
Termin: master 19-20.03.2022 + single 18.03.2022
Miejsce: Hotel Kuźnia Napoleońska
Hotel Kuźnia Napoleońska
Sochaczewska 5
96-515 Paprotnia
https://kuzniahotel.pl
Format: master to turniej drużynowy 4 x 4500 pts, zakaz powtarzania armii, single to single

Master trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę. Single trzy bitwy w piątek
Turnieje zgłoszone do ogólnopolskiej ligi T9A:
Single: 6332
Master: 6331
Sponsorzy:

viewtopic.php?f=110&t=47815

https://www.facebook.com/MarnaDrukarnia-103470084884175
https://www.instagram.com/marnadrukarnia/

www.ciachaj.pl
https://www.facebook.com/Ciachaj
instagram.com/ciachaj.pl/

https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio

https://www.sklep-graal.pl
https://www.facebook.com/gry.graal

Strona internetowa: https://www.spellcrow.com/
Blog: https://utchronicles.com/
Facebook: https://web.facebook.com/SPELLCROW
Instagram: https://www.instagram.com/spellcrowstudio/
Twitter: https://twitter.com/Spellcrowstudio
Tu zagramy:

Wcześniejsze edycje turniejów:
https://www.youtube.com/watch?v=f3KOkOJBnHI
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=iKB_W_YjY0Q&t=206s
Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie
Sędzia główny: Stan
Sędzia liniowy: Glonojad
Sędzia malarski: Glonojad
Zgłoszenia:
Zgłoszenia na turniej master: nazwa, skład, klub / kluby, ID graczy, armie i poprawne rozpiski do 13.03.2022 do 23:59, premiowane +10 dużych punktów dla drużyny. Zgłoszenia będą zbierane za pośrednictwem formularza google:
Single: https://forms.gle/ox3LVZrCYfvwsBz9A
Master: https://forms.gle/Xi2PbyEWuLBMDHNS7
Zgłoszenia na turniej single: Imię, nazwisko, ksywa, ID, armia, rozpiska do 13.03.2022 do 23:59, premiowane +5 dużych punktów. Zgłoszenia za pośrednictwem formularza google
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca, liczy się kolejność wpłat.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum po terminie zgłoszeń.
Tourney Keeper master: https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamAbout.aspx?Id=3736
Tourney Keeper single: https://tourneykeeper.net/Singles/TKAbout.aspx?Id=3737
Format rozpisek - ETC style:
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Zmiany w rozpiskach są niemożliwe, jeśli nie wynikają z błędów kompozycyjnych lub edytorskich jak niżej. Błędy muszą być poprawione. Za błędne rozpiski:
- typowy misclick, niezaznacznie generała, brak mounta mimo policzenia punktów, itp.: -1 duży punkt
- nielegalnie złożone rozpiski (np. przekroczony limit magicznych przedmiotów lub limit jednostek danego rodzaju) muszą być poprawione do najbliższego legalnego złożenia: -2 duże punkty
- Istotna poprawka – zmiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny niedozwolona, o ile rozpiska jest legalna.
Wejściówki:
Master: 100 zł od osoby, 400 zł od drużyny.
Single: 30 zł od osoby.
Zakwaterowanie i posiłki:
Opcja 1 – nocleg z soboty na niedzielę, obiad w sobotę, kolacja w sobotę, śniadanie w niedzielę, parking, wstęp na basen i do jacuzzi - 195 PLN
Opcja 2 – noclegi od piątku do niedzieli, obiad w sobotę, kolacja w sobotę, 2 śniadania (sobota i niedziela), parking, wstęp na basen i do jacuzzi - 290 PLN
Opcja 3 - noclegi od czwartku do niedzieli, obiad piątek i sobota, kolacja piątek i sobota, 3 śniadania (piątek-niedziela), parking, wstęp na basen i do jacuzzi - 485 PLN
Dodatkowo płatne:
Żurek w sobotę w trakcie 3 bitwy: 10 PLN
Lekki posiłek w niedzielę (strogonov): 15 PLN.
Obiad dla nienocujących: 50 zł
Kolacja dla nienocujących: 50 zł
Rezerwacja hotelu odbywa się przez email na adres kozacki.zajazd@gmail.com
Rekomenduję zarezerwować je przy rejestracji na turniej, pozwoli to Wam uniknąć czekania godzinę na dania a’la carte z hotelowej restauracji i sprawi, że nie będzie potrzeby odchodzenia od stołu.
Przez nocleg rozumie się miejsce w pokoju hotelowym, a nie cały pokój. Dopłata do pokoju jednoosobowego - 60 zł za noc.
W hotelu obowiązuje zakaz wnoszenia na salę swojego jedzenia i alkoholu.
Płatność za rejestrację na konto 32116022020000000356639934 Millenium Bank
Unitekst. Agnieszka Skowerska.
do 13.03.2022 będzie skutkować premią +5 pkt. Przedpłata jest bezzwrotna (można przepisać na inną drużynę).
W tytule proszę wpisać: Udział w turnieju Kozacki Zajazd 2022, (nazwa drużyny / ksywa).
Zalecany mail z potwierdzeniem wpłaty na kozacki.zajazd@gmail.com
Limit drużyn na masterze: 45 (180 osób)
Limit osób na singlu: 180 osób
Wstępny program:
Piątek - turniej single
9:30 - 10:00 - zgłoszenia
9:30 - 10:00 I bitwa
13:00 - 14:00 obiad
14:00 - 17:00 - II bitwa
17:15 - 20:15 - III bitwa
Sobota - turniej master
8:30 - Zgłaszanie obecności drużyn
9:00 - Otwarcie turnieju
09:15 - 12:45 Pierwsza bitwa
12:45 - 13:45 Obiad
13:45 - 17:15 Druga bitwa
17:30 - 21:00 Trzecia bitwa
Kolacja docelowo po III bitwie
Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:00 Czwarta bitwa
12:45 - 16:15 Piąta bitwa
16:25 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Menu:
https://drive.google.com/file/d/1bj5XB5 ... sp=sharing
Parowanie, mapki i scenariusze:
Zagramy na najnowszych mapkach dostępnych na the-ninth-age.com
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 28-52 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 51 DP punkty z bitew otrzymuje 52 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 27 DP, otrzymuje 28 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie – widełki 52-28
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
50 pkt za 1 rundę
50 pkt za 2 rundę
49 pkt za 3 rundę
48 pkt za 4 rundę
47 pkt za 5 rundę
Tie breakery: duże punkty z bitew capped > duże punkty z bitew uncapped > mniejsza liczba karniaków > suma małych punktów.
Karne
Za oddanie wyników odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Sędzia uprawniony jest do wlepiania karniaków za niesportowe zachowanie w trakcie gier, dotyczy to również rażących braków kultury osobistej. Osoby pod nadmiernym wpływem alkoholu oraz osoby awanturujące się mogą zostać wyrzucone z turnieju (ich wyniki do końca turnieju to 0).
Parowanie drużyn:
- zapewniamy wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniamy, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadsyłania rozpisek
- możliwy challenge w pierwszej rundzie (wyzywana drużyna musi się na niego zgodzić)
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze “szwajcarskiego" systemu parowania
Malowanie i ocena przygotowania
Do turnieju dopuszczone są pomalowane i niepomalowane armie. W trakcie rozgrywek zostanie przeprowadzona ocena malowania armii i zgodności z przesłaną rozpiską. Drużyna otrzymuje średnią ocen armii graczy jako bonus do wyniku końcowego. Dla singla wynik jest naturalnie indywidualny.
A. Jakość malowania 0-4 pkt
Oceniamy dokładność malowania miniatur, dobór technik, schludność wykonania.
0 – paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 – poprawna kolorowanka, jedna warstwa koloru bez detali i efektów
2 – poprawny table top (podstawowy drybrush/wash/bejcowanie), detale są odrębnie malowane
4 – ładna armia (dobry drybrush / wash i cieniowanie, wszystkie detale pomalowane)
B. Spójność armii 0-3 pkt
Oceniamy czy armia ma jednolity charakter wizualny (kolorystyka, traye, podstawki).
0 – zbieranina modeli z różnych armii
1 – raczej spójna, nie więcej niż 10% modeli odstaje od całości
3 – armia jest całkowicie spójna
C. Podstawki modeli i oddziałów 0 -3 pkt
Oceniamy przygotowanie podstawek modeli.
0 - w armii jest co najmniej jeden oddział (2+ modeli) bez traya/podstawki
1 – oddziały mają podstawowe traye, wszystkie maszyny mają podstawki
+1 – traye są modelowane i/lub magnetyczne bez rantów
+1 – podstawki modeli są modelowane (krzaczki, kamyczki, czaszki, itp.)
D. WYSIWYG 0-2 pkt
Oceniamy zgodność wizualną modeli i ich wyposażenia z rozpiską.
0 – rażące braki WYSIWYG, ponad 50% modeli ma inne wyposażenie niż w rozpisce,
i/lub w armii występuje co najmniej 1 model “prox” (np. Lekka kawaleria zamiast ciężkiej, włócznicy zamiast halabardników),
i/lub w armii występują bieda-konwersje/adaptacje zabawek,
1 – WYSIWYG na większości oddziałów, dopuszczalne odstępstwa na pojedynczych modelach
2 – pełen WYSIWYG na oddziałach oraz bohaterach
E. Przygotowanie do gry 0-3 pkt
Oceniamy pozamodelowe przygotowanie do gry.
0 – brak jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski
1 - przygotowanie do gry (kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski)
+1 – tokeny ran, wzorniki LoS, kątowniki pozycyjne
+1 - drukowane karty czarów własnych i wiatrów magii (lub aplikacja do śledzenia wiatrów magii)
MAKSIMUM: 15 pkt
PYTANIA INDYWIDUALNE
Wszelkie wątpliwości dot. malowania modeli, prepaintów, konwersji, zgodności modeli, etc. proszę zgłaszać do nas na adres kozacki.zajazd@gmail.com. Proxy - drewniane kukułki za feniksy i pudełka po papierosach w charakterze steam tanka są niedozwolone.
Parowanie graczy
Obie drużyny wystawiają po 1 graczu (obrońca).
Do obrońcy wystawiają 2 atakujących, obrońca wybiera jednego z nich.
Niewybrany atakujący gra z niewystawionym w pierwszym ruchu graczem drużyny przeciwnej.
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.
Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z par rozegra swoja bitwę. Typ wystawienia jest losowy.
Scenariusze
Round 1
1st and 2nd pairing Hold the Ground
3rd and 4th pairing Capture the Flags
Round 2
1st and 2nd pairing Breakthrough
3rd and 4th pairing Secure Target
Round 3
1st and 2nd pairing Spoils of War
3rd and 4th pairing Hold the Ground
Round 4
1st and 2nd pairing Secure Target
3rd and 4th pairing Breakthrough
Round 5
1st and 2nd pairing Capture the Flags
3rd and 4th pairing Spoils of War
Jak dojechać na turniej z Warszawy:
Uber: szacunkowo 125 zł z Dworca Centralnego prosto pod hotel (dane na 20.09.2021)
Kolej: Wyjazd z Dworca Zachodniego pociągiem na Sochaczew, wysiadka na stacji Niepokalanów. Potem 1,5km prostą drogą per pedes.
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Kozaki Zajazd 2022 w dniach 18-20.03.2022 w Paprotni k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody.