DL 2250 Przymiarka by Trikk

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

DL 2250 Przymiarka by Trikk

Post autor: trikk »

Przymierzam się do nowego DL, ponieważ... Hordy na czas dmp będą raczej mało grywalne (chyba, że zostanę mile zaskoczony)

Oto ona

Keeper of Secrets 450
Lvl 4 120
Soul Hunger (re-rolle woundowan) 25
Siren Song (pseudo Master rune of challenge) 25

670 pkt

2x Herald of Tzeentch 115
Master of Sorcery (Zamiast czarów tzeentcha moze wybrać dowolny lore i zna wszystkie czary z lorea) 25
Spell Breaker (scroll) 25

330

Herald of Khorne 100
Juggernaut 50
Flamestorm Blade (+1S, flaming attack) 25
Armour of Khorne (3+ save) 15
BSB 25
Great Icon of Sundering (po deployu wybieram 1 lore, wszyscy magowie maja -2 do casta z tego lore`a) 50

265

10x Bloodletters 120


2x 14 Horrorów
Musician
348

2x5 furii 120

5x Flesh Hounds 175

2x 2 Fiends of Slaanesh 220

Narazie nie wiem, jak to się bedzie sprawowało, ale wygląda na rozpiskę, która daje sporo frajdy :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

super, udało Ci sie zrobic herosów za 1265 pkt :) a przy okazji prawie w ogole armii u Ciebie nie ma.. jakos srednio to widze, nawet jesli wyciagasz mnostwo kostek razem z tymi zabawkami (Master of Sorcery i Great Icon of Sundering) to nie masz zbytnio czym sie bic :)

poza tym jak wiadomo magia moze zawodzic - tura magii nie pojdzie i nagle obraz całej bitwy sie zmienia :)

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Prawda jest taka, że do combata mam Keepra, bsb, ew bloodlettersów+ seekery.

Dl ciężko złożyć na turbo combat bez bloodzia, a jego nie za bardzo chcę, bo to takie.. PG ;) Bloodcrusherzy są kawalerią za 70 pkt z 4+ save, która pada od każdego KB. Nurgle`a nie chcę. Flamersy w sumie bym wziął, nad nimi się jeszcze zastanawiam
Speciale: Nurglini= nurgle, seekery średnie, flesh houndy są, screamery za drogie i za miekkie

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

a czemu chaos ma byc malo grywalny na czas dmp?nie sledze tych wszystkich newsow wiec jak mozesz wtajemnicz mnie

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Jak wywalą furie i screamery, knightci polecą do speciali to może nie być aż tak fajnie ;)

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

imho syrena na KOS to pomylka. On nie ma przezywalnosci na takie zabawy. Albo odpalisz na jakis plew wtedy szkoda pk albo na oddzial ktory sie po tobie przejedzie. Ja bym raczej zakombinowal z syrena na tanich heraldach slaanesha.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

asf, ws 8, s6 ap i re-roll woundów? do tego bsb w poblizu? myślę, że przetrzyma smokozorda, a przynajmniej się nie sypnie. potem mogę dojechać BSB albo spróbowac łajzę wyczarować

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Trochę zbyt drogisz masz herosów imo. Ale w sumie to w tej armii nie da się zbyt dużo zaoszczędzić na herosach :wink: tymbardziej jak idziesz w magię.
Ale ta rospa wydaje mi się podatna na strzelanie- mało tego i bez regeneracji :wink:

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Keeper i fiendy z M10
Herald M7
Pieski M8
2x Furie M20

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

podobna koncepcja do mojej ale jakze inna, git :) fajne, mi sie podoba, choc jak dla mnie herosi nieco zbyt dokoksowani..

pzdr

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Dokoksowani?
OK, misterny plan herosów:
Keeper:
Siren jako przyciągacz smoków
Soul Hunger, żeby ranić smoki (trafiam, na 3+, ranie na 4+ z re-rollem, no save), średnio 3 rany ma smoku.

Heraldzi:
2x scroll, wymagany
Master of Sorcery? (popychaczki na keepera, kuźnie na czołgi, master of wood i conflagracja na wood elfy...

BSB:
zbroja, zeby nie spadal o łuków
miecz, zeby mial s7 (kroi drzewa, ładnie kroi bk i bsb z drakenhofem)
Sundering: z tej opcji zrezygnowalbym jako pierwszej, bo w sumie przy 8 dd i 2 scrollach sundering niepotrzebny aż tak, a to 50 pkt, ale na he sie przyda (moze wylaczyc czary z ksiazeczki)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

plan jest dobry, pytanie co z hordowkami, ale to pewnie okaze sie w praniu

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

ew sundering+2 seekery wymieniam na 4 flamery i mam troche koszenia hordówek

Po za tym, przy tej odpornosci na magie, przeciwko hordom zbijam sie w kloc z bsb w środku i pre do przodu.

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

ciagle niemoge sie przekonac to pomyslu lapania smokow na goscia z T6 i wardem na 5+. Pierwsza runde walki moze przezyjesz ale z 2 bedzie juz duzo gorzej. Ja nie watpie ze smoka poranisz ale ataki smok + lord .... moj DP z lepszym wardem i o jeden pk mniejszym taftem mial z tym klopoty.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Nowe podejście, tym razem z Lord+hero ew 3x hero, które sam proponowałem+ eurocs

Mocne, czy nie?


Herald of Tzeentch 165
Spell Breaker
Master of Sorcery
General

Herald of Tzeentch 165
Spell Breaker
Master of Sorcery

Herald Khorne`a 265
BSB
Firestorm Blade
Armour of Khorne
Banner of Unholy Victory
Juggernaut

15x Bloodletterów 223
Standard
Musician
Skull Totem

2x 10 Horrorów 264
Champions

2x 5 Furii 120

2x 6 Flesh Houndów 420

5x Screamers

6x Flamers

3x Bloodcrushers
Musician
Standard
Skull Totem

ODPOWIEDZ