Zielony ChAoS 1k :P

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Off
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: WejheRland :P

Zielony ChAoS 1k :P

Post autor: Off »

Zielony, bo początkjuący :P Takie cośik skleciłem pod wpływem różnych informacji :D Najbardziej oczekuje komentów dotyczącze boha, bo ni wiem zabardzo co mu dawać :?

Dość gadania, sama rozpa:

Chaos Army

1 * Exalted Chaos Champion @ 266 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Shield; Miscast
Table
#Tz0 - Red Fire of Alteration [0]
#Tz1 - Orange Fire o Transition [0]
#Tz2 - Yellow Fire of Transform [0]
#Tz3 - Green Fire of Mutation [0]
#Tz4 - Blue Fire of Metamorphos [0]
#Tz5 - Indigo Fire of Change [0]
#Tz6 - Violet Fire of Tzeentch [0]
Crimson Armour of Dargan [20]
Power Stone [25]

1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts

1 Chaos Chariot of Tzeentch @ 140 Pts
Mark of Tzeentch

2 Chaos Steed @ [0] Pts

2 Chaos Warrior Crew @ [0] Pts
Halberd; Heavy Armour

3 Chaos Knights of Tzeentch @ 202 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [20] Pts

4 Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen @ 76 Pts
Spear; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts

5 Marauder Horsemen @ 88 Pts
Spear; Standard; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 3

Models in Army: 32


Total Army Cost: 997

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

wywal czempiona z knightow, wywal jednego screamera,wywal marauderow z czempionem i wywal rydwan:):) Zamiast tego wstaw 5 furii , moze jeszcze jeden zwyklych oddzial knightow, a jak sie nie uda to wstaw minoski z great weaponem.
Dostaw za 135 pts caddyego z 2 dispell scrollami.
A u exalteda zmien Przedmioty na Gaze of Gods 4+ Ward :) i sword of might, albo enchanted shield. Wiem ze wtedy twoja rozpa mocno sie zmieni ale bedzie za to bardziej grywalna

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

masz 6 kostek i dwa czary... za duże prawdopodobieństwo że wylosujesz jakieś plewne... exaltowi bym wrzucił - flail, gaze i spell familiar

knechci tzeentchowi... hmmmm troche plewa, drogie to i na psyche zbyt podatne, zostawiłbym jednak undivided - tańsze, lepsze. Wywaliłbym czempa z tego oddziału oraz sztandar, no i jeszcze sztandar z muraderów - a za to zrobił z knechtów chosenów.

Awatar użytkownika
Off
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: WejheRland :P

Post autor: Off »

Jakbyśta mogli wytłumaczyć co znaczą "minoski" i "caddy" :P bo tego ni czajem :D

Cośik jeszcze pokombinujem, jednakowoż, odpada wywalenie chariota :P Musi być :D Bez niego ni żyjem :P I średnio przekonujem się do furii, nu ale dobra coś z nimi jeszcze wymyślem :P

Awatar użytkownika
Szczur
Wałkarz
Posty: 52
Lokalizacja: Podkowa Leśna/Pruszków/Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szczur »

Furie się przydają. Ja bym zostawił rydwan, potrafi namieszać. Minoski to minotaury z beasts of chaos.

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

minoski = minotaury
caddy = pierwszo poziomowy mag z dwoma Dispel scroll'ami

PS. Obrabiaj rozpiski ! (regulamin )

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

Off pisze: I średnio przekonujem się do furii, nu ale dobra coś z nimi jeszcze wymyślem :P
Z mojego doswiadczenia wiem,ze rydwan chaos warriorow sa zdecydowanie za drogie jak na mozliwosci- doskonale moze je zastapic rydwan bestii-nieco nizsze staty,ale tez potafi namieszac.Furie to latacze-dobrze poprowadzone potrafia zaszkodzic zalogantom lub puszczonym na samopas magom.Jako ze nie uciekaja to moga nawet na jedna lub 2 tury zatrzymac jakiegos klocka piechoty lub kawalerii.Warto nad nimi pomyslec.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

No bez przesady z zatrzymywaniem tego klocka, Chyba że pod LD generała i cossame wcześniej musiałyby urzeźbić - z dwóch zabitych.
Pzrede wszystkim zastanów się nad tym jaka chcesz mieć armię. Szybką i mobliną, w mairę dobrze niszczącą defensy, czy też jakis power. Na k trudno zrobić tą drugą rzecz ale:
W armii zawsze warto mieć jakiś lataczy, którzy zajmą się wrogą machiną strzelającą (20 cali lotu to prawie połowa stołu).
Przeważnie też większosć graczy bierze do rozpy chosenów, bo w podstawowej czwórce z muzykiem są tani, a silni. (warto współgrać ich z herosem tzeentcha).
Ja bym dał mu takie uzbrojenie: gaze of good/golden eye of tz + enchanted shield + flail/halabardę. Masz dzięki temu tsandardową dobrą siłę 6/7, mocny pancerz i ward.
Co do armii proponuję:
6 furii, 4chosenów (undi), 4 tzeentcha, ze speciali może jeszcze właśnie minosy (chociaz są podatne na ostrzał) i mały herd beastmanów - bo jako jedyna peichota w chasoie dobrze sobie radzą w przeczesywaniu lasów w poszukiwaniu magów itp, o ile to zmieścisz.

Awatar użytkownika
Off
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: WejheRland :P

Post autor: Off »

Hummm... jak znajde chwile to zmienie rozpe, jednak w mojej armyji ni znajdą miejsca żadne bestyje :P Ni lubiem ich, napewno niet z Tzeentchem :P

Wiem, wiem, głupi jezdem :P Ale ja to nazywam klimaciarstwem :D

ODPOWIEDZ