HE 1350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

HE 1350

Post autor: Kosa »

jakoś nie moge znaleśc ostatnio sensownej rozpy na te pkt, wiec wracam moze do koncepcji 4 rydwanów...


Mage II 192
-seer
-channaller
-silver wand
-pure
-steed

Mage I 135
-scroll
-scroll


6x Silver Helms 138
6x Silver Helms 138
5x Silver Helms 115

2x Tiranoc Chariots 170
2x Tiranoc Chariots 170

10x Swordmasters 192
-BoS

2x Grea Eagles 100

równe 1350


albo pójście na zupełnego hardcora :P

Mage II 192
-seer
-channaller
-silver wand
-pure
-steed

Mage I 220
-scroll
-scroll
-Tiranoc Chariot


6x Silver Helms (musican) 145
5x Silver Helms 115
5x Silver Helms 115

2x Tiranoc Chariots 170
1x Tiranoc Chariots 85

5x Dragon Princes(musican) 207
-BoS

2x Grea Eagles 100
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Kosa sensowna rospa na te pkt jest na 3 magach z bosem i 2 bolcami do tego 2 charioty, 2*5 SH, 6 DP. no i rospa gotowa ;D

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Bolty? Commander na koniku sv1+ lub ring?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

@Paku

ograniczenie do 4lvl :P i nie podobaja mi się te zwyczajne standardy, ąłtwo to rozjechać


@Pingus

to nie głupie jest, aby podnieśc level magow i i wstawić commandra z RoF... ale bezie tego tak mało wszystkiego :/
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Hmm a moze troche przyczitowac. I dac

2*maga 1 lvl z channelerem i seerem(lub bez niego lecz z ringami)
i maga 2 lvl z jevelem/channelerem i seerem

Wtedy masz tez 4 poziomy magii, lecz tak naprawde mozesz rzucac az 3 czary.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Mage II 170
-seer
-channaller


Mage II 180
-scroll
-scroll
-silver wand
-pure


5x Silver Helms 122 (musican)
5x Silver Helms 122 (musican)
5x Silver Helms 122 (musican)

2x Tiranoc Chariots 170
2x Tiranoc Chariots 170

10x Swordmasters 192
-BoS

2x Grea Eagles 100

najnowższe zmiany i chyba na lepsze. Doprawdy trace wierzchowca maga, jednek dzieki temu mam 360 stopni kat widzenia i wraz z SM moze spokojnie kitrać się w domku no i tańszy, drugi mag już poczaruje. 3 czaru do losowania daje pewnosć, że bezie jakiś dobry czar z fire\death plus to d6S4. Nie ma już 2x6silverów, ale za too każda piateczka ma muzyka co wychodzi podobnie. Chyba teraz mocniejsze??


Ewentualnie :P

Mage II 170
-seer
-channller

Mage I 145
-RoF
-scroll

Mage I 140
-jevel
-channaller
-scroll


5x Silver Helms(musican) 122
10x Archers 120

5x DP 198
-BoS

2x Chariots 170
1x Chariots 85

2x Bolec 200

śmiszna dla mnie rozpiska ale ma mocny ostrzał (jesli wliczając w to magie)...

"duży mag" ładuje potęzne czary na 4 kosciach, zaś mali zawsze rzucają czar, chociazby d6s4 (najpewniej to będa tylko mieli chyba, że sie uda wylosować jakieś 2d6). Jak rzuci sie wiecej na BoS to seerowiec cos dorzuca ciekawego. Ksotki są bardzo dobrze rozłożone i nie jest nigdy za mało ani za duzo :P . Jednak rozpsika abrdzo eksperymentalna.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ