KoE 9th Age: 2.0 i następne - Zasady
KoE 9th Age: 2.0 i następne - Zasady
Nowy wątek, żeby łatwiej znaleźć.
Zaczynamy:
Daring - When the bearer's unit rolls for Charge Range, and when a friendly unit rolls for Charge Range towards an enemy unit in base contact with the bearer, roll one additional D6 and discard the lowest D6 rolled.
Kawalerią rzucamy 4 kości i odrzucamy 2 najniższe?
Podobną zasadę mają DE z Divine Altar:
All friendly units within 12" of the Divine Altar may add one additional D6 for Charge Range rolls and discard the lowest D6 rolled.
Zaczynamy:
Daring - When the bearer's unit rolls for Charge Range, and when a friendly unit rolls for Charge Range towards an enemy unit in base contact with the bearer, roll one additional D6 and discard the lowest D6 rolled.
Kawalerią rzucamy 4 kości i odrzucamy 2 najniższe?
Podobną zasadę mają DE z Divine Altar:
All friendly units within 12" of the Divine Altar may add one additional D6 for Charge Range rolls and discard the lowest D6 rolled.
Na pewno nie da się przemycić tego że szarzujemy z 4 kosci ale discardujemy tylko jedną ?When a unit composed entirely of models with Swiftstride rolls Charge Range, Flee Distance, Pursuit Distance or
Overrun Distance, it rolls an additional D6 (normally this will lead to rolling 3D6) and discards the lowest D6 rolled.
4 kości i odrzucamy dwie najniższe, było obgadywane na forum z udziałem piszących booka, więc potwierdzone. Wolałbym starsze d3 i wsio
Na obecną chwilę bardziej boli mnie to, że mają obecne jousting zmienić. Teraz jest zapis mówiący o tym, że w przypadku magicznej lancy można wrócić do zwykłej broni w następnej combatu, więc korzystajcie. Opłacalne na herosów z Quest Oathem, ale mają to zmienić.
Na obecną chwilę bardziej boli mnie to, że mają obecne jousting zmienić. Teraz jest zapis mówiący o tym, że w przypadku magicznej lancy można wrócić do zwykłej broni w następnej combatu, więc korzystajcie. Opłacalne na herosów z Quest Oathem, ale mają to zmienić.
w podobny sposob jak to, ze supernal jest unbeakable.Na pewno nie da się przemycić tego że szarzujemy z 4 kosci ale discardujemy tylko jedną ?
@Tofic jest to pewne? czy moze zostawia to "bo na razie jest beta i zobaczymy jak to wyjdzie"? bo to znacznie zmniejsza sens questa z might
Tristan’s Resolve (65 pts)
Hand Weapon enchantment.
When using this weapon, the wielder gains +1 Strength, +1 Armour Penetration, +1 Attack Value, and Magical Attacks. After a successful to-hit roll, the attacker may discard one of the hits with this weapon and choose a Weapon Enchantment carried by the model the attack was allocated towards. The chosen Weapon Enchantment cannot be used for the rest of the battle.
Można tylko 1 hit na turę? Chodzi o to, czy można rozmontować 1 run z krasnoludzkiej broni czy więcej.
Hand Weapon enchantment.
When using this weapon, the wielder gains +1 Strength, +1 Armour Penetration, +1 Attack Value, and Magical Attacks. After a successful to-hit roll, the attacker may discard one of the hits with this weapon and choose a Weapon Enchantment carried by the model the attack was allocated towards. The chosen Weapon Enchantment cannot be used for the rest of the battle.
Można tylko 1 hit na turę? Chodzi o to, czy można rozmontować 1 run z krasnoludzkiej broni czy więcej.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
To chyba pytanie do twórców. Generalnie nie masz ograniczenia (up to one), więc możesz ile chcesz.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Ja bym mu nie wierzył.
odpowiedz jest troche inna. Oczywiscie, ze mozesz zdiscardowac jeden hit. Niemniej nie mozesz zniszczyc jednej runy z przedmoitu, gdyz calkowite orunowanie broni sie zmienia sie w runiczny przedmiot, ktory ma zasady weapon enchantment. Oznacza to, ze po zniszczeniu broni pierwszym hitem drugim i tak nie mozna zniszczyc magicznej broni, bo juz jej nie ma
JA PIE****
Ponerfili w końcu tego ziomka, masz lance enchant to już sobie dwuraka nie wyjmiesz -.-
Nie wiem czy to jest ten hot fix, ale jakieś zmiany poszły
EDIT
Aspiraki nadal nie mają rerolla do szarży, śmiech na sali. Zabrali atak pegazowi pod herosem, ale ma teraz 4ws. Tak to długo długo nic. Ktoś wie o co chodzi z tym, że quest daje +2 do advance rate, a nie charge range na modele z fearem? Co to właściwie zmienia?
Ponerfili w końcu tego ziomka, masz lance enchant to już sobie dwuraka nie wyjmiesz -.-
Nie wiem czy to jest ten hot fix, ale jakieś zmiany poszły
EDIT
Aspiraki nadal nie mają rerolla do szarży, śmiech na sali. Zabrali atak pegazowi pod herosem, ale ma teraz 4ws. Tak to długo długo nic. Ktoś wie o co chodzi z tym, że quest daje +2 do advance rate, a nie charge range na modele z fearem? Co to właściwie zmienia?
Teraz była kosmetyka i niezamierzone błędy czy coś, patch z nerfami/buffami będzie później.
Nic nie zmienia, działa po staremu ale inny wording.
Nic nie zmienia, działa po staremu ale inny wording.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Uff bo już się bałem, że mortisy przestały strzelać do combatu xD
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Może czas szerzyć słowo Katona Batllowego?Eltharion pisze:Albo nie daj Boże zombie straciły scoring czy też ryma podrożała i przestała być 0-3
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Piety (55 pts) - One of a Kind. The bearer and all R&F models in the bearer’s unit gain Aegis (+1, max 5+). The bearer may only join Standard Size units.
Faith of Percival - Heavy Armour enchantment. The wearer gains Aegis (+1,max4+). Attacksa gainst the bearer with Divine Attacks lose this Attack Attribute.
Czy Piety w połączeniu z Faith of Percival daje łącznie warda na 4+ ?
Faith of Percival - Heavy Armour enchantment. The wearer gains Aegis (+1,max4+). Attacksa gainst the bearer with Divine Attacks lose this Attack Attribute.
Czy Piety w połączeniu z Faith of Percival daje łącznie warda na 4+ ?
Nie. Piety ma to ograniczenie 5++ max więc nie użyjesz tego by mieć stałe 4++ na wszystko.
Wyjdzie na to że masz 5++ zawsze i 4++ na ap3 i więcej. Ulepszony bless.
Wyjdzie na to że masz 5++ zawsze i 4++ na ap3 i więcej. Ulepszony bless.