Bohater w walce wręcz

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stach
"Nie jestem powergamerem"

Bohater w walce wręcz

Post autor: Stach »

Jestem początkujący więc nie bijcie za moją nie wiedze;)

Jeżli bohater jest włączony w regiment i jest walka wręcz z innym regimentem. Bohater atakuje jako pierwszy (zakałdamy że 4 ataki) i styka się bezpośrednio tylko z jedną figurką z regiemntu przeciwnika. Czy jeżli wszytkie 4 ataki wyjdą to czy przeciwnik ściąga sobie 4 figurki

1.Czy tylko te z którymi bohater się stykał??

2.Czy można oddać jeżli po ataku przeciwnika nie mam nic w pierwszym szeregu?? tzn. chodzi mi o to czy się inne fugurki autotycznie dostawia do walki??

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

- Ściągasz tyle ile zabije bohater, nie ma tu znaczenia z iloma modelami się styka

- Jeśli ściągnie ci cały szereg to oddają tylko bohaterowie

Awatar użytkownika
Stach

Post autor: Stach »

A jeżli mam możliwość atakowania z drugiego, trzeciego szeregu? np. mam włóczników?

Fojtolator

Post autor: Fojtolator »

oddaje tylu ile moglo walczyc na poczatku combata - tyle ile zabiles

Dawid
Chuck Norris

Post autor: Dawid »

Jesli heros zabije ci np.4 to ginie czterech i kolesie jeszcze poprawia i zabija 2, czyli lacznie 6 :P, to mozesz jeszcze oddac 4 ewentualnie 3+1 czempion, oczywiscie jesli masz spearmenow ustawionych w dwoch rzedach po 5 w jednym.
Pozdr!!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: trikk »

Stach pisze:A jeżli mam możliwość atakowania z drugiego, trzeciego szeregu? np. mam włóczników?