Strona 1 z 2
Tau :D
: 5 mar 2008, o 18:16
autor: Ice-T
: 5 mar 2008, o 18:21
autor: Siasek
fajnie. pobobaja mi sie ci "samurajowie"
no aleee... to takie steczace makarony... to co to jest?
: 5 mar 2008, o 18:30
autor: Ice-T
opisane wyżej to rakietki z missle podów
tylko teraz nie wiem jak wybrnać żeby je zamaskować ładnie jakies dym nei wiem
helPPP!!
: 5 mar 2008, o 18:34
autor: Siasek
moze green stuff?
: 5 mar 2008, o 18:58
autor: Nijlor
No szacunek stary, Mechy prawie jak Transformery
Jedyne uwagi: musisz popracować nad końcówkami luf broadsidów, ale to raczej wina materiału (karton??dykta??), jeśli te miecze mają imitować miecze świetlne, ich ostrza są za długie, chyba że przedłużysz im rękojeści i będą to dwuraki ( w jednej z serii komiksowych Star Wars Legacy sith miał taki dwurak).
: 5 mar 2008, o 19:02
autor: Kris
Super
- podobają mi się zwłaszcza ci skaczący i odpalający rakietki - aż się prosi zrobić do nich dymek "Fire! Fire at wil!"
A jesli nie wiesz jak je zamaskować.... może tak np. jakaś wata barwiona na szaro?
: 5 mar 2008, o 19:26
autor: Fedek
Sorry, strasznie mi się nie podobają.
Wszędzie niedopracowanie, sterczące nacięcia, niewygładzone powierzchnie, karton/dykta jako materiał imitujący równe metaliczne powierzchnie nie przejdzie, wogóle jakikolwiek papier na figurkach to porażka.
W wielu miejscach widać konwersja na siłę, nie przemyślane - tylko żeby wepchnąć. Rakiety wylatujące są większe od wyrzutni, bronie 3 razy większe od trzymającego.
Pozycje dziwne, pierwsze kilka crisisów wygląda jakby siadało na dildo...
Ale największym problemem jest to, że figurki - już dość duże - zajmują tak niebotyczne powierzchnie, że są absolutnie nie grywalne, bo będą się wypieprzać przy każdym ruchu na stole, nie będzie sie ich dało dostawić itp. itd.
Rady:
- wywal te "makarony"
- zrób środek ciężkości w dobrym miejscu
- wygładź powierzchnie, zlikwiduj nacięcia i szpary powstałe po ryciu
- wywal papier i zrób co trzeba z GSu i plasticardu
- więcej dokładności, rób 2 razy dłużej ale dokładnie
- jak gdzieś coś z figurki odcinasz, to wymodeluj to miejsce tak, żeby wyglądało naturalnie, a nie jak dziura po nożu
- wywierć otwory w lufach
- usuń moldy.
Pozdro.
: 5 mar 2008, o 19:33
autor: Lunn
Fajne pomysły
Te rakiety bardzo mi się podobają (tylko na dwóch jest ich za dużo i mają zbyt proste druty, ja bym to trochę zmienił) - możesz to pomalować na biało-szaro, a potem porobić jakimś np. jasnoniebieskim takie linie dookoła druta - że niby smuga dymu po odpaleniu rakiety i do tego spiralne smugi niebieskiego czegoś
wiadomo o co chodzi
Stealthsuity wyglądają trochę dziwnie, niezbyt naturalnie (miały chyba lądować, ale wyszli... no, dziwnie
Pamiętaj żeby usunąć nadlewki
Bo jeszcze są w paru miejscach
Jak chcesz zrobić usyfionych Tau, to możesz dodatkowo porobić uszkodzenia na pancerzach - jakieś rysy, zadrapania, wgniecenia itd.
: 5 mar 2008, o 19:34
autor: Rapta
Podlaczam sie pod zdanie Fedka - za malo dokladnosci. Mam nawet wrazenie , ze robione na odwal. Plemniki wylatujace z missile podow najmniej mnie przekonuja.
: 5 mar 2008, o 19:51
autor: Phoenix
Popieram to co napisał Fedek. Dużo niedokładności. Tak jakbyś szybko chciał osiągnać zamierzony efekt, niestety kosztem jakości. Kartoniki i koncówki broadsidów są fatalne, to sie nigdy nie sprawdza. Użyj plasticardu, jest łatwy w obróbce i gładki. Opiłuj wszystkie plastikowe części, mozesz zrobić kosmiczną konwersje ale i tak będzie do bani jesli nie opiłujesz elementów z których jąrobisz. Rakiety są niestety do bani, zostaw po prostu same skrzynki albo zrób jakoś te druciki cieńsze i krótsze, nie takie przekombinowane bo tego nigdy ładnie nie zamaskujesz, z zamaskowaniem takich rzeczy jest problem jak są proste a co dopiero tak powyginane. Suity są troche dziwne... koles robi jedno patrzy w jedno a strzela w drugą... moze jego technologie mu na to pozwalajaale nie wyglada to zbyt przekonywująco, troche jakby miał wirusa w systeme i każdy podzespół robi swoje a koles tego nie zauwaza/ nie opanowuje
tu rakietu tu cośtam a tu oooo kamyk! Zdjecie drugiego battlesuita mnie troche rozbawiło, kopjaży mi sie z kaczorem Daffym który jak sie cieszył to podskakiwał i stukał kostkami nóg o siebie
:D:D Troche to pokraczne jak na poważne Tau. No i powtarzając przedmówców niektóre bronie są zdecydowanie za duze. Popraw póki możesz a będzie dobrze i postępuj z wskazówkami
Pozdrawiam!
: 5 mar 2008, o 20:30
autor: Ice-T
Primo chyba nie widzieliscie tau GW..
po drugie uważam ze sa dynamicznie ustawieni bo sa na jump packach oni sie odbijaja od ziemi skacza sa bardzo poręczni po cały bajer w tau polega na tym ze sieżko ich złapać do walki.
A temu kazdy system robi co innego bo ich technolagia jest na tyle zaawansowana (jak żadna inna w 40k poza Eldarami) ze mogą swobodnie patrzeć w inna strone a bro wypala w druga jak bysci enei wiedzieli to jest tam taki ziomek z Casty ognia i praktycznie suit sam za niego pracuje
figsy sa stabilne wbrew pozorom co do luf to mozliwe że wymienie na plastic card a rakietki uwazam za najlepsze w tych modelach nikt nie ma takiego tau
Co do dziur w pancerzu to owszem, napewno zrobie
jeśli chodzi o zamysł to ma wygladac armia mniej wiecej tak:
Hunters Cadre
dynamicznego tau niezwykla poza i ustawienie po prostu wypas! i to chyba najlepsze ustawienie crisisa bez ciecia
Dieki Lun że wieżysz w moje pomysły
: 5 mar 2008, o 20:37
autor: Fedek
Dynamika dynamiką, ale nie można kolesiowi od razu zakładać nogi za głowę i zasłaniać dynamiką IMO
figsy sa stabilne wbrew pozorom
Coś co waży 3 gramy i ma wystające na 20 km druty jest stabilne do pierwszego ruchu powietrza w pomieszczeniu.
Zresztą, wszystko gust, jeden lubi pomarańcze, drugi railgun z kartonu. Dostałeś sugestie, a czy się do nich zastosujesz Twoja sprawa.
: 5 mar 2008, o 20:40
autor: Ice-T
nie przesadzajmy nie mają aż takich pokracznych pozycji mniejwiecej każda jest w AB
: 5 mar 2008, o 20:55
autor: k.a.r.p
Chociaż ja nie w tych klimatach to od razu spodobał mi się pomysł z misslami odpalonymi i pierwsze co pomyślałem, że świetnie wyglądają, tyle, no rzeczywiście będzie trzeba je dobrze zamaskować, bez green staffu się nie obejdzie. Mi się podoba, teraz tylko czekam na dalsze etapy
: 5 mar 2008, o 22:43
autor: Fingor
Fedek pisze:Pozycje dziwne, pierwsze kilka crisisów wygląda jakby siadało na dildo...
Te rakiety - fajny pomysł, ale wykonanie gorzej. Generalnie wszystko w tych konwersjach jest takie - pomysły są dobre, ale wykonanie - kiepściutkie.
: 5 mar 2008, o 23:24
autor: Chaoschild
Bardzo fajne konwersje. Wiem na jakiej armii sie wzorowales. Anime w czystym wydaniu, jak dla mnei bomba. Te rakiety tez swietny pomysl, tyle ze moze troszke ich za duzo, a jesli to mniejsza ilosc... jak to transportowac??
Podsumowujac - WIELKIE brawa!!
: 5 mar 2008, o 23:39
autor: Freeks
Na mój gust rakietki wylatujące z MP by starczyły jedna-dwie i na prostych drucikach. Co innego SMS'y, tu bym zawinął jeszcze bardziej
A na maskowanie dobra jest wata zrobiona na dym.
Jednak Fire Warriors bezkonkurencyjnie rządzą
Inna sprawa, ze taka perfidna aluzja do ich WS 2 wywoła niemałe salwy śmiechu - chyba, że to zamierzone. Wtedy mamy śliczne konwersje, klimatyczny wygląd (no prawie, o'Shovachowy klimatyczny wygląd, ale cii) i niewybredny żart sytuacyjny. Słowem - brawa za pomysł i wykonanie
Pytanie do crysisów - te tekturki na nadgarstkach, w które się patrzą strzelając to bedą jakieś ekraniki? Jeśli tak, to az prosi się o domalowanie tam pojazdu/ludka i celownik na tym jak z komputerowych shooterów
A resztę omówili już poprzednicy
: 6 mar 2008, o 09:42
autor: de Ville
Pomysł zajefajny! Pozycje są do przyjęcia, tylko że te kartony to na prawdę kaszana. Sam musisz przyznać, że postrzępionych krawędzi nawet malowanie nie zamaskuje... Spróbuj zrobić elementy z czegoś innego.
Suity są troche dziwne... koles robi jedno patrzy w jedno a strzela w drugą...
Ronaldinho też tak robi
: 6 mar 2008, o 13:47
autor: Treevill
de Ville pisze:Suity są troche dziwne... koles robi jedno patrzy w jedno a strzela w drugą...
Ronaldinho też tak robi
ha ha ha .. chyba jeszcze nikt nie komentowal pozycji figurki pod wzgledem pilki noznej
: 6 mar 2008, o 15:29
autor: vocal
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... conv/3.htm
dół strony... nie żebym coś sugerował ale jak widać nie jest to taki jedyny pomysł z tymi rakietami...