Demony w wersji 2.0
Moderator: KrzysiekW
Re: Demony w wersji 2.0
No i DL będą sciągane garściami ze stołu...wszystkie modele sa mega sytuacyjne i przeważnie glass cannonem.
Ksiązka jest fajna...chociaz strasznie trudno się ja czyta z tymi manifestacjami bo ciagle trzeba kartkowac i cofac się by wiedziec jakie opcje ma unit.
Narzekacie na mnogosc ukrytych opcji...pamietajcie ze DL nie maja armory obecnie wiec to poprostu zwyczajne itemy.
Najbardziej boli mnie brak zbroi max 4+ w calej armii jest depresyjne.
Ksiązka jest fajna...chociaz strasznie trudno się ja czyta z tymi manifestacjami bo ciagle trzeba kartkowac i cofac się by wiedziec jakie opcje ma unit.
Narzekacie na mnogosc ukrytych opcji...pamietajcie ze DL nie maja armory obecnie wiec to poprostu zwyczajne itemy.
Najbardziej boli mnie brak zbroi max 4+ w calej armii jest depresyjne.
No niestety jeżeli chodzi o budowanie rozpiski to lekko nie macie. A my grając przeciwko wam będziemy mieli jeszcze gorzejTirit pisze:No i DL będą sciągane garściami ze stołu...wszystkie modele sa mega sytuacyjne i przeważnie glass cannonem.
Ksiązka jest fajna...chociaz strasznie trudno się ja czyta z tymi manifestacjami bo ciagle trzeba kartkowac i cofac się by wiedziec jakie opcje ma unit.
Narzekacie na mnogosc ukrytych opcji...pamietajcie ze DL nie maja armory obecnie wiec to poprostu zwyczajne itemy.
Najbardziej boli mnie brak zbroi max 4+ w calej armii jest depresyjne.
A co do zbroi to nie pękaj. Wszystkie armie mają garściami sprzęcik dający AP3 i więcej. A wy macie na wszystko, zawsze Aegis co najmniej 5+.
WarX pisze:No niestety jeżeli chodzi o budowanie rozpiski to lekko nie macie. A my grając przeciwko wam będziemy mieli jeszcze gorzejTirit pisze:No i DL będą sciągane garściami ze stołu...wszystkie modele sa mega sytuacyjne i przeważnie glass cannonem.
Ksiązka jest fajna...chociaz strasznie trudno się ja czyta z tymi manifestacjami bo ciagle trzeba kartkowac i cofac się by wiedziec jakie opcje ma unit.
Narzekacie na mnogosc ukrytych opcji...pamietajcie ze DL nie maja armory obecnie wiec to poprostu zwyczajne itemy.
Najbardziej boli mnie brak zbroi max 4+ w calej armii jest depresyjne.
A co do zbroi to nie pękaj. Wszystkie armie mają garściami sprzęcik dający AP3 i więcej. A wy macie na wszystko, zawsze Aegis co najmniej 5+.
WarX juz nie wszedzie
Duże demony chyba będą nie obecne poniewaz model za 800pkt z wardem na 5+ to jak prezent od swietego mikolaja...
Tirit pograj leśnymi czy elfami to zobaczysz co to znaczy ściągać drogie modele garściami, a ty narzekasz na warda na całej armii.
mi się podobają nowe grindery z manifestacją karcącą multiple
podobają mi się lemurki choć tutaj by trzeba było coś walczącego wsadzić bo same tylko trzymają
podobają mi się nowe ślimaki
podoba mi się mnogość manifestacji i nie dość że kolo tam bostuje siebie to może też inny oddział
podoba mi się ten grubas z 9hp... szkoda że harbringer ma LD8 a grubas 9...trzeba brać innego dużego by nie tracić generała z przeżarcia
podobają mi się lemurki choć tutaj by trzeba było coś walczącego wsadzić bo same tylko trzymają
podobają mi się nowe ślimaki
podoba mi się mnogość manifestacji i nie dość że kolo tam bostuje siebie to może też inny oddział
podoba mi się ten grubas z 9hp... szkoda że harbringer ma LD8 a grubas 9...trzeba brać innego dużego by nie tracić generała z przeżarcia
generałem mianujesz kogo chcesz bez względu na ld
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Lizaki mają 1 oddział który może wziąć sobie coś na wzór tych manifestacji (mowa o saurusach) i jest tam zapisek, że jeśli jeden oddział bierze upgrade X to wszystkie unity saurusów w rozpisce także muszą mieć ten sam upgrade - podyktowane to było tym, żeby graczom się nie myliło jaki upgrade ma dany oddział - rozumiem, że w demonach będzie taka sama zasada ? A jeśli nie to fajnie gdyby ktoś wytłumaczył jaka jest różnica między manifestacjami a saurusami
Mam nadzieję, że tok myślenia w ekipe T9A się zmienił i jednak porzucają wcześniejsze wytyczne, żeby teraz każda armia miała więcej takich ciekawych bajerów
Mam nadzieję, że tok myślenia w ekipe T9A się zmienił i jednak porzucają wcześniejsze wytyczne, żeby teraz każda armia miała więcej takich ciekawych bajerów
Z punktu widzenia grywalności jak dla mnie nasrane zasadami specjalnymi, działającymi w określonych warunkach. Jeśli tak mają wyglądać bookk to nie podoba mi się ten kierunek.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Mi tez. Nasrane, zagmatwane, odnośniki do odnośników. Kiedyś grałem dużo. Teraz gram jak mam okazje. Z taka książką trzeba będzie samemu znać wszystkie zasady, bo co jeśli przeciwnik nieogarnie/nie ma doświadczenia/źle doczyta albo zinterpretuje. Strasznie wałogenne. Bo co jeśli ja gram mało a ktoś mi powie, ze tak jest a jest w błędzie? Tylko proszę mi tu nie mówić ze to się nie zdarza...
Nie miało być łatwiej? Bardziej przejrzyście?
Nie miało być łatwiej? Bardziej przejrzyście?
Miało być. Polecam wszystkim udzielać sie na forum 9th age, jest temat:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... 002e5c2418
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... 002e5c2418
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Dobra przyznawać się - są tu jacyś maniacy którzy już grali na nowym podręczniku ? Jak wrażenia ?
Im wiecej razy czytam tego booka a bylo to juz z 10x tym bardziej mi zaczyna sie podobac. Bylem mega sceptyczny bo stracilem kminy z poprzednich patchy no ale zyje sie dalej.
Swietna jest inferakcja z Maw, bardzo fajne jest koszenie Keeperem od boku.
Swietne jest to ze flamery i screemey czaruja. No i nurglingi nabraly fajnych inferakcji.
Szkoda mi natomiast much i cannona....
Swietna jest inferakcja z Maw, bardzo fajne jest koszenie Keeperem od boku.
Swietne jest to ze flamery i screemey czaruja. No i nurglingi nabraly fajnych inferakcji.
Szkoda mi natomiast much i cannona....
na rozpę magiczną ten unkuja demona co robi kostki z tokenów w stosunku 2:1 a nie 3:1 i dodatkowe opcje pozyskiwania tokenów i magazynowania ich pozwala stworzyć silnie czarującą armię(dodatkowo mamy +1 cast za kulanie z 1 lub 2 kości) pozwala zalać przeciwnika magią.
generalnie grejtery są tańsze od tych poprzednich.
generalnie grejtery są tańsze od tych poprzednich.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
A na slanie nie mozna wykręcić plus 2 do casta oraz zamiany dwóch tokenów na kostkę mocy jednocześnie...#gdziesprawiedliwosc?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki