VC vs. Demony

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

VC vs. Demony

Post autor: Shinue »

czyżby kończyło się 5 minut sławy wampirów? polityka GW jest konsekwentna i każda kolejna armia jest silniejsza od dotychczasowych. Czyżby przyszła już pora na przeproszenie sie z blood knightami? co większe demony będą musiały łazić samopas więc statycznym CR można by ich przyszpilić. Te ogniste ataki mnie smucą. drakenhoff banner chyba jednak pójdzie w odstawkę... jakie macie pomysły na demony?
Obrazek

cyryllo
Mudżahedin
Posty: 253
Lokalizacja: Klub KULT

Post autor: cyryllo »

blood knighci, blood knighci i jeszcze raz blood kinghci! dziś robiłem test, 5 BK z hatem, jeśli ( 8) ) zaszarżuje to jest w stanie zjeść bloodthristera...

Awatar użytkownika
Ish
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: Łask

Post autor: Ish »

Ja ostatnio wystawilem 5 Bloodow, z Hatred i do tego Vampir z BloodDrinkerem i ladnie sie sprawdzili.Boli ten jeden wound na nich no ale coz. Najsilniejsze klocki demonow trzymalem zombiakami,to jest naprawde potezna zapora.Ogolnie to sie ciesze,bo zacznie sie wiecej kombinowania i niektore przedmioty stana sie grywalne u wampirow(wczesniej np nie bylo sensu dawac wampirowi armora z odpornoscia na KB i PA).Nowe Demony,przynajmniej w moim odczuciu nie są takie straszne,chociaz drzemie w nich duzy potencjal.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Heh, histeryzujesz Shinue. A jeśli o mnie chodzi, to wolę grać armią, która dostaje łomot od jednej innej, ale z resztą ma spore szanse, niż armią, która w zasadzie, już na wstępie ma małe szanse ze wszystkimi.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1668
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

imo static cr jest najlepszy(w piechotnej armii).
jakoś bloodków wystawiac nie zamierzam.

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Dokładnie, jak się ma dużo core'owej piechoty to przewaga liczebna jest pewna. GG są tu mniej przydatni, bo ich killing blow właściwie nic nie zmieni (mało co w Demonach ma armour save, wszyscy jadą na wardzie 5+, chociaż często pewnie wystawiani będą Plaguebearers, którzy mają T4, ward 5+ i regenerację dzięki Heraldowi, a killing blow przynajmniej regenerację zdejmuje). Z drugiej strony GG kosztują 12 punktów, czyli tyle co demoniczna piechota, a jednak mają T4 i save 3+, co pozwoli zmniejszyć straty i wygrać dzięki static CR (bardzo przydadzą się sztandary poprawiające CR).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

No tak, ale magicznych szmat poprawiających CR nie dasz ani ghoulom, ani zombiakom. Szkielety wracają do łask? :shock: Czy lepiej wziąć 3x20 GG, co będzie kosztować na prawdę sporo.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1668
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

klocek szkieletów powinien przetrzymać szarżę demonów. przy odrobinie szczęścia nawet z BT wygra cr'em :wink:

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Kiedyś tak... ale teraz z immortal fury to nie ma szans.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

A ktoś już z tym grał? Jak 'wrażenia'?

Awatar użytkownika
Ish
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: Łask

Post autor: Ish »

ja gralem. Pierwsza bitwe dostałem masakre(nic mi magia nie wyszła).W drugiej,juz z inna koncepcja ugrałem remis.Obie bitwy na 1,5k.Nawet ostatnio dodawalem ta rozpiske ktora gralem druga bitwe.I powiem tak,szkieli nie bralem.Stwierdzilem ,ze lepszym rozwiazaniem jest duzy kloc zombi do trzymania i maly ghuli do pomocy,ew. samobojczych atakow,zeby przystopowac kogos na ture. Do tego mialem 20 GG z 6 static CR,5 Bloodów, latajacego BSB i jeszcze troche syfu.

Wrazenia? Ciezko z magia,przynajmniej ten z kim gram tak sobie rozpiske ustawia.Poza tym nie jest tak strasznie jak ludzie mowia.Faktem jest ,ze jak pozwolisz sobie wpasc jakimis koksami w oddzialy to masz pozamiatane,no ale na tym polega gra zeby to umiejetnie przetrzymac.Poza tym brac na Demony drakenhofa to strata punktow,ale to wiekszosc wie chyba.MAgic missle tez ciezko zeby wchodzily na nich.Jak juz sie magiuje to albo trzeba liczyc na dwie 6 albo skupiac sie na wskrzeszaniu i popychaniu.No i ten baner ktory daje -2 do wykonywania czarow z danej lozy,to wkurza strasznie.pierwsza bitwe przez to przegralem.

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Nie gadaj ze taki banner maja! Na ile cali dziala? To dobrze ze drakenhoff straci troche na znaczeniu, chociaz pewnie tez niewiele osob bedzie gralo ta armia (demonami).

Ja jeden regon szkieletow 20 sztuk FCG z war bannerem zawsze wystawiam. Ze wsparciem hełmu chłopaki przetrzymają największego koksa, wystarczy żeby jedno dożywanie wchodziło i wstawał czempion do challenga z koksem :wink: Do tego jakieś zombie, ghule, gwardia z dwurakami i barrowsem (jak wejdzie dance makabre w combacie albo vigor z Corpsa to nikt nie wystoi ich ataków). Solidny CR musi być, gdzieś tam jeszcze BSB się kręci (może nawet z walking death) i pokażcie mi takiego wielkiego demona co przetrzyma +8 do CR 8)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

trister :roll:

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Morgon82 pisze:Nie gadaj ze taki banner maja! Na ile cali dziala? To dobrze ze drakenhoff straci troche na znaczeniu, chociaz pewnie tez niewiele osob bedzie gralo ta armia (demonami).
Na całe pole bitwy :D :twisted:

Awatar użytkownika
Ish
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: Łask

Post autor: Ish »

jeszcze jak masz loze swiatla to na dwie jedynki,dwojki i trojki masz miscasta dodatkowo oprocz tych -2 do wykonywania czarow.W zasadzie najbardziej to uderza po wskrzeszaniu bo trzeba na dwoch kosciach.

cyryllo
Mudżahedin
Posty: 253
Lokalizacja: Klub KULT

Post autor: cyryllo »

i tak raczej powinno się wskrzeszać na 2 :) na jednej to raczej marnowanie kości, chyba że z wskrzeszaniem na 3+, wtedy można się pokusić na jedną kostkę :)

ZgnilyChlopiec
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: [Oko Terroru] - Toronto

Post autor: ZgnilyChlopiec »

cyryllo raczej te dwie kosci to strata:D na 4+ masz 50% na czar jeszcze nigdy mnie to nie zawiodlo :D
Paraszczak pisze:Wszyscy sapią na wymaxowane rozpiski, wszyscy się zarzekają, że ich to nie dotyczy, wszyscy walą na turnieje z jakimś syfem. A potem się okazuje, że g... prawda i na 30 VC, 29 ma BSB z Regeneracją, a ten ostatni to też miał, tylko nie dojechał.
Hipokryzja!

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Faktycznie, wyrzucisz 6 i przeciwnik musi albo zmarnować 2 DD albo jeden DS

ZgnilyChlopiec
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: [Oko Terroru] - Toronto

Post autor: ZgnilyChlopiec »

Nawet jak wyrzucisz 4 czy 5 to przewaznie uzywa 2 kostek :D i na tym to polega nawet jesli to wyciagniesz duzo DD, albo bedzesz mial new shinny unity :D
Paraszczak pisze:Wszyscy sapią na wymaxowane rozpiski, wszyscy się zarzekają, że ich to nie dotyczy, wszyscy walą na turnieje z jakimś syfem. A potem się okazuje, że g... prawda i na 30 VC, 29 ma BSB z Regeneracją, a ten ostatni to też miał, tylko nie dojechał.
Hipokryzja!

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Spójrzmy na to statystycznie: masz 50% szans aby rzucić to jedną kością. Czyli na 2 rzuty jeden spali, a drugi wejdzie. Tymczasem jeden rzut 2 kośćmi wejdzie prawie na pewno i będzie trudniejszy do zdispelowania.
Co wybrać? Hmm...

Zablokowany