nieetyczne zagranie katapultą?
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
nieetyczne zagranie katapultą?
załóżmy hipotetyczną sytuację:
za regimentem stoi sobie schowany bohater, którego oczywiście nasza katapa nie widzi, ale za to widzi regiment. przed strzałem kładziemy więc templatke na samym środku regimentu ale odległość podajemy taką, by ubiło bohatera. to zagranie uważam za nieetyczne. co wy na to?
za regimentem stoi sobie schowany bohater, którego oczywiście nasza katapa nie widzi, ale za to widzi regiment. przed strzałem kładziemy więc templatke na samym środku regimentu ale odległość podajemy taką, by ubiło bohatera. to zagranie uważam za nieetyczne. co wy na to?
ja doszedłem do lepszej rzeczy jeżeli chodzi o klopy przynajmniej;)
od wajhy z przodu do końca klopy jest w linii prostej jest mniej niz 3 cale, ale dalej blisko. Więc spokojnie moge wsadzic klopke na podfstawke 3* ileśtam cali;) tak czy siak przekatna to bedzie wiecej niz 3 cale. Czy maszynk traktowane sa dla pitki wg swojej podstawki obrysu czy musza być na 40*40?
bo klopka postawiona na templatce i tak o milimetr wystaje
od wajhy z przodu do końca klopy jest w linii prostej jest mniej niz 3 cale, ale dalej blisko. Więc spokojnie moge wsadzic klopke na podfstawke 3* ileśtam cali;) tak czy siak przekatna to bedzie wiecej niz 3 cale. Czy maszynk traktowane sa dla pitki wg swojej podstawki obrysu czy musza być na 40*40?
bo klopka postawiona na templatce i tak o milimetr wystaje

40*40
jesli nie masz to i tak w takim wypadku rozgrywa sie jakbys mial.
jesli nie masz to i tak w takim wypadku rozgrywa sie jakbys mial.
zalezy.
jesli znioslo to poprostu dostaje.
jesli zadeklarowales zle i bez zescatterowania heros dostaje - mozesz worst playa zgarnac, w najlepszym przypadku poprostu strzal sie liczy jakby sie nie odbyl.,
jesli znioslo to poprostu dostaje.
jesli zadeklarowales zle i bez zescatterowania heros dostaje - mozesz worst playa zgarnac, w najlepszym przypadku poprostu strzal sie liczy jakby sie nie odbyl.,
To jakaś bzdura, co to się nie można już pomylić? Jak się zadeklaruje wybitnie specjalnie - np był mierzony w poprzedniej turze zasięg czaru od maga i ktoś deklaruje tyle samo to tak zgodzę się - ale jak strzela się na 54" dzieś tam to nikt nie może powiedzieć że to sie robi specjalnie - nawet jak sie robi



- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
dokładnie jak mówi Supeł... tak to się można bawić jak mamy oddział np 20 cali (wiemy bo np ture wcześniej strzelaliśmy) a 10 cali za oddziałem stoi heros i my zamiast te wiadome 20 cali dajemy 30 to mozna mówić o worst playu/nie liczeniu tego strzału... ale jak mag stoi 3 cale za oddziałem i nie było wiadome w jakiej odległości stoi oddział od katapy, po zadeklarowaniu i zmierzeniu wychodzi że przeleciało na oddziałem i mag dostaje kamieniem w potylice to już się czepić nie można i po prostu mamy farta i tyle...
wg swojej podstawkiKozisyn pisze:Czy maszynk traktowane sa dla pitki wg swojej podstawki obrysu czy musza być na 40*40?
bo klopka postawiona na templatce i tak o milimetr wystaje

czyli jezeli wezme podstawke która zostawia powiedzmy 2 mm wiecej od krawedzi maszynki jednoczesnie tworzac podstawke o największej przekątnej większej niż 3 cale to pitka w maszynke na 4+? I czy moze moje widzimisie spowodować ze wszystkie moje podstawki beda miec przekątną antypitkową? 

wszystkie podstawki maja miec wymiary 40x40mm.
nie ma tu miejsca na inwencje wlasna
nie ma tu miejsca na inwencje wlasna
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
głupota... tyle powiem... a jeżeli moja katapulta (6ed) za nic nie mieści się na podstawce 40x40? 40x60 to minimum a i tak koła bedą troche za szeroko... myśle o 50x50...
aha... a jeszcze co do tych nieetycznych zagrań to bardziej nieetyczne jest już to jak koleś strzela ze skaveńskiej latarki w ten sposób żeby linia przebegała dokładnie przez samotnego slayera stojącego za tym oddziałem którego nie da się zauwazyć... :/
aha... a jeszcze co do tych nieetycznych zagrań to bardziej nieetyczne jest już to jak koleś strzela ze skaveńskiej latarki w ten sposób żeby linia przebegała dokładnie przez samotnego slayera stojącego za tym oddziałem którego nie da się zauwazyć... :/
poczytaj zasady latarki to chetnie podyskutuje, bo narazie nie widze sensu.
Odnosnie podstawek - dura lex, sed lex.
Nie trzeba tak naprawde wcale ich robic. Poprostu dla niektorych rzeczy (chocby pitki) trzeba przyjac ze maszyna stoi na 40x40 i juz, wiec jest cala wsysana.
ja gram bez podstawek i zyje
Odnosnie podstawek - dura lex, sed lex.
Nie trzeba tak naprawde wcale ich robic. Poprostu dla niektorych rzeczy (chocby pitki) trzeba przyjac ze maszyna stoi na 40x40 i juz, wiec jest cala wsysana.
ja gram bez podstawek i zyje

- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
wiem jakie są zasady latarki... ale i tak uważam to za przegięcie kiedy koleś strzela przez trzy oddziały w takiej linii żeby jeszcze trafić samotnego bohatera gdzieś na tyłach, którego żadnym prawem bez namierzania satelitarnego nie ma prawa zobaczyć... dlatego stwierdzenie że dodanie 3 cali do strzału katapulty żeby trafić bohatera za oddziałem jest nieetyczne wydaje się śmieszne przy takim porównaniu...
a co do podstawek to nich tam wam będzie...40x40 dla pitek a ja i tak zrobie sobie takie żeby mi pasowały do figurek
a co do podstawek to nich tam wam będzie...40x40 dla pitek a ja i tak zrobie sobie takie żeby mi pasowały do figurek

wiesz, zalezy to w duzej mierze od sedziego.
u nas pomylka o 3-4 cale jest dopuszczalna. jak bylem w krakowie to duke za moja pomylke o 3-4 cale pobiegl po sedziego od razu, poczym bodaj Busz wygrazal mi worst playami
najlepiej sie nie mylic i juz.
u nas pomylka o 3-4 cale jest dopuszczalna. jak bylem w krakowie to duke za moja pomylke o 3-4 cale pobiegl po sedziego od razu, poczym bodaj Busz wygrazal mi worst playami

najlepiej sie nie mylic i juz.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
"tylko głupcy nigdy się nie mylą" nie pamiętam czyje to 

Święte słowa na Śląsku nawet "specjalnie przedeklarowny" ci czesto wejdzie a w krakowie o kilka cali biegną do sędziegoTruePunk pisze:wiesz, zalezy to w duzej mierze od sedziego.
u nas pomylka o 3-4 cale jest dopuszczalna. jak bylem w krakowie to duke za moja pomylke o 3-4 cale pobiegl po sedziego od razu, poczym bodaj Busz wygrazal mi worst playami
najlepiej sie nie mylic i juz.