rzecz nabyta...zawsze mozna go skampowac gdzies
rydwan pod bsb-> to tez dobry myk...albo idzie w pewna szarze albo zajmuje cwiartke dajac przerzuty
ewentualnie godna smierc i schowac bsb w oddzialach-> ryzyko zawodowe
w wlasnej wersji-> CHUKKI NIE DZIALAJA; straszak jest mega plewny
najcesciej trafiaja na 5+
klopa tez trafia na 5+...a jednak to wzornik i nawet przygrzanie w np smoka robi wrazenie-jest szansa gada zdjac 1 kamolkiem
doom diver-te jeszcze nanosi poprawki...ale wlasnie to tym urzadzeniem robi sie kuku tancerzom lub tez zmusza przeciwnika do bardziej zachowawczego grania ciezka kawaleria

walka wrecz->
bsb w zupelnosci gw wystarcza...choc martog bylby lepszy
lord->ten jest mega przetrwalnikowy;zalatwial w walce wszystko co sie do niego zblizalo....choc powinien miec 10ld(przynajmniej tak uwaza reszta wioski)

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

CHUKKI NIE DZIALAJA
qlpin ostatnio zabił wampira w lesie trafiając na 7 :lol2:

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

CHUKKI NIE DZIALAJA;
ja używam ośmiu i całkiem dobrze mi się spisują 8)

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

klimaciarz. ;p

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

8 zabiera wszystkie sloty special...
IMO bezsensowne rozwiazanie

Fojtolator
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150

Post autor: Fojtolator »

tyle ze nehan gra CHD i jest to calkiem sensowna opcja :wink:

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

quas pisze:8 zabiera wszystkie sloty special...
IMO bezsensowne rozwiazanie
nabrał się! :lol2:

ODPOWIEDZ