Zielony, bo początkjuący Takie cośik skleciłem pod wpływem różnych informacji Najbardziej oczekuje komentów dotyczącze boha, bo ni wiem zabardzo co mu dawać
Dość gadania, sama rozpa:
Chaos Army
1 * Exalted Chaos Champion @ 266 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Shield; Miscast
Table
#Tz0 - Red Fire of Alteration [0]
#Tz1 - Orange Fire o Transition [0]
#Tz2 - Yellow Fire of Transform [0]
#Tz3 - Green Fire of Mutation [0]
#Tz4 - Blue Fire of Metamorphos [0]
#Tz5 - Indigo Fire of Change [0]
#Tz6 - Violet Fire of Tzeentch [0]
Crimson Armour of Dargan [20]
Power Stone [25]
1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts
1 Chaos Chariot of Tzeentch @ 140 Pts
Mark of Tzeentch
2 Chaos Steed @ [0] Pts
2 Chaos Warrior Crew @ [0] Pts
Halberd; Heavy Armour
3 Chaos Knights of Tzeentch @ 202 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [20] Pts
4 Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 76 Pts
Spear; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
5 Marauder Horsemen @ 88 Pts
Spear; Standard; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 3
Models in Army: 32
Total Army Cost: 997
Zielony ChAoS 1k :P
wywal czempiona z knightow, wywal jednego screamera,wywal marauderow z czempionem i wywal rydwan:):) Zamiast tego wstaw 5 furii , moze jeszcze jeden zwyklych oddzial knightow, a jak sie nie uda to wstaw minoski z great weaponem.
Dostaw za 135 pts caddyego z 2 dispell scrollami.
A u exalteda zmien Przedmioty na Gaze of Gods 4+ Ward i sword of might, albo enchanted shield. Wiem ze wtedy twoja rozpa mocno sie zmieni ale bedzie za to bardziej grywalna
Dostaw za 135 pts caddyego z 2 dispell scrollami.
A u exalteda zmien Przedmioty na Gaze of Gods 4+ Ward i sword of might, albo enchanted shield. Wiem ze wtedy twoja rozpa mocno sie zmieni ale bedzie za to bardziej grywalna
masz 6 kostek i dwa czary... za duże prawdopodobieństwo że wylosujesz jakieś plewne... exaltowi bym wrzucił - flail, gaze i spell familiar
knechci tzeentchowi... hmmmm troche plewa, drogie to i na psyche zbyt podatne, zostawiłbym jednak undivided - tańsze, lepsze. Wywaliłbym czempa z tego oddziału oraz sztandar, no i jeszcze sztandar z muraderów - a za to zrobił z knechtów chosenów.
knechci tzeentchowi... hmmmm troche plewa, drogie to i na psyche zbyt podatne, zostawiłbym jednak undivided - tańsze, lepsze. Wywaliłbym czempa z tego oddziału oraz sztandar, no i jeszcze sztandar z muraderów - a za to zrobił z knechtów chosenów.
Jakbyśta mogli wytłumaczyć co znaczą "minoski" i "caddy" bo tego ni czajem
Cośik jeszcze pokombinujem, jednakowoż, odpada wywalenie chariota Musi być Bez niego ni żyjem I średnio przekonujem się do furii, nu ale dobra coś z nimi jeszcze wymyślem
Cośik jeszcze pokombinujem, jednakowoż, odpada wywalenie chariota Musi być Bez niego ni żyjem I średnio przekonujem się do furii, nu ale dobra coś z nimi jeszcze wymyślem
Furie się przydają. Ja bym zostawił rydwan, potrafi namieszać. Minoski to minotaury z beasts of chaos.
minoski = minotaury
caddy = pierwszo poziomowy mag z dwoma Dispel scroll'ami
PS. Obrabiaj rozpiski ! (regulamin )
caddy = pierwszo poziomowy mag z dwoma Dispel scroll'ami
PS. Obrabiaj rozpiski ! (regulamin )
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Z mojego doswiadczenia wiem,ze rydwan chaos warriorow sa zdecydowanie za drogie jak na mozliwosci- doskonale moze je zastapic rydwan bestii-nieco nizsze staty,ale tez potafi namieszac.Furie to latacze-dobrze poprowadzone potrafia zaszkodzic zalogantom lub puszczonym na samopas magom.Jako ze nie uciekaja to moga nawet na jedna lub 2 tury zatrzymac jakiegos klocka piechoty lub kawalerii.Warto nad nimi pomyslec.Off pisze: I średnio przekonujem się do furii, nu ale dobra coś z nimi jeszcze wymyślem
No bez przesady z zatrzymywaniem tego klocka, Chyba że pod LD generała i cossame wcześniej musiałyby urzeźbić - z dwóch zabitych.
Pzrede wszystkim zastanów się nad tym jaka chcesz mieć armię. Szybką i mobliną, w mairę dobrze niszczącą defensy, czy też jakis power. Na k trudno zrobić tą drugą rzecz ale:
W armii zawsze warto mieć jakiś lataczy, którzy zajmą się wrogą machiną strzelającą (20 cali lotu to prawie połowa stołu).
Przeważnie też większosć graczy bierze do rozpy chosenów, bo w podstawowej czwórce z muzykiem są tani, a silni. (warto współgrać ich z herosem tzeentcha).
Ja bym dał mu takie uzbrojenie: gaze of good/golden eye of tz + enchanted shield + flail/halabardę. Masz dzięki temu tsandardową dobrą siłę 6/7, mocny pancerz i ward.
Co do armii proponuję:
6 furii, 4chosenów (undi), 4 tzeentcha, ze speciali może jeszcze właśnie minosy (chociaz są podatne na ostrzał) i mały herd beastmanów - bo jako jedyna peichota w chasoie dobrze sobie radzą w przeczesywaniu lasów w poszukiwaniu magów itp, o ile to zmieścisz.
Pzrede wszystkim zastanów się nad tym jaka chcesz mieć armię. Szybką i mobliną, w mairę dobrze niszczącą defensy, czy też jakis power. Na k trudno zrobić tą drugą rzecz ale:
W armii zawsze warto mieć jakiś lataczy, którzy zajmą się wrogą machiną strzelającą (20 cali lotu to prawie połowa stołu).
Przeważnie też większosć graczy bierze do rozpy chosenów, bo w podstawowej czwórce z muzykiem są tani, a silni. (warto współgrać ich z herosem tzeentcha).
Ja bym dał mu takie uzbrojenie: gaze of good/golden eye of tz + enchanted shield + flail/halabardę. Masz dzięki temu tsandardową dobrą siłę 6/7, mocny pancerz i ward.
Co do armii proponuję:
6 furii, 4chosenów (undi), 4 tzeentcha, ze speciali może jeszcze właśnie minosy (chociaz są podatne na ostrzał) i mały herd beastmanów - bo jako jedyna peichota w chasoie dobrze sobie radzą w przeczesywaniu lasów w poszukiwaniu magów itp, o ile to zmieścisz.