2500 - Sacred Host of Quetzl

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

2500 - Sacred Host of Quetzl

Post autor: tomekjar »

Slann Mage Priest 660
-2. Generacja
-Plaque of Dominion
-Plaque of Tepok
-Diadem of Power
-BSB
-Totem of Prophecy

Skink Priest 155
-2. Magic lvl
-2 DS
-Blessed Spawning of Quetzl

Saurus ScarVeteran 148
-LA, GW, Shield
-Charm of the Jaguar Warrior
-Blessed Spawning of Quetzl, Sotek


20 Temple Guards 406
-Standard Bearer, Musician
-Shields

10 Skink Skirmishers 65
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl

10 Skink Skirmishers 65
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl

10 Skink Skirmishers 65
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl

10 Skink Skirmishers 75
-Javelin & Shield
-Blessed Spawning of Quetzl
-Scout

10 Skink Skirmishers 75
-Javelin & Shield
-Blessed Spawning of Quetzl
-Scout


5 Saurus Cavalry 235
-Satndard Bearer
-Huanchi's Blessed Totem

3 Terradon Riders 105

3 Kroxigors 174

5 Chameleons 75


3 Salamander Hunting Packs 195


Hmmm, tak patrzę na to i widze, że mam bardzo różnorodną armię, Specjale mi się nie powtarzają, tylko Skinek 5 paczek :) Ciekaw jestem, co o tym myślicie, i jakie zmiany byście sugerowali. W tym momencie jedyną rozważaną przeze mnie jest zdjęcie: paczki Skinek, Chameleonków, a za to wrzucenie paczki Terradonów i 6tego kawalerzysty. No i gnębiące mnie odwieczne pytanie: Plaque of Dominion, czy Plaque of Protection ???

Awatar użytkownika
Bonczek
Chuck Norris
Posty: 436
Lokalizacja: W-wa/Lubartów

Post autor: Bonczek »

Rozpiska całkiem ciekawa, możnaby spróbować czymś takim zagrać. Jedyne do czego mogę się przyczepić to brak warda na biegaczu.. nie wiem jak Tobie, ale mi często ratuje cztery-litery. No ale ze mnie gracz jak... :oops: więc ja do sytuacji gdzie może on być zabity doprowadzam pewnie więcej razy.. :roll: Heh.. Może jak mi skill urośnie w graniu też nie będę musiał mu warda dawać... Ale narazie mój biegacz zawsze ma warda na 4+.
Pozdrawiam!

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Bankowo champion do TG iść musi. Taki pan może Ci oszczędzić 1 turę jak w TG jakiś smok wpadnie (a przy okazji taki smok przegra CRem). Dalej - Plaque of Protection raczej zamiast Plaque of Dominion jest bardzo wskazane. 4+ ward to mało jak wszystim czym można przeciwnik atakuje Ci Slanna a tak zapewne będzie. Ja tylko raz wziąłem dominion zamiast Protection. Slann zszedł w 2 czy 3 turze od 10 kuszników i działa DoW. A ile to pkt to chyba mówić nie trzeba.

No i dałbym War Banner na TG. +7CR robi wrażenie.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Rozpa solidna , GZ ma racje , ze bez protectiona z domu sie nie wychodzi - ja z wardem na 2+ ze szczurami 3 rany na slanie stracilem - kij , ze mialem zle rzuty , ale przypadki chodza po ludziach - jak bedzie mial ward 4+ to WSZYSTKO ABSOLUTNIE WSZYSTKO BEDZIE DO NIEGO WALIC I GO UBIJE...

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

ja od drugiej tury pewnej bitwy z krasiami miałem wbite 7 woundów na slannie (mimo plague of protection)

co do zmian to radziłbym zmienić płytki na slannie, wyrzucić 4 TG, i dać za to war bannera do tempelków, warda na biegacza, i z tego obcięcia zostaje 12 pkt, champion do TG jest w cenie 14, więc jeżeli masz rozpiske na max 1998 pkt to go daj, a jak nie styknie to ja bym zrezygnował z tarczy na biegaczu

pozdrawiam

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

hmm, tyle dobrych rad, a musze was rozczarować co najmniej do jednej: ten War Banner tam JEST :) 406 punktów jest za 20 TG ze sztandarem, muzykiem i właśnie sztandarem magicznym za 25 pkt. Pisałem z pamięci i o nim zapomniałem :oops:

Co do Warda na Slannie: hmm, myslałem o tym, ale wątpię, żeby nie było jednego lasu na całym stole... Grając z Krasiami / Imperium kitram się i maguję. Ale nie wiem jeszcze, muszę to przemyśleć.

A co do biegacza: za drogi by był. On ma wpaść, zabić, po czym zostać zbrejkowanym i uciec / zrobić overruna. To zależy w co szarżuję (obsługa maszyny / rydwan = overrun, klocek z magiem / herosem = taki hit and run ;) )

Qrcze, tylko brakuje mi drugiej paczki Terek... Chyba wypieprzę Kamelki i dziesiątkę skinek, by dać te terki i szóstego kawalerzystę....

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

a może przytnij jednak TG o 4... wyrzuć jedne skinki i wtedy spróbuj dorzucić terki i co tam jeszcze chciałeś... kameleony są przy obecnych zasadach rozstawiania genialne :wink: a TG 16 starczy... i tak jak już coś konkretnego w nich wpadnie to będzie się liczył Stubborn...

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Jak masz zamiar się TG tylko kitrać w lesie to 16 jest w zupełności wystarczająca. Zresztą jak idziesz TG do przodu to 16 też daje rade w zdecydowanej większości przypadków. No i ten champion - mus mus i jeszcze raz mus moim skromnym zdaniem.

ODPOWIEDZ