Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: kubencjusz »

Sprawdźmy czy ten czat jeszcze żyje :roll:
Ostatnio odgrzałem kotleta i stwierdziłem że pominie nad rozpiską.
Coś jest do wywalenia, ale nie wiem co
IMO albo bombardierzy, albo lord masakrator.
Ogre Khans
495 - Great Khan, General, Heavy Armour (Destiny's Call), Great Weapon (Khagadai's Legacy), Headhunter
335 - Khan, Battle Standard Bearer, Heavy Armour (Yeti Furs), Iron Fist, Lygur's Tongue
285 - Shaman, Wizard Adept, Pyromancy, Crystal Ball
195 - Shaman, Wizard Apprentice, Thaumaturgy, Book of Arcane Mastery
440 - 9 Tribesmen, Paired Weapons, Standard Bearer (Aether Icon), Musician, Champion
160 - 3 Tribesmen
160 - 3 Tribesmen
185 - 31 Scraplings, Shield, Standard Bearer, Musician
180 - 30 Scraplings, Shield, Standard Bearer, Musician
570 - 5 Mercenary Veterans, Iron Fist, Plate Armour, Lethal Strike, Standard Bearer (Banner of the Gyengget), Musician, Champion
549 - 6 Mercenary Veterans, Halberd, Swiftstride, Devastating Charge, Standard Bearer, Musician, Champion
80 - 5 Scrapling Trappers
480 - 8 Bombardiers, Musician
235 - Scratapult
360 - Frost Mammoth, Hunting Spear, Hunting Spear
300 - Supplement Slave Giant, Troll Stew Cauldron
5009

Pomysły uwagi sugestie?

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

Chyba jednak zdechło :)

Takie moje 3 grosze:
Ja bym widział w core jednak Bruiserów w dużym klocku - IMO siła + AP tych ataków jest więcej warta niż 1 dodatkowy atak z S4.
Brakuje mi baneru Great Grass Sky i banerów dyscypliny (złe doświadczenia ;) ).
Szaman Apprentice jak dla mnie jedynie na szamaniźmie + magical hierloom + rod of battle. Taki mały mag z 3 zaklęciami do walki za circa 250 punktów.
Bombardierzy to chyba jednak głównie czyszczenie drobnicy, więc raczej 2x4?
Na mamucie włócznie są imo średnie (albo strzelasz z kusz z daleka, albo lecisz do walki na środek wspierając głównie veteranów.
Brakuje mi armaty - nie masz za bardzo co zrobić z potworami itp.
GK pewnie docelowo będzie stał w klocku trybsonów- raczej walki nie zobaczy.

Pozdro!

PS. Pytanie o punkty: Dlaczego 5k?
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Pięknie dziękuję za uwagi. Jeśli chodzi to spróbuję Ci przedstawić mój punkt widzenia. Ogólnie rozpiska miała być z kategorii młotek i kowadło. Młotkiem jest lord i maneaterzy zz szarżą. Kowadłem gnoblary i maneaterzy z pancerzem. Trybsony ot puszka na magów/ wsparcie. Strzelanie na zachęte by namówić przeciwnika do ruchu.
Marek_W pisze: 3 sty 2024, o 14:22PS. Pytanie o punkty: Dlaczego 5k?
"Coś jest do wywalenia tylko nie wiem co"
Marek_W pisze: 3 sty 2024, o 14:22Szaman Apprentice jak dla mnie jedynie na szamaniźmie + magical hierloom + rod of battle. Taki mały mag z 3 zaklęciami do walki za circa 250 punktów.
Plan jest by miał magiczny pocisk i minus jeden do siły/tafa. Te zaklęcia mają większą uniwersalność(-do tafa fajnie używa się w połaczoeniu z innymi atakami dystansowymi)
Marek_W pisze: 3 sty 2024, o 14:22Bombardierzy to chyba jednak głównie czyszczenie drobnicy, więc raczej 2x4?
Aura z magii ognia to więcej kostek. Nie zawsze może starczyć + drożej a i tak jestem "over budżet"
Marek_W pisze: 3 sty 2024, o 14:22Na mamucie włócznie są imo średnie (albo strzelasz z kusz z daleka, albo lecisz do walki na środek wspierając głównie veteranów.
Kusze kosztują. Aura ma krótki zasięg, a walczyć wolałbym nim nie(drogi i miękki), więc niech pacia z tych dzid
Marek_W pisze: 3 sty 2024, o 14:22Brakuje mi armaty - nie masz za bardzo co zrobić z potworami itp.
Oddział z s7 w szarży, lord wciągacz nosem i magia -1 do tafa i +1 do wound&płonące. Bardzo fajnie bije potwory z regenką
Marek_W pisze: 3 sty 2024, o 14:22GK pewnie docelowo będzie stał w klocku trybsonów- raczej walki nie zobaczy.
Na dwoje babka z nim wróżyła, można go dać do maneaterów razem z bsb.
Marek_W pisze: 3 sty 2024, o 14:22Ja bym widział w core jednak Bruiserów w dużym klocku - IMO siła + AP tych ataków jest więcej warta niż 1 dodatkowy atak z S4.
Do dużego pałowania jest lord. Do drobnego pałowania są maczugi. Po to rozdaje -3 do inicjatywy by z tego korzystać do granic. Pozycja lorda nie jest przesądzona więc równie dobrze ten oddział może nie zobaczyć walki :)

I jak mówiąc wszystko fajnie, ale coś jest do wywalenia :D I dopiero wtedy jest kiszka bo robią mi się dziury w pokryciu potrzeb

ODPOWIEDZ