fafofa - transmisje z piekarnika (figurki z masy fimo)

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
FaFoFa
Plewa

fafofa - transmisje z piekarnika (figurki z masy fimo)

Post autor: FaFoFa »

Hej.
Witam wszystkich ponownie po paru latach :D
Kiedyś miałem tu taki wątek gdzie prezentowałem drzewce ale widze, że chyba zniknął więc witam ponownie :)

Niedawno troche znowu porzeźbiłem, na razie mam na koncie 4 figurki postaci ok 35mm wiec jestem mocno początkujący w temacie rzeźbienia.
Ostatni wypiek FIMO to pogańska wiedźma słowiańska z okolic XIIIw.
Wiem, że forum WFB ale jestem ciekaw też Waszych opinii jako doświadczonych wargamerów/figurkowców ;)

https://youtu.be/fGTB-54VREo

Zanim wypalałem figurka poleżała pół roku, czekając na ukończenie stąd dziwny zafarb nad naszyjnikiem :/
Podstawka to na razie odpadek odlewniczy i plastelina, nie bijcie ;)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator

Post autor: wind_sower »

Bardzo dobry model! Ale na Twoim miejscu spróbował bym czegoś w skali 28mm. Wtedy napewno znajdą się nabywcy, chyba, że rzeźbisz tylko dla siebie.

Awatar użytkownika
ROTTEN_FACTORY
Chuck Norris
Kontakt:

Post autor: ROTTEN_FACTORY »

Wiedźma pierwsza klasa:). Gdzie reszta z tych czterech modeli, jak masz jakieś foty to wrzucaj. Z chęcią zobaczę :).

FaFoFa
Plewa

Hej
Dzięki :)
No tak, mniejsza skala to wieksze wyzwanie ;)
Na razie mam problem w ogóle z zachowaniem skali, dopiero się wkręcam ;)
Te pierwsze były niezbyt udane ale zrobiłem im filmiki :)
Unibor, Wojewoda Bolesława Krzywoustego (wojewoda to taki ówczesny hetman, tak w skrócie):
https://youtu.be/4jkOVurcVDo
2 figurki wiciądz i woj Bolesława Krzywoustego:
https://youtu.be/ItzwlCqMS9o

Awatar użytkownika
ROTTEN_FACTORY
Chuck Norris
Kontakt:

Spoko te modele. Jeśli to prawda, że to pierwsze ulepki to jestem pod wrażeniem :).