Rozpiski elfów

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Re: Rozpiski elfów

Post autor: Asassello »

ja tam 5 DP wjeżdżałbym w taką 19 piechoty imperialnej (uszczuplonej strzelaniem) od przodu bez mrugnięcia okiem :)


a jako ze to 100 strony to zaraz Kosa powinien utworzyć temat "Rozpiski elfów 2.0" :) coby nie przeciążać forum dużymi tematami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Chciałbym zauważyć, że na tym forum jest jeszcze jeden przyklejony temat o rozpiskach.
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

imperialna slabizna rozumiem, a klocek zwyczajnie sie odgina orlem/fastem. Bo willowac nie ma jak, a wtedy jak jestesmy ustawieni na front ustawiamy sie zeby w nastepnej turze wpieprzyc sie w bok w 2 opcjach, jak on pogoni za orlem, lub i nie. Ostatnio tak zjadam rozne nieciekawe rzeczy jak np bloodkow, lub grave guardow.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Kokesz pisze:Chciałbym zauważyć, że na tym forum jest jeszcze jeden przyklejony temat o rozpiskach.
tamten jest do linków do głównego działu rozpisek.. tutaj na bieżąco dajemy i komentujemy wersję robocze.. dlatego taki duży temat powstał :)

a ja mam coś na arcymagu.. na SD zagrałem kilka bitew, nudny jest:

1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Ring of Fury [40]

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]

1 Noble @ 218 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
Elf Steed: Barded

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield

5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield

5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour

5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour

7 Phoenix Guard @ 173 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]

12 White Lions @ 249 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard
Lion Standard [25]
Guardian
Amulet of Fire [20]

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2250
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

cos podobnego widzialem na EGU w bialym rok temu, slabo sie sprawdzalo, a wtedy jeszcze nie bylo nowych demonow i VC.

Awatar użytkownika
czreq
Mudżahedin
Posty: 224
Lokalizacja: Warszawka

Post autor: czreq »

Jakiś czas temu też kminiłem nad HE na magii. Combosy na magach same się narzucają, ale przemyśl jeszcze dodanie 1 lvl maga z Ring of Corin (120 pkt.). Masz wtedy zmaxowaną (pod względem bpr) magię, liczba boundów wzrasta o 1 - dzięki temu przeciwnik musi zachowywać na nie więcej kości, ergo, szybciej zużywa scrolle. Do tego dochodzi jeden mały czar z dwóch kości (snajperka / d6 S6/4) którym również można wyciągać dispell dices.

Taki pomysł. Będę go testował kiedyś, przy okazji.
Moja galeria -> klik ;)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Asassello pisze:Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś ;-)
Każdy pochodzący z magicznego przedmiotu lub demonicznego giftu/ikony bound
spell (za wyjątkiem bound spelli jednorazowego użytku) liczy się jako dodatkowa
kość. Limitu nie obniżają bound spelle pochodzące z jednostek (np. treeman, corpse
cart).

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Aldean pisze:
Asassello pisze:Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś ;-)
Każdy pochodzący z magicznego przedmiotu lub demonicznego giftu/ikony bound
spell (za wyjątkiem bound spelli jednorazowego użytku) liczy się jako dodatkowa
kość. Limitu nie obniżają bound spelle pochodzące z jednostek (np. treeman, corpse
cart).
kurde.. albo źle czytałem albo się coś zmieniło od kiedy to przeglądałem.. w takim razie kombinuje z tą magią dalej :)
dzięki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Asassello pisze:
Aldean pisze:
Asassello pisze:Czarek,
obecnie na BPR mam 11 PD.. nie wrzucę już maga z boundem, bo to kolejne 2 PD :/
jednorazowe boundy też się liczą do limitów... - właśnie z tych powodów, które wymieniłeś ;-)
Każdy pochodzący z magicznego przedmiotu lub demonicznego giftu/ikony bound
spell (za wyjątkiem bound spelli jednorazowego użytku) liczy się jako dodatkowa
kość. Limitu nie obniżają bound spelle pochodzące z jednostek (np. treeman, corpse
cart).
kurde.. albo źle czytałem albo się coś zmieniło od kiedy to przeglądałem.. w takim razie kombinuje z tą magią dalej :)
dzięki.
kolejny 1poziomowy mag z ring of corin, rzuci sobie z 2 kostek fireballa, wiec nie jest az tak do konca niepozyteczny.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ale tutaj problemem staje się to ze on kosztuje kolejne 120 pkt.. czyli muszę wywalić jeden oddział oraz mieć miejsce na trzymanie tego maga. w ten sposób liczba oddziałów, które mogą realnie walczyć szybko spada.
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Asassello pisze:ale tutaj problemem staje się to ze on kosztuje kolejne 120 pkt.. czyli muszę wywalić jeden oddział oraz mieć miejsce na trzymanie tego maga. w ten sposób liczba oddziałów, które mogą realnie walczyć szybko spada.
dlatego osobiscie wydaje mi sie ze grając na magii lepiej jest grac na piechocie a nie na kawalerii. Zyskuje sie wtedy miejsce do trzymania magów. 7 w rzędzie, a wiec przy szarzy wroga tylko jeden model bedzie sie stykal z magiem. wtedy 1 WL lub SM bije po tym modelu co sie styka corner to corner z magiem i mamy maga uratowanego. w teorii;]

Awatar użytkownika
Zelgadis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121

Post autor: Zelgadis »

Jak wyrzucisz jedną piątke DP i Ellyrianów to starczy ci punktów na dodatkowego maga i siódemeczke SM z muzykiem
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:

- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

7 SM z muzykiem to nie jest oddział do trzymania maga..

już prędzej myślę by wystawić tylko 3 spece..
14 PG - BoS
12 WL - LS
12 SM - SoB

w połączeniu z BB są to 3 oddziały w sumie nie do przepchnięcia od przodu, brakuje temu tylko mobilności.

Tylko ze tutaj zmienia się od razu styl gry, będzie to przypominało raczej krasie.
lekkie jednostki będę musiał omiatać przez pierwsze 2 tury z magii i strzelania.
w poprzedniej wersji od razu mogłem walić po ciężkich celach, bo śmieciami zajmowały się 4 oddziały kawy.

muszę to potestować...
Obrazek

Awatar użytkownika
Zelgadis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121

Post autor: Zelgadis »

Zawsze możesz najmniej ważnego maga wsadzić do 10x łuczników i ubezpieczać ich SM.
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:

- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

10 cali ruchu to nie jest az taka strata moblilności.
ja gram na arcy tez, ale ja nie rezygnuje z dwoch piątek ellyrianow. powinienes je gdzies upchnąc.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Aldean pisze:10 cali ruchu to nie jest az taka strata moblilności.
ja gram na arcy tez, ale ja nie rezygnuje z dwoch piątek ellyrianow. powinienes je gdzies upchnąc.
pomyśle.. upchać da rade.. zmniejszając liczebność oddziałów do 8,10,10.

niedługo jakieś playtesty :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Wczoraj odbyla sie bitwa na 2250 z Delfem na hoteku.
najtrudniejsza armia dla Arcy z bohem. udalo sie ugrac remis.
BoH jak zwykle sie spisal. Nie wylosowalem komety ale 2 pociski z heavena pozwalają trzymac sie daleko arcymagiem i uderzac tam gdzie sie potrzebuje. przykład; 2 pociski w shadow z ukrytym assasinem i oddzial wybity.
Ogolnie rzecz biorąc to Arcy naprawde daje rade. Armie bez hoteka kontrolujemy od samego początku gry.
polecam wszystkim

pozdro;]

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Aldean pisze:BoH jak zwykle sie spisal
Zasłyszane z relacji turniejowej:

1 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
2 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
3 bitwa. Nie miałem kuźni jaaaaaa jaki pech omg. przegrałem przez pecha


Bardzo prawdziwe imho ;)

pozdrawiam
FUrion

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Furion pisze:
Aldean pisze:BoH jak zwykle sie spisal
Zasłyszane z relacji turniejowej:

1 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
2 bitwa. Wygrałem, miałem kuźnie i było pozamiatane.
3 bitwa. Nie miałem kuźni jaaaaaa jaki pech omg. przegrałem przez pecha


Bardzo prawdziwe imho ;)

pozdrawiam
FUrion
true;] ale jak czytałes gralem na przeciw hotekowi. i remis sie udal;]
smok jest trywialny jesli chodzi o prowadzenie armii. nudny. BoH daje lepsza zabawe, to raz, a dwa to ze z TK, skavenami, gunlinem jest o wiele latwiej niz na smoku.

pozdrawiam

Zablokowany