1 Black Orc Warboss @ 270 Pts
General; Heavy Armour
Martog's Best Basha [15]
Effigy of Mork [35]
Enchanted Shield [15]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Boar
1 Black Orc Big Boss @ 219 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
War Banner [25]
1 Chariot @ [80] Pts
1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
26 Night Goblins @ 125 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Rock Lobber @ 70 Pts
2x1 Spear Chukka @ 35 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
4 Trolls @ 160 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4+
Models in Army: 130
Total Army Cost: 2249
jezeli mialbym cos zmieniac:
wywalic trolle i 2x chukka i zamienic na doom divera+swiniarnie(chyba nawet zastanowilbym sie nad zwyklakami+upgrade z butchery)
trolle w zadnej z bitew nie spelnily moich oczekiwan; tyle ze doskonale sciagaja wszelkiej masci strzelanie+fireballopodobne czary
wilki sa zbedne...chetnie wymienilbym na pajaczki;jednak sa bardziej uzyteczni i potencjalnie grozniejsi w szarzy; a w tej rozpie nie ma cisnienia na jednostke samobojcow nr 3
magia-> prawie zawsze gralem z przeciwnikiem "umagicznionym"
taka wersja w zupelnosci wystarczala do pelnej kontroli nad 2x2lvlWE+2x drzewo,Slann 2gen+diadem(z calkiem ok wersja czarow),OnG na magach(choc tamprzeciwnik pomagal),WE:4lvl+2lvl+2lvl+2x drzewo
wlasne czarowanie-tez znosne...a orc shaman jest calkiem ok wyborem jak trafi czary z puli 1-4
strzelanie->
rydwan rzecz nabyta...zawsze mozna go skampowac gdzies
rydwan pod bsb-> to tez dobry myk...albo idzie w pewna szarze albo zajmuje cwiartke dajac przerzuty
ewentualnie godna smierc i schowac bsb w oddzialach-> ryzyko zawodowe
w wlasnej wersji-> CHUKKI NIE DZIALAJA; straszak jest mega plewny
najcesciej trafiaja na 5+
klopa tez trafia na 5+...a jednak to wzornik i nawet przygrzanie w np smoka robi wrazenie-jest szansa gada zdjac 1 kamolkiem
doom diver-te jeszcze nanosi poprawki...ale wlasnie to tym urzadzeniem robi sie kuku tancerzom lub tez zmusza przeciwnika do bardziej zachowawczego grania ciezka kawaleria
walka wrecz->
bsb w zupelnosci gw wystarcza...choc martog bylby lepszy
lord->ten jest mega przetrwalnikowy;zalatwial w walce wszystko co sie do niego zblizalo....choc powinien miec 10ld(przynajmniej tak uwaza reszta wioski)
OnG wioska z DMP
klimaciarz. ;p
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 150
tyle ze nehan gra CHD i jest to calkiem sensowna opcja ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)