Waaaagh 1,5k

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Waaaagh 1,5k

Post autor: Szypul »

Witam, wymysliłem coś takiego na crash testy z DE i Lizakami. Rozpa ma potencjał. jeśli nie ma dział to jest wypas, jeśli są to prawdopodobnie jest też czołg i spadochroniarze wskakują do klocka go rozkręcać. Nie wiem czy pięć dispel dice'ów wystarczy ale musi. Squigi to istota tej rozpiski :wink:

1 Black Orc Big Boss @ 122 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
1 Black Orc Big Boss @ 176 Pts
Heavy Armour; Shield
Collar of Zorga [5]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 194 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
1 Boar Chariot @ [80] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear;
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
25 Night Goblins @ 87 Pts
Shield; Standard; Musician
24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]

6 Savage Boar Boyz @ 196 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
Gorks Waaagh Banner [25]
7 Squig Hoppers @ 105 Pts
7 Squig Hoppers @ 105 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 88
Total Army Cost: 1500

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Na taka antymagie jaka masz nie polecam hopperow - sa strasznie mieciutkie i raczej nie widze ich po pierwszej turze magii. Reszta ok, podoba mi sie sklad przedmiotow na bohaterach - duzo, tanio, tesco.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

squigi skaczą za klockami piechoty, więc missli sie nie boję

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

no to w takim razie same tez nic nie zrobia
nie ma to jak dobra inwestycja 210pkt :roll:

ja bym jednych hopperow wymienil na rydwan...drobne zmiany i juz no wystarcza na siatki
2 oddzialy zajmuja za duzo miejsca i ogolnie slabo ze soba wspolgraja(testowalem juz taka opcje)
Na taka antymagie jaka masz nie polecam hopperow - sa strasznie mieciutkie i raczej nie widze ich po pierwszej turze magii
jak na playtesty z lizzie i DE to raczej nie zmiecie ich od razu 8)

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Hmmm szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie grałem zielonymi bez magii i czuje się źle bez szamana lub dwóch. Na tych przeciwników kości DD powinno jednak starczyć.
Zastanawia mnie ten klocek NG bez siatek, bez fanola... Mięsko armatnie takie. No ale uciekając raczej nic za sobą nie pociągną ;)
No i strasznie brakuje mi 12 Savage Big Unsów ze spearami i muzykiem - sprawdzone wielokrotnie są jedną z pierwszych wrzucanych do rozpy jednostek.
Co do hoopków... Osobiści enie lubię jak "istota mej rozpiski" rusza się losowo.
Reasumując - nigdy czymś takim nie grałem, ale na DE i lizaki na pewno ma szansę pocisnąć. Chętnie bym takie starcie zobaczył.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

zamiast jednych hopkow daj herd'a

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

Quas, tak działam niczym plan rozwojowy PKP Przewozy Regionalne:. będę nimi w pierwszej turze stał za oddziałami a w następnej skakał w strone mojego końca stołu, zajmę 2 ćwiartki i będę tylko 10 pkt w plecy :roll:

ja tam nikogo nie zamierzam przekonywać do mojej taktyki, właśnie chodzi o to żeby zajmowały duzo miejsca i chroniły tył i boki przed wszelkiej maści lataczami/fastami(to najwiekszyproblem dla O&G) których nie mam jak zdjąć magią.
Jahoo dzięki ustawieniu ich za klockami dokładnie wiem gdzie nimi pójdę. w drugiej turze będę stał dokładnie 8" od klocków(czyli chronie dwa okręgi o promieniu minimum 8" bo tyle powinny skoczyć) i korzystając z tego że zatrzymuje sie na swoich oddziałach moge kontrolowac gdzie nimi skocze.
kolejne zastosowanie: dając flee oddziałem, elegancko je sobie odsłaniam(żadnych panik, a przeciwnik palący szarżę zasłania je od ostrzału/magii.
popychanie oddziałów z waagh powoduje że szarże które były niemozliwe dla squigów, po przesunieciu klocków stają się możliwe.
Tak naprawde 2 pierwsze tury to szachy a ja w 2 tury jestem w stanie spokojnie ustawić je w linii z innymi oddziałami (dopiero wtedy wyskakują też fasty, tak żebym mógł naraz szarżować wszystkim/dawać flee/czy co tam bedzie potrzebne.
Imho wlaśnie takie powinno byc zastosowanie hoppersów bo liczyć że trafią w las a potem z niego wyskoczą tyle ile chcemy to sobie mozna..

Awatar użytkownika
Bretonnian krzywy
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bretonnian krzywy »

Ja dałbym jezscze tym goblinkom conajmniej 1 fanola.
Pozdrawiam 8)

ODPOWIEDZ