[Wrocław] Twierdzowe Granie II 13.05
[Wrocław] Twierdzowe Granie II 13.05
Turniej T9A "Twierdzowe Granie II" 13.05.2017
Organizatorzy: Twierdza Wrocław
Nieszczęsny sędzia: Jarekk
Miejsce: Kwatera "Twierdzy Wrocław", Kościuszki 35f
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt (Jeśli będą zainteresowani początkujący gracze na mniejsze punkty - proszę dać znać)
3. Obowiązują zasady 1.3.X Pod linkiem znajdziecie wszystko co trzeba:
http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
- Rule book
- Army booki
- Pliczek do Army Buildera
- Paths of Magic (obowiązkowo: wydrukowane czary dla własnej armii, mogą być zamiast tego karty magii)
- Karty magii
4. Na turnieju obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Dodatkowo uprasza się o posprzątanie swojego stołu z makiet po ostatniej bitwie i odniesienie blatu do schowka.
5. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
6. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
7. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
8. Stan armii/modeli (w BP):
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka:
Członkowie stowarzyszenia "Twierdza Wrocław": 0zł
Reszta: 5zł
Nagroda: Satysfakcja i punkty do ligi
ROZPISKI
1. Rozpiski będą sprawdzane pobieżnie i wysyłane jako paczka z powrotem do uczestników. OBOWIĄZKIEM każdego gracza jest sprawdzenie czy rozpiska, którą wysyła jest poprawna. Jeśli w czasie turnieju okaże się, że są jakieś błędy gracz automatycznie dostaje -5BP (jakby nie nadesłał rozpiski) oraz sędzia może zadecydować o dodatkowych punktach karnych lub zdjęciu nieprawidłowego modelu/oddziału ze stołu i niemożność grania nim w następnych bitwach (przy bardzo rażących błędach).
Możecie wysyłać w dowolnym formacie rozpiski (txt/html/rst) z tym, że ryzyko niewykrycia przez sędziego błędu rośnie jeśli nie jest to rst.
2. Rozpiski przesyłajcie do wtorku 09.05 godz. 22:00 na adres rozpiski.twierdza@onet.pl !!!
3. -3BP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5BP za nie dosłanie w ogóle. - W tym przypadku proszę, aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera
4. Rozpiski NIE będą drukowane - prosimy o drukowanie ich samemu. W przypadku nieczytelnej rozpiski może się to skończyć karniakami. Jak ktoś ma telefon z ekranem 1" to nie przyjmujemy stwierdzeń, że "ja widzę". Dostęp do rozpiski ma być łatwy i przyjemny, bez przymusu grzebania w telefonie "gdzieś miałem" lub przeglądania galerii delikwenta, bo rozpiska jest na 4 zdjęciach. Dbajmy o komfort gry nasz i przeciwnika.
Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
PRZEBIEG TURNIEJU
9:30 - 10:00 Rozstawianie stołów
10:00 - 12:45 BITWA I (Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej)
12:50 - 15:35 BITWA II
15:35 - 16:15 Przerwa
16:15 - 19:00 BITWA III
19:00 - Pakowanie się i ogłoszenie zwycięzców
19:XX - ... żarcie i piwo (najlepiej ciemne)
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się nastąpujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13BP
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
- BYE nie otrzymują przyjezdni (mieszkający poza Wrocławiem), chyba że zgłoszą się wolontaryjnie
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy bądą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje +400VP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur.
Honorowi dawcy bitw (czyli wolontariusze przyjmujący BYE):
BITWA I
BITWA II
BITWA III
Organizatorzy: Twierdza Wrocław
Nieszczęsny sędzia: Jarekk
Miejsce: Kwatera "Twierdzy Wrocław", Kościuszki 35f
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt (Jeśli będą zainteresowani początkujący gracze na mniejsze punkty - proszę dać znać)
3. Obowiązują zasady 1.3.X Pod linkiem znajdziecie wszystko co trzeba:
http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
- Rule book
- Army booki
- Pliczek do Army Buildera
- Paths of Magic (obowiązkowo: wydrukowane czary dla własnej armii, mogą być zamiast tego karty magii)
- Karty magii
4. Na turnieju obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Dodatkowo uprasza się o posprzątanie swojego stołu z makiet po ostatniej bitwie i odniesienie blatu do schowka.
5. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
6. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
7. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
8. Stan armii/modeli (w BP):
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka:
Członkowie stowarzyszenia "Twierdza Wrocław": 0zł
Reszta: 5zł
Nagroda: Satysfakcja i punkty do ligi
ROZPISKI
1. Rozpiski będą sprawdzane pobieżnie i wysyłane jako paczka z powrotem do uczestników. OBOWIĄZKIEM każdego gracza jest sprawdzenie czy rozpiska, którą wysyła jest poprawna. Jeśli w czasie turnieju okaże się, że są jakieś błędy gracz automatycznie dostaje -5BP (jakby nie nadesłał rozpiski) oraz sędzia może zadecydować o dodatkowych punktach karnych lub zdjęciu nieprawidłowego modelu/oddziału ze stołu i niemożność grania nim w następnych bitwach (przy bardzo rażących błędach).
Możecie wysyłać w dowolnym formacie rozpiski (txt/html/rst) z tym, że ryzyko niewykrycia przez sędziego błędu rośnie jeśli nie jest to rst.
2. Rozpiski przesyłajcie do wtorku 09.05 godz. 22:00 na adres rozpiski.twierdza@onet.pl !!!
3. -3BP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5BP za nie dosłanie w ogóle. - W tym przypadku proszę, aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera
4. Rozpiski NIE będą drukowane - prosimy o drukowanie ich samemu. W przypadku nieczytelnej rozpiski może się to skończyć karniakami. Jak ktoś ma telefon z ekranem 1" to nie przyjmujemy stwierdzeń, że "ja widzę". Dostęp do rozpiski ma być łatwy i przyjemny, bez przymusu grzebania w telefonie "gdzieś miałem" lub przeglądania galerii delikwenta, bo rozpiska jest na 4 zdjęciach. Dbajmy o komfort gry nasz i przeciwnika.
Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
PRZEBIEG TURNIEJU
9:30 - 10:00 Rozstawianie stołów
10:00 - 12:45 BITWA I (Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej)
12:50 - 15:35 BITWA II
15:35 - 16:15 Przerwa
16:15 - 19:00 BITWA III
19:00 - Pakowanie się i ogłoszenie zwycięzców
19:XX - ... żarcie i piwo (najlepiej ciemne)
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się nastąpujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13BP
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
- BYE nie otrzymują przyjezdni (mieszkający poza Wrocławiem), chyba że zgłoszą się wolontaryjnie
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy bądą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje +400VP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur.
Honorowi dawcy bitw (czyli wolontariusze przyjmujący BYE):
BITWA I
BITWA II
BITWA III
Ostatnio zmieniony 5 maja 2017, o 18:23 przez JarekK, łącznie zmieniany 2 razy.
WAŻNE OGŁOSZENIA:
1. Na turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
2. Po 3 bitwie jeśli ktoś chce wyjść z turnieju, przed jego zakończeniem, proszony jest o posprzątanie swojego stołu z makiet i przeniesienia blatu do schowka.
Zgłoszenia (Rozpiski do 09.05 22:00) :
1. Jarekk OK
2. Cerverius
3. Kangur
4. Grazbird
5. Adam
1. Na turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
2. Po 3 bitwie jeśli ktoś chce wyjść z turnieju, przed jego zakończeniem, proszony jest o posprzątanie swojego stołu z makiet i przeniesienia blatu do schowka.
Zgłoszenia (Rozpiski do 09.05 22:00) :
1. Jarekk OK
2. Cerverius
3. Kangur
4. Grazbird
5. Adam
Ostatnio zmieniony 11 maja 2017, o 09:32 przez JarekK, łącznie zmieniany 6 razy.
Prosze dopisac Adama
Jaki limit osób? Może by wpadło kilka osób ze Szczecina.
Jako, że to turniej przed szczyrkiem, czyli dla części z nas "treningowy", a odbywa się 2 tygodnie po poprzednim, więc zainteresowanie jest mniejsze, proponuję, że jeśli nie zgłosi się 10 osób (wyjdzie przy wysyłaniu rozpisek, dam znać 10.05), żeby turniej odbył się na zasadzie sparingu. Innymi słowy można przynieść kilka rozpisek/wersji i zagrać z kimś kto też będzie miał ochotę coś potestować. W takim przypadku nie będzie możliwości wysłania wyników do ligi, za to każdy zagra sobie na to przeciwko czemu będzie chciał potrenować, bez oceniania wartości estetycznej i parowania na podstawie punktów z bitew.
Co sądzicie o takim pomyśle?
Co sądzicie o takim pomyśle?
Przypominam, że w niedziele wstęp wolny jest dla członków klubu. Reszta płaci wejściówkę 5zł.
Jak to komuś pasuje, to zapraszam
Jak to komuś pasuje, to zapraszam