Ogry w armii krasnoludów

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

co czyli moge grać ogrami i Krasiami chyba nie tylko psy sa najemnikami napisz mi na gg 2711633

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Ogry są psami, psy są najemnikami. W armii krasi bull, ironi i leadbelchers zajmują jeden rare, a meaneterzy i rhinoxy dwa rare`y. Są jeszcze zwykłe, strare, nieopłacalne ogry DoW i klimatyczny oddział RoR: Ogry Golgfaga.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Ja wiem ale rare, a meaneterzy i rhinoxy ?? rary? napisz na gg plis 2711633

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3445
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

ja bym chciał ledziów dać, ale nie wiem ile to kosztuje izasad za bardzo nie znam, a AB do tego jednego oddzialu nie chce mi się kupować.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

wystarczy zapytac w odpowiednim dziale a myśle, że ktoś życzliwy udzieli Ci tych ściśle tajnych informacji :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kalion
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Kalion »

Czy może mi ktoś pokrótce przedstawić i wyjaśnić jakie specjalne zasady posiadają Ironguts, jednostka z Krolestwa Ogrów, którą mam zamiar jutro wypróbować ?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ze specjalnych zasad mają tylko fear i impacty.

W skrócie: Typy mają 6M, jak szarżują zadają impacty (1 impact z S4 za każdego ogra w pierwszym szeregu, jeśli za nim w drugim szeregu stoi ogr to impact jest z S5), walą z S6 za GW, wywołują strach, można im dac magiczny sztandar z booka ogrowego.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mintor
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Mintor »

O ile się nie mylę impakty wchodzą jedynie jak szarżują na więcej niż 6 cali...

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Tak tylko że jak sie gra na balacing patch to impkaty zawsze są.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kalion
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Kalion »

No w każdym razie z Ogrów jestem zadowolony :)
Przeszły przez imperialnych mieczników, łuczników i strzelców jak gorący drut przez masło :D Bardzo ciekawy dodatek do armii krasnoludów, ale mimo wszystko wolę organki. :twisted: :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

I znowu jestem nekromantą w tym temacie :D

Kumpel podsunął mi ostatnio pomysł wystawiania 2 leadbelcherów(w armii na 2k razem z irongutami). Wydaje mi się to całkiem fajnym pomysłem. Taki krasnoludzki "nibyfast" biegający na 12 cali. Kolesie mogliby biegać flanką i wtedy byłaby ona bezpieczna od wszelkiego rodzaju nieprzyjacielskich fastów czy innych śmieci, bo czego by nie ustrzelili to by pokroili, a i jakiemuś klocowi mogliby pomóc przepchnąć coś większego. Jedyne co ich boli to ostrzał ale przynajmniej jeśli przeciwnik będzie strzelał po nich to nie walnie po klocach (co w krasnoludzkim ofensie jest całkiem kożystne;))

Dodatkowo chłopaki mają fajne modele :wink:

Co powiecie?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

leadbelcherów jeszcze nie testowałem ale ostatnio o tym myślałem :) jak do tej pory najlepiej sprawdzali mi się ludożercy ale to tylko przy dużych punktach. Normalnie ironi z GW i przerzutem paniki. Leadów potestuje to sie wypowiem ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

użyłem i raz czy dwa, bez większych efektów.. tragiczne jest to, że muszą rzucać na trafienie
będe musiał spróbować jak wypadają po zmianach zwiazanych z BP :D

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

No ja szczerze to nawet jeszcze nie znam zasad ale poprostu kminię jak by tu jak najbardziej urozmaicić armię krasnoludów, a taki oddział jest myśle całkiem fajny i pod względem wizualnym jak i pod względem możliwości jakie otwiera (przynajmniej w teorii :wink: )

Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Post autor: Kraggo »

A mógłby ktoś napisać, jak działają pukawki Leadbelcherów? ;) Ponoć rzuca się artyleryjską, ale wolałbym poznać wszystkie szczegóły :) Podobnie ogre club - ma to jakieś specjalne zasady, czy jest to odpowiednik zwykłego dwuraka?

Mam też prośbę - jeśli ktoś jest obeznany, to niech podzieli się informacją, jak wychodzą punktowo poszczególne jednostki tu omawiane. Czy Ogry potrzebują jakiegoś dowódcy przy wystawianiu ich jako DoW? :)

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Kraggo pisze:A mógłby ktoś napisać, jak działają pukawki Leadbelcherów? ;) Ponoć rzuca się artyleryjską, ale wolałbym poznać wszystkie szczegóły :) Podobnie ogre club - ma to jakieś specjalne zasady, czy jest to odpowiednik zwykłego dwuraka?
Pukawki Leadbealcherów - Leadbelcher cannon:
- Rzucasz na każdego Leadbelcher'a kostką artyleryjską. Liczba, która wypadnie równa jest liczbie strzałów z siłą 4. Wciąż trzeba rzucać na trafienie (używając BS ogra).
- jeśli wyrzucisz misfire, cały unit dostaje D3 S4 obrażeń, za każdy misfire.
- Jeśli raz strzeliłeś z Leadbelcher cannona, nie możesz już ponownie strzelić przez resztę gry, chyba, że poświęcisz całą turę na przeładowanie. Nie możesz nic robić, ani być w kontakcie btb z wrogiem. Możesz przeładowywać broń rally'ując się po ucieczce. - ten punkt jest nie ważny, jeśli grasz na BP.
- możesz się ruszać i strzelać, robić stand&shot
- Nie masz minusów do trafienia za poruszenie się, daleki zasięg i multiple shots
- Dodatkowo w close combacie Leadbelcher cannon działają jak Ogre Clubs.
- Zasięg Leadbelcher cannona to 12 cali. Strzały są również armour piercing (czyli z S4 będzie to -2AS).

Ogre Clubs:
- Działają jak Hand weapon
- Dają dodatkowy bonus -1AS, jeśli nie łączysz ich z inną bronią czy ironfistem. Jeśli grasz według BP to zawsze, niezależnie od konfiguracji z inną bronią, czy ironfistem dają ten bonus (oczywiście ogre club musi działać jako additional hand weapon).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Post autor: Kraggo »

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)

A jak wygląda sprawa punktów - ile za szeregowego / członka grupy dowodzenia w każdym z oddziałów? Które zasady do Ogrów mają zastosowanie - stary podręcznik DoW czy też aktualna księga Ogrów? A jeśli tak, to który podręcznik jest aktualny? (Ogry doczekały się siódmej edycji? :))

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

możesz wystawiac ogry DoW, które maja zasady z DoW, lub ogry z booka Ogre Kingdoms które mają w swoich zasadach wymienioną taka opcje. Ale lepsze moim zdaniem są te drugie.
Obrazek

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Całkiem fajny pomysł, ogry walczące za krasnoludzkie złoto. Ale z flufowej strony, to pokurcze nie dostaną kompleksów(dlatego nie mają zadnych dużych modli).
Miło by było mieć coś co szarżuje więcej niż 6 cali.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

likaon, kolejny post z kosmosu
co chciałeś nim wnieść?

kraggo, mogę Ci przesłać niespodziankę na maila, tylko go podaj

ODPOWIEDZ